Nechci, aby to vypadalo jako agitace, tohle by mělo být normální v každé firmě, ale mám radost, že se na mne usmálo štěstí, protože jinak jsem celkem smolař.
V neděli se mi stala nemilá věc - vytratila se mi během jízdy pružina z nášlapného pedálu. Mohl jsem si za to sám, nekontroloval jsem si na všch místech kola dotažení imbusů, což se čas od času má dělat. Předem jsem tušil, že se sháněním pružiny budu mít problém a po mé návštěvě prodejny, kde jsem v červenci zakoupil Author Airline, jsem měl opravdu po náladě... naštěstí jsem se obrátil přímo na firmu Author, na člověka, který má na starost náhradní díly - viz záznam mé korespondence níže:
Přeji dobrý den.
Jezdím na kole Author Airline a jsem s kolem spokojen. Stala se mi ovšem nemilá věc - během jízdy se mi uvolnil šroub v pedálu A-sport 25, zřejmě se časem povolil a neměl jsem ho řádně dotažen. Přišel jsem tak o pružinu, která dává předpětí nášlapnému mechanismu. Dnes jsem se byl informovat v prodejně, kde jsem kolo zakoupil a zděsil jsem se, když mi prodavač sdělil, že pružiny do pedálů se samostatně neprodávají. Prý si mohu pouze zakoupit nový pár pedálů(?). Musím kvůli ztrátě pružinky opravdu pořídit nové pedály v ceně 1250,- Kč? To je podle mne dosti bizarní, a ta představa mě děsí. Prosím Vás o informaci, zda je tomu skutečně tak, případně jak bych se mohl k náhradní pružince co nejrychleji dostat, abych si letos ještě kvalitně zajezdil.
S pozdravem Rastislav Čevora
Dobry den pane Cevora,
Pravda je, ze pruzinky samostane neprodavame. Není totiž mozne, abychom měli ke kazde věci uplne všechny nahradni dily, když jich potrebujeme 10 za rok. To ale neznamena, ze Vam nepomuzeme a budete si muset koupit nove pedaly. Poslete me prosim svoji adresu a ja se pokusim sehnat pruzinku z nejakeho poskozeneho pedalu a tu Vam zdarma zasleme.
Hezký. Vůbec - kvalita práce kohokoliv se projeví právě v řešení nestandardních situací, nejen v běžné rutině.
Tak to ráda slyším, protože i já jezdím stejnou značku, ale když jsem ztratila ve skalách koncovou tyčku z opěrného stojánku a nebylo možné se vydat ji hledat, tak jsem musela koupit celý nový stojánek - měl jsi více štěstí !
Ještě si dovolím ve vší úctě pozastavit nad tím tvým ztraceným stojánkem. To je podle mě taková věc pro pumprdentní dámy, popojíždějící někde mezi dámským diskusním kroužkem a cukrárnou. To přece nejsi, viď že nejsi? Podle mě je stojánek (ještě k tomu ve skalách) ABSOLUTNĚ zbytečná věc. No ale nenech si pokazit den mými hloupými kydy, jen tak si nahlas přemýšlím. Každému přece vyhovuje něco jiného.
PS: Nejezdíš do těch skal taky s drátěným košíčkem na nosiči případně na řídítkách?
Ty lumpe, nemít smysl pro humor, tak se naštvu! Košíček nemám žádný, stojánek ano, protože je to praktické, naopak nesnáším machry, kteří otlučou kolama každou fasádu - hlavně ne svojí. Ve skalách normálně nejezdím, ale zamotala jsem cestu na Hrubé skále, nakonec jsem kolo rvala na rameni do kopce, až jsem skončila na nějaké homoli, ze které jsem skalní průrvou opět s kolem na rameni musela slézt. A do takového terénu se vracej pro kus tyčky! A nakonec proč bych se měla ošklíbat nad pumprdentními dámami, jde-li o druh neškodný. Horší kočka ve fantastickém dresu na super byciklu, která ani nepozdraví, když už ti něco neštípne. Moje heslo: mám ráda každého, kdo neškodí!!!
Teď bych se měl naštvat já, protože jsi se nenaštvala ... Ale takovou radost ti neudělám. Nicméně akceptuji ba co dím oceňuji tvoje argumenty. A proti pumprdentním dámám taky nemám nic víc než ty (nejspíš) proti pumprdentním pánům - není to můj cup of tea, ale respektuji je stejně jako každého jiného dobrého člověka. Zase někde naslyšenou a ať ti to šlape.
Tobě taky ! Ale ty pumprdentní dámy Ti jen tak nezapomenu! Až přijde čas, připomenu Ti 10. obratel a odraženou ledvinu - to by se nepumprdentním pánům stát nemělo. I když se rouhat nikdy nikdo nemá, protože neví, jak sám skončí zítra. Hlavně že jsi v pořádku a vše dobře dopadlo. Nic jiného není důležitý. Čauky !
Fíííha, ty máš paměť jako slon. Pro úplnost musím dodat, že mě tehdy sejmula (autem) dáma. Ale ne pumprdentní - naneštěstí taky bikerka. Byla z toho opravdu VELMI upřímně nešťastná. Nojo, život je složitej, stát se může cokoli a já bych taky nikomu nechtěl ublížit.
Přiznám se, dnes jsem si to přečetla ve starých rubrikách, tedy žádná sloní paměť. Moc se mi to hodilo, ale opravdu nic ve zlém. Naopak - jen pevné zdraví a príma zábavu s kolem i bez něho. AHOJ!
nemate nahodou na tu kočku ve fantastickém dresu na super byciklu cislo ? ;)
máme - 603 564 161 - zkus to a uvidíš, co se bude dít !!! rozhodně pak dej vědět, jak to dopadlo !!
Solidní přístup. Já už taky párkrát potratil několik důležitých "věciček", tak jsem šel vždycky do servisu (Říčany, Veselí n. L., Jindřichův Hradec), no a tam hledali v šuplátkách tak dlouho, až vždycky našli a nikdy za to nic nevzali.
Mám stejné zkušenosti jako ostatní. V servise se mi snaží vždy vyjít vstříc. Pokud je to nějaká "prkotina" a ikdyž si s ní hrají 15 minut, nikdy si nic neúčtují. Jsem rád, že mám Authora i jeho servis.
a kam chodis prosim ta do servisu? tiez by som tam rad zasiel :) dik
A jsme zase u toho: ono jde nakonec všechno - když se CHCE! Ave Author!
No, já mám smutnou zkušenost. Né z Atorem ale ze servisem. Koupil jsem před třemi roky Reflexe SX v Lounech. Po cca 150 km jsem musel na garanční prohlídku. když jsem kolo odevzdával v prodejně upozornil jsem na to, že šrouby pro nastavení tvrdosti vidlice nejdou povolit. Když jsem si pro kolo po 4 hodinách přišel tvrdil mi mechanik, že jsem si šrouby zalepený lepidlem a když né já tak mi to asi udělaly děti nebo někdo v kočárkárně kam asi kolo dávám. na moje tvrzení, že mi kolo visí v ložnici protože nejsem blázen abych ho dával v paneláku do kočárkárny a že tudíž to už muselo být zalepeno od nich když jsem to kupoval opačil, že je to tvrzení proti tvrzení. Jinak mi kolo dělá radost, ty zalepený šrouby mi nevadí jen ten přístup prodejce.
No ano... já měl s prodejcem taky nedobrou zkušenost - viz přístup prodavače k mému problému. A po garančnce v té prodejně jsem taky nebyl spokojen (se seštelováním řazení). Jedna věc je, jak se snaží firma předstupovat před zákazníky, druhá věc je, nakolik sofistikovaní jsou její smluvní partneři. Je to holt tak...
Ono všechno záleží na lidech. Znám servis, ve kterém jsou neochotní, když vidí, že nebude kšeft. A znám servis, ve kterém třeba jen pokecají o problému a poradí, případně i nějakou starší součástku dají gratis.
Jo, jo, všechno je v lidech. A firma, to jsou lidi.
kam chodis prosim ta do servisu? dik
No servis si dělám sám , ale nakupuju u Kozelky v Plzni.
Jestli jsi z okolí Plzně, Tak ještě v Nerudovce je taky jeden, ale ten začal být ochotný, až když viděl, že o kolech něco vím.
Je to jasný, pláštěnky prodává Kozelka v Plzni!
Ale nééé, helčo. Pláštěnky prodávají v Plzni v Šipce. Kozelka je Železniční ulici u Hl. Nádraží a dává mi vše o 10 - 15% levněji. Pláštěnky kupuju V Šipce.
Stejně nevím, kde je Šipka nebo Železniční, až budu něco nutně potřebovat, vím, že mám Tebe, tak se ani ulicemi nezabývám. Čauky.
Budu čekat. Na nicku máš mého mejla. čauky
no z plzne nie som, ale sem tam idem okolo :) tak sa tam asi niekedy stavim a pokecam :) dik za info
Klidně se stav, jen mi nejdřív napiš na e-mail. Jak můžu, tak někde drajdám, abych byl doma. Ten e-mail je na každém modrém Nicku jako podpis..
POKUD CHCEŠ PRUŽINKU NAPIŠ MI, VYROBÍM TI JI:-) (10letá zkušenost)
Zdravím, Jamesi74. Ty dokážeš stočit pružiny? Proč se ptám - teď sháním něco tvrdšího do odpružené sedlovky, a když bych byl neúspěšný ... Dík za odpověď.
neměl by to být problém, napiš mi do mailu mám ho v nicku:-)
Děkuji. V pátek se ještě jedu podívat do jednoho servisu a pak bych se ozval.
takže vyřešeno pružinkou ze vervisu? :-)
V tuhle chvíli ještě ne. Prosím Tě, jaké vstupy ode mě - kromě mojí váhy - bys k tomu potřeboval? Nebo - není jednodušší vyndat tu původní pružinu a tu zaslat poštou? Díky.
Stačilo by mě - pokud chceš tu stejnou jakou tam máš - průměr drátu, venkovní průměr pružiny, délka pružiny a počet závitů. Pokud chceš něco pevnějšího nebo měkkčího je potřeba trochu s tím laborovat...počet závitů změnit nebo sílu drátu, pokud je to možné.
To potěší...!
A pružinku nakonec poslal?
To zírám - já ztratila loni matičku, ale tohle mě teda nenapadlo.
Je ale fakt, že mi tam v servisu dali nějakou jinou a nepátrám po tom, odkud ji vzali...