reklama

ZOH Vancouver

Proste musim otevrit tohle tema :o)
Pred chvili jsem se dokoukal na (v podstate kolegyni cyklistku :o)) Sablikovou a hluboce smekam pred jejim triumfem na 3000m rychlobrusleni. Prvni zlata!

[ Zpět ]
Datum: 15.02.2010
Autor: vasek
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Já byl voba dny v sedle, včera v 8 večer se do mě dala tak děsná zimnice, že jsem musel zalízt a tak jsem se o jejím vítězství dověděl až teď ve vlaku - takový hubený tintítko :-) a takovej výkon, je fakt výborná, a to její hlavní dýlka teprv přijde!

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Z toho si hlavu nedělej, hlavně že to téma někdo otevřel :o)

    Taky smekám !

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: William
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    A ne poslední, další bude mít z pětky. Patnáctku na zlato nevidím, ale na bedně bude. A teď vytáhnu ruku z nočníku. :-))

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Nejvíc jí závidím ta stehna :-D
    Kdybych měl mít v poměru k mé postavě stejná, tak by se mi mezi ně nevešlo kolo ......

    Zlato je výborné, měl jsem strach o její psychiku,protože jí to zlato všichni přisoudili a čekali ho na 110%.

    Ps : někde jsem četl, že v testech měla výkon 7,4 W na kilogram váhy což činí 393 watů a přitom obvyklý výkon ligového hokejisty je 3W na kilo váhy......

    Pokud se vám někomu podaří jít hodinu "kačáky a žabáky" tak si nějak dokážete představit, co všechno je nutné vydržet aby dokázala to co dokázala.

    Obdivuhodná holka !

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    No, kolegyně cyklistka. Spíš bruslařka, co si odskočí na časovku a dá na prdel všem specialistkám:-D

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Cyklistika a brusleni, a i bezky se hodne doplnuji a je par lidi, co delaji tyhle sporty treba i oba na spickove urovni. I takova K. Neumannova byla treba spickova MTB zavodnice a dokonce se pry i skoro rozhodovala, co bude vubec delat vic. Pak si vzpominam jeste na jednu italskou bezkarku ale jmeno uz nevim, ta byla mistryni sveta jak na bezkach, tak na kole.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.02.2010
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Kateřina Nash (Hanušová:-) je taky bejvalá lyžařka

        [ Zpět ]
        Datum: 15.02.2010
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Zajímavý pohled na Olympíjské hry
    http://neviditelnypes.lidovky.cz/olympiada...

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Yes :o) tak na nase a Bauerovo zdravi, dalsi medaile- bronz- je tady :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2010
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Už to leju do sebe ;-)

      A ještě Jágr má dnes 38... Další důvod sa napit... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 15.02.2010
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        A ještě ke všemu je masopustní úterý. Taky důvod se napít. Krom pravidelného důvodu, že se ráno probudím a zjistím, že ještě žiji. :))

        [ Zpět ]
        Datum: 16.02.2010
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Tohle zjištění mi většinou zkazí celej den.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.02.2010
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Co Ti petrp proboha udelal? 8-0

            [ Zpět ]
            Datum: 16.02.2010
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Nic mi neudělal, píšu o svých pocitech.;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 16.02.2010
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      To bylo taky super. Do konce jsem držel palce, div jsem si je nerozmáčknul. Sice mě pobavilo, když napsali v novinách ráno, že to byl drtivý finiš - tak bych to nenazval, ale mám děsnou radost. Myslim, že mu to hodně pomohlo psychicky do dalšich závodů.

      ....večer jsem to zapil a je mi nějak na blití...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.02.2010
      Autor: William
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Ono jak pro koho >-D Například ten Hellner ze Švédska byl ve finiši pěkně rozdrcen.
        Vypadal jak já loni, když jsem po 90ti km dostal hlaďáka 10-15 km před cílem....

        [ Zpět ]
        Datum: 16.02.2010
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          To jo, ale ten se rozdrtil sám někde na 12 km. Pak už se jenom plazil do cíle :o) (možná ho zdrtil realizační tým, kterej na něj řval jeď, jeď)
          v těch novinách psali "Bauer drtivým finišem" - možná to mělo být Bauer vyhrál poté, co se mnozí zdrtili ve finiši. Ale stejně jel Bauer skvěle, dobře odhad trať a rozvrh si síly. Stejně ten švýcar i Piller-cotrer. Jinak to spousta lidí přepálilo.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.02.2010
          Autor: William
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Tak co říkáte na hokej ?

    [ Zpět ]
    Datum: 18.02.2010
    Autor: William
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      nic.. sme viděl prvních 10 minut a pak poslední tři minuty, mezitím doprava do práce.
      Problémem je to, že stejně nakonec narazíme na chybějící kousek štěstíčka :-D

      [ Zpět ]
      Datum: 18.02.2010
      Autor: újezďák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Proc hledat problemy driv nez vubec vzniknou? :o) Ja to klukum preju a fandim jim dal "az do konce" :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 18.02.2010
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Tak to máš vlastně pohodový zaměstnání, že se můžeš dívat na telku. :)

        [ Zpět ]
        Datum: 18.02.2010
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Mě to vlastně částečně živí :-D.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.02.2010
          Autor: újezďák
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Dost se ty Švédky sesypaly, co:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 18.02.2010
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Tak vstávání v šest bylo krutý, ale stálo to za to. Nejvíc mě dostala ta fantastická atmosféra ve vyprodaným hledišti.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.02.2010
      Autor: Ligi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        TO jo. A přitom jim je jedno kdo s kým hraje, milujou prostě hokej a fandí a fandí... Jednou jsem byl v Torontu 14 dnů a chtěl jít na hokej - bez šance. 70% lístků jsou permice, na který lidi čekaj třeba 3 roky, než štamgast přestane mít chuť a nekoupí si ji, a těch zbylejch 30% je fuč měsíce před zápasem. Občas se prý pár lupenů vrátí do oběhu, plus nevybrané lístky od sponzorů co mají svá místa v hledišti a den před zápasem musí říct yes-no. Takovej lupen se dá sehnat na černym trhu za 100 CAD. Škoda, bylo by to asi dost boží.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.02.2010
        Autor: William
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        To jsi fakt vstával v šest ráno kvůli tomu,a by jsi se díval na sport v pydlivizi?!?
        Tak to spíš pochopím tu lineární algebru, než tohle...

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2010
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Běžně vstávám v pět...
          :))

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2010
          Autor: mira.l
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Taky kvůli sportu v bedně?!? :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.02.2010
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              E-eeee, kvůli pravidelnému měsíčnímu příjmu...

              [ Zpět ]
              Datum: 21.02.2010
              Autor: mira.l
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Na hokejový olympijský zápas bych vstal klidně třeba i ve tři ráno (přestože normálně vstávám mezi osmou a devátou:)) ).....a myslím, že se tím v těchto dnech neliším od velké části národa.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2010
          Autor: Ligi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Člověče, já ani ne. Když jsem doma a hraje se, tak koukám rád, i na běžnou extraligu přes rok, ale abych kvůli tomu ponocoval, to ne.
            Za svůj vrcholný divácký výkon považuji, že jsem vydržel do konce přezouváku (Double Pursiut, název skiatlon nemám rád, neb mi přijde nelogický).

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            V tom případě se řadím k té menšině ;-)
            Na takovýto hokej se velmi rád podívám, ale muselo by to v TV běžet v lidskou hodinu, ne jako teď... A ještě si kvůli tomu nařizovat budík, pche :-D

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2010
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Krom toho, když náhodou neprohrajem, tak nejdůležitější pasáže vidíš ještě patnáct let poté v TV pravidelně:-P

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Tak nějak :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 22.02.2010
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Tomu nerozumíte. Je to kolikrát krásnej hokej i když nevyhrajem. Do kina se taky jdu podívat na 2hod film, přitom by ti to klidně někdo mohl říct v pěti minutách o čem to bylo...

                  Navíc když to komentuje Záruba, tak i zápas Bělorusko-Německo přijde zajímavej a vtáhne do dějě :o)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.02.2010
                  Autor: William
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Tak o tom nepochybuju. Vždycky mě hrozně baví sledovat ty davy nasranejch fanoušků se splihlejma šálama a fanglama v ulicích.

                    Mě zas přijde hodně zajímavej spánek, taky mě občas vtáhne do děje:o)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.02.2010
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      To je taky moje oblíbená činnost prohlížet si oční víčka zevnitř

                      [ Zpět ]
                      Datum: 22.02.2010
                      Autor: William
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Netvrdím, že je to blbost, že se na to nedá koukat apod.... To rozhodně ne.
                    Hokej mám dokonce rád (alespoň na mezinárodní úrovni, na naší extraligu naopak nekoukám vůbec...), narozdíl od fotbalu, ten přímo nesnáším.
                    Ale zas to nežeru tak, abych si tím naboural spaní a pak se z toho léčil ještě kolik měsíců potom... ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.02.2010
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Tak na naší extraligu se koukat nedá. Za prvé nevidíš puk, protože se ztrácí někde mezi Benzinou, zentivou, pojišťovnou, O2, atd, a pak nevim nikdy kde vzali ty mužstva např. 20 kluků co se všichni jmenujou Mountfield.
                      Plus nejdelší doba bez přerušení je cca 40 vteřin, narozdíl od běžných 4-5 minut u tohohle šampionátu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 22.02.2010
                      Autor: William
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Jé, to jsem ráda, že nejsem v té menšině sama. Když to tady čtu, tak už jsem si říkala, jestli nemám nějakou poruchu, když mi stačí týden po olympiádě vidět nejzajímavější sestřihy.
              Jak si průběžně vedou naši, na to mi stačí ranní cesta metrem :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2010
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Tak to máme podobné. Když vyhrajeme je to na titulku první stránky.

                [ Zpět ]
                Datum: 22.02.2010
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Ani nemusíš koukat přes rameno, stačí jak se lidi baví... :o)))
                  Dneska o Olympiádě ani slovo, tak bylo jasné, že jsme včera dostali na )(...
                  Zatím sice nevím kolik, ale to je pro mě nepodstatné...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.02.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Záleží co čteš. Např bulvární metro plátek nestih zaznamenat výsledek do uzávěrky...takže to tam daj až zítra.

                    A když jsme hráli se slováky, tak to tam být nemohlo, v tý době se ještě hrálo. Takže spoléhaje se na noviny bys měla cca 22 hodin zpoždění

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.02.2010
                    Autor: William
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Momentálně čtu "Dámské přirození a já" :o)))

                      Hele, noviny jdou těžce mimo mě. Na ty se teda fakt nespoléhám :o)))
                      Při dnešní kvalitě informací jsou drahý i ty zadarmo, co rozdávají v metru.
                      Píšu, že stačí jen zaslechnout, o čem jde řeč...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 22.02.2010
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Hele a co čteš při snídani? Jen nerad začínám ráno jinak, než že čekám až klapnou noviny ve schránce, vyndám je, sednu si ke snídani a začnu tak den.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 22.02.2010
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Při snídani čtu diskuzi :o)))

                          Hele, já jsem s novinami asi před 2 lety sekla. Pravidelně jsem si je ráno kupovala (tím teď nemyslím Blesk, mám na mysli MF, LN apod.), ale najednou mi přišly tak nějak prázdný. Vlastně nic se z nich člověk nedozvěděl, jen horu prázdných keců... A navíc mě děsně štvaly ty formáty vložených příloh na různá témata. To je děsný systém... Každý článek je roztahaný po několika listech a když ho konečně poskládáš, tak máš místo novin salát.
                          Navíc se to vůbec nehodilo na čtení po cestě do práce, protože se to věčně rozpadalo.
                          Takže jsem noviny přestala kupovat a mám klid :o)))
                          Párkrát za den se kouknu na idnes nebo když mě něco zajímá, tak se zeptám strýčka Gůgla a je vyřešeno.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 22.02.2010
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ZOH Vancouver

                                 

                            Já už jsem ty svoje LN chtěl sto a jedenkrát ohlásit, protože čím víc mám pocit, že tam jsou témata vhodná spíše do Blesku, jenže prostě představa, že nemám ten kus papíru v ruce mi přijde divná. Navíc to vidím na Mladé frontě, že si z IDNES vyberu jen ty 0-5 článků, které mě přijdou zajímavé. LN přečtu až na sport většinou celé, takže se dozvím věci, ke kterým bych na internetu nepřišel.
                            (mimochodem, včera jsem zjistil, že v meziválečném období tady vycházela fašistická tiskovina Junge Front)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 22.02.2010
                            Autor: petrp
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Ve včerejším hlavním večerním zpravodajství na ČT1 byla nějaká úvaha, že tyhle ZOH "kandidují" na titul "nejhorší ZOH", uváděli více důvodů: že není sníh, že se při zahájení nevysunul jeden pilot, smrt sáňkaře a venkovní oheň za plotem.
    Já osobně bych vinil pořadatele za smrt toho mladýho kluka - prostě postavit dráhu tak, aby dovolila vylítnout jezdci ven, k tomu ty sloupy hned vedle, to je podle mě obrovská chyba. Při rychlosti 150 km/hod možná stačí jen blbě pohnout rukou a už letí - a ty mantinely musí být tak vysoké, aby ho to pořád vracelo do koryta, tam se třeba pomlátí, ale zůstane uvnitř. Viděl bych to tak, že Kanada nějak dost hodně finančně odškodní jeho rodinu, bylo by to férový.
    Důvod oplocení ohně nějak nechápu.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.02.2010
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Jsem zvědavej na příští olympiádu v Soči. Mi přijde dost divný dělat olympiádu na "horkém" území z hlediska bezpečnosti. Nebojím se, že by si rusko nedalo pozor, ale přeci jen na hranicích s Gruzií, kousek od čečny...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.02.2010
      Autor: William
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Třeba se plánuje nějaký protiteroristický zásah na horkých uzemích pro ochránění olympiády. ;)
        Navíc bude to poslední olympiáda, když tedy v prosinci 2012 má být konec světa.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.02.2010
        Autor: petrp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Tak to už asi nebude ne ?

          [ Zpět ]
          Datum: 19.02.2010
          Autor: William
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Poslední olympiáda bude letní v Londýně...pak si ještě pár měsíců budem užívat a nazdar:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.02.2010
          Autor: Ligi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      A k tomu navíc pár sportovních zmatků.....za všechny asi nejkřiklavější případ, když rozhodčí nebyli schopní poslat biathlonisty při stíhačce na trať ve správných časových intervalech a dost tím ovlivnili závod.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.02.2010
      Autor: Ligi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Eště, že ta olympiáda není u nás :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.02.2010
        Autor: William
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Eště že nevím co to je olympyjáda :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 19.02.2010
          Autor: Zden42
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Už mi začíná být jasné, proč si Amíci dělají srandu z Kanaďanů... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.02.2010
        Autor: hekynen
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Prej jim s těma sabotážema hodně pomáhaj češi :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 19.02.2010
          Autor: PepikW
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Přece je v tom nenecháme... :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 19.02.2010
            Autor: hekynen
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Kritizovali, že není sníh?!? A proč si neřekli Kačence, určitě by jim pár vagónků ze Šumavy dodala :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2010
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Tak i kdyz to tak na zacatku nevypadalo, nakonec se u toho i docela zapotili :o) Rec je samozrejme o hokeji CR- Lotyssko. No jeste ze tak, sikovni kluci ..

    [ Zpět ]
    Datum: 20.02.2010
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    a já co to je co furt za...švihávává ČT2 že se na to nedá teď koukat....už aby to skončilo...3 týdny????

    [ Zpět ]
    Datum: 20.02.2010
    Autor: highlander
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Tak jsme dostali od Ruska trošinku nakládačku, co? 8-((

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2010
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Ale ne, hrali dobre, jenom skoda ze ne celou dobu, a prave to rozhodlo. Vsak se toho tolik nastesti nedeje.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2010
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Souhlas, akorát si moc neodpočnou :o( a zase dostanem Lotyšsko to vypadá, takže si neodpočnou vůbec - lepší by byly třeba norové :o(((

        Možná je dobře, že prohráli, aspoň se zkoncentrujou.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2010
        Autor: William
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Přesně tak, díky ostatním výsledkům jsme se dostali do slabší části turnajovýho pavouka a na případné cestě do finále nás čeká krom Lotyšska (což by mělo být povinné vítězství) hratelné (doufejme teda) Finsko a USA.....no a Rusáci za odměnu že nás porazili narazí ve čtvrtfinále na Kanadu:-))

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2010
        Autor: Ligi
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Abyste neřekli, že s Vámi necítím, tak tady Vancouver trošku jinak
    http://www.aerialphotoimage.com/panoramas...
    Sníh si ale musíte přimyslet :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2010
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Pěkné!......no vidíš, že se zajímáš....vracím ti zpět odebrané body:-))))))

      [ Zpět ]
      Datum: 22.02.2010
      Autor: Ligi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    Tak Martina má další zlato. Začíná to být skoro nuda a stereotyp :-). Ale moooc hezká nuda a stereotyp! ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2010
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Tak :o) Je fantasticka. Treba fakt postavi v CR ten stadion, aby nemusela cekat az zamrzne rybnik :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 25.02.2010
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Jo, úspěch jedinečnej. Ale stavět kvůli tomu stadion? Pochybuju, ta euforie rychle přejde, rychlobruslení bylo u nás vždycky okrajovej sport.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.02.2010
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Musím ti dát bod. Kdyby stejného úspěchu dosáhli hokejisté či fotbalisté, jezdily by všude troubící auta s vlaječkami. A davy pitomců na Staromáku by řvali "kdo neskáče není Čech". :(

          [ Zpět ]
          Datum: 25.02.2010
          Autor: petrp
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Ono i to rychlobruslení půjde do kytek. Až hajzlové zjistí že by to mohlo vynést nějaké prachy, tak se do toho obují a Sáblíková skončí zase v rybníce.

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: Zden42
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          Jsem stejného názoru - stavět mega stadion v prdelákovicich je blbost.
          Jako by nestačilo, že už máme u Liberce jeden pomníček v podobě běžkařského areálu...

          [ Zpět ]
          Datum: 25.02.2010
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Podle me nejde ani tak o stadion pro jednu rychlobruslarku jako spis o podporu tohoto sportu vubec. Kdyz nedas deckam kolo, taky z nich cyklisti nevyrostou a to muzou byt klidne silne motivovani.

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Pak by měl být ale postavený na nějakém smysluplném místě a ne zastrčený bůh ví kde...

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Ááá, pragocentrysti se ozvali... :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Tím myslím třeba Brno :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                No, porad je to o par km bliz pomyslnemu stredu republiky nez treba ta Praha :o) a urcite smysluplneji umisteno nez v Nemecku. Netusim, kde by melo byt idealni misto pro rychlobrusleni, ale kdyz na nej nejsou penize, tak budou muset zajemci za nim a ne v kazdem meste jedna hala.
                A proc zrovna Velky Osek taky netusim, ale nepidil jsem se po tom. Zrejme to nejaky duvod mit bude.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: vasek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  No počkej, to si děláš legraci, ty nevíš, proč to chtějí stavět zrovna ve Velkým Oseku?!?
                  No přece proto, že tam Sáblíková bydlí...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    A pak ze je to pry nejaka dira :o)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: vasek
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          navíc hokejisti stadiony mají a medajle není..

          Vlastně dnes po ránu se tak trochu cítím slovákem. Keď sme pobili tých švédov _:-D

          [ Zpět ]
          Datum: 25.02.2010
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Jo, megastadion pro těch pár desítek aktivních bruslařů v celé republice, v nějaké zapadlé pr***, to fakt náš stát momentálně potřebuje ze všeho nejvíc :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 25.02.2010
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: ZOH Vancouver

               

          A kde maj ty lidi trénovat ? V Německu ?
          Myslíš si že 109 Pandurů za 15 mld. tenhle ministát potřebuje víc ?

          [ Zpět ]
          Datum: 25.02.2010
          Autor: William
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            Pandury nepotřebujeme rovněž a jestli si myslíš, že do Velkýho Oseka se začnou sjíždět všichni rychlobruslaři z Česka, aby si tu zatrénovali, tak o tom teda osobně silně pochybuji.
            To spíš z dubu opadá lisí :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            A jen teda drobný rozdíl je v tom, že Pandury jsme zaplatili všichni a ještě dlóooooooouho je budeme splácet, kdežto na stadion, jak jsem pochopila, bude soukromý investor. Takže z pohledu financí je mi ta stavba docela šumák...

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            A proč ne? Tenhle sport nebude nikdy masovej. Když zvítězil na ZOH Valenta, taky to chvilku vypadalo, že "co čech, to akrobat". No a teď se kluk pokouší akorát tak fušovat sportovního moderátora na F1 :o(
            Samozřejmě, jestli to někdo zatáhne ze svýho, nebo i s nějakým menším příspěvkem státu, to klidně. Na tom kluzišti by si zajezdila třeba i veřejnost. Víš, jak mě vždycky s.al mamutí můstek v Harachově, na kterým se skákalo dva dny v roce a zvládlo to maximálně pět čechů, když my blbci masový sjezdaři se tlačili ve frontách na vlek a jedinou sjezdovku?

            PS. včera mě ještě víc potěšila štafeta - to byla fakt bomba, a taky nervy!
            (ale nečekám, že nám tu kvůli tomu budou upravovat víc tratí......)

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Podivej, teď je ideální příležitost něco takovýho postavit. Pokud to bude ze soukromého sektoru - určitě se najde sponzor, kterej se rád spojí s nejúspěšnější českou olympionistkou + 2násobnou zlatou medailistkou, světovou rekordmankou atd. Záleží,kdo pak ten stadion bude udržovat v chodu aby nakrachnul, ale to bude zas soukr sektor. A pokud by to bylo víceúčelové např s kluzištěm pro děti, nebo co já vim uprostřed s hřištěm na curling tak se to užije. V Praze je taky hala na curling a to mi přijde taky, že u nás není zrovna sport číslo 2.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: William
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                No, v živé paměti mám ještě "ideální příležitost", kdy stavěl stadión v MB oštěpař Železný :o)))
                To byla taky povedená taškařice.
                Docela by mě zajímalo, zda se to Železnýho železný torzo podařilo nějak prodat nebo jak to s tím nakonec dopadlo.

                Navíc, pokud vím, tak naše zlatá rekordmanka docela bez problémů trénuje v Německu - kde také jinde. Určitě má zajištěné lukrativní smlouvy.
                A že by se teď přemístila do Čech jen kvůli tomu, že tady díky ní postavili někdo nějaký stadion?!? Probuď se...

                Tady jsou stránky k "národnímu bruslařskému stadionu" - docela mě pobavily "rezervace" - sdělení "Rezervační systém bude aktivován 1 měsíc před uvedením Národního bruslařského stadionu do trvalého provozu. V návaznosti na harmonogram prací to vychází na 1.12.2009."

                Trošku jim ten harmonogram prací koliduje s realitou :o)))

                Sáblíková je na stránkách prezentována jako reprezentatka v rychloruslení, ale také jako reprezentantka v silniční cyklistice. Tak to jsem zvědavá, kdy se začne stavět "národní cyklistický stadion"...

                A využití pro veřejnost - chceš říct, že si pojedeš zabruslit do vidláková ke Kolínu?!? Nebo si tam zahrát curling nebo co tam všechno má být?!? Já teda rozhodně ne. A že by provoz tohoto stadionu dokázali zaplatit obyvatelé Velkého Oseka a okolních obcí - hele, ti si půjdou radši zabruslit na ten rybník, co na něm Sáblíková začínala a stadion nechají stadionem...

                Vystavět "národní stadion" v takový )( je prostě na hlavu postavený. Za 5 let nebude nikdo vědět, proč se vlastně postavil tam.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: radka
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Promiň, ještě ten odkaz http://www.superbrusleni.cz/superbrusleni.aspx

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Prosím tě, můžeš mi tu "živou paměť" nějak osvěžit? Já jen, že Honza Železný tady v Bolce nikdy žádný stadion nestavěl, myslím, že nějakého torza bych si určitě všimnul:-))....Jen se po něm jmenuje pěkný, zrekonstruovaný a fungující atletický stadion....ale ten byl postaven v 60.letech minulého století!!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Ligi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    http://www.cadkon.cz/spc1994.php?aktualitaid=0...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: HonzaK
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Tohle ale není přece žádnej stadion!! Honosný název "Sportovní a zábavní centrum" byla jen zástěrka pro stavbu velké diskotéky a hospody - možná s bowlingem abych nekřivdil:-).
                      Pravdou ale je, že to tenkrát Železní (stavbu řídil především Honzy brácha) ještě s jedním společníkem trochu přepískli se svými plány a stavba dlouho stála.
                      Jen pro zajímavost....objekt již řadu let normálně funguje, jsou tam dvě hospody (mexická a sportovka) a v tom válci je velká prodejna nářadí.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: Ligi
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Promiň, nepřesně jsem se vyjádřila. Já si jen pamatovala, že to měla být stavba sportovního areálu a z té doby jsem si to spojila se stadionem.
                        Pamatuji si tu slávu, když Železný pokládal základní kámen, pak se objevily krátké zprávy, že došly peníze a pak si právě pamatuji, že se řešilo, co s tím rozestavěným kolosem.
                        Železný už není v kurzu, takže zprávy o tom, jak vše dopadlo už byly nezajímavé...

                        Takže které z těch "center" v MB to teď je?!?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2010
                        Autor: radka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Žádné centrum to není, je to jen normální objekt (ani se to nijak nejmenuje) na okraji sídliště s tím využitím, o kterém jsem psal + možná ještě pár dalších nevýznamných krámků.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.02.2010
                          Autor: Ligi
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Díííííky, já už se tady skoro hodinu ptám strýčka Gúgla a nic nemůžu najít...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Já si to dobře pamatuju, tenkrát jsem tu soutěž nevyhrál!

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.02.2010
                        Autor: HonzaK
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Alo dyť jó, kdyš to bude převážně soukromý, je to OK.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Kucí šikovný, Bauer podal fantastický výkon, a Magál byl mimořádně vychcaná přísavka;-)
              Přišlo mi, že v posledním kole Koukal trochu protaktizoval možné stříbro, ale evidentně druhou půlku nejel v pohodě, kdyby se vyšťavil tak moh být taky čtvrtý.
              Bronz je na naše dnešní poměry fantastický úspěch (já jsem tipoval 6.-10. místo mezi podobně nevyrovnanými týmy Kazachů, Kanady, Švýcarska, Itálie), jen mi vrtá hlavou, jestli nešlo udělat ještě o krůček víc...
              No ale co předved Northug, to bylo něco neskutečného. Za 3,3km sjel 25 sekund, a na stadionu ty dva, co se celý kolo flákali, vyškolil jak malý kluky.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                To stříbro fakt viselo ve vzduchu.....
                No nic, to by mohl třeba zvládnout Bauer (když se servisákům podaří zas tak parádně namazat).

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Bauer je tak na střední tratě. Když se podíváš na mezičasy, tak i na své "parádní" 15km klasicky v závěru hodně ztrácí, kolem 10-12km ještě vede, ale v cíli je kolikrát 2.-3.
                  Krom toho neumí jezdit takticky, jemu by na 50km s hromadným startem vyhovovalo 40km se rozehřívat a posledních 10km stupňovat tempo do kopců a utrhnout sprintery.
                  Jestli pamatuješ předloňskou Tour de Ski, tak 20km klasicky s hromadným startem jel tímto způsobem, začátek údržbu (nejely mu lyže), a pak se do toho opřel - v čerstvém sněhu (kde první čistí stopu ostatním) jel takové tempo, že ti dva taloši, co se za ním vezli, oba lepší sprinteři než on, se ani nepokusili nastoupit na prémiích, jeli pět metrů za ním až do cíle, a byli rádi za každej kilometr, co ho uviseli...
                  50km je hodně podobných klasickému silničnímu závodu na kolech, málokdy se dnes vyhraje sólovým únikem, a málokdo ze špičky má finiš slabší než Bauer. Krom toho na této trati obrovsky záleží na mazání, což závodník ovlivní jen částečně.
                  Tipuju ho stejně jak na skiatlonu, mezi 5-10 místo. Medaili bych mu strašně moc přál, ale bylo by to pro mne překvapení.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Možná tomu nerozumím, ale nevýhoda našich běžců na lyžích je, že až na vyjímky jsou menších postav (dobře - středních postav). Prostě dlouhá noha udělá delší krok.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: Burajda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      No v rychlobruslení to zjevně neplatí :-D

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: újezďák
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Obecně jsou běžci na lyžích rachetičtí trpaslíci (proto my, pěkně rostlí máme problém sehnat levně jetý pořádný běžky), podobně jako cyklisti - zvláště vrchaři, nebo maratónci. Neumannová byla z ženských jedna z největších a nejtěžších.
                      Jednak je to tím, že toho přes kopce prostě nosí míň (a z kopce jim ten těžší neujede), druhak hlavně lehčí tělo méně namáhá klouby, a ty pak snesou daleko větší tréninkové dávky (tak mi to tvrdila jedna atletka, co má 50 kilo i s postelí a drží český rekord na 3km steeple).
                      A samozřejmě se zde najde spousta výjimek potvrzujících pravidlo.
                      Výjimkou jsou sprinteři - specialisté, tam se nejezdí moc kopce, a na rovině delší nohy ruce, potažmo hůlky a zpravidla i lyže, a také větší průřez svalů (síla je mu zhruba přímo úměrná) jsou na krátké trati bez diskuse výhodou.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: Joe-CUBE
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Naprostej souhlas. Nejdřív jsem byl trochu naštvanej, že se Koukal nechyt toho švéda, protože jsem měl strach, že je Northug dojede a skončíme v bramborách. Ale za bronz jsem rád, je to super úspěch. Zajímavý by bylo, kdyby si to rozdali ti tři ve finiši, třeba by jsme měli i zlatou...ale to by byl malý sportovní zázrak :o)

                ad Northug - fakt mazáckej výkon. Masakr. Tím smáznul tu nálepku člověka co se přilepí vláčí za ostatními a nastoupí až ve finiši.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: William
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Taky jsem tipoval, že když je Northug sjede, tak máme medaili z bramborového kovu:-)......ale ten závěr byl mazec, myslím, že pro Česko má bronz v této konkurenci hodnotu zlata.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Ligi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Taky jsem tipoval, že když je Northug sjede, tak na nas zbyde medaile z bramborového kovu.-)....ale ten závěr byl masakr a myslím, že bronzová medaile má pro Česko v této konkurenci hodnotu zlata!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Ligi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    ...no jo, stačilo to říct jednou:-))...ale zase to nějak blbne

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: Ligi
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Kdyby na to měl, tak by se ho chyt. Při vší úctě k Martinovi, s Hellnerem a Northugem ve finiši nemůže soupeřit.
                  Obrovská škoda finále sprintu dvojic (parťák mu tam jednou zlomil hůlku, jednou spadl, pokaždé to nějak dotáhli, ale na posledním úseku pak už chyběla síla). Tam to vypadalo, že mu parádně jedou lyže, jel celkem v klidu, a ostatní se ho sotva drželi. Na konci ustál bez nejmenšího problému finiš z první pozice.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: ZOH Vancouver

                 

            no popravdě řečeno si myslím, že tenhle stát potřebuje minimálně stejně silnou armádu jako Holandsko, Finsko nebo Rakousko.
            Takové Finsko má 91 bitevních tanků a my 30
            Dále má 490 BVP, 270 pásových a 420 kolových transportérů ......
            Holanďani mají 90 bitevních tanků 192 bvp a 1600 transportérů všech verzí od hasičské,m opravárenské, zdravotní až po bojové
            dále mají 410 lehkých kolových obrnáků Fenek a 200 kolových podobných pandurům
            k tomu ještě 97 bush masterů což jsou zodolněná vozidla pěchoty ...

            [ Zpět ]
            Datum: 25.02.2010
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              samozřejmě mě vypadla věta, že jsme to mohli pořídit levněji...... jenže to není chyba obrňáků....

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: újezďák
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Když jsem končil na vojně v 99 v Janovicích nad Úhlavou, tak jsme předávali část zrušeného útvaru jinému útvaru. Mimo jiné jsme měli uloženo v bojových rezervách 20 fungl nových nepoužitých bojových tanků T-72 zakonzervavných aby se dali připravit do 24 hodin k boji. Že by jich ve zbytku republiky bylo jenom 10 ? To se mi nějak nezdá.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: William
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              Když už jsme u těch Pandurů, zajímavý je sledovat vývoj postupu policie u nás a v Rakousku. Rakušákům by to mohlo bejt vlastně trochu fuk. Je tam sice korupce, ale díky ní má stát tržbu. Přesto tenhle víkend policie udělala x domovných prohlídek a razií a u nás se o tom jenom žvaní v novinách a politici si přehazujou vinu zleva doprava.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: William
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              A ještě do třetice. Tanky jsou dobrý k obraně státu popřípadě dobývaní území jiného státu po zemi. Takový styl boje je dneska aktuální v africe, asii... když se podíváš kolem čr - kdo by nás mohl napadnout tak nás rozmasakrujou ze vzduchu dřív, než vyjede Pandur z garáže. Naštěstí nás (snad) brání NATO. A jelikož jsou kolem nás samé státy v NATO, tak asi budem muset ty pandury vyslat někam jako NATO pomoc. A jestli jsme si je kupovali kvůli tomu tak to je taky naprd, protože to stojí akorát prachy a těch pár pandurů to tam asi nevytrhne.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: William
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Tomuhle vůbec nerozumím.
                Jak brání nás NATO ? Jak nevytrhne? Jaká afrika nebo ásie ?

                Himbajs my jsme NATO!

                Pamatuješ jak musel Bundeswehr kanibalizovat své Leopardy aby je mohl poslat do Jugoslávie, kde na jedné straně konfliktu stála pravidelná armáda vybavená zbraněma, které by z nákladáků modrých přileb nadělala hromádky krvavého šrotu ?

                My nejsme Švýcarsko garantovaný zlatem, pár hodi autem od nás se to před 18-10 lety řezalo, zničený celý města.

                Já nechci být chráněn jen policí ČR a neakceschopným OSN a taky nechci bejt pária který volá do Berlína na pomoc německý tanky, německé četnictvo ....

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Policie tě také nechrání - co se týká hesla "pomáhat a chránit", tak se týká jen jejich vlastního zadku.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  OK
                  Válka byla na balkáně. Mezi státama ve státě. Dejme tomu mezi sousedícími státy. Všichni co s náma sousedí jsou v NATO. Čiže - neměli by nás napadnout, jinak je NATO k hovnu. Pokud by to znova vypuklo na balkáně, tak než se sem s těma tankama dostanou, tak by mělo NATO nějak zasáhnou, museli by projet přes Slovinsko, Rakokusko...
                  Před čím chceš volat do Berlína ? Až nás napadnou po zemi tak projedou přes nějakej stát co je v nato. A jestli to přijde ze vzduchu tak zas od někud přiletí. Leda by nás napadl členský stát nato - teď záleží jak se k tomu ta nato postaví -buď na naší straně a nebo na straně soupeře (na to těch 109 pandurů asi nestačí)
                  A kdyby přišel útok z Ruska, tak je snáma beztak ámen.
                  Výzbroj sice máme starou, tak chápu modernizaci ale za ty prachy ? Má to cenu - když za 5 let to stejně bude zastaralý. Budem zas kupovat nějaký módní výstřelek za dalších 15 mld ? Třeba samopaly co střílí za roh ?

                  Vašku smaž to - nepatří to k olympiádě, my si kdyžtak začnem žvanit někde jinde.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: William
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Vašku ještě to nemaž :-d
                    Tady se asi neshodnem. Opravdu jen v té ceně a neschopnosti( všeho schopnosti) politiků ji udržet přiměřenou .
                    1. Podívej se mě je jedno, že válka byla kdesi na balkáně, mezi sousedícími státy a všichni naši sousedi jsou v NATO (což nejsou:).
                    2. Taky si uvědomuji, že kdykoliv byl tento stát napaden ( ať už zevnitř nebo zvnější) tak byl součástí nějaké obranné aliance, struktury garančních smluv nebo neměl přímé nepřátelské sousedy
                    3. Těžká vojenská technika nestárně po pěti letech, to nejsou televize nebo shimano sady:-D
                    4. samopal střílející za roh měla už Wermacht :-)
                    5. Pokud někdo napadne členský stát tak mu pošlem přání všeho nejlepšího, kousek toho štěstíčka a tak ? Nebo nabídneme motostřelce, chemiky a zdravotníky na kolech ?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: újezďák
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      A ponorky!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: Zden42
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      OK
                      1. máš pravdu, zapomněl jsem, že Rakousko není člen ale jenom partner.
                      2. to těch 109 panďourů nevyřeší
                      3. nemám na mysli stárnutí jako opotřebení, ale stárnutí vzhledem k inovacím. Vývoj ve zbrojařském průmyslu je asi bezkonkurenční oproti jakémukoliv jinému odvětví. Dneska vymyslíš kryt co ochrání tank před protitankovou střelou a zítra máš na trhu protitankovou střelu co prostřelí kryt chránící tank před protitankovýma střelama (pro složitost věty doporučuju číst si ji 4x sáem jsem měl problém to napsat :o))))
                      4. Fakt ? Tak třeba jinou blbůstku
                      5. Na to jsou nám ty pandury dobrý. Můžem se s nima pochlubit. Ale pošleme jich tam všech 109 ? To aby letělo aspoň 12x AN-72.

                      Mimo mísu: Psal jsem že je mi divný, že by tenhle stát měl jen 30 bojeschopných tanků, když jsem na vlastní oči vyděl dost moderně vyzbrojených zakonzervovaných 20 kousků. Jenom do nich hodit baterky, palivo a šup. Jeden z nich jsem startoval a převážel jinam. Jel jak víno. A po republice je těch zásob určitě víc. Otázka je, jestli někdo to číslo záměrně nezdegradoval aby mohl nakoupit dalších 109 Pinďourů a s nima si poslat 109 melounů do kapsičky.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: William
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Nechci ti brát iluze, ale od BVP nikdo nikdy nečeká ochranu proti protitankovým zbraním a to ani proti těm minulým :-D
                        Možná tak se schovat za ním?

                        AD T-72M3/4CZ Jedná se o 30 upgradovaných tanků, do kterých náš stát investoval 150 milionů za kus. Pak se celý projek zastavil a zbylých cca 200 kousku je někde v úložence a snažíme se je prodat.

                        Dalším kladem BVP je, že jsou využitelná i v rámci CO ( civilní obrana) např plavou, jsou.

                        Ad těch našich 109 kousků.
                        Čili ty říkáš, že to necháme ať si to pořídí ostatní a my budeme křičet "hodně štěstí kameraden" ?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2010
                        Autor: újezďák
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Ja jsem nepsal, ze befka jsou protitankova obrana. To bylo jenom pro přirovnáni toho rychleho vyvoje vojenske techniky. Netvrdim ze befka jsou špatna věc je mít. Mě jenom sere, že to je příšerně předražený.
                          Se 109 befkama se neubráníme ani nevyhrajem válku a na zajímalo by mě kdo spočítal, že jich potřebujem zrovna 109. Zajímá mě plán využítí těch vozidel, jejich rozmístění při obraně státu, výhoda oproti ostatním, výhoda těhle supermoderních 109 strojů při akcích CO oproti levnějším. A bude mě zajímat počet nasazených strojů do CO během příštích let. Aby se nestalo, že si je budem radši šetřit, aby se třeba neodřeli. Zajímá mě to proto, že jich nejdřív potřebovali 200, pak nejednou jich stačí 109, ale lépe vybavených. Pochybuju, že lépe vybavené jedno vozidlo zastane práci dvou méně vybavených při akcích CO. Vidím v tom bohužel korupci a trochu to, že ten návrh "kolik" někdo prostě hodil od stolu.

                          O upgradech tanků nic nevim, ale znamená to, že bojeschopných tanků máme určitě mnohem víc, jenom nejsou supermoderní (těch je 30). BLbý je že ty supermoderní budou za pár let zas nemoderní, vzhledem k vývoji světové zbrojařské techniky.

                          Ale původně ta debata vznikla kvůli odlišnosti názoru má-li cenu stavět stadion x objednat 109 předražených pandurů. Má to cenu ad vaškův názor s rozvojem sportu + pokud bude dotován ze soukr sektoru proč ho nemít. Vidím větší využití pro veřejnost než u těch pandurů. Navíc si myslím, že jsme momentálně v takové finanční situaci, že bychom neměli posílat vojáky na zahraniční mise. Zatím jsme je poslali téměř všude a na náš malý stát je to chválihodné. Príště bychom to měli udělat, až budemem mít trochu vyrovnanější rozpočet. A možná na tu dobu, by se mohli odložit i ty Pinďoury.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.02.2010
                          Autor: William
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      :o) Vsechno vidim ..

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: vasek
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Švýcarsko na to sice na první pohled nevypadá, ale je zatraceně dobře vyzbrojený.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Lazarus
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Přesně, vždyť tam mimo jiné má nějaký kvér každý doma...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      a dokonce cyklistické jednotky mají :-D
                      Sympatická země

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: újezďák
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Nejen kvér. Někde v údolí rýna tam na mě z otevřených vrat stodoly vybaflo průzkumný OT:)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: Lazarus
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        My měli v Újezdě ještě nedávno t34 ku u vjezdu do obce...
                        A jeden občan má raketový nosič ....:-D
                        Prý to žere 100l/100km

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2010
                        Autor: újezďák
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Tu T34 si pamatuju...nemířila na Hrad??

                          [ Zpět ]
                          Datum: 25.02.2010
                          Autor: highlander
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: ZOH Vancouver

                                 

                            nevím, ale pochybuji, z toho místa je viditelná jen část žižkovského vysílače..

                            [ Zpět ]
                            Datum: 26.02.2010
                            Autor: újezďák
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Severní Hanou zas chrání před polskými nájezdy tankisti z Králík a Rapotína. Mám podezření, že větší palebnou sílu má naše armáda snad jedině v Lešanech:-p

                          [ Zpět ]
                          Datum: 25.02.2010
                          Autor: Lazarus
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: ZOH Vancouver

                               

                          Jen tak pro info tank 72 zere v terenu 320-400 litru na 100 a jezdi na cokoliv (mysleno benzin/nafta/kerosen). Pri vyprostovani druheho tanku je okamzita spotreba 1000 l na 100 km
                          Befko nevim presne je to neco kolem 140-180 nafty.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.02.2010
                          Autor: William
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: ZOH Vancouver

                   

              To je všechno krásné, ale naprosto nám chybí ponorková flotila. To je myslím velká slabina naší udatné armrdy. Pár by se jich mělo koupit.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.02.2010
              Autor: Zden42
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Ano, naprostý souhlas, bez ponorek to nikdy nebude ono... Základy by byly na Lipně, Orlíku, Dlouhých Stráních, Nových Mlýnech, Velkém Dářku a Mácháči... ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Přimlouval bych se ještě za Bystřičku, velkoadmirále.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: Zden42
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Dobrá, jednu ti tam teda šoupnu, kapitáne.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.02.2010
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      A co Hracholusky, z těch vojenskou zónu neuděláte?!? Taková krásná přehrada a takový klid tam je, ta si o ponorku vysloveně říká :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.02.2010
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Proberu to s admiralitou... ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.02.2010
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  A na Róžmberku nic???
                  :)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.02.2010
                  Autor: mira.l
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Kam se tam chceš ponořovat ? By nebyla ponorka ale blátěnka.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.02.2010
                    Autor: William
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: ZOH Vancouver

                           

                      Nasadíme tam ponorku s plochým dnem a tedy nízkým ponorem...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.02.2010
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: ZOH Vancouver

                             

                        Jo, to je vono!!
                        A normální teda nasadíme do Staňkovskýho, tam by se mohla vejít.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.02.2010
                        Autor: mira.l
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Tak za první republiky jsme měli na Labi dělový člun, tak proč ne ponorka. Za povodní by se dala využít jako náhradní přeprava místo vozů metra. :) :)

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Tak pozor, československý "Prezident Masaryk", vyrobený v loděnicích Komárno byl zabaven Říší a používán pod názvem Becheralen.
                  Výtlak 220 tun 4x dělo a 4x kulomet ve 4 věžích.
                  Bojových akcí se po instalaci PL obrany ( 20 mm kanony) účastnila v řadách Donauflotte od dubna 1941 ( napadení srbska) do května 1945 přes obranu Budapešti až po boje u Melku kde již měla na palube 88 mm kanony

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.02.2010
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Když můžou mít říční ponorky němci, tak proč né my? A ještě nám sem s nima klidně jezděj: http://pepikw.rajce.idnes.cz/povoden/#16_20...

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Pokud mluvíš za vaši monarchii, pak jsi nepostřeh, že ministr obrany Čmaňa jedná s barrandovskou rekvizitárnou. Vyrovnanej rozpočet mu ale stačí jenom na tu vejčitou s ploutvičkama a zasunovacím komínkem z Vynálezu zkázy.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.02.2010
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: ZOH Vancouver

                       

                  Ba ne, valašské království neuznávám. Polívku mám rád jako komika, ale s těma soudama to posral. Trochu o tom pozadí vím a to jak o tom píšou v žurnálech je sprostá manipulace. Celá ta šaškárna kolem království mě sere. Ze mě nikdo poddaného dělat nebude :-)
                  A na Bystřiče ponorka bude! Admirál mi to slíbil. Už projíždím internetové obchody.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.02.2010
                  Autor: Zden42
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: ZOH Vancouver

                         

                    Jestli pro ni nemáte mokrej dok, tak se vám v létě rozeschne. :-(

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.02.2010
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: ZOH Vancouver

                     

                Loni jsem někde četl, že prý má VHÚ dostat z Albánie ponorku třídy Whiskey. Ale nevím jak to dopadlo.

                [ Zpět ]
                Datum: 26.02.2010
                Autor: Lazarus
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Tohle nebude nuda nikdy, jsem si i pobrecel :o) a pobrecim si klidne za 4 roky (nebo za 2 pri cyklistice ???) zas

      [ Zpět ]
      Datum: 25.02.2010
      Autor: William
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: ZOH Vancouver

         

    První třetina USA - Finsko, dobrá splachovačka.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2010
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ZOH Vancouver

           

      Slalom, to je moje disciplína :)

      [ Zpět ]
      Datum: 26.02.2010
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ZOH Vancouver

             

        Naštestí se to časově moc netlouklo, tak jsem ji viděl. Prej jí fotr bral prachy, aby měl na ruletu. :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 27.02.2010
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

318 cyklistů (13 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024