Už jsem se s tím trápil několikrát... Dám nový botky na véčka a pískají, ...co pískají, řvou jako kráva. Nedrbu se s tím poprvé, takže zkoušim - odmastit ráfky, postavit botky v čelistech "do šípu", přejet pilníkem botky a zdrsnit novej povrch. Ale tentokrát to nepomáhá. Nemáte nějakej další nápad ?
Nechci tu číst žádný vtipný referáty o kotoučovkách, secmazec !
Zkusil jsi teflonovy olej? 8-)
Mne kdysi pomohlo naklonit (ty uplne nejobycejnejsi) spaliky nejen do sipu, ale i na vysku. Ale mozna by se vyplatilo priplatit za nejake ty vicebarevne. Kamard si liboval, ze od te doby, co pouziva ty tridilne, piskani je pryc.
...no, zrovna mám ty tříbarevky - černá, oranžová, šedá. Pískaj mrchy. O tom teflonu už jsem taky slyšel, ale nějak se mi do toho nechtělo, teflon všude zůstává nalepenej, kdysi jsem si nějakým světově úžasným teflonovým mazadlem zasral zevnitř bowdeny :-)
Predpokladam, ze jsi je nedal celem vzad. Menil jsi na obou kolech naraz? Jestli ne, zkusil bych boticky prohodit, jestli to na druhem kole bude delat taky.
dal jsem je správně :-) jednak vidim kde jsou kratší před čepem, druhak jsou tam šipky a L a R. Je fakt, že vpředu to kvičí víc... Nějak intuice mi říká, že čelisti mají vůli na rámovým čepu a jak se guma snaží "zakousnout" tak se to celý rozvibruje..... Ale nechce se mi je vyhodit, i když už jsem to taky udělal jednou a koupil jiný, z jiný gumy.
A prohodil jsi predni a zadni? Jednou jsou cepy vpred, podruhe vzad. Jestli tam nemas ty same spaliky v tom samem stavu, mohlo by to pomoci.
Jinak vibrace celisti vyresis vymenou, vibraci cepu podkovou.
http://eshop.bikezone.cz/index.php?switch...
taky dobrej nápad.... ten booster dokonce někde mám, míval jsem ho na starým kole, ten bude ve sklepě.
synovi jsem dal na přední kolo nové tříbarevné špalky Baradine, které používám k naprosté spokojenosti. pazvuků jsme nebyli schopni se zbavit - odmaštění, přebroušení atd. vzdali jsme to a nasadili naprosto obyč. černé špalky za pár kaček a jako když utne - klídek, pohoda /vše se odehrálo na pevné vidlici/
dúležité je to na předním kole s tím brzdným efektem nepřehnat.
Za hlubokého socíku jsem nemohl sehnat nahonem brzdné špalky a tak jsem zkusil přemkapodlahu a stříknul jsem ráfky tekutými řetězy, bych posílil brzdný efekt těch ošoupaných špalků.
Při prvním testu na zahradě jsem hodil nádhernou rybu přes berany.... naštěstí na trávě.
Obecně bych řekl, že tam máš vibrace a že to bude chtít nový lanka.....
Nehelfla by pasta proti pískání brzd ?
Bremsen-Anti-Quietsch-Paste
Malý balení stojí cca 40 kaček za to bych se to nebál zkusit...
http://moto.hmoto.cz/cz/bezna-udrzba/pro-brzdy...
Zda se, ze to mas technicky zmakly a asi je mas serizene dobre. Bohuzel existuji kombinace spalku a rafku , ktere budou proste piskat furt. Neni jich moc, ale jsou. Mozna az se trochu ojedou.
Ja bych spis sazel na vuli v cepech - menil bych tedy celisti. Predpokladam, ze to dela jen jedna brzda (predni), protoze na vetsine kol jsou cepy na jednom kole po a na druhem proti smeru jizdy. Kdyz nepomuze vymena spalku mezi predni a zadni brzdou, bez vetsich zmen se to asi neobejde. Na bowdeny a lanka bych moc nesazel. Pri urcitem tahu uz lanko nepropruzi, leda by bylo gumove.
Mě pískají po ránu za vlhka, jinak v pohodě.
Přesně tak. Dělá mi to přední brzda stejně už po desítky tisíc km, kombinací ráfků a špalků - těch už tam prošlo, jenom ty brzdy jsou původní.
Když je to suché nebo mokré, tak nic. Ale v určitý okamžik mezi tím, hrůza. Typicky když v suchu v létě vytáhnu kolo z mokrého sklepa v práci, kde ho schovávám, zabrzdím na první křižovatce a je to jak trumpeta. Možná by stačilo odstranit ten "power modulator" na bowdenu - víte, co to je, někdy se to dávalo na crossy. V podstatě mi to ale nijak nevadí.