Netusim jaka pruzina je tam z vyroby a jestli je i na tvych 70 kg skutecne tak tvrda. Jestli ano, mel bys ji zvladnout vymenit sam, zalezi na tve sikovnosti. Pozor na to, jestli mas vidlici jeste v zaruce- kdyby po neodborne montazi pri ev. zarucni oprave servisman poznal ze jsi vidlici rozebiral sam, nemusel by ti reklamaci uznat.
a jaký je nejlepší postup jak vidlici nastavit?
Servis vidlice najdeš zde:
http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci...
Servis přímo pro Toru v angl. zde:
http://www.sram.com/_media/techdocs/95-4310-745...
Vyžaduje to spec. nářadí a spec olej, takže to spíš nech na cykloservisu.
Tato vidlice se standardně osazuje pružinou s červeným označením, což odpovídá váze jezdce 63 - 70 kg, kam se vejdeš, měkčí se nevyrábí.
Nastavení vidlice je vždy zdlouhavá laborace s desítkou kontrolních vyjížděk a s postupným dolaďováním. Postup je popsán v přiloženém návodu. Základ tvoří nastavení SAGu, což je ponor vnitřní nohy při normálním posedu jezdce v klidu. Měl by činit kolem 20% ze zdvihu vidice, a nastavuje se změnou předpružení pružiny otáčením knoflíku v korunce vidlice.