Uvažuju o téhle tříkolce pro přítelkyni, zatím ale nevyšla žádná recenze. Tak se ptám zdejších lehoborců kteří měli tu čest ji vyzkoušet, jak se jim pozdává? Hlavně jak má zmáknuté řízení a pružení rámu(pohodlí)? Nejlepší by bylo srovnání s Greenspeedem Gto kterého sem šťastným vlastníkem, tak budu ve větším obrazu. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=WzGlYVR_ND4
Nebylo by nejlepší se domluvit na návštěvě v UH přímo u nich? Máš to relativně "kousek". Navíc jedou třeba K24, tak by to tam mohli vzít.
hele, jezdil jsem na několika greenspeedech i na tý azubácký. Ale žádný delší cesty nic, jsou to dojmy z toho, že jsem si to půjčil na půlhodiny na hodinu a blbnul. CO se mě týče, tak pocitově mi přijde ta Azubácká ještě o chlup lepší, ale nezkoušel jsem je těsně po sobě, bylo mezi tím řada měsíců.
Ale co jsme s ebavil s Broňou, tak přesně jak píše Holfi, je z té Azubácké nadšenější než z greenspeedu. Jeho loňská (AZUB)cesta po Islandu proběhla narozdíl od té předloňské (GreenSpeed) naprosto bez závad a bez defektů. No a jestli Broňa chválil Azub víc než GreenSpeed, tak pro mě osobně je to jasné :-) Navíc moje zkušenosti mi to potvrzují, ale jel jsem na prototypech a ty nynější mají ještě x dalších vychytávek. Na tý skládací jsem ale neseděl.
Svezl jsem se úplně minimálně ale za plusy toho Azubu bych označil malé rozměry, dobrou manévrovatelnost, o chlup lepší adhezi zadního kola (víc zatížené) a snazší nasedání/vysedání. Drobné mínus je možná nižší pohodlí - hliníkový rám tak pěkně nepruží a ta lepší adheze vzadu je dosažená sezením hodně nad zadním kolem, takže rázy jsou o malinko víc cítit. Pro magora jako jsem já je velkým mínusem vyšší sezení, které limituje rychlost agresivního průjezdu zatáček na asfaltu. Při sportovní jízdě na lehko ji greenspeed porazí pokud se pojede fakt na doraz. Na druhou stranu to pořád má dost stability aby člověk mohl jet táhlé sjezdy osmdesátkou a nebát se, že když se na řídítka křivě podívá tak se vymele. Ovládání i stabilita jsou fakt vymakané. Z tohohle pohledu to jde na jakýkoliv druh turistického ježdění jednoznačně doporučit, s ovládáním nebude mít žádné potíže ani začátečník v žádné rychlosti.
Z toho hliníku mám právě obavy, už z principu nemůže tak nádherně pružit jak ocel na GS a případná oprava rámu by byla asi taky problém, přeci jen ocel se dá svařit všude. Líbila by se mi varianta mezi tím ECEM a tou skládačkou, skládání bych oželel ale chtělo by to aspoň v zadu aktivní pružení, kdyby byly odpružené i přední kola, to by bylo úplně špica. Ale ne jak to má SCORPION, chtělo by to tlumič na obě přední kola. No ale to už by byla cena na nějakých 80 000 Kč, možná i výš. :-(
Azubaci to pry maji v planu. Jen si nedokazu predstavit, jak to udelat dostatecne pevne, s dostatecne nizkym tezistem, s dostatecnou svetlou vyskou, aby to v pripade propruzeni nelizlo o zem a jeste navic i v prenosne vaze a za rozumne penize...
Jedna verze odpruzeni je tady.
http://berserkercycledesign.com/berserker...
Do terenu nejspis OK, ale na rychle prujezdy zatackami...
Jo jo jo, to sem měl na mysli. :-) Myslím že by pomohl větší rozchod předních kol, myslím tak ještě přijatelných 110cm by mohlo stačit.
Neco jako Hummer mezi HPV? To uz by mohl byt krizenec tehle dvou:
http://www.youtube.com/watch?v=1iY0QQBMK2I
http://www.youtube.com/watch?v=Mef_yTb4LWI
takhle?
http://jurimir.rajce.idnes.cz/SPEZI_2010/#08.jpg
Ceny toho, co jsem objevil ja, maji na strankach. Jak je na tom tohle?
http://www.bike-revolution.at/downloads...
€ 3099
Tahle tříkolka má 26" zadní kolo a to bych nechtěl, chci mít všechny kola stejná, nebudu sebou vozit dva náhradní pláště. Od téhle značky by mi vyhovovalo to Mungo, to splňuje přesně ty nároky až nás plechovkáři vytlačí z asfaltu do lesa, asi začnu šetřit.
To to http://www.youtube.com/watch?v=lVAYZSazk2A
"Uvažuju o téhle tříkolce pro přítelkyni"
taky bych chtěl bejt něčí přítelkyně :-)
Není nad pohodové vyjížďky ve dvou a to ještě mám trumf v kapse. Když nebude moct, nastartuju motor, zapojím vlečné lano a tradá. :-))
Pritelkyne dostane tohle do zadniho kola klasickeho kola. http://www.citybikes.cz/eshop/e-motion...
Az si zvykne, prehodi se to bud na APUS, nebo na tu trojkolku, ale zakladni verzi.
(Jeste abych ten motor tahal ja... Neprehanis to s galantnosti? 8-D)
Budu mít benzíňák a když by mi náhodou začala ujíždět, bez výčitek svědomí nastartuju, předjedu a ujedu. :-)) Pak bude ráda když jí hodím lano. :-)
No jo, vlastne - benzinak... Kdyz bude hodna, zvednes kominek. Jinak nechas kratky vyfuk...
Parkrat jsem jel na stopovaci za sneznym skutrem... Mnam. 8-D
Dá si masku aby jí neštípaly oči. :-)) Nebo delší lano. :-)
Nejde o stipani oci. Predpokladam, ze nebudes mit zdaleka takovou spotrebu, ale i tak bych uvazoval o nejake hadici, kterou vystrcis nahoru misto kominu. Jinak si k pritelkyni nebudes chtit ani cuchnout. Zkus nekdy hodit hard pres vyfuk motorky a po minute na volnobeh sundat a privonet. Tak takhle to bude i s pritelkyni.
Bude minimálně 3m od motoru a ten bude mít spotřebu nějakého 0,5l na 100km, takže o nějakém smradění nemůže být řeč. Nemůžeš srovnávat třeba 1000ccm motorku se spotřebou 8l na 100km s 35ccm čtyřtaktním prdítkem. :-)
bude to smrdět jí do obličeje a ona bude cítit smrad a bude načuchlá smradem. Jel jsem párkrát do kopce za někým se spalovacím motorem a vím o čem mluvím....
Tak.
Sice je pravda, ze ten skutr ma vetsi spotrebu a zvlaste ve chvili, kdy se s nim protahuji trate a jede 5 kmh, ale i tak...
Leda bys ji poridil tu masku, jak ma Jirka a k tomu protichemicky oblek. 8-D
A nebo jí budu tlačit, jenom místo lana budu muset vyrobit jednoduchý přípravek který se mi právě stvořil v hlavě. :-) Už to bude v podstatě tandem, jenom lehce rychloupínáky rozložitelný.
Nejakou takovou tlacnou radlici? ;-)
http://www.strijdbewijs.nl/tanks/sherman...
Nezbývá než to vyzkoušet, pořád si ale myslím že to nebude žádná hrůza.