Dikec, už sem to prolezl, boužel jsou tam spíš články o závodech atd., jízda v pelotonu.
Koukám po něčem jako jak se kdy držet, ja nastavit posed atd... (prakticky už to vlastně mám, ale zajímá mě teorie :), jak se mění lanka na dualech, seřízení silničních brzd atd., to co je jiný od XCčka
Nemuzes cekat ze ti tu popiseme vsechno zaraz, ale spoustu jsme toho tu uz probrali (takze vyhledavani).
Co te ale zajima konkretne, klidne se ptej i ted, jasne :o) Na silnickach nas tu jezdi docela dost.
A je to docela trend. Alespoň proti loňsku a předloňsku potkávám žiletek čím dál víc. Jak se jen ty vlny oblíbenosti, následované vlnou módy jen převalují...
p.s. taky bych se alespoň kousek svezl... :-)
Jo to je pravda, mám pocit že něco udělám a hned to mají všichni okolo :)
třeba sem si postavil XCčko černobílý s bílým představcem a teď to je všude... koupil sem silničku a mají to všichni... já fakt nevim, asi pudu do skládačky :)
Tak já bych jenom chtěl vědět jak se mění lanka u dualů (mám Sora), není na to někde nějakej návod? Dikec
U Shimana ses koukal ? ;-)
Úplně dole "ST Dual Control Levers", dokumenty začínající na SI. SI = service instructions ;-)
EV = exploded view
http://techdocs.shimano.com/techdocs/blevel.jsp...
To jo, ale tam je instalace bovdénů. Takovou samozřejmost jako lanka jim přijde pod úroveň vysvětlovat;-)
Já sem vygůglil todle:
http://www.cyklodiskuze.cz/silnicni_kola/vymena...
Vidis. Ja kdyz jsem menil lanka na sve Ultegre, proste jsem se jenom mrkl odkud vytahuju ta stara a podle toho tam strcil nova.
BTW Egesi, proc chces menit lanka u noveho kola? Tuplem u silnicky, kde trpi mnohem min nez na biku.
Mám dost staré sedmičkové rsx. Řadící lanko je ukotvené v řadícím mechanismu v pohyblivé části brzdové páky, když odklikám na nejmenší pastorek(převodník)a zmáčknu brzdu, jeho hlavičku vidím z vnější strany řadícího mechanismu v takové malinkaté dírce - tou se při výměně vysouvá ven.
Brzdové lanko je uchycené uvnitř nepohyblivé části brzdové páky (na té pohyblivé části) až skoro u kloubu, na kterém se brzdová páka vyklápí. Je uchycené v takovém válečku, který se dá "vyloupnout" směrem nahoru. Je tam špatně vidět, posviť si tam baterkou. Obě lanka mi jdou vyměnit aniž bych cokoli rozebíral, akorát je zapotřebí uvolnit uchycení lanka u přehazovačky.
Podle mne je to toto http://techdocs.shimano.com/media/techdocs...
Nechápu co hledáš. Máš prostě kolo a na tomto kole se šlape stejně jako na všech ostatních. Posed si musíš nastavit tak jak ti to vyhovuje a taky si budeš více vybírat trasy a na cestách nižších tříd budeš kličkovat, na lepších silnicích tě budou těsně míjet kamiony a nervozní řidiči. Zas ti to ovšem líp pojede a budou ti líp naskakovat ujeté kilometry. Jinak kluky na silničce mám na cestě docela rád. Sice nezdraví, ale zaparazitovat si v závěsu nějaký ten kilometr je moc příjemné.