V zadni stavbe se mi hromadi spina a voda, co tam naleta od predniho kola kolem cepu. Je to cele dute a nezaslepene. Vzdycky se o obsahu presvedcim, kdyz kolo otocim koly vzhuru a hodim na rameno.
http://mur.rajce.idnes.cz/2010-03-20_Bahnem_na...
K cemu se priklanite, nechat to byt, nebo navrtat male dirky do spodnich koncu dutin? Vrtal nekdo z vas? A jestli vrtat, tak jaky prumer - aby spina uz prosla a jeste to nenarusovalo zbytecne pevnost.
Nejlepsi tesneni je dira. Takze bych tam udelal dirky. U nasich kol, pokud tam dira neni od vyroby, vrtam petku do stredove spojky, do tech ramen zadni stavby by to bylo asi hodne, takze tam dejme tomu 3 mm. Ostatne, podobne velke dirky v ramenech zadni stavby jsou tam snad i kvuli svarovani, jako odvod tlaku, ktery by tam mohl pri svarovani vzniknout.
Už jsme to probírali nad pizzou ;-). Vrtej dírky...
"Je to celé duté a nezaslepené" Je problém "to" zaslepit? A co třeba vyplnit zadní stavbu monážní pěnou, nešlo by?
8-)
No, uz tak je to tezke az az.
Ale slo by to vyplnit urcite i olovem a snizit tak teziste. ;-)
Jako posledni moznost si nechavam zaslepeni noh. Nevim presne jak - nejspis prelepenim 3M folii a nasledne zaliti okraju nejakym tekutym kovem. Ale to je pracne a nejiste.
Tak jsem nasel stare fotky z montaze. Myslel jsem, ze jsem zapomnel fotit a ve skutecnosti jsem jen pouzil mobil misto fotaku.
http://mur.rajce.idnes.cz/Kyvka/
jestli jde jen o zalepeni tehle dvou direk, tak to prelep 3M kem. nemuze se to ani odlepit ani nic propustit. proste to poradne ocisti od bordelu odmasti a nalep res celou tu plochu jednu velkou samolepku.dyt tam neni zadnej pre- ani pod-tlak. (pro klid duse mizes potom propichnout spendlikem. to umozni vyrovnavat tlak uvnitr vznikly zmenou teploty, ale nepusti dovnitr vodu.
do ramu bych rozhodne nevrtal. i sebemensi dirka narusi povnost trubky. (a mas to este v zaruce !! )
Ja to sem dal s velkym zpozdenim. Ted je v kazde dirce kapka pryskyrice a do ni nasroubovany cervik z kliky (imbusovy) Takze uzavreno s urcitou pravdepodobnosti nedokonalosti. 8-)
A tlak vody tam trosku je - od predniho kola tam primo lita sajrajt. To by 3Mko po case odpadlo.