reklama

Elektrifikace MTB

Upresneni MTB damskeho. S urcitou sanci pozdejsiho vyuziti elektrokitu na lehokole (Apus, Bufo).
Rozumne mi prijdou tyhle dve moznosti:
http://www.citybikes.cz/eshop/e-motion...
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...

Predni nahon znacne degraduje ucinnost vidlice, zadni zase pojme maximalne 6kolecko.

Dival jsem se i na cela elektroMTB, ale prijde mi, ze tohle se da alespon trosku zabalit proti vode.

Nejlepsi mi prijde PL-250 HT
http://www.bionx.ca/en/products/product-range/
ale cena mne odrazuje. 1999 EUR. 8-)

Mate nekdo odzkouseno? Pripadne jiny set?

[ Zpět ]
Datum: 26.07.2010
Autor: Murphy
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Já mám na Azubu 4 sadu Maratonel, motor pro 26" na předním 20", jede to pomaleji, ale snáz mě to utáhne.
    http://www.bplumen.cz/index.php?pid=80&id=5...
    Mají tam i šroubovací osmikolečko
    http://shop.bike4u.cz/index.php?pid=200&id...

    Na skůtrbajku mám 16" celý litý kolo i s motorem (rovněž přední) odsud:
    http://www.noelbike.cz/index.html

    A na tříkolce mám motor rovněž od Noelbike, ale na zadním kole a se šroubovacím devítikolečkem!
    Poslední dvě jmenované mi dělal Jerguš. Počkej tejden, než se vrátí ze světa - on teď bere věci od Šikuly (e-pohon) a dělal jich už hodně. Určitě přiveze hodně zkušeností, protože se mu v Alpách motor rozsypal.

    [ Zpět ]
    Datum: 27.07.2010
    Autor: HonzaK
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Noel: Celková hmotnost kitu, rozměry: 13,5 Kg (bez akumulátorů)
      To uz jsem videl, ale hmotnost je vyssi, nez ostatni kity i s aku. Docela rozdil. ;-(

      Dodavam, ze to bude treba dopravovat do 6. patra a v dome si odhlasovali, ze vytahem kola ne. No, asi se hezky uvedeme... 8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 27.07.2010
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Netušil jsem, že v Jamrtálu jsou byty až takhle vysoko ...
        8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 27.07.2010
        Autor: AV
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Tak nevim, neni tohle rypani? 8-o

          [ Zpět ]
          Datum: 27.07.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Ad vytah, tak to je na posrani :(

        [ Zpět ]
        Datum: 27.07.2010
        Autor: E-Ryc
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        vztahuje se to i na motokola a elektrokola? Jestli jo, tak budeš muset tvrdit, že je to dětské odrážedlo:-)))
        Vlaky (běžná lokálka) nesmí brát kajaky. Tak jsme na Stvořidlech museli tvrdit, že ten plastový kanystr se sedačkou uvnitř je přece jízdní kolo:-P

        [ Zpět ]
        Datum: 27.07.2010
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Nevim, jak vlaky, ale videl jsem jednou jet z Kulataku na Suchdol (cca 5 stanic) autobusem kajakare i s lodi autobusem MHD. S kratasem, ktery si postavil nastojato.

          [ Zpět ]
          Datum: 27.07.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            Nojo, jak vyšlo IGO tak hned byly na cnawru fotky lidí s kajakem v metru apod. V přepravním řádu jistě jsou nějaký omezení, ale když nikdo neprudí...
            V lokálce kolem Stvořidel si to dáváš do prostoru k průvodčímu, ten ti na to musí prodat lístek, tak neukecá, že tě neviděl nastupovat:-(

            [ Zpět ]
            Datum: 27.07.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrifikace MTB

                   

              O.T.
              ... tak neukecá, že tě neviděl nastupovat ...

              Ve vlaku chodí taky revizoři (žádného neviděl) nebo tam jsou jen bonzáci a udavači?

              [ Zpět ]
              Datum: 27.07.2010
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrifikace MTB

                     

                Chodí revizoři v civilu, a kontrolují práci průvodčích. Já potkal za život dva.

                [ Zpět ]
                Datum: 27.07.2010
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrifikace MTB

                       

                  Nejlepší bylo, když se průvodčímu povedlo špatně spočítat Kilometrickou banku v můj prospěch a revizor na to nepřišel. Pak jeho červené razítko všechny další průvodčí po cestě odradilo od zkoumání, jestli je to správně či ne. A protože jsem stejnou trasu ještě jel několikrát, všichni opakovali stejnou chybu. :))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.07.2010
                  Autor: petrp
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Elektrifikace je cesta správným směrem.
    Už Lenin sestavil klasickou rovnici:

    Elektrifikace + sověty = komunismus

    [ Zpět ]
    Datum: 27.07.2010
    Autor: Radix
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Teda tomu se říká širokej záběr, Bible, Lenin. Ale podle žurnalistickejch požadavků je to vyvážený.

      [ Zpět ]
      Datum: 27.07.2010
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Naopak, úzký záběr. Lenin a jemu podobní to opsali z Bible.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.07.2010
        Autor: Radix
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Pak nechápu, co na ní lidi viděj. :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 27.07.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            Sk 4,32 Celé to množství věřících mělo jedno srdce a jednu duši. Nikdo nic nenazýval svým vlastním majetkem, ale měli všechno společné. Apoštolové vydávali svědectví o vzkříšení Pána Ježíše s velikou mocí a na všech spočívala veliká milost. Nikdo mezi nimi netrpěl nouzi, protože ti, kdo vlastnili pole nebo domy, je prodávali a utržené peníze přinášeli k nohám apoštolů. Z toho se pak rozdělovalo každému, jak kdo potřeboval.

            Dalo by se pokračovat, ale nechci zas urážet něčí náboženské cítění citáty z Bible.

            [ Zpět ]
            Datum: 27.07.2010
            Autor: Radix
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          A Bibli pánubohu nadiktoval Chuck Norris...

          [ Zpět ]
          Datum: 27.07.2010
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Tenhle cíl Murphy naznačuje hned v úvodu. Elektrifikovat chce DÁMSKÉ kolo ...
      8-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 27.07.2010
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Žene jsem elektrifikoval crosse s BIONX PL 350 a nemuze si to vynachválit. Instalace je velmi rychlá, max. 2 hodky. Oproti jinym kitum ma BIONX torzni cidlo slapani, takze asistence reaguje okamzite, ne jako u jinych setu, ktere mají snimac na slapacim stredu. Cena je bohuzel vysoka, ja jsem usetril tim, ze jsem kupoval v USA za 1890 USD, ale stejne je to darda.

    [ Zpět ]
    Datum: 28.07.2010
    Autor: WeWerk
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      250 HT jsem nasel kolem 1750EUR (v prepoctu - nejaky UK shop), 250 obyc za cca 1300 EUR.
      Vypada to, ze vezmu http://www.noelbike.cz/e_pohony.html nekde kolem 11.000 Kc komplet.
      BionX znam, zkousel jsem na Azubacke Dahon skladacce. Je fakt, ze to bylo citelne lepsi, ale srovnanim cen... Mozna kdyby to melo byt pouzivano denne na cesty po meste, ale pro prilezitostnou kratsi turistiku ...

      [ Zpět ]
      Datum: 28.07.2010
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Doporučuju ti se neunáhlovat a opravdu počkat na Jerguše, on právě bral nějaké komponenty z E-pohonu. Zkouší na cestě jejich regulátor, který je programovatelný přes PC, má i tempomat, který funguje tak, že při určité rychlosti zmáčkneš čudl, a on ti tuto rychlost udržuje.

        [ Zpět ]
        Datum: 28.07.2010
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Za tyden to musi byt na kole. Kdy se to Jergus vraci?
          Volal jsem do Noelbike a pry nic se zadnim pohonem nemaji. To, co je na zadek, miva (krom BionXu) limit 6 kolecek. ;-(

          [ Zpět ]
          Datum: 28.07.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Tak jsem se nechal presvedcit a poridil tohle: http://www.noelbike.cz/e_pohony.html
    Pocital jsem s tim, ze to nebude lehoucke jak pirko, kdyz to jezdi na olovo, ale vysledek je ohromujici. Posudte sami: Pri postaveni predniho kola na osobni vahu cca 13 kg, zadni (nosic s bateriemi) 26 kg. Vy zirate, my zirame. Nevim, jak to zitra povlacim ze tretiho patra bez vytahu...
    Postrehy z montaze popisu zaroven s prvnimi dojmy z jizdy.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.08.2010
    Autor: Murphy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Tak na webu, kam sam odkazujes pisou "Celková hmotnost kitu... 13,5 Kg (bez akumulátorů)", takze to nejspis nekecaji. Ze muzou baterie vazit tolik bych asi necekal a jestli to nikde nepisou, je docela zakerne... :)

      Jestli komplet kolo vazi okolo padesati kilo, pak ti presun po schodech fakt nezavidim. Ale zkusim si na tebe vzpomenout, az budu zase mit pocit, ze lehokolo je tezke a nemotorne, kdyz ho dostavam jen skrz hlavni dvere... :))

      Hele a nebo zkus ty schody sjet! Kvalifikaci na to rozhodne mas, jen nevim, zda to pujde i vyjet zpatky... :)

      [ Zpět ]
      Datum: 07.08.2010
      Autor: Jrr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        13 + 26 = cca 40 ;-)
        A po tech schodech do a z 3. patra bezne nosim na rameni Hardcora. A zitra mne ceka samozrejme i on.
        Kdyz to bude mit alespon trosku stavy, mozna to do schodu pujde vodit pod plynem. ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.08.2010
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Máš balkon?
          Soused má na balkoně cca 1 metr dlouhé otočné rameno s kladkou. Tímhle "jeřábem" šetří síly když se on nebo jeho paní vrací z nákupu.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2010
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            Mam. Smerem do dvora a nemame klice ke dverim dole. 8-)
            Ale mame uprostred schodiste velkou sachtu, kde mel byt puvodne vytah (podle velikosti asi na slony). Mozna bych mel neco vyrobit.
            Nemate nekdo zkusenosti s elektrickymi navijaky?

            [ Zpět ]
            Datum: 08.08.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrifikace MTB

                   

              Ve Slaném firma Umoe Schat - Harding dělá záchranné systémy pro lodě. To kolo, aby se netočilo cestou vzhůru, by muselo být zdviháno aka záchranný člun. Prospekty by tě mohli poslat ...
              8-)

              [ Zpět ]
              Datum: 08.08.2010
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrifikace MTB

                     

                Kliknul jsem semka:
                http://www.schat-harding.com/
                ... a čučel jak puk. Moje představa záchranných člunů na lodi ( živená knihami pana J. Verne-a) se se současnými trendy moc neshoduje ...
                8-)

                [ Zpět ]
                Datum: 08.08.2010
                Autor: AV
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Jo, scitat jeste umim, ale ja to chapal tak, ze 13 vazi predni kolo z toho kitu a 26 ten nosic s bateriemi, takze jsem prihodil jeste 10 na vlastni kolo. No dobre... tak 40, i to je solidni vaha.

          Vlastne noseni hardcora te na tenhle okamzik pripravovalo, pokud bys do ted nosil silnicku, byl by to vetsi sok. Casem si zvyknes a treba uneses obe kola najednou.... ;)

          Hele a neslo by to predni kolo pouzit jako navijak? V podstate jak radi AV, akorat na balkone bys mel uvazany jen lano, dole bys zahakl hacek do dratu, zapnul motor a kolo by bylo za chvili nahore... :)
          Cestu dolu bys mohl absolvovat spolu s kolem - normalne bys z balkonu slanil...

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2010
          Autor: Jrr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            8-DDD

            Kolo je stary zelezny horac. Ale obavam se, ze vetsina vahy nepripadne na ram. ;-(

            Vazil jsem kompletni bicykl pouhym najetim na vahu.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.08.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrifikace MTB

                   

              No presnejsi zpusob, jak zvazit kolo je stoupnout si na vahu s kolem v ruce, pak se zvazit bez kola a svou hmotnost odecist.
              Nicmene v tomhle pripade by uz nemusel rozsah osobni vahy stacit a ta nepresnost nebude velka.

              Aspon jednu vyhodu to kolo mit bude - s tak tezkym nosicem prilis nehrozi let pres riditka pri brzdeni.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.08.2010
              Autor: Jrr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrifikace MTB

                     

                Taky moc nehrozi kradez. Vypnuty motor brzdi a dost pochybuju, ze by tohle nekdo chtel vlacet. Ale treba dat to na nosic na zahradce ... no nevim. ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 08.08.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrifikace MTB

                       

                  Pak je potřeba rychle přejít na dvoufázový trénink posilování a vzpírání :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.08.2010
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrifikace MTB

                         

                    Ja to uz predem vyresil koupi vhodneho vozidla. ;-)
                    Spis jsem myslel, ze se asi bude tezko shanet nosic, ktery by to udrzel v zatackach.
                    Demontovat baterie lze, ale zadna radost. Motor by se musel sundat i s celou kabelazi, nebo ji alespon porozpojovat a to vzadu v tasce u ridici jednotky.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 08.08.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrifikace MTB

                       

                  Hele já 4 s touhle výbavou na střešní nosiš dávám sám. Tak trénuj a dej vědět jak to jezdí.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.08.2010
                  Autor: Jerguš
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrifikace MTB

                         

                    1) na tom nebudu jezdit ja,
                    2) mam Tranzita, takze mne vazne ani nenapadne to zvedat. ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.08.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      hele nebylo by levnější, rychlejšší, lehčí a jednodušší vyměnit mařenku? :-D

      [ Zpět ]
      Datum: 07.08.2010
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Kusuj, potvoro! 8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.08.2010
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Tak ted drobny souvisejici problem - je predni kolo front nebo rear, kdyz je hnane? 8-)

    [ Zpět ]
    Datum: 14.08.2010
    Autor: Murphy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Pokud Ti jde o správné nasazení plášťů, tak bych to opravdu bral podle toho, které z nich je hnané.
      I když zase na druhou stranu, jestli tím kolem současně i řídíš směr, tak by tam asi měl být spíše FRONT :-)

      No, ještě mám klasiku a takováhle dilemata nemusím řešit ;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 14.08.2010
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Hnana jsou obe. Zadni lidskou silou, predni 250W (500 kdyz odpojim omezovac). Nicmene kvuli zataceni...
        Ted tam jsou SS, ktere jsem opustil z nedostatku mista na lehu a ty jsou skoro stejne obema smery. Dokud to nebudu prezouvat, je to spis akademicka otazka.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.08.2010
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Mi přijde nejlepší klasika + "nožní" pohon, ostatní je omluva pohodlnosti!

    [ Zpět ]
    Datum: 17.08.2010
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Nebo jen potřeba dopravit se dál, než kam člověk nožním pohonem dosáhne...

      [ Zpět ]
      Datum: 17.08.2010
      Autor: Ifča
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        pokud tlačí čas, nemá cenu se někam vydávat- rychlovky nestojí za nic.pokud vzdálenost, dá se využít hrom.dopr.pr.-o čem to je jet na kole s motorem?

        [ Zpět ]
        Datum: 18.08.2010
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          Když za prací, zásobováním rodiny atd. se někteří lidé vydávat musí. Málokdo má to štěstí mít vše hned u nosu... "O čem to je" - o tom samém jako jízda tou hromadnou dopravou, ne? Akorát že člověk není vázán jízdním řádem.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.08.2010
          Autor: Ifča
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            v tom máš pravdu-přesně tak zdůvodňuje svou jízdu každý majitel auta-není vázán jízdním řádem, zastaví si kdy chce,zajede si kam chce. pak lamentuje,jak se jízda zpomaluje,jak je málo parkovacích míst, jak je drahý benzín, jak.....a že na to doplatí jeho potomci už nevidí- nebo je mu to fuk :-(

            [ Zpět ]
            Datum: 30.03.2011
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrifikace MTB

         

    Fujtajbl, pervezita, za tohle by měla být snad pokuta.
    Jen o něco menší než za tu pitomost se spalovacím motorem.

    Takhle, když to půjde dál vynalezne někdo motorku a s kolem je konec.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.08.2010
    Autor: mirekbik
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Elektrifikace MTB

           

      Jo - a v tom pripade by uz pritelkyne vzhledem ke stavu kolen nikdy nevyjela na kole. 8-(

      [ Zpět ]
      Datum: 17.08.2010
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrifikace MTB

             

        Některým lidem nevysvětlíš že chtějí na kole jezdit i lidé ne úplně zdraví,unavení nebo staří. Někteří lidé jsou sportovci tělem i duší, taky sem takový býval, přišla krize a sem na pokraji sil a aby mě ta svině (krize) nedodělala úplně, pořídil sem si motorek. No a už sem tu pomalu za neekologicky smýšlející zrůdu která spotřebou 1l na 100km likviduje planetu.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.08.2010
        Autor: Juras
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          No to teda. Navíc si spočítej, o kolik víc energie se v hutích spotřebovalo na ty trubky navíc. A dráty v třetím kole... :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 18.08.2010
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            ...i na tom je kus pravdy.nejsem žádný zpátečník, ale proč se potom všichni diví extrémním zlomúm počasí?to za to múže příroda? že to ještě "nedávno" nebylo! jak předpověděla libuše "člověk se zničí sám", něco v tom smyslu.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.08.2010
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrifikace MTB

                   

              snad jsi si všimnul smajlíka...
              A počasí je naprosto v pohodě. Zajímej se o dlouhodobější statistiky a zjistíš, že se to vrací v periodách. Vždycky byly povodně, vedra, mrazy. Že byl v poslední době klid ? Taky perioda, zase se toho dočkají :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 18.08.2010
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrifikace MTB

                     

                v tom, cos napsala, máš pravdu-ale částečně. periody tu byly a jsou- jen se přitvrzují. jistě sis všimla, kolik neobdělaných a nepokosených pozemků je kolem-kolik ubylo travnatých ploch a lesů, kolik přibylo zastavěných míst,betonových,asfaltových a jinak zpevněných ploch.ty vodu nevsáknou ale nechají stéct a částečně odpaří(potom častěji a hustěji prší)a vznikájí záplavy. navíc pohlcují teplo a tím o něco zvyšují teplotu- a je tu kolotoč, který se hned tak nezastaví-což nás moc zajímat nemusí,že. stím si bude muset poradit příští generace!

                [ Zpět ]
                Datum: 30.03.2011
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrifikace MTB

                       

                  S tím ženským rodem bych byla opatrnější... Mohl by jsi být nemile překvapen :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 30.03.2011
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrifikace MTB

                         

                    když ON zlatovláska...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 30.03.2011
                    Autor: brum
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrifikace MTB

                         

                    fujtajfl............to teda jsem, to by mělo být trestný, takhle klamat tělem ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 30.03.2011
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrifikace MTB

               

          asi jsi to zle pochopil-nákolák je podle názvu jezdec na kole. kolo s přídavným pohonem je motokolo-jezdec se tváří že jede na kole ale nemá na to(anebo má-aby z kola udělal motokolo). chtěl jsem tím jen naznačit,že lidi nadávají napotopy a zvraty počasí a přitom se o ně postarali sami. nejde jen o spotřebu 1l benzínu+ kyslíku k jeho spálení a zamoření vzduchu zplodinami, ale i zamoření ovzduší při výrobě motoru-když si to vynásobíš počtem uživatelú, měl bys vysadit jako náhradu x stromú.auta potřebují cesty,jejich postavením a vyasfaltováním mizí tráva a zvyšuje se plocha, která "nevsaje" vodu, ta se někde musí nahromadit. navíc cesty akumulují místo vody teplo a tím se zvyšuje teplota ovzduší...před 20 lety to tak hrozné ještě nebylo- co myslíš?

          [ Zpět ]
          Datum: 18.08.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            Tak ja bych si motorek na kolo urcite neporidil (slovo nikdy psat radsi nebudu), ale pokud nekdo pojede na elektrokole nebo kole s motorkem misto, aby jel sam v aute, tak to ekologicky prinos rozhodne bude.

            Samozrejme by bylo k prirode mnohem setrnejsi, kdybychom zili na urovni praveku, ale to proste pro vetsinu prijatelne neni.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.08.2010
            Autor: Jrr
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrifikace MTB

                 

            To, proc jsem zalozil tohle tema je fakt, ze jsou mezi nami i taci, kteri se radi projedou na kole, ale zdravotni stav jim neumoznuje bezbolestne vyjizdet do kopcu. Po rovinach jiz omezeni neciti. A to diky vrcholovemu (nebo skoro) sportovani v mladi. Chces snad takove lidi odsoudit k necinnosti? Bude lepsi, kdyz se do prirody podivaji jen autem?

            A co treba downhillove discipliny (nejen cyklo)? Lanovkou nahoru a po svych dolu? Je to pak jeste cyklistika (obecne sport), nebo jen nesmyslne vozeni? Patri takovi na NaKole, nebo si maji zalozit NaLanovce.cz?

            [ Zpět ]
            Datum: 19.08.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrifikace MTB

                   

              klíííd pane, klíííd
              bi-cyklista tu tuším někdy psal, že je v invalidním důchodu (kdyžtak mě oprav Jene) takže asi o bolesti a fyzických omezeních něco ví....
              Prostě se mu tvoje cesta nezdá. No a?
              Mě se tvoje cesta taky nezdá, ale pro mě. Nezavrhuju jí, ale nechci jí používat, protože já jsem ve své podstatě líné hovado, a kdybych si pořídil elektrokolo skončím u motorky a posléze u auta a bude ze mě rozteklá hrouda sádla. Koneckonců to už jednou bylo. Měl jsem 120kg a nedostávalo se mi dechu po vyjití jednoho patra a musel jsem se zastavit a vydýchávat.
              Nějak mi ale můj názor na motor nevadí v tom, abych jezdil s lidma, kteří ho mají. Koneckonců až pojedu na dovolenou cestou na lehosraz, tak budu bez motoru asi v drtivé menšině:-) Vadil by mi jen spalovací, protože smrdí a je hlučnej. nedá se dobře dýchat a kecat při jízdě...
              Tak koukej mařence pořádně dobít baterky a přitáhni jí v sobotu s sebou!

              [ Zpět ]
              Datum: 19.08.2010
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrifikace MTB

                     

                No, to dotazeni nehrozi, nebot prave kdesi u Klatov provozuje jogu.
                O bi-cyklistovi to vim. A tim spis se divim, ze neco tak kategorickeho muze napsat. Invalidni duchod ovsem clovek muze dostat i na relativne bezbolestne, nebo ne az tak omezujici problemy, takze tezko rict. A o to vic by mne zajimala jeho odpoved na moje otazky. To neni utok, vazne se ptam.

                [ Zpět ]
                Datum: 19.08.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrifikace MTB

                       

                  po dlouhé době jsem se vrátil k tomuto vláknu.pokud jde o můj názor na znečišťování ovzduší- je stále stejný. ta reakce na osazení kola motorkem- tam jsem si nevšim,že vypadl smajlík, proto se omlouvám. jestli si někdo komu se NECHCE šlapat na větší vzdálenost osadí motorek-nebo jestli to samé udělá proto aby někoho přitáhl ke kolu- to je podstatný rozdíl. přísně ekologický dopravní prostředek vlastně ani nemůže existovat.o jízdě jednoho v autě, vyvážení se na kopec i s kolem kvůli sjezdu ap. aktivity- o tom je škoda řeči-štve mě to, jako každého tu, ale nic s tím nenadělám. já jsem ivalida po úraze(jak jinak- na kole),spěchal jsem do práce a za protivětru přehlédl odstavený kamion na bus zastávce, skrytý za velkoplošnou cedulí a při 40km/hod narazil do něj.stálo to měsíc v komatu,mínus 25kg,zlomená hrud.kost i krční obratel,obě klíční a díra v hlavě 10x5cm(vnitřek navytek ani se neporušil). jediný sport, který mi zůstal,je zase kolo(kvůli bolesti zad a narušené rovnováze).teda žádné lyže,běžky,pěší turistika,plavání jen kraul a znak-jen kolo.to jen na vysvětlení-protože čas mne netlačí aspěchat není kam,s přibývajícími lety se snižuje rychlost,ale na motorek to asi nebude.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 30.03.2011
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • BionX

         

    Máte prosím někdo nějaký tip, jak se dá nejsnáze kit PL-250 HT v Česku pořídit?
    Jde mi totiž i o vyzkoušení, zda se standardní baterie vejde do malého MTB rámu.
    Díky za radu :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 29.08.2010
    Autor: IR
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

179 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024