Tož borci poraďte.Do konce týdne budu mít novou Meridu Cross SE a rád bych nějaký vymakaný computer.Nemusí točit pívo,ale jinak skoro všecko.
Zn.Cena je až na druhém místě
Já bych se k tomu dotazu přidal. Že jsou komputery pro dva obvody kola, to vím. Ale nevím, jestli si pamatujou celkovou ujetou vzdálenost pro každý kolo zvlášť. Nebo vyjde levnějc dát na každej bicykl jedno kočičí voko? Přestal jsem brát Velo, tak nevím.
http://www.s-shop.cz/store/goodsdetail.asp...
A ten naviion se ti nelibil?
Doktore Honzo,není špatnej,ale čekám ještě další návrhy.Mohl bys mi nahodit,kde se dá na ten Tvůj podívat
Tady jsou jejich stránky www.naviion.cz/cz/. Tady jsem je koupil (jsou tu v akci i s hodinkami) www.kuphodinky.cz/withsubs.php?brand=NaviiON
druhým týdnem sedlám stejný stroj, který kupuješ i ty a už sem pořídil i cyklokompjůtr - je to VDO C4. Velmi pěkný přehledný tacháč s velkým displejem. A umí toho taky dost. bližší info vč. vyobrazení je na netu.
A co vidlice.Tady na ni většinou nadávají,že je tvrdá a mě říkal jeden zarputilí cyklista,že je to špička
vidle je v pohodě, trochu tvrdší, ale zase si nepřipadáš jak na šífu. A ještě k tomu kompjůtru VDO: jak píše níže Airline, taky sem slyšel, že dělají pro béemvé, takže s ním vedle nešlápneš. Dnes sem byl na první servisní prohlídce a Meridka jede jak divá, vybrals dobře.
Nemyslím si, že krossové sentůrky jsou nějak tvrdé, horské - ty jo, já jsem si v červnu vyměnil na cca 5 km kolo s jedním klukem, měl tam právě sentůra, jeli jsme po takovém záplatovaném asfaltu a naprosto se mi zamlouvala.
Mám na treku Sentour NRX 6500, jede dobře. Jen občas bych ho ještě přitvrdil, ale už to nejde.
No právě, bejbísi - já tam mám manitoua a někdy se mi zdá až moc měkký a přitvrdit už nejde, proto bych docela tu sentůrku uvítal.
Yarisi, yarisi, já vím...
Včera mi přišla Cykloturistika č. 10, je tam na fotce v nabídce kompjůtr VDO, dělaný pro Meridu (takže s nápisem Merida), je nastavitelný pro dva obvody kola a kromě všech možných obvyklých údajů to udává i údaje "výškoměrné" (nadmořská výška, nastoupané metry, okamžitý a maximální spád....). Je to bezdráťák, vypadá vzhledově moc hezky, cena pod 3 tisíce (!!!), no moc se mi líbí a po mý zeleninový hladový večeři mi dost spravil náladu. A navíc - VDOčko není žádný ořezávátko, jeho hlavním výrobním programem jsou třeba palubní přístroje pro bavoráky.
Láďo díky za informaci.Mrknu nato
nejenom pro BMW ale i pro ceskou skodofku - a to primo v Brandyse nad Labem
ale ted nevim, jestli je plus pro vyber nebo naopak ;-)
Konecne zase normalni debata.
Mohli byste tady jeste nekdo rozebrat ono mereni dvou obvodu kol? Ja osobne jsem mival Sigmu,tusim 800,a myslim ze tam o zadne mereni dvou obvodu neslo.K cemu teda ted tohle? Vzdyt at uz je obvod kola jakykoli,pokazde se to na computeru necha nastavit.
Jde o to, že si v paměti počítače nastavíš dva průměry kol (jestliže jezdíš třeba silničku a horáka), na každém kole pak máš vysílač, kabeláž + lůžko na počítač a ten jen přendaváš z kola na kolo, podle toho, na jakém zrovna ten den jedeš (jen ho musíš vždycky zmáčknutím čudlíku přecvaknout na ten který obvod kola). Je to rychlejší a pohodlnější, než přendavat kabeláž z jednoho na druhé a k tomu vždycky nastavovat do paměti příslušný obvod kola.
Jasny.Ta prvni veta stacila,vubec mne tahle moznost nenapadla.Ale kazdopadne je to fajn reseni a dik za vysvetleni.
Jen osobní zkušenost. Mám Sigmu BC 800. Původně byla s bezdrátem ale vysilač žral baterky jakodivej. Po cca 1000 km byly baterky hotový. Nijak to nesignalizovaly, najednou šlus, computer ukazoval nesmysly. Koupil jsem za dvě stovky uchyt s drátem a je po problému. Tuším, že tam byl ještě jeden problém. Vysilač od příjmače nesměl být vzdálen více jak 60 cm, což může být na treku s odpruženou vidlicí problém.
Ja pouzivam mobil Siemens M65 + bike-o-meter a jsem velmi spokojen. Krome klasickych funkci, podporuje dva obvody kol, srovnani okamzite a prumerne rychlosti, na displeji ma sloupcovy graf prumernych rychlosti v navolenych casovych intervalech (ja mam 5 min) - zpetne si je muzu znovu projit. Dale vsechny cesty (rides) uklada do mobilu, oblibene trasy lze prevest na tours a pak je dle libosti znovu a znovu projizdet a porovnavat casy a rychlosti. Vse lze kopirovat do pocitace. Navic si muze behem cesty vkladat body (waypointy) a informace k nim (smer, povrch cesty, stoupani, nadmorskou vysku, vzdalenost se vklada automaticky. Tohle vse lze zadat i pred jizdou a pak slouzi jako navigator, vzdy pred waypointem (muzes si navolit metry) muze zvukem hlasit kudy dal. Kdyz mas zadanou vysku, lze zobrazit graf vyskoveho profilu (i behem jizdy). Zatim jsem s nim velmi spokojeny, navic mam mobil primo na riditkach a nemusim premyslet kam s nim. Muzes behem jizdy prijimat i hovory a SMS, pokud si to prepnes na hlasity odposlech (nebo si koupit handsfree - asi to jde, ja to nepouzivam). Jedina nevyhoda je, ze se musi mobil casteji nabijet (pokud jedete cely den, lepsi si ho na dalsi den vecer nabit, ale ja jezdim do prace na kole - denne asi 40 min a nabijim jednou za tri, ctyri dny). Kdo chcete novy outdoorak vcetne cyklokompu, vrele doporucuju. M65 je vybehovy model a da se dnes koupit za velmi rozumnou cenu.