reklama

Blábolení, zhovadilosti, debility 4

Předchozí téma je plný a tak je tu čtyřka. A to je to co nás baví!!
Vyhíbejte se polityckým diskuzím ty patří jinam.

[ Zpět ]
Datum: 20.08.2010
Autor: mtbecka
  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

         

    Fajn, tak hned začneme nasíracím tématem ;-)

    http://zpravy.idnes.cz/na-kolech-se-zabilo...

    [ Zpět ]
    Datum: 20.08.2010
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

           

      Poviný helmy sou dobrá věc.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2010
      Autor: mtbecka
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

             

        Nejsou... Cokoli je povinné, to už z principu nenávidím :-( Co kdyby bylo dospělým lidem umožněno aby mohli použít svůj rozum a rozhodli si to sami ?

        U dětí s povinnou helmou souhlasím, tam je to bez výhrad. I když, za mého mládí jsme se bez nich v pohodě obešli a žijeme...

        P.S. Helmu vozím vždy a všude, mně se tohle nařízení zas tak nedotkne ;-) Ale udělat z toho povinnost se mi opravdu nelíbí :-(

        [ Zpět ]
        Datum: 20.08.2010
        Autor: Jarda
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

               

          No lidi jsou tupí a tak se musej ještě hodně učit. Možná někdy za tisícky let nastane ten zlom kdy nebudou příkazy a zákazy.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.08.2010
          Autor: mtbecka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                 

            A ještě něco, pak mi tedy vysvětli proč nejsou helmy povinné v Holandsku. Je to cyklistická země, na kole tam jezdí snad úplně každý, a přesto takový debilní zákon nepotřebují ! To samé v Německu... Dokonce tam jsou cyklisté vůči motoristům defakto "hájení". Nejdříve se kouká jestli za případnou nehodu nemůže hlavně řidič auta... Tady je to úplně naopak, např. Meduza by mohl vyprávět...

            Že by nás naši zákonodárci opravdu měli za úplné blbce, kteří nemají svůj rozum ??? Nebo za ovce, které si nechají líbit úplně všechno, každou debilitu, která se urodí v jejich hlavě ?

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2010
            Autor: Jarda
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              Ale proč tak ostře? Zákonodárci to s holotou přece myslí dobře, vždyť je to součástí poslaneckýho slibu. 8O

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Koukám, že Tobě už taky dobře vymyli mozek :-))))

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Zákonodárců je třeba si vážit, jednou to byli nejlepší synové a dcery národa, podruhé nejlepší z nejlepších. Jinak by je přece strany nenominovaly a lidi nevolili, noné?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    :)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: petrp
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              Kušuj holoto, je to pro tvoje dobro!!! :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: Aviatik
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              NO jo máš pravdu, jenže v holandsku hodně lidí co jede autem občas pak jede na kole - a ty autisti :o) jsou k cyklistům velmi tolerantní - troufnu si říct, že to ani není tím, že ze zákona mají přednost atd, je to prostě v lidech.
              Zatímco u nás je každej druhej autista permanentně nasranej v nervech, cyklisti ho rozčilujou a sám si na kolo v životě nesed :o) to se pak nediv...

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: William
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Samozřejmě že je to v lidech, bohužel :-(
                Pořád mi ale přijde kvůli pár desítkám mrtvých ročně (a ještě k tomu polovině z toho vlastní vinou, bez cizího zavinění a možná i účasti), fuj, co jsem to napsal, to se Medvědovi asi nebude líbit :-), otravovat život tomu zbytku několika milionů dost přehnané... V autech se zabije lidí mnohokrát víc, ale že by kvůli tomu tak radikálně změnili zákony ? Toho jsem si teda nevšiml...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  No já s tebou vcelku souhlasím. Tohle nařízení mi přijde zbytečné, protože jako člověk mám mozek a tak si ten blembák vezmu když jedu v provozu nebo někam kde mi hrozí že si rozbiju šišku a dětem ho prostě dám protože jsem zodpovědnej rodič. A nepotřebuju k tomu politika aby mi to poradil.
                  Ono to vzniklo proto, že se někdo zamyslel jak snížit počet mrtvejch cyklistů. A místo protože přitrzování zákonů na řidičích a hledání exemplárních příkladů by bylo složité tak se to vyřeší šalamounsky.
                  "Pro vaše vlastní bezpečí jsme vám vymysleli, že si budete brát helmy"
                  "Pro vaše vlastní bezpečí jsme vám vymysleli, že si budete oblékat vesty"
                  další bude
                  "Pro vaše vlastní bezpečí jsme vám vymysleli, že bude lepší, když to kolo budete radši jenom tlačit, pro jistotu po chodníku" :o))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: William
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Vzdyt to uz je? Misto aby u Agipuv Podoli dostali cyklisti prednost, maji slezt a kolo kolem benziny tlacit. Snad aby nedrazdili ridice? 8-(

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Jo to mě taky zvedlo mandle, mělo by tam být taky bruslaři - sundej brusle, je to přeci i in-line stezka ne ? :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.08.2010
                      Autor: William
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                             

                        BOD! 8-D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.08.2010
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Ty vidíš do budoucnosti ? :-)
                    Já se totiž obávám, že to tak nakonec může klidně skončit...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Ano, je to v lidech. V Holandsku nikoho na kole večer neosvětleného nepotkáš, mají všude cyklostezky a po nich cyklisti jezdí. U nás večer potkáš neosvětlených, často nametených cyklistů hafol a často také s igelitkama na řidítkách na rušné silnici, když pár metrů vedle vede cyklostezka. To jsou také cyklisti. Při jízdě v autě děkuji za každého cyklistu ve vestě a s osvětlením. Vestu používám také, ve dne v noci, o přilbě ani nemluvě. Vážím si svého zdraví a hlavně jako řidič vím, že jsem na kole dobře vidět

                [ Zpět ]
                Datum: 22.08.2010
                Autor: Blueberry
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Naprosto souhlasím. Taky mě štvou neosvětlení cyklisté, a to nejsem motorista, který by je mohl ohrozit na životě. Jen jednu věc bych rád podotkl: Do toho, jestli má nebo nemá cyklista helmu, nikomu nic není. Ani řidičům. Je to věcí jen a jen toho cyklisty.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.08.2010
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Naprostý souhlas.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.08.2010
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  V UK se třeba moc helma nenosí. Ale každý cyklista tam bliká jak Vánoční stromeček. Vesty jsou tam běžným oděvem (nosí ho dost často i chodci).

                  Já vždy vnímal vestu jako zbytečnost. Až do té doby, než jsem si udělal řidičák. Pochopil jsem a vestu koupil. A když plánuji pozdní návrat, tak se snažím na ní nezapomenout.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.08.2010
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Bohatě stačí dobrá blikačka s dobrými bateriemi, protože pokud řidič "nevidí" blikačku, tak neuvidí ani dvě vesty.
                    Problém mnoha lidí je, že sice blikačku mají a zapnou ji, jenomže velmi často mají téměř vybité baterie a myslet si, že když vidí blikání na 20 cm, že je vidět i na 100 a jen hlupákovi může bát líto dát 3 x ročně nějakých 30 Kč za baterie.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.08.2010
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Velmi často potkávám cyklisty s dobrou blikačkou a novými baterkami. Monohokrát jsem je ale zahlédl až na poslední chvíli, protože ji měli špatně nasazenou nebo něčím zastíněnou. Vesta je vidět vždy.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.08.2010
                      Autor: Blueberry
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                             

                        Taky nedám na reflexní vestu dopustit. Je to spolehlivější než blikačka. A od řidičů ve svém okolí mám velmi pozitivní ohlasy. Reflexní prvky mám i na batohu, který jsem občas nucen nosit přes tu reflexní vestu, ze které pak koukají jen části. Reflexní vestu vozím ale jen za šera a potmě. Přes den spoléhám na to, že mě řidič vidí i bez ní.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.08.2010
                        Autor: Medvěd
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      A to je právě plus vesty: jednou koupíš, nic to nežere, nemá se na om co pokazit a vydrží to celý roky.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.08.2010
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Vite, jak se na jiznim Slovensku pozna dobre osvetleny cyklista?
                  Ma po ceste z hospody zapalenou cigaretu.
                  (Na vlastni oci)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.08.2010
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

               

          Mne se silne nelibi ta vesta. 1) v mem pripade bude uplne k nicemu, 2) bude to plandat a neni to prijemne, 3) v lete to bude dalsi zbytecna vrstva, ve ktere bude vedro. ;-(
          Doufam, ze nejak omezi tu povinnost jen na snizene osvetleni.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.08.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                 

            Když si ji pěkně vypasuješ, vadit by nemusela. A třeba je začnou šít z nějaký reflexní síťoviny. :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2010
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                 

            Mně se to teda nelíbí vůbec... Na svém kole, botách, obuvi a camelu mám takové množství reflexních ploch, že by to musel přehlédnout jedině slepý. Za snížené viditelnosti samozřejmě svítím...
            O tom, že ta mrcha vypadá hnusně a ještě za jízdy plandá a tím trochu brzdí, radši pomlčím...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2010
            Autor: Jarda
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              Lepší všechno tohle než se stát dobrovolně dárcem orgánů díky těm tolerantním zkušeným a pozorným za volantem. Tady v Čechách se musí buzerovat jinak tu nebude řád nikdá. :-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: mtbecka
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Odstěhuj se na Kubu nebo do severní Koreje, tam se Ti určitě bude líbit... Tam mají na všechno přesné předpisy, co kdyby náhodou člověk zapochyboval o svém vlastním úsudku, že jo ?

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Ani nemusej bejt tak přesný, stačí prohlásit zakázaným nepovolený. Velice jednoduchý, pamatuju to.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Vesta je naprostá debilita.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: William
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Pro někoho jo, já jsem zvyklej, v práci ji nosit musíme. I helmu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Hele, a co je komu do toho když se někdo chce stát DDO ? To je pouze a jenom jeho věc !!!
                Ten život patří tomu člověku a má právo s ním naložit jak chce... Do toho mu nemá právo kecat ani stát a už vůbec ne nějaká přiblblá policie, která dělá jenom to co se jí zrovna hodí, hlavně to z čeho kápne nějaká ta koruna z pokut...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Už tušíš, cos právě proved?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Jenom matně :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Jen počkej, zajíci!:-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                 

            Jsem si vestu pořídila hned s kolem. A zúžila tak, aby neplandala. Mám ji v kapsičce u rezervy a když jedu po silnici za šera nebo v nějakém stíněném úseku se stromama, si ju navlíknu. Je to vidět stokrát líp jak nějaké blikačky. Už sem si vyhlídla i apartní košilku v barvách té žluté vesty i s reflexníma pruhama. Prodávaj toza pár šupů v pracovních oděvech - asi pro nějaké servisáky, materiál vypadá slušně, krátké rukávy, límeček... A taky tam mají ve stejné barvě teplé bundy. Za podstatné považuji "být viděn", po silnicích s provozem nejezdím ani za světla, na silničkách s malým provozem je to "být viděn" nejdůležitější, tam totiž jezdí jak hovada (když je silnice prázdná) a reflexní vesta je vidět na velikou vzdálenost. V lese si ji jednoduše sundám, abych neplašila jeleny :)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2010
            Autor: bara2
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              Silničky s malým provozem jsou dobrý, pokud po nich neprchají z hospod lidi, co mají natankováno. Dneska si už moc nevybereš.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Silnicky s malym provozem jsou ty, ktere maji z obou stran zakaz vjezdu a nejlepe i zavoru. Na vsech ostatnich se muzes nadit uplne cehokoliv. 8-(

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                On i ten ožrala ví, že nemá do nikoho vrazit, akorát nemá odhad vzdálenosti a dostatečně rychlé reakce, právě proti nim je "být viděn" co nejvíc a co nedál nejlepší prevencí.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: bara2
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Akorát že zrovna proti ožralům Ti ta vesta a všelijaká ta blikátka na kole moc nepomohou ;-) Na tu vestu si těžko něčím posvítí, a naopak Ty ho uvidíš až na poslední chvíli, protože oni mají takový blbý zvyk být skoro neviditelní :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Ozrala v aute, ne na kole. 8-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Jo ahááá :-)
                      Tam ale nepomůže nic... Jedině nejezdit na kole po večerech a v noci :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Tak jsem si myslel, kterak mám nádherný den - před hodinou jsem se vrátil z ranní vyjížďky (prodloužil jsem si ji o 2 hodiny díky nádhernému počasí) a chtěl jsem (a stále jsem přesvědčen, že pojedu) za chvíli vyrazit znovu, ale po přečtení výše uváděným příspěvků přemýšlím o tom, že se zastřelím. Neměl jsem ani helmu ani reflexní vestu. I když na druhou stranu - proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na kole??

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: jinec
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      Namaskuj si oblicej armadnimi barvami ala Rambo, at mas vetsi sanci. 8-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                           

                      Jasně. Právě proto bez helmy :))
                      Lepší rychle, jak skončit na vozejku.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                             

                        No vždyť, víš kolik vůbec stojí následná péče o takového mrzáka ? :-))) VZP by mohla vyprávět :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2010
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                               

                          A rodina Ti taky asi poděkuje, když s ním pak bude muset někdo zůstat v domácnosti a starat se o něj :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2010
                          Autor: Jarda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                             

                        S helmou bych se zmrzačil, bez ní půjdu rovnou pod kytky.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2010
                        Autor: jinec
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                               

                          Bat

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2010
                          Autor: bara2
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: proč bych se střílel, když mě někdo zabije během jízdy na ko

                               

                          A navíc helma ti zničí účes. :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2010
                          Autor: abernathy
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                   

              Vesta je, na rozdí od helmy, prevence. Helma může něco pomoct až při kolizi, a to je ještě otázkou. Nehodlám s kola padat, a podle toho jezdím, a nemyslím si, že by do mě někdo chtěl úmyslně vrážet, tak se mu snažím dát svou přítomnost najevo.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2010
              Autor: bara2
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                     

                Mne je ale stejne na nic. Vesta je v mem pripade videt jen z boku a na kole mam dost odrazek. OK, nejake pridam, ale vozit kvuli tomu na sobe v tropickych vedrech vestu nehodlam. Stejne jako po mne nikdo nemuze chtit takovy nesmysl, jako odrazky na pedalech, taky nejsou videt.

                Pro ilustraci:
                http://mur.rajce.idnes.cz/2009-12-19_Modranska...
                http://mur.rajce.idnes.cz/2009-12-19_Modranska...
                (i kdyz to druhe nejsem ja, je jasne videt, co je videt z vesty)

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                       

                  Bych si na lehokolo dala reflexní štít dozadu. Mě před dvaceti lety v UK zaujalo, že tam i po tmě (v zimě je tma už ve čtyři) jezdí lidi po dost frekvenovanejch silnicích na kole. A měli tehdá takové slušivé kšandy z reflexního pásu, prostě jenom kříž přes záda a opasek, vidět to bylo báječně. Vestičky sem na cyklistech neviděla, ty tam používali jezdci na koních. Sem si tenkrát jednu dovezla, bo jsem se s koněm v zimě vracívala domů po silnici (asi 300 m) za tmy. Tenkrát ještě velký provoz nebyl, dnes už bych si na tu silnici v zimě v šest večer vůbec s koněm netroufla, ani kdyby měl blikačky na zadku a reflexní pásky v ocase :/

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2010
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                         

                    Taky mam:
                    http://mur.rajce.idnes.cz/2010-06-09_Loudani/
                    A je fakt, kdyz ted koukam na ty nocni fotky, ze by to sneslo nejaky pridavek ze stran. Na sedlo a kliky, mozna i na vidli.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                           

                      reflexních proužků není nikdy dost. Sem si na tu vestičku ze zbytků refexního pásku (po vypasování hp kus zbylo) našila na záda kříž a dopředu na ramena kolečka, bych měla "odrazky" i zepředu :)
                      Se dají ty pásky koupit a zvažovala jsem i ušití kšandiček, zabralo by to v kapsičce míň místa. Pouhé kšandičky by neplandaly, ani by v nich nebylo horko ;)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2010
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                             

                        Tady: http://www.advasro.cz/
                        Maji jak nasivaci, tak samolepky. Samolepky se daji objednat cca v 16 barvach, dokonce i cerne.
                        Cena byvala nekde kolem 500 Kc / m^2.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2010
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

                               

                          Jo, jo, dnes mají kde co. Když sem to kdysi potřebovala, měli akorát placatou batérku na dva monočlánky s malou žárovečkou. Sklíčko bylo z jedné strany bílé, z druhé červené. Vidět to bylo tak na deset metrů :/
                          Vestička byla proti tomu úžasná věc, a to měla jen tu zářivě žlutou barvu, žádnej reflexní proužek. Bylo to z nějaké umělé hmoty, něco jako tlustej igelit. Ale sem to stejně potřebovala jen v zimě, tak jsem aspoň nepromokla.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2010
                          Autor: bara2
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

           

      Na to je jasná odpověď: Helmy i pro motoristy!

      ( např zde, http://cyklokonference.cz/file/prezentace... , asi 24. slide )

      [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2010
      Autor: Vratislav
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

         

    No jasně helmy, univerzální dobro. To je potřeba všem vnutit, třeba i klackem. Jenom by mne zajímalo, jak by helma ochránila toho dědu, co jsem ho včera potkal, jak jede po tmě bez světel v protisměru.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.08.2010
    Autor: Aviatik
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

         

    Naštřěstí jezdím dost často velkým autem do normální ciziny. Takže až to jednou dokážou, tak mi nezbyde, než si jít vždycky zajezdit do "země krále Miroslava"...

    [ Zpět ]
    Datum: 20.08.2010
    Autor: ronda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

           

      Přesně...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2010
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Blábolení, zhovadilosti, debility 4

           

      Pche! Pátý odboj je řešení ...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2010
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

356 cyklistů (7 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024