Na úvod, jsem prodejcem těchto kol na brněnsku, tak nemohu dát nezaujatý názor, jen doporučení, domluvte se s některým z distributorů těchto elektrokol a vyzkoušejte sám, jak že to jede :o)
V případě, že jste někde z okolí Brna, kontaktujte přímo mě, rád Vám kterýkoliv z modelů předvedu. Pěkný den přeji, Michal Homola, 4freetime.cz
Tak jsem to vyzkoušel (mají naštěstí docela hodně prodejců, tak jsem nemusel jezdit daleko ) a pocity z jízdy jsou docela dobrý, řekl bych srovnatelné s ekolem co jsem taky už měl možnost zkoušet. Jenom mě zaráží ta nižší cena ve srovnání s konkurencí. I když na první pohled vypadá dílenské zpracování velmi dobře a kola se dle prodejce prodávají už druhou sezónu přesto bych rád věděl jestli už má někdo něco najeto. Není nad zkušenost majitele s pár najetýma km.
nižší?, řekněme spíš odpovídající, model Cross navíc přidává i sportovní šmrnc, což je u e-kol v našich končinách víceméně řídký jev, líbí se mi
No právě mě se taky líbí a ten model Cross vypadá i designově zajímavě, ale co to vydrží?
20 000,- kč je cena jak píšeš odpovídající, ale zase to není úplně málo- jestli máš na někoho kontakt tak ať se vyjáří jestli má k tomu kolu nějaký postřeh.
Já Guewer prodávám, můžu říci, že kvalita je opravdu velice dobrá. Komponenty jsou kvalitní.
Můžeš se na něm svézt a ošahat si ho "o)
Jsem na Praze 4
Zdraví Luděk
Adresu najdeš na mém webu
http://www.e-cycles.cz
Dobrý den, já jsem letos koupil kolo Guewer Grand za cca 11500 Kč, jelikož jsou e-kola pro mě novinkou a víc si netroufnu dát. Při prvních pokusech o jízdu jsem se pomalu zabil. Pak jsem začal trochu jezdit, ale díky řidítkům a krátkým klikám jsem si připadal na tomto kole jako cirkusový medvěd. Štvalo mě to tak, že jsem se rozhodl kolo bez ohledu na záruku trochu přestavět (jiná řidítka, převodník s klikami 175 mm aj.). Nyní na tomto poměrně těžkém kole s olověným akumulátorem jezdím v kopcovitém terénu v posázaví trasy nad 60 km aniž bych se vracel s vybitou baterií(rezerva tak na cca 15-20 km podle terénu). Celou dobu jedu se zapnutým příšlapem. Je to paráda, především ve velkém a táhlém stoupání(např. 170 m na 2 km). Váha kola není překážkou, hlavně při jízdě s kopce jede kolo jako autobus. Díky dokonalému upevnění baterie je jízda příjemná i po lesních šotolinových cestách. Jednou jsem dojížděl při banální závadě bez elektriky asi 8 km a bylo to v pohodě i do mírného stoupání. Nejsem žádný mladík (56 let) a vážím 96 kg. Nashle.
Ahoj,tak bych chtel take trochu prispet.Jsem vlastnikem uz druheho kola guewer cross.Takze-lonsky model byl opravdu super,vse fungovalo jak melo.Baterie drzela(nehrkala).Byl jsem spokojeny s funkcnosti a hlavne s tim,ze baterie jela temer bez znamky unavy az do posledni chvile.A jsme u toho proc jsem vlastne pisu.Nyni mam novy model 2011.Ten ma vylepsenou kabelaz,ktera spociva v konektorech.Nevim,ale jestli tech dratu neni az moc.Jedine co vitam je konektor u zadniho kola.Takze kdyz pichnete,tak se da kolo vyndat.Vlastnim prvni varku,ktera dorazila s nadhernym velkym bilim tachometrem,ktery ma paradni podsviceni a ukazuje okamzity prikon motoru.Nyni jsou ta sama kola uz osazena jinym tachometrem,ktery vypada proti tomu memu dost lacine.Myslim ze zadne podsviceni nema a neukazuje prikon motoru.No ale ted ten hlavni problem-tyka se baterie,coz je asi to nejdulezitejsi na celem kole.Takze loni byla kola osazena litiumiontovou bat.Nove modely maji Lipol.Ocekaval jsem od kola ze pojede stejne jako lonsky model,ale ono nejede.Na starsim modelu nebyl problem jet bez slapani rychlosti 26km/h.Novy model jede touto rychlosti tak 6km a potom vykon pada dolu a drzi se tak na 23km/h.Patral jsem po duvodu a nakonec zjistil,ze to je baterii.Co me zarazi,tak baterie ukazuje stale dve diody,ikdyz je uplne vybita a necha si klidne libit ztratu napeti urcite pod limit nez by mela.U lonskeho modelu vse fungovalo-baterie se proste odpojila pri poklesu napeti,aby nedoslo ke zniceni.Baterie by mela byt vybavena obvodem pro balancovani na kazdem clanku,ktery hlida optimalni napeti,aby nedoslo k prebiti clanku.Verim,ze u starsich modelu tento obvod byl.Nedalo mi to a sundal jsem vrchni kryt baterie,no a videl co jsem nechtel ,ale tusil.Baterie je zapojena jenom hlavnimi kabely a zadny balancer tam neni!!!!!Na vrchni casti baterie je svorka pro balancer na 10 clanku,ale neni zapojena.Znamena to jedine,ze pri nabijeni je dosazeno pozadovane napeti(celkove),ale nejaky clanek muze byt nabit mene a druhy zase vice.Takto nabita baterie nemuze nikdy fungovat,jak ma a nejspise se bude nabijenim nicit.Takze kolo asi prodam a tim jsem s cinou skoncil.
To je velký nedostatek, ale kluka čínského bych z toho nevinil, ten pracuje na přání. Taky mně docela překvapilo - u modelu 2011, že je použitá jiná konstrukce rámu a motor je umístěn u středu. Jak Ty hodnotíš tuto změnu? Mně se to původní provedení s klasickým rámem a motorem v náboji líbilo víc.
Zjistili, že předchozí provedení je zbytečně moc a je potřeba víc ušetřit (víc vydělat), tak se něco ubralo. Takhle baterie dřív odejde a si dojdeš pro novou a nějaké podsvícení je taky zbytečnost ;-)
No nevím kam až jste se díval do baterie, ale po sundání horního krytu uvidíte pouze servisní konektor určený pro servis s patřičným vybavením. Kdyby se vám chtělo a tu baterku rozebral celou, zjistil by jste , že pod deskou se servisním konektorem je ještě jedna deska s kompletním BMS. Příště až budete vypouštět nějakou informaci, je třeba se podívat věci na zoubek důkladněji.
Tak jsem neodolal a kolo GUEWER CROSS jsem včera koupil.Hned jsem to prubnul a ujel cca 55 km v režimu s příšlapem. Všechno zatím funguje v pohodě. Po dojezdu svítila ještě jedna dioda ze tří. Dnes to zkusím až do úplného vyjetí baterek a uvidím co to snese. Případné postřehy napíšu. Jízda s asistencí el. motoru docela příjemně zvýšila cestovní průměr, na vyzkoušené trati tak o cca 6-7 km/hod.Pokud máte již nějakou zkušenost s tímto modelem tak pište ať to můžem porovnat.
paráda, i počasí Ti přeje. 55 km a aku ještě nebyly nadoraz? Tak to je hodně solidní výsledek, de facto lepší než by člověk čekal podle firemních informací. Přibliž kapku profil trati, váhu jezdce a kolikpak byla průměrná rychlost?
Terén byl jen mírně zvlněný s jedním cca3 km stoupáním, sám vážím +- 100 kg, kolu jsem pomáhal přiměřeně a pomoc motoru jsem cítil hlavně ve stoupáních kde jsem udržel rychlost na 20 km/h průměr jsem měl 23 km/h.
Ja som ho odskúšal do extrémného kopca a to na Martinské hole.Vyšiel som hore za 45 min z príšľapom čo normálny cyklisti zvládajú až za dve hodiny,Ale chcelo by to ešte jednu batériu mať so sebou.Neviete kde by som zohnal náhradnú batériu do tohoto bicykla?
Tak jsem to včera zkusil až do úplného vyjetí baterky. Jel jsem kopcovitou trasu a ujel jsem v režimu příšlapu 53 km.Baterka se držela pořád statečně a potom během 2-3 km umřela úplně.I bez baterky to šlo ušlápnout bez větší námahy.Zatím vše funguje, uvidíme jak se to bude chovat po pár stovkávch km.
řekněme tedy kolem 50 km, což mi na členitou trasu a stokilového řízka :-) připadne, jako výborný výsledek, kdyby se k tomu dala dokoupit za rozumné prašule náhradní baterie /správně aku/, tak by se našinec nemusel při jednodenních vyjížďkách prakticky omezovat, nemyslím, že by průměrný borec jezdil často trasy nad 100 km
tak pokračuji v testování, mám najeto dle compu cca 390 km. Zatím vše funguje docela dobře ( akorát jsem musel ze začátku pořád něco utahovat, tak jsem všechno co se dalo zalepil loctaitem ) , po cca 200 km jsem dal kolo na seřízení k prodejci ( 1 servis byl v ceně kola ) a od té doby už jenom jezdím a užívám si dobrý pocit když v kopci všechny dupájící do pedálů v sedě předjíždím ;-)
Testovali jsme na Motosalonu, je to osazeno asi nejlevnejsimi komponenty, predni diskova brzda stale skrkala a pry nejde vyladit, baterka nebyla ukotvena a vrklala se. Pro denní jezdeni je to alespon pro me nepouzitelne.
je pravda, že většina komponentů je základ dotyčných výrobců, a mám najeto zatím jen necelých 400 km a vše zatím funguje ( baterka mě sedí v kolejnici natěsno a brzda po záručním servisu neškrká a brzdí normálně )
jedinou věc o které jsem presvědčen, že budu muset vyměnit je přehazovačka ( je to sice shimano, ale opravdu základ-zatím přehazuje tak ji nechávám žít, ale na moc dlouho to nevidím--, ale za tu cenu.......no uvidíme časem)
Mám již cca 3leté zkušenosti s motorizací kola. První pokusy začaly s převodovými motory od Cyclestar a NiMh bateriemi. Celkem mi prošly rukama 2 kompletní sady á 30.000,- a jeden samostatný motor. Už bych to neopakoval - baterky vydržely cca 2 roky, pak už měly jen cca poloviční kapacitu a motory vydržely mezi 2.500 - 3.500 km, ve dvou případech se odrbal pastorek převodu (kdo to kdy viděl, aby se pastorek s cca 10 zuby vyráběl ze stejného materiálu jako oběžné kolo se cca 100 zuby) a v jednom případě po 100 km přestal fungovat volnoběh a nešel rozpohybovat.
Takže závěr: za cca 65.000,- nejeto cca 6.000 km - zatím cena za km vyšší, než když bych jezdil autem ( a ještě vám šéf v Radotíně oznámí, že reklamaci neuzná - prý jsem moc tlustý - a servis neposkytuje a že jsem první, kdo si na jeho motory stěžuje ( 3 motory !!!). Cyclestár již nikdy - trochu drahá zkušenost!!
Takže již 2 měsíce jezdím na Magic Pie (můj první bezpřevodový).
Zatím dobrý, jen pár připomínek:
- ať v tahu nebo na volnoběh motor vydává pištivý zvuk (lze si zvyknout)
- na výkony (myslím skutečné při jízdě) moc nedejte - předcházející motory měly uvedeno v ekomodu 250W a v turbu 450W při 36V, Magic na 36 V chodí naplno tak 350 - 400W (podle kopce k domu kde bydlím, jež jsem cca 300x najel a podle výdrže baterií) - 750W od toho nečekejte (to je tak váš celkový fyzický výkon - Armstrong měl naměřeno prý 1,1 kW - to by vás mělo bez šlapání dovéz kamkoliv kam vyšlapete bez motoru - blbost)
- jednou se mi stalo (ke konci stoupání z Děčína na Maxičky), že se mi motor vypnul a začel pípat. Po 5 minutách marných pokusů se zase rozběhl - chci věřit, že šlo o nějakou pojistku proti přehřátí.
- nejlepří baterie - lipolka 15Ah - 2,95 kg, ale za 16.000,-, mám i novou 16Ah od Goldenu (přes 5 kg), zatím dobrý - jen jí ale musíte maximálně silně přitáhnout gumicukem k dodávanému nosiči, jinak děsně za jízdy drnčí.
Závěr:
Magic Pie zatím mi připadá, že je to nejlepší na našem trhu (uvidíme jak to bude s deklarovanou životností 100.000 km (i když to bude jako s deklarovaným výkonem, tak to bude velmi dobré).
Přeji všem krátkou zimu a opět hurá na kolo.
Ahoj, vidím, že už máš trochu praxi. Váhám mezi kolem značkovým, schváleným na silnice(tedy s motorem 250 W a příšlapem) a neschváleným (nástavbou kitu na téměř jakékoliv kolo s motorem 500 W a možností se občas jen vézt i bez šlapání) protože, kdo na silnici i při kontrole zjistí, co mám za motor.... Cenově to vyjde skoro stejně. Máš na to nějaký názor ? Už se na elektrokolo těším. íky předem za názor a dobrý počasí na ježdění !!!
Vlastním Guewer CROSS asi měsíc.Jezdím s ním do práce mírně kopcovitým terénem 20 km tam a 20 zpátky,což zvládá na jedno nabití a ještě svítí 2 čárky ze tří.Líbí se mi na něm, že se dá lehce vyndat baterka a dobíjet v teple doma.Fajn je i to,že nikde neplandá žádný drát, vše je vedeno uvnitř kostry.První tři dni jsem skoro nemohl samou radostí usnout a ani teď mu nemám co vytknout.
Zvažoval jsem taky přestavbu starého kola na elektro,ale jsem rád,že jsem do toho nešel.Guewer vypadá jako kolo a ne jako nějaký slepenec s taštičkami pro baterky a měniče.Pro přestavbu by snad mohlo být argumentem vyšší výkon motoru,ale dnes můžu říct,že 250 W bohatě stačí.
Mluvil jsem s chlapikem z cykloservisu, ktery ten cross taky prodaval. Nelibila se mu kvalita brzd. Pry seriditelne a funkcni asi jako brzdy kol ze supermarketu. Ono taky pouzitelnych mechanickych kotoucovych brzd je na trhu opravdu malo. Ale i kvalita ostatnich komponent odpovida tem nejlevnejsim "celoTESCO" masinkam.
Mne zase zarazilo, ze je ridici elektronika pod slapacim stredem, tedy tam, kam strika voda od predniho kola. A navic v nevodotesne krabicce.
Taky zadni blatnik, ktery pred bahnem a vodou nechrani baterku mi prijde divny.
Navic vsecna ta kola maji znacne orezane rychlosti - vicekolecko nebo razeni v nabe, presmykac zadne.
Máš pravdu, ta krabička opravdu není vodotěsná ale ta elektronika co je v ní je zalitá nějakou gumou a do ní se voda opravdu nedostane. To že stříká na baterku nevadí, ta hliníková krabice je na to stavěná. Jinak jdi se podívat na TESCO elektrokolo. Nedá se s Guewerem srovnat ani z dálky. Brzdy jdou seřídit v pohodě. Musíš nejprve 5 imbusem seřídit vnitřní (pevnou) destičku tak aby neškrtala a pak 3 imbusem tu vnější (pohyblivou) no a je to..."o)
Imbusem? A kazdou desticku jinym? No, jsem zvykly na pohodli BB7 - oboji seridim rukou. 8-) Ale je fakt, ze nekde se usetrit musi.
Abych nedelal kompromisy jak na strane kola, tak na strane zpracovani pohonu a elektroniky, koupil jsem dnes tohle: http://www.citybikes.cz/eshop/elektrifikace-kol...
Ted uz jen vyradit PAS a brzdy (na kole jsou uz hydrauliky) a naopak pripojit otocnou rukojet. (Od jineho vyrobce, takze je otazka, jak a jestli to poslape.)
Měl jsem problém s kolem v dešti.Voda od zadního kola natekla do krabičky od měniče a kolo přestalo jet.Měnič je sice vodotěsný, ale kabelům v krabičce vadí voda, která zůstane v krabičce a nemůže odtéct, protože otvory pro kabely jsou ve vrchní polovině krabičky.Vyřešil jsem to výměnou původních krátkých blatníků za normální dlouhé a utěsněním prostupu kabelů do krabičky gumovou manžetou ze staré duše.Po těchto úpravách už jezdím i za deště bez problémů.
Když už mám na kole blatníky, tak jsem si k nim pořídil i světlo s tlačítkovým vypínačem.Dalším kolébkovým vypínačem rozpojuji obvod žlutého drátu, který ovlivňuje reakci PAS.Kabely ke krabičce měniče jsem vedl vnitřkem rámu.
Ještě bych se podělil s jednou úpravou, která umožní používat plyn stejně jako na motorce.Stačí odšroubovat čtyři šroubky u měniče, vyndat umělohmotné krytky, vysunout měnič s konektory a rozpojit žlutý drát u měniče-viz foto.PAS funguje stejně, změna je jen v tom, že plyn reaguje ihned.Před touto úpravou plyn reagoval až po dvou otočeních pedálů.Mě se to takto líbí víc-ta okamžitá akcelerace na křižovatce se určitě hodí.
Zakoupil jsem také kolo Guewer cross. Mám na vás dotaz: dostal jste při koupi záruční list s číslem kola a baterie ?.
dodali vám k baterii náhradní klíček ?
S kolem jsem spokojen , ale mám některé výhrady k prodejci.
Každý prodejce by měl ke kolu dodat návod k obsluze a na poslední straně by měl vyplnit čísloo kola, datum prodeje a tím potvrdit 2letou záruční dobu. K baterii jsou VŽDY 2 klíčky. Pakliže Ti prodejce dal pouze 1 klíček, je to na pováženou. Kdyžtak to sděl řediteli GUEWER.cz panu Suchánkovi. Kontakt najdeš na http://www.guewer.cz/kontakt.html
Jinak návody k obsluze najdeš ke stažení na mém webu: http://www.e-cycles.cz/navody_k_obsluze.html
Zdraví Luděk
e-cycles.cz
Díky za informace. Až tady na diskusi jsem zjistil, že mi bylo prodáno staré kolo model 2010,za cenu nového modelu a hra se záručním listem to jenom dokresluje.
Firmu Auto parts Importing s.r.o.Teplice, bych nikomu nedoporučoval.
Dobrý den všem zúčastněným. Musím reagovat na poznámky pisatele Swan. V první řadě bych byl asi opatrnější v reklamě firmy, která se snaží pro Vás dělat vše co si zamanete. Poptával jste elektrokolo Cross v době, kdy skladem žádné nebyly a tato firma Vám i přes to sehnala kolo na které jste tak moc pospýchal. To, že příjde nové zboží jste věděl, ale i tak jste to neakceptoval. Firma určitě není schopna dělat zázraky na počkání. To, že příjde úplně nová várka opožděně o nějaký ten týden, firma bohužel neovlivní. Sám jste byl svědkem, kdy kolo ráno jeden z distributorů osobně přivezl a kolo jsme Vám během 15 minut připravili. Mám to brát jako reklamu nespokojeného zákazníka, ale vy sám jste byl organizátor a čekat na novou várku jste nechtěl. Firma Vám nabídle vždy na zavolání okamžitou péči, měl jste jako bonus zdarma nosič i s košíkem, kterou jste ale nevyužil. Po domluvě dostanete zdarma kolo Cross model 2011 výměnou, tak bych prosil, aby jste příště při nějaké diskuzy uváděl věci tak jak se mají. Co se týče záručního listu, čekal jsem na tento list od původního dodavatele elektrokola. Po Vašich stížnostech jsem dostal elektronickou poštou záruční list, který je na prodejně pro Vás připraven. Ale to už je věc jiná. Nyní doufám že s novým modelem již budete, který Vám osobně dopravím s předávacím protokolem. A tak jak si stěžujete doufám, že i v budoucnu budete firmu chválit. Tak to jen na upřesnění. Přeji hezký den.
Dnes už opravdu musím jenom chválit, firma Guewer a prodejce Auto parts importing s.r.o Teplice prokázala, že spokojenost zákazníka je u nich přeci jenom na prvním místě.
Beru celou záležitost jako politování hodné nedorozumění a vše bylo vyřešeno k maximální spokojenosti.
Dnes mám za cenu 22900 Kč poslední model Guewer cross 2011, což je podle mě nejlepší cena v poměru k užitné hodnotě.
Díky
Dobrý tip na to vyřazení těch prvních šlápnutí. A dá se nějak obejít nebo vyřadit ten omezovač rychlosti s pomocí elektromotoru co je nastavený podle EU? To by bylo taky fajn. Dík za každý tip:-)
Ale ano, je to možné ale až u kol modelového roku 2011, která mají cyclocomputer spojený s řídící jednotkou. Stiskneš tlačítko MODE na 2 s. zapne se počítač. Pak současně podržíš šipka nahoru a šipka dolů a dostaneš se do nastavení. Jedna z položek je právě nastavení omezovače. Nastavíš třebas 30 a podržíš tlačítko MODE, počítač si nastavení uloží. A je to.
Více informací na http://www.e-cycles.cz
Návod na obsluhu computeru je ke stažení na http://www.e-cycles.cz/files/sw-lcd_2011.pdf
Takže u Guewer Gross modelového roku 2010 máme smůlu?Není třeba možnost si jako náhradní díl dokoupit nový cyklokomputer pro Guewer 2011, zapojit s řídící jednotkou a pak nastavit omezovač podle sebe?Přijde mi, že řídící jednotky 2010 a 2011 jsou shodné.A nebo se mýlím?
Měl jsem cca 1 měsíc Guewer cross model 2010 s odblokovanou plynovou rukojetí. Lehko si na to člověk zvykne a na křižovatce nebo při rozjezdu se to uplatní. Jak bylo zmíněno výše , je třeba dát pozor !! při nechtěné manipulaci.
Nyní mám krátce Guewer cross model 2011, který už plynovou rukojeť nemá zapojenou a i výkon motoru se řídí v 5ti stupních pomocí
cyklo-computeru spojeného s řídící elektronikou. Asistent PAS funguje normálně , ale i při zařazení 6.převodu mohu nastavit max. výkon. Nový cyklo computer skýtá větší komfort ve vizualizaci napětí baterie a lze nastavit i jinou max. rychlost než 25. Km. Dobrá je také možnost tlačítkem udržovat konstantní rychlost 6km při tlačení do prudkého kopce v terénu. I model 2010 s plynem má svou jednoduchostí své přednosti. V každém případě Guewer je u mě jednička.
Bohužel kabeláž řídících jednotek 2011 je úplně jiná, ty konektory již nejsou v hliníkové krabičce ale jsou vyvedeny do oblasti řidítek. Nový počítač ke staré jednotce prostě nezapojíš. Musel bys vyměnit celou elektroniku a kabeláž. A ještě jadna věc - nejspíš i motor protože ve verzi 2011 již elektronika nepoužívá Hallovy sondy v zadním kole /to je těch 5 tenkých drátků/ ale jen 3 napájecí vodiče, které jsou zakončeny vodotěsnou spojkou a nevedou tedy přímo do elektroniky. Je to velice výhodné při demontáži zadního kola v případě defektu.
Inu...vývoj jde pomalu dopředu.
Zdraví Luděk
E-cycles.cz
Díky za odpověď.Škoda, že jsem si kolo nekupoval později.Už jsem to i prokonzultoval s prodejcem kola(Přerov).Zatím to u něj nejde koupit ani jako náhradní díl-až snad někdy v srpnu.Skoro mi přijde škoda investovat peníze do zvýšení rychlosti na rovině o 7 km/h.
Dobrý den.Mám Guewer GRAND,rozpojil jsem žlutý drát a nic.Plyn nereaguje.Můžete mi poradit?DĚKUJI.
Musíš tie droty viac povitiahnuť aby si ich všetky videl.Potom rozpojiť ten žltý drot v tej hrubšej spojke a nie v tom šúlku.Ja som to teraz spravil a je to ok.
Žádné jiné svorky tam nejsou než tyto. Posílám foto.
Přestřihni ten červený, ve filmu vždy stříhají červený a je to dobře, bouchne to jen málo kdy :-))
Přestavbu vřele NEDOPORUČUJI.
1.vyjde Tě to na skoro stejný peníze
2.obvykle to vypadá hnusně
3.nejsou s tím dobré zkušenosti viz: http://www.priroda.cz/debata.php?vlakno=13346
Kup si hotový s 2letou zárukou!
http://www.e-cycles.cz
Mozna uz to neni aktualni, ale prestavbu vrele DOPORUCUJI, jestlize jsi alespon trosku zrucny a mas na kolo vyssi naroky.
Napriklad driv jsem pritelkyni elektrifikoval stareho horace timhle http://noelbike.cz/e_pohony.html.
Do noveho bydliste to ale bylo prilis tezke (39 kg kolo i s motorem a pb bateriemi). Pritelkyne s tim ovsem jezdila bez problemu. Ty nastaly az pri vynaseni do patra. Takze jsem poridil poradne kolo - slusne osazeni a hlavne DOBRA vidlice a hydraulicke brzdy. Dnes jsem koupil tohle http://www.citybikes.cz/eshop/elektrifikace-kol... a zitra zacnu s montazi. 250W motorek by Ti mel bohate stacit, jestli s tim nechces litat 50 jen na motor. Tem motor od noela byl 500/250 (manualni prepnuti) a i pro mych cca 90 kg bohate stacil omezeny a prislapnout jsem musel jen v tech nejhorsich kopcich (z hlediska turisty).
Dne 9.6.2011 se E-Kolo porouchalo.Trochu vlhkosti a elektronika je v háji.Píší sice v manuálu že se máme vyvarovat jízdy v dešti a v kalužích ale čekat hodiny (dny) až cesty vyschnou je pro mne nemožné,ještě ke všemu když vás déšť zastihne při cestě z práce nebo do práce,jako se to stalo mě.23 km jsem musel došlapat vlastní silou.Opravdu to nebylo jako na kole.Mé nohy byly úplně na "SR...Y" Po cestě jsem se pokoušel zapnout a opět vypnout elektroniku ale marně.V řídíci jednotce při zapnutí to stále pískalo a motorek né a né se rozjet.Kopce (a je jich po cestě dost) jsem musel vyšlapat vedle kola.No uvidíme co mi řeknou v prodejně.Už jednou jsem měl kolo u nich na opravě a byl jsem spokojen.Zatím přeji všem E-BIKErů a Cyklistům šťastnou cestu. PepaSaur
Dobry den,
rad bych si si koupil taky takove kolo za rozumne penize. Mel jsem moznost vyzkouset kolo pouze se systemem pedal asistant. Uvital bych aby melo kolo moznost jizdy i bez slapani a pripadne i upravy pocitace jak je psano vyse na zvyseni vykonu-rychlosti pokud by to bylo mozne. Nevim ktere kolo ma tuto moznost. Narazil jsem na tyhle dva modely, ktere by jste mne doporucily. Cena tak do 25000,-kc.
Za pripadne rady Vam mooc dekuji. :-)
Odkaz:
http://www.tcp-articles.com/shop?page=shop...
Nebo drazsi tohle:
http://www.tcp-articles.com/shop?page=shop...
http://technet.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse...