Dobrý večer ! Prosím Vás, venujte mi pár minút a odpovedzte na nasledujúce otázky .Vopred ďakujem !
1.- mali by ste záujem o trike(viď.link)?
http://www.bentrideronline.com/wordpress/wp...
Jedná sa o zákazkovú výrobu na základe otestovaného prototypu , podobného modelu ako na obrázku (nie domáca , ale priemyselná výroba).
2.- akú sumu by ste obetovali na kúpu originálneho triku ?
Výbava prototypu : 20"kola,ráfik REMERX,plášte SCHWALBE,pred.náboj DEORE ,vzadu ako medziprevod 8-rýchlostný NEXUS náboj + !!!DIFERENCIÁL!!!, NEXUS kľuka 38z, vpredu V-brake,vzadu kotúčová brzda, pevná vidlica (VÝBAVU JE MOŽNÉ MENIŤ !!!)
Potřeboval bych vědět nějaké detaily, vidět fotky toho otestovaného prototypu atd. Zajímá mě hlavně provedení toho diferenciálu a zadních nábojů a jejich brzd. Ten zbytek zní velmi slibně, škoda jen, že to není na 26" kolech. Bylo by to pak děsné monstrum, ale do sněhu lepší.
Zajímal by mě spíš rámový kit, čili všechno krom standardních cyklokomponent. Zpřevodování a osazení bych si doladil sám podle svých potřeb.
Za rám (s táhlem řízení, řídítky, vidlicí a případně i sedačkou, pokud je rozumná k dispozici) se zadní nápravou (diferák, poloosy, náboje, návarky na brzdy atd.) bych se rozloučil baj voko s dvaceti tisíci, plus mínus autobus jehož velikost závisí pravě na provedení detailů.
http://www.ransbikes.com/Trizard.htm
... tedy, jestli ti to pomůže ...
8-)
Je dobre, že si sa pustil do výroby, ale: 1. ako výrobca v prvom rade Ty musíš vedieť skalkulovať cenu a nie sa pýtať na webe, koľko sú ochotný ľudia zaplatiť. Pred časom som tiež postavil nejakú trojkolku, ale cenu som si určoval sám. 2. Čo na tvoj zámer chlapci z Rans?
...k bodu 2. Ano vypadá to na kopii, ale povězme ši upřímně, kdo dnes něco neobšlehne i ve svém vývoji, že ???? ;-) a pokud výrobek znatelně zlevní, musí si i původní výrobce "drbat" hlavu a snažit se zlevnit. I když chápu, že se zde plátí za know how ale..není umění vyrábět levně a prodávat draze...;-) Ostatně takové kopírování Čínanů nebo Indu dnes tlačí ostatní svět rovněž k zamyšlení nad svými náklady.;-) Názorným příkladem - odpust´tě mi, že to zde opět zmiňuji - je takový Greenspeed. Tak vysoké ceny jako byly nebo jsou jeho se jen tak nevidí. Nakonec i Azub raději přistoupil k vlastnímu řešení tříkolky aby cena takového stroje mohla být stlačena dolů, nebo se pletu ???;-)
..vzhledem k tomu, že zde všichni odpovídají na něco, na co se neptáš, já bych byl ochotný dát za tříkolku tak kolem 30 000 ,- v závislosti na výbavě. Ovšem musela by být možnost si to vyzkoušet, zdalí by mi právě takováto konstrukce vyhovovala. Ceny Tebou uváděné výbavy neznám, ale ta tříkolka na obrázku vypadá zajímavě.
Z cenou zhruba súhlasím, ale okrem možnosti vyskúšania budem očakávať také detaily ako: možnosť montáže blatníkov, miesto na brašny, u tejto konštrukcie ho zrovna moc nie je, a ak sa nejaké najde vzadu zase treba špaeciálne brašne. Proste očakávam, že bude možné trike dovabaviť všetkým na čo je bežný zákazník zvyknutý.
ptáš se na případný zájem, za sebe mohu říct, že bych tříkolku do reálných podmínek Olomouce a okolí /stav komunikací, síť cyklostezek, hustota provozu apod./ nechtěl, oproti lehokolu /azub 5/, které mám, nenacházím pro sebe u tříkolky žádnou výhodu
Ďakujem vám za reakcie ;-)
Mojím cieľom je aký-taký prieskum trhu, aby som získal prehľad o čo a v akej kvalite by bol záujem.
A rád odpoviem na vaše dotazy - všeobecne a priložím aj fotky (pre lepšiu predstavivosť).
Diferenciál je slovenský výrobok. V prípade záujmu viem poslať foto na e-mail ( ozvite sa na [email protected] ). Dif. je napredaj aj samostatne.
Umiestnenie dif. bude podobné ako v nasl. linku:
http://www.greenspeed.com.au/anura_pics.html
kedže tam bude medziprevod ako na ďalšom linku
http://images.google.sk/imgres?imgurl=http:/...
tak na diferenciál na miesto kazety je prichytená kotúčová brzda, tým pádom je zadná oska brzdená len jednou kotúčovou brzdou. Na zadnú osku ide tiež meniteľné ozubené koleso, ktorým sa dajú vylaďovať prevody.
Na osku je možné umiestniť aj väčšie koleso , ale v tom prípade je potrebná aj väčšia predná vidlica.
Sedadlo bude sieťové.
Rám bude úplne rozoberateľný, všetko bude nastavovateľné ( sedadlo,riaditko, dokonca aj stredová oska).
Nejedná sa o kópiu existujúceho triku, z viacerých typov som sa snažil vybrať to najlepšie. Keďže je to vo fáze testovania, budú doladené detaily ako prichytenie blatníkov, brašní a pod. Fotky prototypu budú k dispozícii tak o 3-4 týždne.
V prípade záujmu bude na predaj samozrejme aj samostatný rám.
http://www.nakole.cz/diskuse/10914-sraz-lehokol...
A pripadne i na drivejsi 3. SVC sleh:
http://www.nakole.cz/diskuse/10886-3-svc-sleh-4...
Neviem či je brzda na diferenciály dobré riešenie. Ak som to pochopil správne, tak brzdná sila sa bude na niektoré koleso prenášať cez diferenciál.. A čo v prípade brzdenia na nerovnom povrchu? Pravdepodobne nastane podobný efekt ako pri zábere, keď jedno koleso je na klzkom povrchu a toto koleso potom preklzuje. To isté len v opačnom garde nastane pri brzdení. Brzdná sila sa prenesie na menej zaťažené koleso a to pôjde šmykom. Asi budeš musieť doriešiť uzávierku. Ešte som sa chcel opýtať či je toto Tvoj prvý projekt, alebo si už niečo postavil. Ak áno bolo by dobré ukázať nejaké fotografie, aby sme videli čoho si schopný. Ideálne je to na vštkými doporučované rajče.net.