Pláště mám tak levný, že je netřeba chránit a rám získá krásnou patinu. Taky obyčejný dráty přejdou do elegantní černi.
Na vojně jsem zažil období, kdy se pneumatiky aut stříkaly nebo natíraly nějakou tekutinou na bázi parafínu. Rám bych rozhodně nagumoasfaltoval, ale předtím ho musíš zdrsnit čtyřstovkou šmirglem, aby dobře přilnul.
Smirgl asi pouzivas namisto toaletaku co? No kazdej mame to svy ze. :-)
Jasně, a když je po ruce voda, tak ještě pod vodou. Je to lepší než Vizír, dnes už neexistující prací prostředek.
Nejste pod tím Ještědem nějací měkoni? Já si zadek vždycky vypucuju ocelovým kartáčem. A žádný soft nebo médijum. Extra super strong.
Uf. Jenom to tady po vás čtu a svíraj se mi půlky:-)) Asi jsem měkkej.
kdes potkal sůl :-O
Tady je všude s níh a padá a padá. Po soli ani památky. Ale obecně řečeno sem se solí neměl problém žádnou zimu. Jo, pláště do do kopru rychlejc, ale mě stačí, když mi "zimní" vydržej jen dvě zimy. A ničemu dalšímu na kole to nijak nevadilo...
Dutiny ramu mam nastrikane voskem na dutiny (pro auta) ve spreji.
Neco takoveto: http://shop.vitocom.cz/inshop/zbozi/ml-nastrik...
Pravda, jiny nez Cr-Mo ram mi do domu nesmi tak jsem na moznou korozi "precitlively"
Zvenku proste oplachnu vodou prip s trochou jaru.
kriticka mista - silikonovy olej, WD, bila vazelina.
Plaste nijak neresim. Rafky maji komaxit mimo brzdnych ploch. draty mam nerezove...