reklama

Hon na cyklostezce?

Dneska před polednem jedu v Brně po cyklostezce okolo Svitavy k Olympii a kousek před soutokem se mi naskytl zajímavý pohled. Na stezce stojí myslivci, tak zhruba po 50 metrech, v ruce flinty, asi 15 jich bylo. Na mostě pod soutokem stojí traktor se zaplachtovanou vlečkou na úlovky. Na mostě asi 20 čumilů. Některý z lovců nese střeleného bažanta.

Dost mě to zarazilo. Dělat hon v místě kdy je taková frekvence lidí mi přijde dost nebezpečné. Vždyť na druhé straně vede další cyklostezka okolo Svratky.

[ Zpět ]
Datum: 06.11.2010
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Podle me dostali povoleni lovit prave v tomhle miste, vetsinou se lovci presouvaji za koristi a ne korist k nim, ne :o) A aby to povoleni dostali, tak museli bezpodminecne zajistit bezpecnost aspon pro ty co strilet nechteji, takze ta stezka byla urcite na druhe strane uzavrena a okoli hlidane pomocniky.
    Ale je fakt ze to cloveka urcite hrozne zarazi kdyz to vidi takhle zblizka.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2010
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Hezká teorie :o)
      Nedavno na ČR1 zpovídali nějakého mysliveckého bosse z Ústí a podle něj má třeba kulovnice dostřel až 5km, po celé dráze letu smrtící. Ale prý téměř vždy když netrefí vyhlédnuté zvíře, trefí nějakou tu větev, tak se návštěvníci lesa nemají čeho bát. Přesto doporučoval, aby si turisti, pokud jdou do lesa v lovecké sezóně, nejdřív zjistili na místním mysliveckém sdružení, že se nekoná hon. Pak je prý lepší zůstat doma :o(
      Cyklista by asi musel obtelefonovat sdružení víc, vzhledem k dojezdu....

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2010
      Autor: PepikW
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Nedalo mi to. Rozhlas má pěkný archiv, bylo to už před rokem (nějak moc to letí). Zkopíruju malou část:
        ..
        ....
        ......
        Martin VESELOVSKÝ, moderátor:
        Dobře. Tak o těch zvědavcích budiž. Na druhou stranu můžeme vám gratulovat k tomu, jak to je dobře zařízeno v Ústeckém kraji, v těch dalších 13 krajů České republiky, tedy 12, když vyjmeme, řekněme, Prahu, tak to takto zařízeno dobře nemá. Tak se znovu ptám, ve chvíli, kdy v jakékoliv honitbě je spuštěn hon a kdy se k tomu nepostaví takto čelem samospráva, v jejímž katastru ten hon probíhá, tak jak se o tom dozví normální civilista, který si na kole vyjede do lesa?

        Miroslav MACHALA, předseda dozorčí rady Českomoravské myslivecké jednoty:
        Pokud je tam, používá cesty, které jsou vyhrazeny k cykloturistice, tak ty zpravidla jako se hlídají, vždycky na tu cestu se někdo postaví, aby tam nikdo nežádoucí nejel, a to jako opravdu jsou v těchto lokalitách výjimky.

        Martin VESELOVSKÝ, moderátor:
        A když tam půjdu pěšky, pane předsedo?

        Miroslav MACHALA, předseda dozorčí rady Českomoravské myslivecké jednoty:
        Já tady vycházím z konkrétních horských podmínek našich Krušných hor, že ta opatření se tady dělají v tomto směru.

        Martin VESELOVSKÝ, moderátor:
        Vy jste jednatelem celé Českomoravské myslivecké jednoty, tak se vás ptám v podstatě za celou Českou republiku, když tam vyrazím pěšky, půjdu mimo značené cesty a mimo lesní cesty, tak?

        Miroslav MACHALA, předseda dozorčí rady Českomoravské myslivecké jednoty:
        Byste měl někde narazit na toho myslivce a ten by vás měl upozornit nebo i vy sám byste měl pochopit, že tam asi něco není v pořádku a pokud by tam jako byla opravdu ta situace v tom, že tam nenarazíte na člověka a uslyšíte tam někde ránu nebo výstřel, tak byste měl být sám obezřetný v tom asi, že byste tam neměl chodit.

        Martin VESELOVSKÝ, moderátor:
        To znamená se sebrat a honem rychle utéct z toho lesa?

        Miroslav MACHALA, předseda dozorčí rady Českomoravské myslivecké jednoty:
        Já neříkám utéct, ale v klidu a pokoji odejít a nebo počkat někde, až zpravidla ten hon skončí. Ale radši tam nechodit.

        Martin VESELOVSKÝ, moderátor:
        A myslet na to, že kulovnice má smrtící dostřel 7 kilometrů.
        .......
        ....
        ..

        Celé je to tady:
        http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/...

        Na mě to jako tedy působí jako dost děsivě :o(
        A nebylo to jako 5km, ale jako 7km!

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2010
        Autor: PepikW
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Kulovnice s dostřelem 7 kilometrů? Tu bych chtěl jednou vidět...

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: crow75
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Obrať se na Machalu, to je myslivec. Já ne. Já jsem spíš pacifista :o)

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Dostřel kulovnice je max. do pěti kilometrů. A na hony se chodívá s brokovnicí max. s kulobrokem.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: crow75
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Běžné lovecké kulovnice s běžnou municí mají maximální dostřel udávaný 2-5km. Myslím ty, do našich lesů, ne nějakou tropickou ráži na hrochy.
            Pokud si budeš vyrábět vlastní střelivo, není problém zvýšit úsťovou rychlost vyšší navážkou prachu. Omezení jsou dvě:
            - Tlak nesmí být takový, aby se střela strhla ve vývrtu, pak by nebyla stabilizovaná rotací, a dostřel by šel do kopru.
            - Tlak nesmí být takový, aby to nafouklo či roztrhlo hlaveň nebo komoru. To samozřejmě závisí od konstrukce a kvality zbraně.
            IMHO 10km není nereálné dosáhnout. Na lov ale nějaké dělo nikdo nepoužívá. Jednak není účelem cíl (zvíře) rozsekat na kousky, jednak myslivci často nemají bůhvíjakou techniku a špatně založená pažba umí zlomit klíční kost jak nic, nebo přinejmenším nadělat pěkné modřiny.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Na hony se naštěstí nechodí s kulovnicí, ale i broky na 100 m jsou hodně bolestivé. Na podzim a v zimně vždy pevně doufám, že ten blbec co sedí na posedu není moc zbrklej a dobře vidí.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2010
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          A taky že toho ještě moc nevypil...

          [ Zpět ]
          Datum: 06.11.2010
          Autor: ronda
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Jsem v tomhle oboru laik, ale chodí se vůbec na hon do lesa? Podle mě spíš někam na louky s remízky nebo náletem.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Dobře, do lesa chodí "popravovat". Sednou na posed, dolů nasypou návnadu a pak pálí po všem, co se pohne. Rozdíl v tom velký není...

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: ronda
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Já jsem z názvu (Hon na cyklostezce?) pochopil, že myslivci se rozhodli se zbraněmi v ruce vyhánět cyklisty z cyklostezek.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: marhav
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Také ano, a pokud náhodou zahlídnou zajíce nebo bažanta, tak po něm všichni pálí o stošest a kolem dokola, bez ohledu na ostatní lidi v okolí, měl bys odvahu do toho vjet?, a už jen představa, že někde vedle tebe vystartuje bažant je dost úděsná.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Ty o tom píšeš skoro jako náš nejčtenější deník.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2010
                Autor: abernathy
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Protože se mi už nohužel několikrát stalo, že jsem se nechtěně ocitl ve směru střelby a těm dementům vůbec nevadilo, že střílejí směrem k veřejné komunikaci a k cetám po kterých se chodí.
                  A už dvakrát jsem už taky viděl ty hovada jak vypustili bažanty z klece a ti tam potom chodili po cestě jak slepice a nechtěli lítat a jim bylo asi blbý do nich střílet ze dvou metrů na zemi, tak některý chodili a kopali do bažantů aby lítali a když se vznesli, tak do nich stříleli. Prostě hnus.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.11.2010
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              To se dá chápat dvojím způsobem, pažbami nebo broky?

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Nemají problém střílet i na louce u chaové oblasti proti cestě. A o bezpečnosti jejich počínání vypovídá každoroční počet "ulovených" myslivců. A to nepřiznávají vlastní psy :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2010
    Autor: ronda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Ale chlapi, trochu tolerance. Nejsem sice myslivec, ale mám pár kámošů co ano a můžu říct že pro tu zvěř dělají více jak "ochranáři". Samozřejmě i mezi nimi, stejně jako ve všech zájmových skupinách se najdou idioti, ale nebudu kvůli pár jedincům odsuzovat všechny. Naše komerční televize podávají zprávy tak jak se jim to hodí a bohužel většina lidí jim věří. Potom jsou myslivci ožralé, krvelačné bestie, které zabíjí pro zábavu, ještě k tomu pustí drámo mjůsik a divák je lapen.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Autor: Juras
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Je obecně známo, že nejvíce pytláků je z řad myslivců.
      Nic proti těm slušným, ale štve mě, že si nejsou schopni udělat pořádek mezi sebou a krejou vlastní lumpárnmy aby se na ně náhodou někdo křivě nepodíval.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Jestli jo, pak pytlačej aspoň kvalifikovaně. A která komunita nekreje doposledka lumpárny svých členů?

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Jsou třeba nakoláci komunita? :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: básník
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Trhni si, nač vyvolávat flame? :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Myslivců znám taky hodně (např. švagr). A osobně proti nim nic nemám.

      Asi je můj pohled trochu zkreslený, ale hodně let jsem několikrát ročně chodil střílet z pistole i ze samopalu v bývalém zaměstnání, a na bezpečnost při střelbě a zabezpečení místa kde se střílí mám prochu jiné představy.

      A nerad bych dopadl jako Greg Lemond. -).

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Tak tak. Furt se šílí kvůli zdravé výživě, maximální bezpečnosti, přilby málem i do postele ;-) - a pak ve volné přírodě aby se člověk bál, odkud to přilítne...

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Zrovna včera jsem jel na horáku lesem a potkal jsem myslivce jak vystupují ze čtyř aut, taky mi trochu zatrnulo, když jsem viděl ty flinty :), ale kupodivu měli všichni na sobě reflexní vesty a já to taky přežil :)

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Autor: Asterix
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Takze reflexni vestu ne na silnici, ale do lesa! 8-(

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Autor: Murphy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Já jsem loni slyšel nějakého myslivce, jak vyzýval občany, aby si raději do lesa v době honů brali něco dobře viditelného.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Viděl bych to na dýmovnice nebo římský svíce. Ale s ohněm se do lesa přece nesmí.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Spis modry majacek a houkacku. 8-(

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Houkačka plaší zvěř.:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Alespoň budeš mít jistotu, že nenarazíš na myslivce, proč by tam vlastně byl ? :-)
                A Srstka tě pochválí, zachráníš zvířátka. :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2010
                Autor: ronda
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Pokud mu bude rozumět. Když je v ráži, flape ši na jažyk.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.11.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Mě by to nezarazilo. Mám podobných zkušeností hodně.

    Díry ve fasádě u baráků, který jsou u lesa, protože idioti klidně střílí směrem do vsi.

    Kreténi střílející kočky přímo ve vesnici!!

    Hovado, který na mě před 14ti dny mířilo z posedu kulovnicí (sobota, pět odpoledne) a snad chtělo zastřelit psa, kterej šel dva metry přede mnou.

    Kreténi, který stílejí psy na procházce. Jen opravdu hodně vymaštěnej zmrd může odstřelit psa před dětma, který s ním jdou na procházku.

    dalo by se pokračovat ještě hodně dlouho :-(


    nemám rád házení do jednoho pytle a odsuzování jakýkoli skupiny lidstva paušálně, ale tady to nedokážu. Žádnou jinou skupinou lidí snad tolik nepohrdám (no ještě řezníci na jatkách atd.). Pro mne je ten, který má jako koníčka vraždění prostě odpad... A kdyby se někomu použité slovo vraždění zdálo silné, tak podle mne není. To není zabíjení. Není to zabíjení pro potřebu na jídlo apod. Je to střelba ze zálohy. Prostě vražda. Něco na co jsou potřeba "charakterové" vlastnosti, které jsou mi odporné.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Proto mám zvláštní bágl (rasův pytel skoro), do kterýho sbírám zdechliny, abych se nemusel živit masem jatečnejch zvířat.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Letos bylo na krajnicích hodně krtečků, to byly hody, co ? :-))

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Ale dej pokoj s krtečkama, než nasbíráš k vobědu, je večer. Jsou malí a ten hlinitej smrad z nich nedostaneš. Nejvíc je mladejch psů, tak od deseti kilo, něco na karbanátky, guláš a zbytek do nálevu, Kubrte, do nálevu.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            jj, na oběd mladej Bobik, ale na páteční utopence jich už nasbíráš za ten tejden dost...

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Naprostý souhlas, já jsem ochotný tolerovat a uznávazt myslivce jedině tehdy, když jejich loveckými zbraněmi bude oštěp a maximálně luk a šípy technického provedení z doby do 14 století, prostě rovné šance.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        To je v americe hrozně populární... Rovné šance! V každym obchodě se sportovním vybavením seženeš luk a šípy, popř. další vybavení...

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          a tady ne nebo co? Kuši a luk se šípama můžeš koupit jednoduše a leckde.
          Jednoruční mám ze svých zhovadilých let taky nkde zaházenou ve skříni...

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Ale u nas se s nimi (alespon pokud vim) lovit nesmi. K tomu USA, co jsem cetl, tak nejaky druh premnozenych jelenu se lovi ve vlnach - neco jako, ze prvni tyden se strili chladnymi zbranemi, druhy tyden perkusni zbrane a az treti muzou i moderni. Kupuji se "povolenky" na "kus", kdyz ho strelis, tak povolenku privazes na nohu a jelena nechas u silnice na svoz...

            Ale popravde, taky mi prijde, ze s lukem by zeleni muzici museli predvest neco vic, nez vytahnout pupek na posed a picnout zvire z dalky s puskohledem... Omlouvam se tem, co pro zvirata krom strileni i neco delaji.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: E-Ryc
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              K tomu druhému odstavci, myslím si totéž a přesvědčil jsem se o tom před dvaceti dny. Organizoval jsem pro jeden pražský hotel zvěřinové hody a byl jsem u příprav od počátku včetně lovu. Moc klasických myslivců jsem tam neviděl, to bylo samé "pane tajemníku, pane náměstku, pane starosto" a byla to přehlídka všelijakých lokajů a řiťolezců. Debaty nikoliv o zvěři a přírodě, ale hlavně o zbraních a střílení. A hlavně obdivné výkřiky "bravo, pane předsedo" "báječná rána, pane řediteli".

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: marhav
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Takže ty móresy zůstaly ještě z dob bolševníka, kdy se lovilo samopalem z vrtulníku. Nebo z ještě dřívější doby, z filmu "Škola základ života" - "...Minul jsem, pane řediteli...výborný drajv, paní ředitelová..."

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2010
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                To bylo, je a bude! Řadový myslivec bude v zimě přikrmovat zvěř a střílet škodnou či nemocnou zvěř. Páni si budou lovit pro trofeje krásné a zdravé kusy, přeci si na stěnu nebudou dávat preparovanou hlavu nějakého mrzáka. :-(

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2010
                Autor: Juras
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        No, chápu tě, ale myslím, že ta hlavní otázka není "čím", ale "proč".
        Protože není moc jasné, co jsou to ty rovné šance. Viděl jsem šíp vystřelený z tradičního dřevěného luku, který proletěl plechovými vraty od garáže... :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Klidně ať proletí vratama, když to někdo umí, a pokud umí tak může vyrazit a ulovit si zajíce nebo srnu. Chtěl bych většinu těch tktv. myslivců vidět kolik by toho ulovili a kolika lovů by se za rok zúčastnili.
          A proč to nevím, nejsem lovec, ale asi to dělají pro radost z lovu a ulovení něčeho živého. A rovnou šancí myslím šance člověk - zvíře na výsledek lovu, s moderními zvraněmi není problém a zvíře moc šancí nemá.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            I ten luk dava prilis velkou vyhodu. MAximalne nuz, ale ten by se smel pouzit jen na dorazeni uz uloveneho kusu, tedy ne vrhat. 8-)

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              A jelena by měl uchvátit a zakousnout... :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Proc ne? Kdyz muze jist nekdo tatarak, proc by si to nezakousnul osobne? 8-)

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Doufám, že se tímto postupem zvěř loví. Předevčírem jsem totiž pojedl srnčí ragú s haluškama a měl u toho výčitky, že si střelbou nějaký snob ukájel svůj komplex méněcennosti.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2010
                Autor: marhav
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        To bych prosím odporoval. Lidé jsou schopni uštvat zvěř během. Prostě za ní běží dokud nepadne uhřátím organismu (člověk dokáže lépe chladit a proto to s ním neflákne). Myslivcům bych povolil maximálně tenisky.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Už jsi to někdy zkusil? Uštvat srnu nebo jelena? Až to Haštale dokážeš, udělám ti z té zvěřiny parádní guláš.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: Zden42
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Pěkně děkuji, ale nemám lovecké sklony. Jen jsem měl chtěl napsat, že když chce někdo se zvěří férovku při lovu, tak se vším všudy. Použití chladných zbraní je zbabělé. Když chce někdo lovit, ať pro to něco udělá :)

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            On asi vychází ze Štorchových Lovců mamutů, Kopčema a Veverčáka. Tehdá byla zvířata ještě blbá.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Uznávám, že na tuhle formu lovu nežijeme v úplně nejvhodnější krajině, ale v Africe tak některé kmeny doopravdy loví. Když je to největší vedro, nalejou do sebe tolik vody, co se do nich vejde a vyběhnou. Zvíře je na krátkou vzdálenost rychlejší, ale pokud ho běžec neztratí z dohledu, za chvíli odpočívající zvíře doběhne a to zas musí utíkat. A protože je vedro a člověk se dokáže uchladit výkon jako málokteré zvíře (alespoň v něčem nejsme úplní kripli- dokážeme se potit :) ), tak časem to zvíře padne dehydratací a přehřátím.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2010
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                Tohle praktikoval Livingstonem objevený kmen afrických domorodců z oblasti Soekmekaar v severním Limpopu. Někteří jedinci dovedli uvedeným způsobem uštvat i geparda nebo gazelu Sakhile. Většina ale pomřela hladem, protože jim ve vytrvalosti bránila právě jejich domnělá výhoda - zádovej hrb naplněnej vodou.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2010
                Autor: abernathy
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            ono ho neuštveš. Uchodíš...

            Jinak když napadne první sníh, tak občas takhle srnky stopuju s foťákem a dalekohledem. První sníh proto, že bez sněhu stopovat neumím...:-)
            Za půl hodiny jsi u nich tak na patnáct dvacet metrů daleko.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          To neni spatny napad
          - Jak poznas myslivce?
          - To je ten nahaty chlap v teniskach, co strasne rychle beha v lese se srncimi chlupy v koutku mordy.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Uchodit se dá králík, co ti uteče z králíkárny, když nemá kam utéct z dvorku. Uděláš pár kroků k němu, a on tě musí uběhnout. Po pár minutách otráveně lehne na bok a počká, až si pro něj dojdeš.
          Jako kluci jsme zkusili uštvat zajíce (běhali jsme tehdy orienťáky), na obrovském poli jeteliny, a měli z nás leda srandu. Můžná tak uloví nějaký marocký mílař zbloudilého tuleně na poušti...
          Uštvané zvíře má znehodnocené maso. Nejlepší je, když zvíře netuší, co jej čeká, smrt přijde bleskově a zvíře se netrápí. Což se podaří tak na biofarmě nebo v lese při šoulačce nebo čekané. To je imho velmi podobný a milosrdný způsob smrti.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Taky byste toho zajíce uštvali, kdybyste měli víc vytrvalosti. Křováci takhle loví antilopy a je to záležitost na pár hodin. Potní žlázy po celém těle a ruce schopné nést nádobu s vodou jsou tady evoluční výhodou.
            Jednou jsme takhle ve třech lidech uštvali psa. Pořád se s námi chtěl honit, tak jsme mu to dopřáli :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Aviatik
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Ve TRECH? Srabi. Kdyz jsem jeste chodil behat, ustval jsem jich nekolik - tedy postupne. Po 5 km lesem je dobra polovina vlcaky vyrizenych. Tahdy jsem behaval 20km trasu.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                asi ňácí měšťáci, houby trénovaní. Erdl stíhal s konima třicet, čtyřicet kilců každej den. Je fakt, že zbytek dne prochrápal a večer sežral plnej škopek :)) Ale figuru měl pěknou.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2010
                Autor: bara2
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Strejdova jezevčíka jsem udolal taky. Ani jsem nechtěl. Utekl, došel za náma na přehradu, tak jsem ho hnal svinským krokem zpátky. Ale toho nepočítám, toho jsem ulovit nechtěl.

              Pár hodin honit antilopy. Copak jsem Křovák? :-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Ohledně toho znehodnocení masa by kočky mohly vyprávět ;)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: bara2
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Někde jsem četl jak sibiřské národy lovili medvědy: Lovec si vzal nůž a stopoval medvěda. Když ho našel, nechal se od medvěda chytit do náruče - prý má medvěd tendenci oběť takhle rozmáčknout - a při tom mu nůž vrazit do srdce.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Az na to muchlovani to delal stejne i Vinetou, ne? 8-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Nevím jak medvědi, ale prasata ani srny se objímat nechtějí, možná tak hajnej by se objímal :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Systém sevření do náruče již byl propracován k úplné dokonalosti a platí po celém světě. Navíc se ušetří nůž a odpadne převoz mrtvé váhy.
            Lovec se nechá sevřít do náruče, intenzivním způsobem stírá pohlavní orgán samce (u samic je nutno použít vibrátor), ten v rozkoši otevře náruč a vzhledem k tomu, že akt není dokonán, vzrušeně následuje lovce, který si jej odvede kam chce.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: marhav
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Brr, predstavil jsem si lov slonu... 8-(

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Lov chladnými je u nás zakázán, a má to svůj důvod. Jelen s pěti šípama v zadku se trápí dlouho a zbytečně.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2010
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Vím, že to je zakázané, ale není problém to povolit a naopak zakázat střelné zbraně. Ten zákaz stejně nepramení z úmyslu chránit zvěř, ale z důvodů lenosti lovců. Myslím, že by se jeleni nemuseli bát těch šípů, tolik zraněných by zase nebylo, snad si nemyslíš, že myslivec po čem práskne tak hned lehne, vím, že každou chvíli chodí se psema dohledávat poraněnou zvěř a ne vždy se jim to povede a protože nevěřím, že by se mezitím zvěř uzdravila, tak se taky dost trápí než někde pojde.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Ten, kdo trefí jelena do zadku (a ještě k tomu 5x :-))) a ne na komoru, by měl vyhledat očního lékaře a ne se zbraní ohrožovat všechno živé v lese... A je úplně jedno jestli kulovnicí nebo obyčejným lukem...

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Luk má poněkud větší rozptyl než běžná lovecká kulovnice s optikou...

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Ale jo, to byl jen příklad, jako protiklad kulovnice... Na jeleny, a asi vůbec na větší zvěř, by asi byla vhodná spíše kuše. Jak kvůli razanci, tak i přesnosti. Přeci jenom je mnohem přesnější než ten luk.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                A ještě něco. Osobně bych za tu kuši byl všemi deseti... Ono přeci jen ty střely do toho jsou už dost drahé (mnohem dražší než náboje do lovecké pušky), takže by se pak i myslivci snažili trefovat na první pokus a pořádně :-) Nebo jestli pak budou pobíhat po lesích a místo postřelené zvěře dohledávat svoje šípy, tak na to bych se docela šel podívat :-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  A to zas radši ty flinty. O nich člověk ví už zdaleka. Práskaj jak na přehlídce. Kuš je moc tichá...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2010
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Pokud se trefíš loveckým šípem do stromu tak ho musíš vysekat a další použití je značně pochybné.
                  To lehne les na jeden hon.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2010
                  Autor: 62jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hon na cyklostezce?

                         

                    Má to jisté chybičky, uznávám :-) Ale aspoň to přežije víc zvířat, ne ? ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.11.2010
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hon na cyklostezce?

                           

                      A budou pak mit kde zit?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.11.2010
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                http://037lyle.multiply.com/video/item/5/Moose...

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2010
                Autor: HonzaK
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  nádhernej záběr!
                  ALe celou dobu jsem se bál, že tomu mláděti tu matku sejme.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2010
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Pěkný :-)

                  Ale losa tady ve volné přírodě potkáme dost vzácně :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2010
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Ten člověk musel mít nervy ze železa nebo co, Los je údajně dost nebezpečný zvíře, nebo ne? Obzvlášť když s sebou měla mládě..

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2010
                  Autor: heras
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              To je pravda jen v případě, když z něj nestřílí Sylvester Rambo I.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          A neni to tak (alespon podle meho laickeho pohledu, na nic ziveho jsem nestrilel), ze "zasahu do zadku" se jelen zbavi (pokud to neni sip na medvedy se zpetnymi hacky) a vyleci se? Kdezto olovo tam po blbem zasahu zustane...

          Navic, pokud ten jelen vycka pateho sipu, tak si asi nic jineho nezaslouzi :))

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: E-Ryc
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            No, tak zůstane, no...
            Teda já sem až tak moc nepatřím, jsouc z myslivecké rodiny, kde zvěřina patřila k celkem běžné součásti jídelníčku. :-)))
            Můj dědeček měl brok za okem zhruba půlku života. Tam vletěl snadno, ale jak se tak za bulvou uhnízdil, žádnej doktor si netroufl riskovat jeho zrak tím, že by ho tahal ven...

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Ifča
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Kokoti....

    Nám takhle stříleli do stáda koní. Nikdo nám nic neříkal a najednu koukáme. Banda asi třiceti myslivců. Rozestoupili se na našem pozemku a "obklíčili" ostrůvek lesa. A pak to začalo. A jeden kanec jim utekl na náš pozemek a rovnou mezi koně. Těm idiotům to nesecvaklo a pálilo po tom praseti, jako kdyby tam ti naši koňe nebyli. A vůbec jim nevadilo, že na pastvě mohl být i někdo z nás. No tenkrát jsme nadávali jak svině a řešila to i policie.

    Týden na to teda na statek přijel starej dědek s rudým frňákem. Zpruzenej a že prej ať si ty koně uklidíme, že za 15 minut začínají. Hm. Zažeňte ze 30 hektarů 40 hříbat do 15 minut domu....:-)))

    Zakázal bych to. Přijde mi, že je mezi nima spousta těch, který si chtějí jen za střílet na živý terč a o nějakou myslivost jim vůbec nejde. Zlatej Horyna ze Zeleného údolí...

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Nám chodí hon hlásit i několik dní dopředu. Řeknou od kdy do kdy budou střílet a že nemáme jezdit do lesa. Když střílí blízko výběhů, tak kdy nemají být koně venku. Ono je to o dohodě, horší to maj tůristi a cyklisti, kterejm to nikdo dopředu neřekne.
      Oni střílí v nějaký "leči" či jak tomu říkaj. Honci to nahánějí do určitýho místa, kde se střílí. Kachny a bažanty smějí střílet jen v letu, tj. míří do vrchu.
      S kulovnicí střílí srnčí a vysokou z posedu, to musí střílet na kus, ne zbuhdarma kamkoliv. A každou ránu musí hlásit, ono je to dost slyšet. Aji tak se mi stalo, že jsem už za šera vyjela z lesa na takovej průsek a čučela jsem přímo do hlavně myslivca na posedu, nic příjemnýho... Ale zas to byli jediný lidi, který jsem v lese v zimě potkávala, jinak ani noha, i týden po sněžení na mnoha cestách nedotčenej sníh, jenom stopy zvěře projetý cesty ke krmelcům.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2010
      Autor: bara2
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Tak my máme třeba za výběhem rybník s kachnama. A tam běžně chodí pro zábavu střílet. Nikomu nic neřeknou. Navíc to vezmou přes naši louku, kde se seče na seno...takže dost zničí. Neberou ohled na to, že vedle jsou koně, které se můžou splašit a vběhnout mezi ně a třeba ušlapat. Nebo by jim mohli myslivci sami ublížit. Běžně se stávalo, že se koně splašili, protrhli ohradník a pak jsme je naháněli po okolí. A že se ročáci nahánějí fakt blbě.

        A to nemluvím o tom, že když střílí, tak to pálí do lesa, kde může někdo být. Několikrát se to řešilo. Pokaždý se to okecalo tím, že rybník je jejich a že si tam můžou dělat co chtějí.

        Je to o dohodě, ale s tamníma se dohodnout nějak nedá.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2010
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          No, tady jsou ohrady z poctivejch železnejch trubek, metr čtyřicet, ve dvou řadách nad sebou, směrem k trati je to trojitý, aby ňáký hříbě nepodlezlo. Splašily je akorát jednou ovce, když jsme je večer zaháněli domů. To jsme jen viděli, jak skáčou těch 140 a mizí ve tmě. Našli jsme je za tři dny za rybníkem v kukuřici, to už jsme obtelefonovávali všechny okolní obce a dálniční policii, že nám zdrhli koně a nemůžem je nikde najít :)
          To máš těžký, kachny střílej kousek od ohrady u potoka, ale nějak jim to nevadí, po čtvrté ráně už ani nezvednou hlavu. Takovej balón, kterej nouzově přistával v ohradě, byl jiný kafe, je málem trefil šlak.

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2010
          Autor: bara2
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            No nějak se ještě nedalo dohromady těch cca 8km pevných ohrad:-))) Takže někde jsou jen ohradníky. A ty ročáci (a dost často i mladší...odstávčata) jsou vyplašený fakt ze všeho.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2010
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Mmch, na bažanty, kachny a třeba zajíce se střílí brokama. Jednak by bylo velmi obtížné tak malý rychlý cíl trefit kulovnicí, druhak po zásahu loveckou municí by z toho byla sekaná v okolí 200 metrů. Broky (běžné, 2-4mm) při dopadu na zem již nemají dostatečnou energii k poranění či usmrcení člověka.

    Je starostí organizátora a především střelce, aby nedošlo k úrazu. Já bych nikdy nestřílel ani ze vzduchovky kdybych ve směru střelby neměl jistotu, kam střela (střely) dopadne.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    no u nás klidně střílejí v Klánovickém polesí kolem frekventované trati, kamarádovi jednou práskali přímo kolem baráku v rozestavěné části újezda a pak mrmlali, že neměli pocit, že už tam někdo bydlí....
    Takže není se čemu divit,,,,,

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2010
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      U soudu:
      - A kdy jste tedy zjistil, že to není kanec?
      - Když začal palbu opětovat...
      :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2010
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Celkem bych i chápal, že je potřeba občas regulovat stavy zvěře odstřelem ale nějak člověk mezi těmi myslivci naráží na nějak moc idiotů.
    Viděl jsem myslivce střílet po zajícovi směrem k frekventované silnici. Vím o myslivcích kteří fanaticky pronásledují a stříli psy sotva se trochu vzdálí od posledních vesnických domků a to i před majitelem, který psa volá zpátky. Vím o případu, kdy myslivci zastřelili chráněného mořského orla a když se to vyšetřovalo, tak dávali dost otevřeně najevo, že do toho co budou střílet jim nikdo kecat nebude (ostatně názor, že "co má zahnutý zobák patří tři metry pod zem" je dost rozšířený). Majitele lesa se neobtěžují informovat, že v jeho lese probíhá hon. Někteří zjevně zastávají názor, že do lesa patří jenom myslivci a lovná zvěř; dost lidí co dělají geocaching si s myslivci užilo svoje...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2010
    Autor: Aviatik
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      přesně...
      Mám dost podobnejch zkušeností :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2010
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        Mě by se asi nejvíc líbilo, kdyby s flintou mohl do lesa chodit jen hajný. Ten už by si pohlídal přemnožení i opravdovou škodnou. Celkem nechápu, proč by se ve veřejném prostoru měli s nabitou zbraní pohybovat nějací amatéři. Jestli si chtěj zastřílet, můžou tak jako všichni ostatní, na střelnici s jasnými pravidly a dohledem :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2010
        Autor: PepikW
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Vidíš, mě zase štve, že bych teoreticky musel být buďto zasloužilým členem nějaké organizace, od mládí trotlovat v mokrým vymrzlým lese jako honec před nabitými zbraněmi mně zcela neznámých lidí, a nebo si to celoživotní zasloužilé členství koupit.
          Ideální stav by byly vyhrazené obory (né jak dnes, že honitba je skoro všechno mimo souvislé výstavby), kde by si člověk po zaškolení, praktických a teoretických zkouškách mohl zastřelit bažanta, zajíce či kance na nedělní oběd.
          Je nás moc na málo lesů, a jsou akorát tak nasraní na sebe vzájemně trampíci a houbaři, dřevaři, myslivci, cyklisti, enduristi a čtyřkolkáři, a určitě jsem na někoho zapomněl...
          Každý se chce nějak bavit, každý na to má nějaké právo, některé činnosti spolu vzájemně kolidují, tak je nutné je účelně oddělit.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Ono by určitě stačilo, aby se zpřísnily podmínky. Aby se k flintě nemohl dostat starej děda, co má dva pulitry na očích a čtyry v sobě.

            Dle mého by měl dostat zbraň do ruky jen ten, kdo projde přísným školením, psychotesty atd. A nemyslím tím jen myslivost, ale celkově.

            Já myslivost jako zábavu nějak nechápu. Ale to je můj problém. Ale když už, tak by to mělo mít nějaký řád a k flintám by se měl dostat rozumný člověk.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Všechny země světa lze z hlediska režimu zbraní mezi civilisty rozdělit do tří skupin:
              - Tam, kde je držení zbraní civily zakázáno (Rusko, Afghánistán, UK a pro civilistu podobně "bezpečné" země).
              - Tam, kde je držení povoleno - neskládáš zkoušky, např. ve většině státu USA, koupíš zbraň a v určité lhůtě ji musíš zaregistrovat. V podobném režimu jsou u nás auta.
              - Tam, kde je držení povoleno na základě způsobilosti. Nejprve musíš doložit splnění zkoušky, pak dostaneš povolení a teprve pak si můžeš zbraň pořídit. Do této kategorie spadají tři státy: Česko, Slovensko a Kanada. Z toho v české republice jsou podmínky (zdravotní způsobilost, bezúhonnost, spolehlivost) i zkouška (odborná způsobilost) nejpřísnější. Ze všech zemí celého světa, kde má civil NÁROK na vlastnictví zbraně, jsou v česku podmínky nejpřísnější. Tak mi řekni, která konkrétní podmínka se Ti zdá málo přísná, proč, a jak bys ji zpřísnil?

              Ad chlast: Nosit a manipulovat se zbraní pod vlivem alkoholu je přestupek. Pokuta, a za opakovaný přestupek se berou papíry.

              Ad popelníky na očích: Každých 5 let (kdo má "D" tedy k výkonu povolání tak po 30 měsících) musíš požádat o vydání nového ZP, a doložit zprávu lékaře. Vyhl. MZ č. 493/2002 Sb.přesně stanoví, co a jak musí lékař prověřit. Zrak to zahrnuje. U mě prověřoval všechno přesně podle vyhlášky.

              Ad přísné školení: Kdo chce nosit zbraň zpravidla někde pravidelně trénuje, nebo si zaplatí kurs obranné střelby. Pokud z toho uděláš povinnost, pro toho, kdo nemá zájem to bude jen další otravná formalita a výdaj. Předpisem zájem a zodpovědnost nenahradíš. Vidíš to dnes a denně na silnicích.

              Ad "zázračné" psychotesty: Psychotesty jsou s prominutím pitomost. "Lesní vrah" Kalivoda, i slovenský střelec Harman byli členy ozbrojených složek, psychotesty tedy prošli. Jednoduchý testík ti zvládnu na jedničku i já, a klinické vyšetření nevím, kdo by dělal, a hlavně, kdo by to platil. A stejně ti nikdo nezaručí, co ten člověk za 5 nebo za 10 let udělá. Prosazují je samozřejmě komerční psychologové, kteří na tom mají ekonomický zájem.

              Současný stav je IMHO plně vyhovující. U přesně vyjmenovaných diagnóz psychických poruch lékař nesmí dát osvědčení nebo může dát osvědčení s tím, že zakáže nošení zbraně. V případě pochybností může žadatele poslat na vyšetření k psychologovi.
              Zdaleka nejlepším ukazatelem je ovšem skutečnost, že člověk vede bezúhonný život. Min. 21 let (dříve nemůže dostat povolení k nošení zbraně). A to si policisté ověřují prakticky při každém úkonu (min. vydání či obnovení ZP, žádost o povolení k nákupu zbraně nebo registrace zbraně nepodléhající povolení).
              Výsledkem je, že nositelů ZP je 300.000. To jsou netrestaní a bezúhonní občané. Ukaž mi druhou takovou sociální skupinu. Měřeno počtem trestných činů na 1000 občanů, jsou na tom stejně jako policisté (PČR).

              Doporučuji též článek klinického psychologa k možnostem pscyhotestů:
              http://www.gunlex.cz/?p=1270

              Tebou jmenované produkty socialistické "lidové myslivosti" se již do značné míry podařilo eliminovat částečně evolučním mechanismům (tzv. střelba do vlastních řad), dílem i pravidelnými kontrolami před hony a u známých firem ve vesnicích i kolem hospod po honech. Je to otrava jít nejdřív s flintou domů do trezoru, a pak vysvětlovat staré, že "musím ještě do hospody", ale je to jediné správné.
              Četl jsem nedávno článek jednoho lovce, že byl kdysi na "společném honu" (to je to organizovaný, kde stojí řada střelců a honci jim nadhánějí zvěř), a po tom, co tam viděl, už chodí jen sám nebo s jedním kamarádem na šoulačku...

              Podotýkám, že nejsem myslivec, ale zvěřinu můžu a nebylo by mi proti mysli zastřelit si něco sám. Naopak, přijde mi pokrytecké přenechávat zodpovědnost za život a smrt zvířete na chovatelích a jatkách. Když chce jíst člověk maso, měl by mít žaludek na to klepnout králíka, podříznout prase nebo kohouta, oškubat či vykuchat a připravit. A nevidím velký rozdíl mezi porážkou na jatkách a počíháním si na zvíře na posedu.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                To je všechno hezké. Tak mi pak vysvětli, proč se chovají jak hovada? Proč pálí a netrefí prase, které běží od nich (jsou trénovani a zrak mají každých pět let vyšetřen). Proč pálí na prase, které běhá po soukromém pozemku a navíc jsou tam koně a lidé. Proč pálí po praseti, když mezi střílejícím a prasetem je silnice, kde běžně jezdí auta? Proč myslivci běžně pálí po sobě a po všem, co se hejbne, když mají teda ty pulitry OK. Proč nikdo nekontroluje jejich střízlivost (to snad není problém, když údajně hon oznamují) - osobně jsem viděl, jak se před honem posilňují. Proč střílí na kachny a to takovým způsobem, že pálí směrem do lesa, kde jsou lidé. Proč?

                Všechno to co jsi psal je krásné, ale na hovno. Já se na podzim tam u nás do lesa docela bojím. Občas je totiž slyšet výstřel. Člověk neví odkud a jakým směrem se střílí. Jen čeká, kdy to přijde.

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2010
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Že je honitba skoro všechno mimo souvislé zástavby je věc Zákona o myslivosti. (Podmínky udělení ZP upravuje zákon o zbraních a střelivu + prováděcí vyhlášky, ty jsem vysvětloval v minulém příspěvku). Ostatně, svůj názor na tuto problematiku jsem psal o dva příspěvky výše.

                  Že netrefí prase, je jejich problém. Stejně tak je jejich problém a odpovědnost, aby nikoho nezabili, nezranili a nezpůsobili škodu. Pokud se cítíš ohrožen, volej policii. To jsou přece ti praví trénovaní a vypsychotestovaní profesionálové a oni ti zajistí bezpečí:-)

                  Návštěvy PČR před honem jsou velmi časté. Pokud někde není, a vidíš, že chlastají, je to závažný přestupek, a neváhej policii volat. Že na to policajti v některých oblastech serou, opět nemůže být důvodem nadbytečné buzerace slušných držitelů zbraní. Nejlépe natočit je, jak nasávají, nahrávat hovory s policií a jednání policistů, a případně posílat stížnosti na kraj a na inspekci MV.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.11.2010
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hon na cyklostezce?

                         

                    Policii jsme volali. Nic se nevyřešilo. Nebo tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

                    Vlastně jo. Při dalším honu se uráčil přijet na statek starej votrávenej dědek a že si máme ty koně laskavě uklidit, že za 15 minut začínají. Nevím, jestli jsi někdy dělal s koněma, ale nahnat 40 mladých koní z několika desítek hektarů domů je do 15 minut dost nemožné. A pak nevím, jak jsem měl stáhnout lidi z okolí, kteří tam byli na vyjíždkách.

                    Na druhé straně sousedí s naším pozemkem rybník, kde "loví" kachny. Tam se ani nezatěžují něco oznámit. A to v těch okolních lesích jsou lidé.... Přidrandí si v Off-roadech (zajímavý myslivci) a pálí. Navíc jezdí zase přes soukromý pozemek. Ono je to tím off roadem více adrenalinovější než po nějaké cestě. I tohle se hlásilo na policii. Nic... Asi dostali směšnou pokutu a tím se nic nevyřešilo.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.11.2010
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hon na cyklostezce?

                           

                      Protože vím, že cajti často nemají tendence tohle řešit, tak píšu i o těch nápravných mechanismech. Ale pořád je to selhání jednoho státního zaměstnance, nikoliv chyba systému. Rozhodně ne zákona o zbraních a střelivu.

                      Skutečným problémem je neúcta k soukromému majetku. To je ta nemožnost vyjmout svůj vlastní les z honitby, to je ta nedostatečná ochrana před offroadistama. Na offroadisty, enduristy i čtyřkolky platí brány zapomenuté správnou stranou nahoru.

                      BTW chovatelé koní jsou to samý co myslivci. Rozšlapou blátivou cestu, když to zaschne, nedá se po tom chodit, o jízdě např. s kočárkem nemluvě.
                      Všude po cestách nechávají hromady hoven, v tomto jsou to stejně bezohledná prasata jak psíčkaři. Spíš horší, protože co psi vyserou, majitelé uklízí odhadem tak v 80-90%.
                      Když je potkáš na cestě s kočárkem či na kole, nepozdraví, neuhnou.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 08.11.2010
                      Autor: Joe-CUBE
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hon na cyklostezce?

                             

                        Pod ty psy jsem se Ti mohl dnes rano podepsat vlastni botou. 8-(
                        S konmi mas taky pravdu. Bohuzel lesy kolem nasi chaty vlastni clovek, ktery chova kone a jeste podporuje myslivce. Pulka cest v lese je kvuli konim nepouzitelnych, kdyz clovek nema 140/140 fulla, obcas jeste v uzkem miste pokaci strom, aby se tam nedalo projet a divocaky nechaji mnozit do doby, kdy za ne vic dostanou. A jeste zahradkarum radili, aby vyvazeli padancata do lesa, aby jim divocaci nelezli na zahradu. 8-(

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2010
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hon na cyklostezce?

                             

                        Je to selhání těch majitelů zbraní. Kdyby se chovali tak mají... Ale to je zbytečné.

                        Ke koním. Mě zas serou cyklisté tam, kde nemají být. Tam, kde je třeba zákaz. To máš stejné. Serou mě čtyřkolky v horách. Serou mě offroadisti v našem lese. Serou mě motorkáři v lesích (běžně jezdí na cestách). Ten kůň mě sere snad nejmíň. Je to alespoň živé zvíře.

                        To, že nepozdraví, neuhnou...to je o lidech. Cyklisté taky přestávají zdravit. Taky neuhnou. Já si naopak jako cyklista s lidma od koní (teda s babama) dost dobře pokecám. Možná je to o přístupu i toho cyklisty.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 08.11.2010
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            S tímhle bych souhlasil, jenom nevím jestli by mě jako lovce uspokojilo dojet k oboře, kde by mi na popraviště nahnali kus k odstřelu.
            Takováhle popraviště má třeba Kolowrat na svém majetku u zámku Diana, jsou to obě louky podél cesty, louky jsou oplocené aby se zvěř nemohla někde schovat a střelci komplikovat život.
            http://maps.google.cz/maps?hl=cs&expIds...

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Nevím proč to nechce zobrazit správné místo, tak oprava :
              LOC: 49.628091, 12.590350
              +49° 37' 41.13", +12° 35' 25.26"
              http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@x=128831872@y...

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Jeden extrém je "férovka" - zkusit uštvat antilopu bez zbraně. Pak je spousta "nefér" technik, hodit kámen, nastražit jámu na mamuta, oštěp, luk, kuše, jednoranná, opakovačka, samonabíjecí puška, optika, noční vidění...
              Ostatně i ohrada kolem pastvy je nefér technika, jak si opatřit maso. Je na každém, kde si nastaví hranice.
              Stejně to máš s kolem. Můžeš si trasu ulehčit elektromotorem s baterkou, autem, cyklobusem, lanovkou... mapou, GPS, ... férovka by byla jezdit a orientovat se podle slunce;-) A vůbec, jaký kolo, pěkně pěšky chodit, holoto!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Hon na cyklostezce?

             

        No tak já takové zkušenosti nemám. A to žiju v Beskydech, jezdím a chodím po lesích, spím tam, dělám si večer oheň... Potkal jsem dost myslivců a až na jednoho, co mě trošku prudil, ale brzo toho nechal, jsem žádné špatné zkušenosti neměl. Pár zelených mužíků s tralalákem znám a nejeví známky demence, ani chorobné touhy po zabíjení. Dokonce se s nimi dá souvisle hovořit. Taky jsem slyšel hrůzostrašné příběhy o psech zastřelených 5 metrů od pána. Ale jen slyšel. Co je na tom pravdy a co je myslivecká latrina, to nevím. Nechci se jich zastávat, protože hovada se najdou všude. Ale ani je šmahem nezatracuju.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2010
        Autor: Zden42
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Záleží.

          Já věřím, že ten pán v zeleném, kterého potkáš osamoceného v lese se zalomenou flintou je člověk na svém místě. Pár jsem jich jich potkal a ze setkání mám vesměs dobré pocity . U nás je i jeden, který když viděl, že fotím, tak mi poradil, kde je šance pozorovat (a fotit) zvěř. Ale když jsem viděl pár honů, tak to byla jen parta stařešin s rumem u pasu a nebo parta fotrů, co si chtějí mermomocí zastřílet na něco živého.

          Mimochodem. A všichni to asi byli amatéři. Jak jsem psal nahoře. U nás byli opakovaně na kancovi. Viděli jsme několik prasat, co jim vyběhlo z lesa. Kousek od nich. Pálili po nich a ani jeden ho netrefil. Ale že nikde nic neohlásili, že všude okolo byli koně, v lese pravděpodobně lidi na houbách...to je nezajímalo. A věřím, že kdyby to prase běželo k nám na statek, odkud jsme vše pozorovali, tak budou pálit taky a my budeme chytat kulky mezi zuby.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          Něco jsem sám viděl, něco mám od lidí, které osobně znám a kterým se dá věřit; případ s tím mořským orlem se dostal i do televize a reakce myslivce se kterým dělali rozhovor byly dost výmluvné. A to jsem odfiltroval obzvlášť divoké historky kdy mohlo jít spíše o setkání s pytláky.
          Samozřejmě takoví nejsou zdaleka všichni, jenom ten blbec je vždycky víc vidět.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: Aviatik
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            On myslivec se od pytláka zpravidla liší pouze tím, že na to má papíry:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hon na cyklostezce?

               

          No tak já mám pár blbejch osobních zkušeností. Už na mě idiot flintou mířil a ne jednou :-(
          Osobní zkušenost z magorem, kterej roky střílel kočky ve vesnici. Osobní zkušenost s největším ožralou ve vsi, kterýho jsem za svůj život nikdy neviděl střízlivýho aspoň natolik, aby normálně chodil a kterej umřel, když po cestě z hospody spadnul a usnul s hubou v kaluži ale měl doma tři flinty a na honu jsi ho vždycky viděl. A mohl bych pokračovat...
          No a spoustu a spoustu zkušeností zprostředkovaných od souseda, kterýmu jsem odmala říkal strejdo a kterej se o ten les fakt staral a říkal mi, kde by se co dalo potkat, jak stopovat zajíce apod. Z těch honů byl vždycky nasranej a několikrát málem mrtvej.


          Já taky apriori neodsuzuju lidi pro příslušnost k nějaký skupině, nicméně tady a u skinheads dsi nemůžu pomoci a dělám vyjímku :-( Jak jsem psal výše. To, že má někdo jako ZÁBAVU a koníčka zabíjení znamená, že má charakterové vlastnosti, kterých se štítím...

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2010
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Hon na cyklostezce?

                 

            Dlouho jsem přemýšlel, s čím bych mohl na tomto tvém příspěvku nesouhlasit.
            Nic mě nenapadlo a proto jsem ti dal +bod :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2010
            Autor: heras
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              :-O

              Děkuju.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2010
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hon na cyklostezce?

                   

              Já jsem ani moc dlouho přemýšlet nemusel. S posledním odstavcem nesouhlasím. Nehodlám se ale o něm bavit, protože si Jirky vážím a nebudu se tady přít o to kdo ho má většího. To až třeba někdy osobně. Si je můžem ukázat :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2010
              Autor: Zden42
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hon na cyklostezce?

                     

                csss, se teprv uvidí, kdo ho má většího, až se uvidíme, tak to přeměříme :-D :-D

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2010
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  A výsledky zveřejníte?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2010
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hon na cyklostezce?

                         

                    Zaznam klani zverejni Jurimir samozrejme na Youtube, jinak bude zapas anulovan.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.11.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hon na cyklostezce?

                           

                      Video se bude jmenovat: "Hon na cyklostezce"..

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.11.2010
                      Autor: heras
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hon na cyklostezce?

                             

                        Snad "Ohon na cyklostezce", ne ?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2010
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hon na cyklostezce?

                               

                          Zapomněl jsi na toho druhýho.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.11.2010
                          Autor: heras
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hon na cyklostezce?

                                 

                            vítěz bude asi jen jeden...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 10.11.2010
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hon na cyklostezce?

                               

                          Kdž už tak 2 ohoni na cyklostezce. Nebo se někdo přidá?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.11.2010
                          Autor: Zden42
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hon na cyklostezce?

                       

                  Kdo vyhraje, tomu na něj věnuju praporek!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2010
                  Autor: HonzaK
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hon na cyklostezce?

                         

                    A pripichnes spendlickem. 8-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.11.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hon na cyklostezce?

         

    Co ja?
    Neslyšim strelbu v lese,pripadne jezdim na kole,bože.

    [ Zpět ]
    Datum: 09.11.2010
    Autor: Arabice
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hon na cyklostezce?

           

      Šťastný člověk;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2010
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

363 cyklistů (7 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024