v manuálu viz.odkaz, na str 35 a 36 je skládání popsáno,jen by mě zajímalo jak to skládají se spodním řízením.
http://www.bicycleman.com/recumbents/hp...
Děkuji, pěkné, snad to použiju. Chcu postavit nejen celoodpružené, ale i skládací, bo ´sem lakotnej a nechce se mi za kolo ve vlaku platit.
8-)
mrkni na rozměry zavazadel,které čd přepravuje zdarma.90 60 40
Luční koník má po složení kola vedle sebe a to je přes 100 cm
http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani...
zdarma sem vlakem přepravil kde co(třeba krabici polystyrenu 100x50x60,2metry dlouhý bambusový tyčky, lyže, roli králičího pletiva + 3batohy, pokud se to vleze nahoru na držák na zavazadla tak to nikdo nekontroluje, dokonce sem zadrmo převezl i dětské kolo(nacpané pod sedačku a zakryté batohem). Odstrojené kolo bez předního i zadního kola taktéž lze převést zadarmo, celé kolo už ovšem ne.
Takže bych ten limit 100cm nebral jako neprůstřelný požadavek.... rozhodně pravděpodobnost srážky s průvodčím pedantantem s metrem je mizivá- přinejhorším občas za zavazadlo zaplatí.
Vlaky by měli být rády že tím vlakem vůbec lidi cestujou(vlak je velice luxusní dopravní prostředek ... 1,5Kč/km pro cestu 35km, levněji to vyjde autobusem i s přirážkou za zavazadlo a neporovnatelný luxus co se rychlosti a dochvilnosti týká (nemusím 3km na nádraží ale jen 1km k zastávce bus.čili nepotřebuju ani to kolo někde parkovat a riskovat ukradení/vandalizmus).
Jistě pomůže nějaká kamufláž jako obal na složené kolo aby to nebylo evidentní že to je kolo).
Kolo by vlakem mělo být přepravováno zdarma jako standart- nikde nehrozí to, že by najednou do vlaku naklusalo milion cestujících co si každodenně tahají vlakem kolo do a z práce. Avšak již nejsou vidět ty desetisíce a statisíce lidí kteří kvůli těmto zádrhelům jezdí jinak než vlakem a radši si živí auto než muset absolvovat martirium platit za kola v busech vlacích atd a pak čekat než přijede MHD.
Vlak+kolo by měli být kamarádi a ne zarputilí nepřátelé jak to podmínkami vytvořilo současné i minulé vedení na železnici. Občas stačí jen málo k tomu aby byli oba spokojení.
Divím se, že vůbec platíš sám za sebe, když se zabalíš do toaleťáku a sedneš si na WC, tak je to taky dobrá kamufláž. Po hajzlpapíru průvodčí taky nechce jízdenku a lidi přece můžou být rádi, když tam nějaký je.
Jde to i bez toaletaku, kdyz jsem jel Praha-Podebrady, tak nekde cestou frajer nastoupil, zamkl se na zachode a v Podebradech odemkl a vystoupil...
A víš určitě, že vevnitř nebyl zamotaný do papíru? :-)
Jde to i bez toaletaku a zachoda.
Kdysi jsem takhle priletel na Hlavak, pres kazde rameno lodak, v ruce kytaru a naprosto bez dechu zarazil pred zeleznicarem. Dokazal jsem ze sebe jen vyrazit, jestli to jede na Ceskou Trebovou. A on k memu udivu rekl: "Ty jsi od Tondy, vid?" a narval mne i s bagazi do sluzebniho vozu a zavrel dvere. Az do CT nikdo neprisel, abych omyl vysvetlil, takze jsem zase vystoupil a bylo. 8-)
A jeste lepsi byl Vlk samotar ktery jednou nastoupil tusim v Branice a pridal se se svou foukackou k nasim kytaram. A nekde pred Jilovym rekl jen Ahoj, zatahl za zachrannou brzdu a za chvili uz zmizel v lese. Neumim si predstavit, ze mel s timhle pristupem listek. 8-)
jo jo, ale ten hajzlík ti nepomůže, když na tebe dojdou osožáci. Kámoš takhl jel jednou z vandru. V batohu se mu ohnula karta a prachy došly. Tak to zkusil takhle. Udržel to zapřený, aby to neotevřeli, ale zanli protihmat. Nějakou lištou to zajistili tak, že ani on nemohl ven.
Jo a zastavení a zpoždění rychlíku, když přijížděla výjezdovka k vlaku, stojí docela hezký prachy :-D
Osožáci jsou snad zrušený, páč omezovali osobní svobodu cestujících ...
Nějak od 92 to je v různých modifikacích železniční policie
"Kolo by vlakem mělo být přepravováno zdarma jako standart- nikde nehrozí to, že by najednou do vlaku naklusalo milion cestujících co si každodenně tahají vlakem kolo do a z práce."
Asi máš to štěstí, že se vyskytuješ v turisticky zatím neobjevené lokalitě ;-) Věř, že je mnoho regionů, kde je vlak koly napráskaný už od první stanice... A čím lepší počasí, tím zasekanější vlak koly...
Moc rád bych jezdil vlakem, ale u nás na nádraží není možný ani bezpečně zamčít ke stojanu kolo a odpoledne ho tam nalézt. Stojan na kola u našeho nádraží radši preventivně vůbec neexistuje a dle vedení ČD a všech kompetentních zaměstnanců(přednosta stanice a výše) ani stojan na kolo nebude ... a nebude stojan= já nebudu jezdit vlakem, Bude-li stojan nebo možnost si brát kolo sebou, sednu i do zavšiveného vlaku.
Nejsem turista, do vlaku sedám jen když nejede autobus a v současnosti dělám hodně pro to abych ani do toho autobusu nemusel vlézt(případně jen občas rekreačně při nevlídném počasí) a na vlak snad jen jednou ročně.
Ps. Teda Lelek na kole, ten mě ale pěkně setřel :) Máš bod :) Taky se divím že mne to nenapadlo, a neplatit za vlak jsem doposud považoval za příliš adrenalinovou zábavu. Hold kamufláž je kamufláž.
hladas nieco taketo?;
http://www.youtube.com/watch?v=0aFKNJQOIO8
Tedy, ty jsi ale šikovný pátrač!
V teorii jsem postoupil o kousek dál. Zadní vidlu aka skládačka AZUB a pak kloub mezi předkem sedla a hlavovou trubkou. Teď jen objednat kousek výfuku, aby bylo z čeho tvořit.
bolo to lahke najst..bo to FX mi je dost povedome ..nieco podobne som uz hladal presnejsie trojkolku gekko fx,. ma genialne skladanie a zlozit ju mozno za priblizne 10 sekund!;)) s tym vysoko zdvihli latku v rychlosti skladania ...
http://www.youtube.com/watch?v=OiqKPIn1Gmw