Vyražím příští tyden na průjezd Rakouskem na těžko.Mám horáka s velkýma drapákama a nyní je naplánovaná trasa výhradně po asfaltových a šotolinových cestách.Proto budu přezouvat na pláště hladší 1.95.Doma mám normální pumpičku,kterou nejde dostatečně na tvrdo nafoukat gumy.Chci se zeptat až to budu někde kompresorem dofoukávat,kolik je dostatečný a bezpečný tlak?
U každé gumy je to jinak, na boku to bývá napsané.
Jo,to je.Na to sem se taky koukl.Jen sem chtěl vědět jaké má kdo zkušenosti s plně naloženým kolem.Při normálním ježdění nepoužívám gumy betonové.Když sem to jednou vyzkoušel(a to byli dofouklé jen obyčejnou pumpou)tak sem o patník prorazil duši
No pravidlo je takové, že více naložené kolo snese při stejném komfortu více nahuštěná kola. Takže natěžko bych klidně hustil na max, zvlášť na asfalt.
nafoukej si to podle své potřeby.Jinak má ale Radek pravdu, že na bočnici je napsán max.povolený tlak.Já osobně na asfalt gumy hodně přefukuji.
Jo nejspíš to tak udělám(jako vždycky).Jen sem chtěl vyzkoušet trochu alchimie.Lepší pocit s jídy,bez velkého odporu a nebát se každého kamene ,který po cestě potkám.
Pokud máš dvojité ráfky, tak až budeš přezouvat, zkontroluj stav podložky pod duši. Ona se při přefouknutí ráda natlačí do těch dírek pro niple a prořízne. Mně se to stalo na jaře. Duše byla v tu ránu prázdná a já na tlamě.
Jo,už se mi něco podobného v minulosti stalo.Díky za připomenutí,určitě na to kouknu
Tohle se mi stalo, když jsem ji přefoukl přes maximum, asi na 6,5 atm.
Jinak když se přehustí, může se vyboulit a zničit. To se mi stalo na horákovi. Špatně jsem si převedl PSI na ATM a bylo to.
Tuším, že 10 PSI je 0,69 ATM