reklama

Pozdrav

Diskuze "Proč vlastně jezdíte na kole" vygenerovala téma vzájemného zdravení cyklistů a byl bych nerad, kdyby toto téma zapadlo. I na KOLOPRO si Michal Dalecký posteskl, že se cyklisté na vyjížďkách navzájem nezdraví. Takže zdravit nebo ne? Kdo s kým? Případně jakým pozdravem?

[ Zpět ]
Datum: 31.03.2004
Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr)
  • Re: Pozdrav

         

    Jezdim celorocne a zdravim hlavne mimo sezonu a civilizaci kdy dostanu vzdy odpoved. Ono taky jezdit cely den po zasnezenych lesich a potkat 1-2 takyblazny to potesi.
    Jak ale zacne sezona a vyjedou letnaci na ty "cyklotahy" tak to se zdravenim dost upada a muze to byt strec nebo MTBrider , mozna ze to ani neví.
    Takze k otazkam....Zdravim kolisty bez rozdilu veku "ahoj" a turisty-pesaky "dobry den" . V civilizaci moc nezdravim protoze kdyz po ctvrtym pozdravu nic, tak to trochu rozladi.AHOJ

    [ Zpět ]
    Datum: 31.03.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Santus)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    Jsem jednoznačně pro zdravení a také zdravím kudy jezdím. Prosté a jednoduché AHOJ ještě nikoho nezabilo a když to nestíhám, aspoň naznačím pozdrav rukou. Je to fajn, povzbudí to a zvedne člověku náladu.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.04.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka B)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    jak pise santus-v zime je to jasny ,to clovek potka jen stejny blazny a na pozdrav nasleduje vzdy odpoved. v lete je to horsi- "luftaci" moc nezdravi ale treba se to casem nauci.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.04.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Fugas.CZ)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pozdrav

           

      S těmito názory většinou souhlasím. Jako biker zdravim všechny bikery a občas i silničáře i když ty hlavně mimo hlavní sezonu. Spíš si ale myslim, že nemá cenu zdravit vidláky, kteří o nějakém zdravení nemaj ani potuchy a když je náhodou pozdravim, buď si klepou na čelo, nebo přemýšlej odkud mě znaj...

      [ Zpět ]
      Datum: 07.04.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (durman ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pozdrav

             

        Já jsem asi blbá, ale kdo je to vidlák?

        [ Zpět ]
        Datum: 09.04.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pozdrav

               

          Vidlák? Vidlák je poznat hned na první pohled. Jezdí bez dresu, kolo je pro něj jen obyčejný dopravní prostředek, nezdraví... Pro bikera je jeho bike něčím víc.

          [ Zpět ]
          Datum: 13.04.2004
          Autor: Neregistrovaný uživatel (durman)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            No tak pr ... já taky jezdím bez dresu ale bez kola si život nedokážu představit. Zdravit se náhodou snažím jenže mi většinou nikdo neodpovídá :-((( což mě fakt štve.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.04.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pozdrav

                   

              tak si kup alespoň tykev, pak už by to mohlo být lepší. :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 14.04.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (TOM491 ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pozdrav

                     

                Tykev mám ... ale nějak to nepomáhá.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            S tím dresem je to implikace nebo ekvivalence? Myslíš-li to jenom tak, že je-li někdo vidlák, pak je bez dresu, tak to beru. Jenom je třeba dodat, že dres není zárukou opravdového cyklisty, potkáš i pitomce na "horských kolech" ze supermarketu, kteří jedou v dresu, často navíc bez helmy. Pokud je pro tebe vidlák každý, kdo jede bez dresu, pak sorry, ale za pitomce tady budeš ty.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.04.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pozdrav

                   

              Díky za zastání ....

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pozdrav

                   

              Zdravim. To co jsem napsal platí. Samozřejmě ne vždy, ale v drtivé většině když pozdravíš 100 cyklistů v dresu, brýlích, helmě, botech s kufry..., tak ti z nich 90 procent na tvůj pozdrav odpoví. A když potkáš 100 cyklistů na kole z Interparu, v teplákách a triku pochybuji, že ti na pozdrav odpoví více než 10 z nich. Máš však pravdu - jsou výjimky.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.04.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (durman ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pozdrav

                     

                Tak až potkáš lehocipedistu na žlutým Azbu v botách s kuframa, kraťasech, bavlněným triku, brýlích a helmě, tak ho klidně zkus pozdravit. Pokud tě uslyší nebo uvidí, tak odpoví.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.04.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pozdrav

                     

                Ahojky,
                tahle diskuze začíná být zajímavá. Já osobně se řadím mezi cykloturisty ... Pro nás není až tak důležitý oblečení, ale ten pocit ... prostě si zbalit pár švestiček a vyrazit vstříc dobrodružství. Ale v teplákách taky většinou nejezdíme. Aspoň já teda ne ... připadala bych si jako pako. A co se týče pozdravu, tak z vlastní zkušenosti musím říct, že cykloturisti se mezi sebou zdraví .... ale třeba silničáři nás tak trochu přehlíží a vůbec se s náma nebaví (většinou). A když jsi zmínil ty cyklisty na kolech z Intersparu v teplákách a triku ... tak snad může jet jen nějakej dědula na zahrádku, ne? Ještě jedna věc: jsou taky cyklisti, který mají super drahý kolo a oblečení ale kolo vozí většinou na střeše auta a jen se s tím předvádí a když na to kolo náhodou sednou tak je mi "vidláci" v prvním kopci předjedeme. Tak co je lepší?

                [ Zpět ]
                Datum: 16.04.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pozdrav

                       

                  Přesně, nejde o to, v čem jedu, ale jak a kam. Jestli je mým cílem dát si dneska pěknou osmdesátikilometrovou vyjížďku, abych si ten pocit z jízdy užíval ospoň kus dne, tak na to nepotřebuju vyrábět exémy pomocí umělinových strakatých oblečků. Ostatně, na koho to dělá dojem? Na mě ne, já vím, jak jezdím a co dokážu, nemusím si to dokazovat tím, že se pokusím vypadat jako závodní cyklista s desítkou sponzorů na sobě. Nebo to ti lidé nosí kvůli tomu, aby se předvedli ostatním? Potom je mi jich líto. Durmane, proč to na sobě nosíš? Má to nějakou funkci? Nebo je to pro parádu? Lepí se snad na tebe víc holek? Nebo si připadáš jako "Teď jsem velký cyklista", když se do toho navlečeš?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.04.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    No, to by mě taky zajímalo !!!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    Biku zdar
                    Dres, kraťasi a další funkčí prádlo se nevozí pro parádu, ale pro funkci. A ten kdo to vozí pro parádu, tak je taky vidlák.
                    Dnes mi statčí ujet v normálních kraťasech a bavlněnym tričku jen 5 Km a už si říkám, jak jsem v tom dřív mohl jezdit. Funkční věci jsou prostě skvělí. Zkuste to a uvidíte. :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 19.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (TOM491 ([email protected]))
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Zkusil jsem a viděl jsem. Já mám občas trochu problémy s ekzémem, třeba rifle vůbec nemůžu. Časem jsem zjistil, že to dělajé umělé látky, hlavně to co obsahuje silon, možná i nylon. Bavlna a vlna mi nic nedělají. Říkal jsem to prodejcům, od kterých jsem koupil to tzv. funkční prádlo (spodky a triko na běžky). Jestli bylo nějak funkční, to jsem nezjistil, zabránila mi v tom příšerná vyrážka. Možná to souvisí s nějakou z mé rozsáhlé sbírky alergií, to nevím. Takže dokud to někdo nezačne vyrábět bez těch agresivních svinstev, tak máte smůlu, budu jezdit v civilu a s espédéčkama a můžete se mi smát až mě potkáte a ukazovat si na mě prstem a říkat "hele toho debila" a jí vás budu mít za blbce. Sorry.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        No jo,tohle je hrozne individuelni,nekdo dostava z umelohmotnikovejch oblecku vyrazku,jinej se zase ukrutne poti a jakejkoliv bavlnenej odev se behem chvilky meni v mokrej hadr priplesklej na zada.Ja jsem ten druhej pripad,takze mi pohodlnejsi pripadaji sportovni umelohmotnikovy oblecky.Ty se ale delaji vetsinou v tech pestrejch barvach a pokud chcete neco s civilnejsim vzhledem,musite pritlacit vetsi penize.Je mi naprosto jasny,ze v tech hadrech vypadam srandovne,obzvlast ted kdyz se rozhybavam po urazu kolena a plouzim se na kole rychlosti rozvasnene starenky,ale na blbe poznamky okoli kaslu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • To: lada

                             

                        Máš pravdu v tom, že se každý potí jinak moc, ale mokrý hadr na zádech mám z trika taky. Prostě mi nic jiného nezbývá. Jenomže jezdím na lehocipedu, takže záda jsou v teple při libovolném počasí, pot nevystydne a nezpůsobí škaredé nemoci zad nebo ledvin, jako u vzpřímených kol. I tak jsou ta mokrá záda trochu nepříjemná, je to jeden z mála mínusů mého kola. V zimě jsou záda v teple super, ale když je třicet nad nulou, není to nic moc. Každopádně jsem si všimnul, že jezdím v menším množství svršků při dané teplotě než vzpřímení cyklisté.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Páni, tady to jede. Musím říct, že funkční prádlo taky používám - protože je fakt rozdíl potit se v Moiře nebo v obyč. bavlněným tričku, který je hned naprosto durch. Jenže na Moiru pak to bavlněný triko vždycky hodím taky - dres mi připadá naprosto zbytečnej. Musím souhlasit s tím, že (cyklo)turista, který je nastrojenej jako profi závodník a přitom je rád, že se na tom kole udrží, je fakt směšnej.
                      Jirko, lepší v civilu než s vyrážkou!! Náhodou, tuhle sobotu jsem na kole potkala (sice už takovýho postaršího) cyklistu v civilu - v obyč. kapsáčích a triku - a moc mu to seklo.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        Pochybuju, že bych se uměl oblíknout tak, aby mě to seklo, ale mám moc pěkný kolo. Takový žlutý a ležatý.:-))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 19.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Tak už se děcka nehádejte. Ať si každej jezdí v čem chce, ne?
                      Jen mi připadalo směšný nazývat někoho vidlákem jen proto, že jezdí v normálních "hadrech". Navíc i toho vidláka, i když vyrazí třeba jen o dovolený, to musí bavit, ne? Jinak by na to kolo přece nelez.
                      PS: Tak až někde uvidím pěkný žlutý ležatý kolo, hned budu vědět o koho jde.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka ([email protected]))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    Předem se musim omluvit, že jsem tak dlouho neodpovídal. Čas jsem totiž trávil na kole v dresu a botech s kuframa ;o))). Ale k otázce: Souhlasím s názorem TOMa491. Především jde o funkci. A s těma reklamama sponzorů-kdyby jsi viděl můj dres, asi bysis nemyslel, že ho nosím kvůli reklamám a parádě. Dres nosím asi 2 roky a zpět bych neměnil. Důkazem je také koncentrace czklistů s dresem na MTB závodech. Viděl jsi snad (až na výjimky) někoho v teplákách?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 19.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (durman ([email protected]))
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Nesahejte mi na spdecka!! jezdim 100% v civilu, ale spdecka mam. Turisti jezdici v dresech jak zavodnici mi pripadaji smesni.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Taky v civilu a taky spdčka.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 19.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        Ty ale nosíš bavlnu kvůli vyrážce ne?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (pigáro)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        Jo

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pozdrav

                       

                  Souhlasim, ze na vzhledu nezalezi, proto zdravim - nebo se aspon snazim zdravit - vsechny co potkam. A to jezdim na silnici :-) Ale je fakt, ze celkem dost silnicaru nezdravi, u ostatnich je to lepsi, akorat dedove ci babicky na "ukrajinach" koukaji po pozdravu ponekud vyjevene.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.04.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka B)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    Kdybys jezdil na ukrajině, tak bys taky koukal vyjeveně. Chudák taková babička pak přemejšlí odkud se znáte, jenže na to nepřijde a tak si pak myslí, že ta skleróza je horší a horší ... To bys jí neměl dělat. :-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka ([email protected]))
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            Tak to bych se silně ohradil. Pro mě je kolo celkem dost, jezdím normálně oblečenej a bez tykve. Zdravím zazvoněním na zvonek. Tož.

            [ Zpět ]
            Datum: 19.04.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            Stejně si myslím, že vidlák je člověk jezdící na kole s odpruženou vidlí:-))))
            ....
            A co je kolo jiného než dopravní prostředek??? Jestli někdo jezdí na kole jen kvůli fyzické námaze (a jsou tací!), tak ať jde radši šlapat do elektrárny. Myslím že opravdoví cyklisti (což jsou pro mě jednoznačně dálkaři, kteří stráví na kole v kuse několik týdnů i měsíců) na nějaký oblečení zas tak moc nehledí.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.04.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pozdrav

                   

              Nejde o dres, ale opravdu o tu funkcnost. Kdyz si predstavim, jak jsem jel poprve pred ctyrmi roky na Grossglocknerstrasse, nahore kolem 5°C, mirny vetrik, ja totalne zapareny, na sobe bavlneny triko, taky uplne mokry, no ve 2200 m n.m. vecer, nic moc. Pak jsem se zacal vybavovat, dresy mam dva, ale jenom jednobarevne a spise tmavsi barvy, proste, co vypadaji jako triko, pod tim Moiru a je to uplne o necem jinem. Holt trosku jsem upgradoval :o) a je to hlavne o pocitu z lepsiho komfortu.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.04.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Horal Fanda ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pozdrav

                     

                Ano, to je přesně to o čem mluvím. Říkáš, že máš "funkční" oblečení, které ale vypadá jako normální. Tato diskuse ale vznikla tak, že kdosi prohlásil, že vidlák (jak z kontextu vyplynulo - někdo kdo jede na kole jen náhodou, došel mu benzín nebo tak) se na PRVNÍ POHLED pozná tak, že má na sobě normální hadry. Myslím že podstatná část lidí jezdících v "dresu" jsou pouze manekýni. Zrovna jako jeden můj soused, který neudělá bez auta ani krok, ale tak jednou za měsíc, když je extrémně příznivé počasí, vyráží na svém naleštěném biku v oblečku jak ze žurnálu na svůj desetikilometrový výlet, na kterém mu jde hlavně o to aby se někde neušpinil (soudě podle toho v jak nažehleném stavu se vrací). I když uznávám že takovýto přistup se nevylučuje s tím, že cestou každého pozdraví (a takto tato diskuse o hadrech vlastně vznikla).
                Jestli tedy platí vidlák = člověk snažící se na kole vypadat civilně, hrdě se budu k tomuto označení hlásit. Kolo je pro mě natolik přirozenou součástí života, že nepovažuju za nutné se každý den strojit do nějakých barevných oblečků.
                No a teda zdravení: Stejně jako i normálně zdravím i na kole lidi, kteří se na mě dívají. Kdo se dívá schválně na druhou stranu, toho nezdravím. A také nezdravím nažehlené "bikery" na naleštěných teréních kolech na silnici. To je opravdu pod moji úroveň. Na pozdrav ale odpovím pokud možno každému. Jo, a taky nezdravím ve městě, nechci rozptylovat sebe ani případného překvapeného pozdraveného. Tož tak.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pozdrav

                       

                  Tak to jsme asi dva vidláci.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.04.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    Tři.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      4

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.05.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Honza)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pozdrav

                       

                  Ja teda jezdim v barevnejch cyklistickejch hadrech hlavne proto ze jsou daleko pohodlnejsi nez civil.Jasne ze nejakou 10km popojizdku zvladnu i v civilu ale trapit se v nem na nejake delsi ceste jenom proto abych nevypadal jako harapes,to teda fakt nemusim.Tvoje nazory typu cyklisti v cyklistickejch hadrech jsou manekyni a ja bych si ty hadry na sebe nikdy nevzal protoze bych v nich VYPADAL BLBE mi prijdou trochu protichudny:-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.04.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pozdrav

                         

                    Nepochopil. Tedy podrobně:
                    Jezdím na kole ze dvou důvodů a za dvěma cíly: Jednak po městě (rychlejší než MHD, nezávislost atd.) - když někam přijedu a su tam třeba několik hodin, nevím, proč bych měl kvůli těm pár desíkám minut (většinou ne v jednom zátahu) na kole nosit speciální cyklooblečení, když si můžu vzít normální hadry ve kterých se cítím dobře během pobytu tam. Prostě na krátký vzdálenosti to myslím nestojí za to. A zde mi jde i o to, abych nevypadal jak nějakej exot, když přijdu třeba na koncert. Poznámky typu "ty seš teda sportovec, všude na kole" fakt nesnáším.

                    A potom výlety, tady je mi celkem jedno, jak vypadám a co si o mě kdo myslí. Zatím nejezdím zas tak drsný trasy (max. týden), ale mě se v té bavlně jezdí celkem dobře. Samozřejmě pokud někdo vyjde čerstvě vymydlenej zpod sprchy, hodí na sebe čerstvě vypraný triko a v největším parnu vyrazí svižným tempem na kole do kopca, tak chápu, že se může cítit blbě. Aby to fungovalo, musí být to oblečení trochu "jetý" (stačí trochu) a taky to chce trochu ochrannou vrstvu na kůži. Pak se člověk tolik nepotí a o nějakých lepících mokrých hadrech na zádech nemůže být řeč.

                    Když to teda shrnu: Nemyslím si (jako původce této debaty o hadrech), že oblečení je možno brát jako rozlišovací faktor mezi těmi, co jezdí na kole z lásky ke kolu a těmi ostatními. V obou skupinách totiž jezdí lidi oblečení tak i tak. Rozhodně netrvrdím, že všichni cyklisti v "dresu" jsou manekýni, asi ani ne většina, ale je jich nezanedbatelné množství. A naopak, netrvdím, že všichni cyklisti v "civilu" jsou "pravověrní" cyklisti, asi ani ne většina, ale je jich také nezanedbatelné množství.
                    Howgh.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.04.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Tak takhle se mi to líbí, teďs to vystihnul. Ten poslední odstavec je myslím celý naprosto odsouhlasitelný, přesně tak to podle mě je. Podle hadrů se nic nepozná (nejen na kole), maximálně lze vysledovat většinové a menšinové proudy.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Tož to taky souhlasím.
                      Jen to jetý oblečení a ochranná vrstva na kůži se mi ňák nezdá ... :-((

                      [ Zpět ]
                      Datum: 28.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        :-))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 28.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        Doporučuju přečíst něco od Vlasáka, ono to fakt funguje. I když nejsem zas tak důsledný jako on (na lodi: "němečtí turisti smrdí, aspoň týden se nemyli... já jsem se nemyl už tři týdny, ale nesmrdím, v zimě jsem trénoval a spotřeboval jenom půlku mýdla"). Každopádně je pravda, že kdo se častěji myje se i daleko více potí a pak i smrdí. Kůže si prostě na časté mytí zvykne a je přecitlivělá.

                        Myslel jsem to takto: Když vylezu z vany přímo do horka, tak se potím hodně. Když se už trochu mírně zpotím a zase uschnu, už se pak tolik nepotím. To je celé.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 28.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Pozdrav

                           

                      Vždyť já to myslela spíš ze srandy - je fakt že přílišná hygiena škodí, ale nic se nemá přehánět :-)))
                      Jinak Honza Vlasák je téměř má "povinná literatura". A když už jsme u tý hygieny - jestli jsi nečetl "Putování pro nic za nic, aneb na kole i v mačkách, v pohodě i srač..." od Pavla Knebla, tak doporučuju - to je teprve něco :-)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 28.04.2004
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        Právě teď to čtu potřetí, poté, co jsem potřetí dočetl Vandry s Bejkem :-))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 28.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Pozdrav

                             

                        To je náhoda. Vandry taky zrovna čtu, jen na to zrovna nemám moc času tak mi to trvá. :-)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 29.04.2004
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            Poslední dobou dělám pokus - zdravím pokud možno všechny cyklisty co potkám (včetně babek jedoucích z nákupu) a nevšiml jsem si jakékoliv závislosti toho, jestli mi odpoví na pozdrav či se tváří nechápavě, na jejich oblečení. Nejméně polovina jedoucí v evidentním cyklooblečení neodpoví, stejně jako jedoucích v civilu. Zdravím zamáváním a někdy ještě pronesením pozdravné formule "zdar!". Tož.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.05.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pozdrav

           

      Nejsi nahodou z Olomouce?

      [ Zpět ]
      Datum: 17.04.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lenka ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    Já se zdravím jen s bikerama v terénu mimo civilizaci, tim mi také odpoví, to je jako jedna rodina a pozdrav je mezi námi běžnou věcí. Je to jako na túře v horách. S prázdninovýma cyklistama se nezdravím, a ti na to ani většinou nečekají.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Mirek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    Zdravit, zdravit, zdravit, urcite se to nikoho nedotkne, spis potesi. Ale osobne mi to trvalo, nez jsem to od sebe brala za samozrejmost. A pak taky, neudela to radost??

    [ Zpět ]
    Datum: 27.04.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucie)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    Čau pozdrav je jasný,ještě se vrátím k tomu oblečení trošku to rozeberu mě je 21 let sedlám levné kolo Madison Nashville na něm bagáž LRC od sportarsenalu + základní výbava rád bych víc ,ale zatím nejsou peníze tagže nic moc(( dresy jsou taky drahý a moc barevný tagže jezdím v civilu a stejně sem dálkař tagže bych dres asi neoblékl naopak se nebráním funkčnímu prádlu typu moira.Ted to co jsem chtěl napsat gdyž přijedu v našem městě do cykloobchodu kterej vlastní nagelovanej člověk(nic proti) s mobilem pověšeným na krku tak je vydět taková jakoby trošku arogance a v koutku úst úsměv při zhodnocení mojí osoby mě ovšem nejde o to jak na kole vypadám a,že nemám drahý kolo a vlastním jen levný model jde mě především o tu volnost pohybu a požitek z jízdy a ne o to abych jel rychle jak blázen vypadal jak barevnej flek a byl in ovšem samozřejmě znám lidi co jezdí fakt dobře a rychlostní způsob ježdění jim sedí...skrátka dálky je nelákají to beru bohužel u mě jsou 3/4 lidí v dresech pouze machři který opravdu chtěj na tom kole jenom vypadat a mockrát se mě to potvrdilo.Nedávno jsem se na jedné projíždce zastavil na freesbee utkání a hned jsem slyšel poznámky typu...no podívej se proč si nekoupěj pořádný kola a tak jak je voblečenej a tak a to lezlo z úst mladých lidí tak přibližně stejného roku narození...no nic asi mají štědré rodiče jinak nechápu z čeho si člověk v 21 letech v dnešní době má zakoupit kolo za 17 tisíc které by chtěl.Skrátka no teda moc krátké to není,ale vyděl bych to tak že modní vlna a vlna machrů která se na ní veze se snaží nám vecpat myšlenku,že za každou cenu je potřeba vypadat za každých okolností i třeba na kole prostě in a na to já prdím....Tagže vydlákům ZDAR

    [ Zpět ]
    Datum: 09.05.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jakub ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pozdrav

           

      Tak to já jsem si v jedenadvaceti pořídil lehociped za necelých 19tis. Otec zaúvěroval, ale nezaplatil ani korunu z ceny. Myslel jsem, že to budu splácet aspoň rok, ale měl jsem štěstí na jednu dlouho dobrou brigádu a pár menších, porůznu jsem šetřil kde se dalo a cca za půl roku bylo po dluhu. Teď furt něco upgraduju atd. takže na experimentování s tím, jestli by se našlo funkční prádlo co neudělá exémy jsem se vybodnul. Radši cpu prachy do kola.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.05.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pozdrav

             

        Máš pravdu vydím to trochu zbytečně černě asi tušíš jak to chodí mám na krku byt živím se jako živnostník protože do kolbenky nechci a nějak se mě moc nedostává peněz.Oblečky taky nejsou věc kterou bych moc řešil šetřím na nové kolo jak se dá a hlavně jsou potřeba prachy na to gdyž chceš někam jet jsem zastánce pohodovějších cest tudíž volím gdyž na cesty tak finančně zaopatřen.Pak si rozmýšlíš každou investici byt menší.

        Ty by jsi mě mohl poradit chtěl bych si moc vyzkoušet jízdu na lehocipedu bohužel jsem z Chrudimě a v okolí nikoho neznám gdo lehák vlastní ani ve větších prodejnách tady neuspěju nevíš o nějaké prodejně v pardubickém kraji gde se dají lehokola vyzkoušet??

        [ Zpět ]
        Datum: 09.05.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jakub ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pozdrav

               

          Jo, přesně, taky myslím že na dálkový trasy pohodovým tempem není potřeba mít aerodynamický oblečení.. Prodejny s lehocipedy asi nejsou nikde, zkus zavolat AZ do UB (viz www.azub.cz), myslím že by se s ním dalo domluvit že by tam něco vzal až pojede kolem. Myslím že nějakou pobočku má azub i v Praze.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.05.2004
          Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pozdrav

               

          Adresa té pražské pobočky je www.lehokolo.cz.
          21.-23.5.2004 pořádá pražská cestovka Adventura Víkend s ležatými koly na Pálavě, odjezd je autobusem z Práglu, Azub tam bere spoustu kol více různých typů. Možná mají ještě volný flek, můžeš to zkusit.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.05.2004
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pozdrav

                 

            Dík moc za odkazy mrknu se a o té Pálavě popřemýšlím)

            [ Zpět ]
            Datum: 09.05.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jakub ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pozdrav

           

      Ahoj,
      Jakub to vystihl ...... naprosto souhlasím. Moira je fajn, ale barevný oblečky taky nepotřebuju. Musím říct, že už pomalu zavrhuju i cyklokraťasy neb si v nich poslední dobou připadám jako pako a sháním něco "normálního".
      Chtěla jsem si koupit sukni na kolo, jenže tady v Hradci Kr. se nedá nic sehnat. Nevíte náhodou někdo kde se tu v okolí dá něco takovýho koupit?

      [ Zpět ]
      Datum: 04.06.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    ad pozdrav - zdravim, aspon mavnutim ruky
    ad obleceni - dole funkcni pradlo, na tom dres s laclem a antibakterialni vlozkou (netahne na zada) a uplne nahore co nejstrakatejsi dres - to abych byl co nejvic videt a pokud mozno na dalku, zdravi mam jen jedno (rikam tomu silnicni mimikry), takze navic jeste prilbu, cervenou
    jezdim cross country ci jak by se to dalonazvat, proste kombinace silnice, les, kudy se da

    [ Zpět ]
    Datum: 17.05.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (David Bureš)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    Zdravím akorát dálkové cyklisty ověnčené brašnama. Zdravit každého víkendového výletníka, to snad asi ne. To bych musel jezdit bez držení :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (beetle)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pozdrav

         

    No vidíte to! A já zrovna jsem mezi těmi, co mají docela drahý závodní kolo , oblečení - tak běžný, cyklo kalhoty a bavl. triko, pod kterým mám funkční prádlo a zrovna včera jsem náhodou jela v dresu. Jinak v něm nejezdím, ale jelo se v něm výborně a určitě si ho koupím. Ale je pravda, že se zdravím hlavně se silničářema. Když potkám cyklistu na horským kole, tak spíš čekám, jestli pozdraví on mě, protože když jsem je zdravila já první, většinou neodpověděli. Ale taky se stane, že namakanej borec v šíleně výrazným dresu, kterej vypadá jako profík /možná je/ nepozdraví, tak si říkám, co je to asi tak za vola... takže se to fakt nedá říct jednoznačně, ale rozhodně pozdrav není na škodu. Jinak - když mám dech, řeknu AHOJ, když jsem fakt už vyřízená, říkám ZDAR. Takže tak:)
    Mějte se hezky a zatím AAAHHHOOOJJJ!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 11.06.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Veronika)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pozdrav

           

      Taky se snazim zdravit vsechny, ale zadne hlasove projevy, jenom pokyvnu hlavou. Mam silnicku, a muzu rict ze vetsina sinicaru zdravi, ale jsou vyjimky, souhlasim ze vetsinou takovi ti borci s hodne drahym kolem, ale uz od pohledu je videt ze jsou to nafukove a nepozdravi. Na horskem zdravim vsechny lidi v dresu, Ti ostatni vetsinou jedou akorat z vesnice do vesnice a o zdraveni nemaji ani paru. Tak to zrejme nevidim jen ja, protoze kdyz si obcas v zime prehodim pres dres obyc triko s dlouhym rukavem, tak zaznamenavam menci pocet zdravicich me lidi :)

      [ Zpět ]
      Datum: 14.06.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (notakale ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pozdrav

             

        To by jsi mě teda naštval, protože já jezdím v cíčku na crossovém kole. Když kolem mě projede silničář v dresu a nepozdraví, tak si taky řeknu nafoukanec.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.06.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (hajky)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu
včera
Hledám partu / parťáka/ parťačku (ne vztah pouze kamarádku) na vyjížďky na silničním kole nebo gravelu, Praha a…

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

509 cyklistů (5 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024