kde se přihlašuje, nedal bys sem link na nějaký podrobnosti?
http://www.k24.signaly.cz/stranky/prihlaska_cz.
php
Ale v novinkách píšou, že byl počet možných přihlášek po 25 hodinách naplněn.
Ale stejně si to vyplň.
správně______http://www.k24.signaly.cz/stranky/prihlaska_cz.php
useklo to konec za tečkou.
Teda, zamrzelo mě to. Těšil jsem se na to.
Účast je stále možná.
http://www.k24.signaly.cz/stranky/kniha.php
Účast lehokol odhaduji minimálně na 20% z celkového počtu
hm, tak nevím. Přihlásil jsem se a přihlášku vyplnil, ale mezi přihlášenejma, jsem dneska zjistil, napsanej nejsem. Poslal jsme dotaz, ale asi teda nepojedu Honzo :-(
Nestacili jste? A co tohle:
http://www.x-sports.cz/modules.php?name=News...
dost blbej termín. V tu dobu je 3.SVČS
Prave. ;-( Jinak bych to tam jel okouknout a zatocit si alespon takovych 300 - jako posledni pripravu. Fascinovaly mne ty casy, kterych dosahli. Kdyz jsem se o tom bavil s Honzou Kopkou, rikal, ze asi 6 hodin spal... A kdyz se mrknete na jeho cas... 8-O
Já jsem se vešel. V úterý jsem si byl projet okruh a v jedné části je dost rozbitá cesta, nebude ideální tudy v noci několikrát projet. Taky se po návratu "ozvalo" něco ze strany pod kolenem, asi nějaká šlacha - zatím se to nelepší, ale do startu je to ještě přes měsíc, snad to bude dobré. Jen je průšvih, že jsem toho po té dlouhé zimě moc nenajel.
Já měl štěstí, strefil jsem se hned po otevření registrace, proto jsou Hebedovi a Friedlovi v listině tak nahoře:-)
Silnice tam chátrají rok od roku víc, ta z Otmarova na Telnice je fakt děsná. Jezdit tam bez pořádných světel není zrovna nejchytřejší.
mám dotaz.
Jedete někdo z Prahy a okolí?
Nejradši ve čtvrtek večer, aby se adlo na místě před závodem pořádně vyspat....
Chtěl bych jet z Prahy, ale už ve čtvrtek ráno, někde po cestě přespat a v pátek se na místo dostat před startem. To jsem si ale myslel před srazem v Hodoníně taky a nedojel. A letos mám najeto ještě míň - tak nevím, zda nevyměknu a nebudu shánět nějaký odvoz.
po svejch to nedám. Nemám tolik dovolený a pak kdybych to dal od nás do Brna, tka už ne K24 nic moc asi neodjedu :-)
Taky bych pak už nic nezajel (pokud by se mně vůbec podařilo tam dojet), ale z českých drah mně napsali, že trojkolku neodvezou ani s rezervací. Ukecal jsem synovce, aby vyjel na svou akci o kousek dál tím směrem o něco dřív a vzal mě sebou. Pokud se něco nepodělá - třeba zácpa na dálnici- budeme moct pokecat:-).
To snad né, pokud si jí naložíš a vyložíš sám nemůže být přece problém. Jestli tě náhodou špatně nepochopili, jako že máš motorovou tříkolku o hmotnosi cca 300kg. :-) Nejjednodušší je něco zamítnout a hovno o tom vědět, bohužel takových idiotů-tek je u ČD pořád dostatek. :-(
Jistě, nikde tam nemají napsané, že to musí být jednostopé šlapohybé vozidlo.
Ještě sem zapomněl, jasně že to nebude brát jako spoluzavazadlo někam do chodbičky ale do služebního vozu, tam opravdu nevidím žádný problém. Každý rychlík ho má a nikdy sem žádnou rezervaci neřešil, podal kolo vlakvedoucímu, dal mu do ruky 50 Kč a řekl v které stanici si kolo vyložím. U vlaků IC,EC a SC to asi bude s rezervací, chce to zjistit ten vlak kterým chce jet. Pro případ velké blbosti, vytisknout vyhlášku co je považováno za jízdní kolo, tedy i tříkolka.
Ptal jsem se, zda podmínky pro trojkolku jsou stejné jako pro kolo, neboť v předchozí reakci psali o "háku" s číslem. Na můj dotaz, zda podmínky platí i pro trojkolku, která při rozchodu 800mm možná zabere dva háky, odpověděli:
"Dobrý den,
podmínky této přepravy jsou uvedeny
http://www.cd.cz/assets/infoservis/cim-se... strana
52-54.V podmínkách této přepravy se jedná o přepravě kol ne však trojkolek.
Obávám se že tato přeprava nebude moci být uskutečněna."
Protože mně slíbil odvézt synovec, už jsem to nechal být...
Typická česká byrokracie, asi jim nedošlo že tříkolka má tři kola, tudíž stojí zabrzděná jako přibitá, proč jí věšet, že? :-)
ale ty kola se nevěší přece proto, že by se nedaly zabrzdit, ale kvůli místu....
Jasně, ale i kdyby měly stojánek, při kvalitě našeho železničního svršku by všechny lehly. :-) To u tříkolky nehrozí, zajímalo by mě jestli na ty háky kvůli úspoře místa věší i invalidní vozíky. :-))
No hele a co to prohlasit nikoliv za kolo, ale za invalidni vozik? Predpokladal bych, ze tam budou platit jiny podminky (dvakrat si rozmysli ho odmitnout) a spousta lidi povazuje i lehokolo za nacini pro zdravotne postizene....
Že by sleva, nebo dokonce za dara? :-) Zas tak blbí nebudou, musel by ukázat průkazku, diagnoza - kulaté záda až do smrti. :-) Já ty záda kulaté mám a kulaté byly i před tím než sem si lehl na tříkolku, abych předešel poznámkám některých rýpalů. :-)
řekl bych, že to je jen takové preventivní strašení předem. Vezli jsme vlakem v hytláku cca čtyři metry dlouhý tandem, který zabral půlku vagónu, a nikdo ani náznakem neprotestoval - na opakované dotazy předem na různých místech (pokladny, informace..) nám tuto možnost nikdo neslíbil. U vlaku jsme se na nic neptali a tvářili se, že to je přece úplně normální. A bylo to za cenu jednoho normálního kola. Viděl jsem ve vlaku i handtrike převážený jako spoluzavazadlo v celkem plném vlaku, taky ho nikdo nevyhazoval. Myslím, že stačí vyrazit pro jistotu tak jeden až dva vlaky předem, kdyby se náhodou narazilo na blbce nebo na cyklistický zájezd zabírající všechna místa.
Ono záležína koho natrefíš. Mě jednou chtěl vysadit průvodčí z vlaku jen proto, že jsem měl na kole dětskou sedačku. Ale už je to asi deset let, tohle dnes už snad nehrozí.
Dámy a pánové, sdělte ,prosím, něco k této K24 z vašeho pohledu (včetně úspěchů či nezdaru). Díky!
Natrh jsem si sval nad kolenem na konci pátého kola, druhý den zkusil ještě opatrně tři kola a zabalil to.
Evina v Questu suveréně vyhrála mezi ženami. Holanďani v druhých dvou Questech byli Alert druhý a Ymte myslím čtvrtý.
Ymte měl osmihodinovou pauzu po tom, co si něco udělal s kolenem (nový 25kg Quest nebyl dokonale naladěný na něho), vstal v sedm ráno a dal ještě 12 kol, celkem 22. Nebýt toho kolene tak by to vyhrál, některá kola jel průměrem 43km/h.
Začátkem už nevím kterého kola jsem píchnul. Potmě a v mokru se mi to nechtělo lepit a sundávat zadní kolo už vůbec, Dual-Drive nemá rychloupínák. Tak jsem šel asi 5 km pěšky zpátky. Teď nevím, jestli mi to náhodou nezapočítali jako další kolo, ale to je vcelku jedno. Radši jsem se trochu vyspal, ráno vytáhl ostrý šutr z pláště, vyměnil duši s 22 dírami a jel domů. Dobře jsem udělal - náhradní duše pomalu ucházela.
Ponaučení - příště zkusit přece jenom vyspat se předem na místě a hlavně dát před akcí nové pláště.
Tak u me to byl prvni opravdovy zavod, takze nemam s cim srovnavat, ale hodnoceni je pozitivni.
Jel jsem na Ibexu a vysledek 369 km prekonal me ocekavani. Na lehokole jsem do te doby jen jednou ujel pres 100 km, predtim na favoritu kdysi okolo 150, takze bych za osobni uspech povazoval i 200. Celkove poradi vubec neresim, nad vykony vitezu akorat zasnu. :)
Ted uz taky vim, co jsem neudelal uplne dobre - jet na zavod s prechozenou nemoci, tam promoknout a nemit dostatek nahradniho obleceni, uz nemohlo zustat bez trestu a je mi ted pekne mizerne...
Na zavode bylo take skvele to, ze jsem na jednom miste videl vic ruznych slapacich stroju, nez do te doby za cely zivot. Hlavne velomobily me fascinovaly, i kdyz asi bych nemenil.
Skoda, ze z vysledkove listiny neni poznat, co vsechno byla lehokola a ja to podle jmen nepoznam. Za sebe prozradim, ze 45 byl zeleny Ibex s vlajeckou.
Sice jeste nevim, jestli to pristi rok zkusim zase, ale uz me tak napadalo, je K24 jedinou akci, kam pousti lehokola nebo existuje nejaky seznam zavodu, kam lehokola oficialne muzou? ;)
Tož to gratuluju. Já když jel K24 poprvé, ujel jsem 312km, před tím taky jednou na lehokole 100 a na klasice mám nepřekonaný rekord 86. Taky jsem tam tehdy jel s cílem 200 a byl fascinovan vlastnim vysledkem.
O seznamu nevím. V roce 2004 jsem se před závodem pro jistotu ptal mailem zda "kolo libovolného typu" zahrnuje i lehokola a byl ujištěn, že rozhodně. Byli jsme tam nakonec dva. A myslím, že už od dalšího roku to měli na webu modifikované a specificky jmenují i lehokola. V tom jsou myslím jediní. Krom toho jsem taky neslyšel o žádném jiném závodu, kde by byli horizontální cyklisté přijímáni takhle vyložoženě vřele a přátelsky všemi ostatními, organizátory i závodníky. Na časovku Modřická Jedenadvacítka nás kdysi zvali, přemlouvali ať jedem, ale na místě to budilo spíš dojem "tož tohle je ten exot, tak ho teda necháme jet". Dvanáctihodinovka v Březí u Mikulova byla taky taková malá komorní akce, kde se všichni evidentně už dlouho znají, ale člověk tam měl často dojem (a občas když byl v doslechu tak nejen dojem), že ho tam nevidí až tak rádi. Ne dost na to, aby nějak měnili pravidla nebo systém klasifikací, ale nejde se ubránit dojmu, že bez nás se jim to tam líbilo víc. Každopádně nás tam asi zas pár pojede.
Pak jsou tu i nějaké myšlenky na to udělat si i vlastní závody. Něco jako sraz, ale místo ježdění na výlety závodění. Vyžaduje to ale ohromnou práci, čas, vhodné prostory atd. Není to neproveditelné, ale nebude to hned. Na letošní K24 to začínalo vypadat, že nám tu konečně roste počet soutěživých lehocyklistů, takže to možná dáme jednou dohromady.
Taky mě napadlo udělat vlastní závod, dokonce mám vyhlídnutou trať v polabí.
Jinak z K24 i 12hodinovky mám úplně stejné pocity jako ty.
http://www.bikemap.net/route/285759
trasa vznikla pár dní po loňské 12hodinovce
Ta trasa vypadá dobře. Hlavně je "za větrem". Nemotá se po žádných průjezdných trasách, ani je nekříží. A vzhledem k tomu, že ji mám za bukem... :-) Taky jsem se už přemlouval na letošek, ale tohle by už bylo na jistotu.
Nevím, co všechno by to mohlo obnášet organizačně, ale kdybych ti mohl být třeba nějak užitečný, rád pomůžu.