Pravidelně téměř každý rok vyrážím na cyklistické zájezdy. Kola se vezou na krytém přívěsu za autobusem. Letos chci vyrazit zase ale chci si s sebou vzít lehokolo. Byl někdo z vás už s lehokolem na podobném zájezdu a jaké s tím máte zkušenosti?
(Jezdím s CK Trip, moje leho by se do jejich vleku mohlo vejít, jenom s těmi širokými "superman" řidítky a sedačkou mám obavu že zaberu místo pro tři kola)
s Azubem jsme byl dvakrát s touhle cestovkou, která nám dlělal firmní "vejlety"
na poprvé měli spoustu keců, že to nejde. Já s enedal a nebyl vůbec žádnej problém. Mám spodní řízení, ale řidítka jsem povolil a "sklopil" a sedlo sundal a naprosto bez problémů. Podruhý už neprotečstovali ani náznakem, vše už bylo vyzkoušeno, takže bez problémů...
Vloni jsem snima byl v Alpách a přesně jak to píše Jurimír . Nejdřív keci a pak to bylo v pohodě . Zájezd nebyl uplně plný tak jsem ani spodní řidítka nemusel sklápět. Akorát jsem si u nakládání a skládání asistoval.
Díky za informaci, při posledním zájezdu jsem si trochu víc okouknul vlek a řekl bych, že leho se tam na délku vejde pokud bude viset za přední kolo na háku v té spodní řadě; celková délka od zadního kola po obvod převodníku je nějakých 190-195cm. Hlavně mi šlo o přístup cestovky nebo spíše jejich průvodců (se kterými jsem jinak neměl nikdy žádné problémy). S tím že si to budu nakládat sám počítám, jednak už mám grif z ukládání kola do sklepa, jednak se tím vyhnu různým komentářům ohledně váhy mého výtvoru.
Loni na Korsice byla dvojice s tandemem a taky se s cestovkou nějak dohodnuli.
A to byl daleko horší případ, protože tandem nebyl už normálně na háku, ale stál vodorovně a zabíral místo asi pro 7 kolo (nepamatuju si to přesně, mohlo to být tak 5,6 nebo 8).
Hodně bude záležet, jaký mají konkrétní vlek a jak je plný daný zájezd.
S Eliškou oba průvodcujeme pro Kudrnu Brno a majezdili jsme s nimi spooustu zajezdu. Je fakt, ze sami se sebou problem nemame, ze, ale u nas v cestovce uz nemaji problem ani tak. Kolo je cca stejne dlouhe, po domontovani sedacky a riditek dokonce i uzsi a ve vysledku, tim, ze je uplne jine, nez ostatni kola, tak se s nim daji i vycpat problematicka mista.
Bud bych to cestovce rekl dopredu a zminil se, ze mam zkusenosti a povesim si to sam a kdesi cosi, a nebo bych rovnou prijel apak se az domlouval. Z tech vsech vleku co jsem kdy nakladal nebyl ani jediny, do ktereho by se to nevlezlo.
Ne sice s cestovkou, ale byli jsme onehdy v Norsku s vlekem pro cca 18-24 kol (nebo nevím přesně...), dvě lehokola Azub Max, nejjednodušší bylo najít si na ně správné místo (úplně vpředu, dovnitř vleku by byl problém se tam s vysokým převodníkem a spodníma řídítkama vytočit, ale taky by to šlo) a nemuseli jsme nic odmontovávat ani sklápět řídítka. Každé zabralo místo pro jedno kolo. Nacpat celý vlek lehokoly (zvlášť Max je poněkud vyšší) by možná byl větší problém, ale když byly jen dvě, tak to šlo úplně hladce. Předem jsme si ale šli ten vlek vyzkoušet, jestli to půjde, zjistili jsme si, kde parkuje, zajeli si tam a asi půl hodiny zkoušeli:-)