Ahoj, nevíte, jestli po výměně baterie lze nějak nastavit celkový počet ujetých km, tak jak to jde třeba u tacheců Sigma? Navíc se mi stalo, že mi funguje ted pouze celková ujetá vzdálenost a okamžitá rychlost, nevíte čím by to mohlo být? Jedná se o typ CatEye Tomo XC CC-ST200 díky.
Též jsem to řešil, myslím, že to nejde. Snad připojit to na nějaký generátor impulsů a kilometry tam znovu nacvakat od nuly. Dělám to tedy tak, že baterii měním vždy při kulatém počtu km a pak si to prostě pamatuji a přičtu. Druhý problém: zkusit vyresetovat (vyndání baterie, teď nevím, jestli je možný nějaký postup pomocí tlačítek). Taky by mohl být zaoxidovaný kontakt toho levého tlačítka.
Tak ten druhy problem odstranen: nemel jsem na displeji zaple "auto" ted už to počítá. No ja si bláhově myslel, že třeba tam bude nákej kondík co udrží chvíli v paměti udaje, že když rychle vyměnim baterku,že to tam zustane, či pujde udaj nastavit. Tímto mě docela japončíci zklamali, bo kdo to vyrábí :)
Myslím, že všechno dělá Čína.
Ale s tím generátorem impulsů, to je řešení, zkoušel jsem to u té Sigmy, ale ne proto, abych tam nastavil kilometry, protože tam to jde ručně. Zkoušel jsem, kolik to umí. Símač byl původní, jenom místo rotujícího magnetu jsem použil elektromagnet. Bez problémů to měří kolem 300km/h a ukazuje až asi do 900km/h, tam ale přesnost už trochu klesala. Takže pokud by to někdo dal na Formuli 1, mohl by být spokojen. Pokud takhle fungují i jiné compy, šlo by tak nastavit potřebné kilometry docela rychle.
Na zpětné natočení kilometrů není třeba žádná generátor impulsů, stačí jen rychle spojovat a rozpojovat kontakty tachometru.
Tímto způsobem jsem známé šokoval, že jsem jel až 90 Km/hod. :-))
Tak si dej do výpletu aspoň 3 magnety a můžeš machrovat i při jízdě...;-)))
Hustý
Spočítej si to - při 90 km/hod budeš natáčet původních (třeba) 5000 km přes 50 hodin. Opravdu vydržíš tak dlouho kmitat rukou?
Já si kilometry připočítávám, já je po výměně baterie nemusím mít na tachometru.
Jen jsem reagoval na ten generátor impulsů.
jaký elektormagnet si přeba použil ?
Pozdě, ale přece: použil jsem elektromagnet ze zvonku starého telefonu, ale je to úplně jedno, stačí z nějakého relé. Připojí se na NF generátor se zesilovačem. Pro lepší imitaci otáčejícího se kola se dá udělat generátor impulsů s obvodem 555. Anebo jiné řešení - na malý motorek přidělat kotouček se dvěma magnety (kvůli vyvážení) a zjistí se hned, co to umí.