Ať bude na tohle kolo názor jakýkoliv, každopádně bez dalšího rajtování šupem do prodejny, nebo servisu na záruční opravu, nebo výměnu. Jak to dalším používáním vyvrgláš, nebo neodborně budeš opravovat, máš po záruce té vidle.
Opravovat to rozhodně nebudu.Chci se jen poradit jestli to je na záruč opravu.Aby mě neukecavali že je normální.dik za reakci
Jedinej přípustnej pohyb u dobrý vidle je jen nahoru a dolů. Nenech se odbýt.
Az na vyjimky:
http://img133.imageshack.us/img133/8500...
http://www.bicy.cz/katalog/obrazky/german-a...
To je psina, něco podobnýho mám na vidli skútříka z roku 1963 :-)))
Jen tahle vidle samotna ma cenu nekolika skutriku. ;-)
Pritom se da sehnat klasicka varianta odpruzene vidlice mnohem levneji a co do funkce o dost lepsi.
Nekde jsem cetl (slysel?) ze je genialni, kdyz vidlice pri "zasunuti" predkopne. Ja se sice trosku projel na Dahonu s timhle pantografem, ale ne v terenu.
A co "invalida" od Canondalů. Máte někdo referenci ? Pořizovat to nebudu (no, když jsem sháněl horáce, něco se mi mihlo pod rukou...), ale moc se mi líbí. Správnej úlet :-))
Jak uznávám canondaly, tak tu jednonohou vidli bych nemoh. Mně to jde proti srsti, a dost. Dokonce i u motorek na zadní, maj to BMWáky. Měla to i čezeta, rondo?
Čezeta to měla svým způsobem na zadním kole u staršího modelu 501. Ale nebylo to totéž. Spíš to bylo bližší dnešním moderním skútříkům s motorkem a variátorem v zadní "vidli". Průšvihový na tom bylo, že to nemělo klasický pérování, ale jen jeden velkej silentblok. A vepředu to taky houpalo jen na gumě. Já na něm nejezdil, ale co kluci říkají, tak je to mnohem větší divočina než na novější 502. Ta už má standartní kyvku, péra, tlumiče.
U bavoráka je navíc krásný, že tou jednou vidlí vzadu vede i kardan.