reklama

Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

Jezdím hodně i teď v zimě a mám problém s rukavicemi. Mám stále ledové ruce a to především díky tomu že se dost na rukou potím. Rukavice mám již třetí a problém je stále stejný. Mám ruce neustále rozpraskané a ať je mažu čímkoliv tak problém přetrvává. Občas je to i bolestivé.
Na tvář teď v zimě patlám krém z placenty a na ruce z měsíčku lékařského. Ale hledám něco účinnějšího. Dřív byla skvělá indulona, dnes jak voda. Nivea je jen naparfémovaný mejdlo.
Jaké máte zkušenosti s rukavicemi a pocením v nich a ochrannými krémy ?

[ Zpět ]
Datum: 20.01.2010
Autor: Para
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Já (po několikaletých zkouškách) do menších mrazů (řekněmež do mínus 5) už jen a jen lyžařské prstové, kupuji v Uhříněvsi u vjetnamců za 49,-, vypadají naprosto perfektně a také plně funkční.
    Do větších mrazů (letos zatím vyzkoušeno v mínus 17 až v mínus 15, celkem 8,5 hodiny venku) jsem koupil v akci palčáky od Hannahu, 299 Kč (normální cena 599,-), do toho tenké pletené prstové za 10,- od vjetnamců. Ten Hannah je (m. j.) u hlavního vchodu do Kotvy, na rohu Revoluční.
    P. S.: i když se to nezdá, uváděné ceny jsou vždy za dva kusy rukavic = levou i pravou :-)
    P. S. ještě jednou: a pokud má někdo problémy s promrzáním prstů, vůbec bych se nestyděl i našich podmínkách jezdit v těch speciálních řidítkových návlecích, co v nich jel Honza Kopka Aljašku a nabízí je na svých webových stránkách.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Zimní rukavice mám Endury tyhle: http://www.bikegallery.cz/endura-rukavice... , nevim teda proč píšou, že sou dámský. Sice nic levnýho, ale sem spokojenej jak s kvalitou, tak s funcí. Ruce se mi v tom na rozdíl od starších Axonů nepotěj, těžko říct, jestli by ti vyhovovaly taky.
    Ke krému vim akorát to, že krém na zimu nesmí obsahovat vodu, takhle mi to teda přednesly přeslice. Což se prej o některejch rádoby "zimních" krémech říct nedá. Naše malá (3,5) měla s timhle docela problémy, na mrazu jí vždycky hrozně zčervenal obličej a dělaly se jí lišeje. Loni měla krém koupenej v lékárně, drahej jak svině, ale fungoval špičkově. Letos jí mažeme Alpou Batole do mrazu: http://www.alpa.cz/cz/admin/picture_prev.php... je to za pár kaček a funguje to stejně. Akorát se tenhle hůř vstřebává, než ten loňskej. Ten prakticky hned po natření nebylo vůbec poznat, že se namazal. Název už se nepamatuju, to by věděla žena.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Ruce mi rozpraskavaji a ignoruji to. Kdyz to dal nejde, pouzivam Mesickovou, nebo Tuzebnikovou mast. Predpokladam, ze ne o moc horsi sluzbu by prokazala i vazelina.
    Rukavice volim podle pocasi a predpokladane namahy a poceni - od lehkych bezkarskych az po tohle:
    http://mur.rajce.idnes.cz/2009-12-19_Modranska...
    http://mur.rajce.idnes.cz/2010-01-17_Kocaba-N...
    Dalsi stupen uz do nasich podminek nejspis nevyuzijes:
    http://www.jankopka.cz/main/poradenstvi_navleky...

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: Murphy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Začínal jsem s pletenejma prstovejma a byly dobrý. Pak jsem zpychnul a koupil za 700,- nějaký windstoperový Axon, test uváděl odolnost do -10 a byla to pravda. Buď jsem zimomřivější, nebo se izolace membrány praním porušila a už to není ono. Tak jezdím v lyžařskejch thinsulátovejch za libru. Jsou skvělý. S krémy zkušenosti nemám.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Goretex, outdoor, Hudy, palčáky, ukazováček zvlášť, na každé ruce 1 650 Kč, byla na to reklama a stejně mmrznu pořád.
    Lepší koupit letenku do tepla.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: mirekbik
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

           

      ...a tu si nasazuješ na ruce jak?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2010
      Autor: radka
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

           

      Letenka do tepla je jistě dobrá věc, ale v době dnešních teroristických možností propadám po startu takovýmu podivnýmu neklidu, i když lítám jenom do studena. Nevím, nevím, včera dávali na ČT1 Lockerbie, tak si dám asi pauzu.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2010
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Ze všeho nejvíc se mi osvědčila kombinace dvou vrstev - dospod obyčejné tenké pletené rukavice od vietnamců (takové ty natahovací asi za dvacku) a na to podle venkovní teploty buď nepromokavé rukavice nebo lyžařské.

    Ruce mi také velmi vysychají a promrzají. Používám obyčejný krém Amia - stojí asi 40,- Kč. Je ale potřeba si s ním natřít ruce po každém umytí rukou. Pak je efekt velmi výrazný.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Mně je zima na ruce úplně ve všem, takže ven lezu jen když je to opravdu nevyhnutelně nutné (třeba cesta do a z práce) ;-) Kolo mi do této kolonky samozřejmě nezapadá :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: Jarda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Já mám z kupkola a jsou perfektní. Maj je tam teď za super prachy ve slevě.
    http://www.kupkolo.cz/produkty/Obleceni_109...
    Nemůžu si na ně stěžovat.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: reta
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    Trochu nerozumím tomu, že máš ruce zpocené a zároveň studené. Není to tak, že se střídavě propotíš a pak při sjezdu vymrzneš? Tedy, že bys měl tlusté rukavice, co do kopce nasáknou pot, a z kopce fungují jako studený obklad? To je přesný opak toho co potřebuješ - musíš mít tenké rukavice, které ale nepropustí vítr.

    Rozumný kompromis mezi prodyšností (=vodní páry) a neprofukem (=aerodynamický tlak vzduchu) je Windstopper. Na svrchní materiál asi nic lepšího nenajdeš.
    Materiál dlaně bude horší, kůže nasákne, syntetika ne, pot tam zůstane a studí v obou případech stejně. Tenká kůže bude asi nejrozumnější, ty běžkařské od Axonu, co výše někdo zmiňoval, má žena na běžky a fungují dobře.
    U zateplení je funkčně imho jedno, jestli je to thinsulate, lamí vlna z jihoamerické farmy nebo pletené prsťáky z armyshopu za 50,-.

    S krémama je to horší, každá pokožka vyžaduje něco jiného. Musíš hledat. Nejlepší je na zabijačce okrajovat sádlo, rukama míchat tlačenku či směs do jitrnic - pak budeš mít týden pacičky jak panenka. Akorát je potřeba zúčastnit se za týden další zabijačky, ale co by člověk pro své zdraví neudělal:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

           

      Mam dvoje Axony. Od te doby, co mam "Chiby", lezi ve skrini. Maximalne je beru jako nahradni - na bezky.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2010
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

             

        Používám už léta rukavice od Poledníka. Spokojenost. Tzpů spousta, používám momentálně nějaké "thermo wind stopper", v zimě na kolo/běžky, v létě na létání (PG). Cena okolo 500 Kč.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.02.2010
        Autor: pawlik
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    A jestli máš velký problém s rozpraskanou pokožkou a placenta nezabírá, tak zkus pár novinek z kůže nenarozených dětí, třeba ice embryo cream. To lze vygooglovat. ;-)(
    Píše se o tom na euportále, slabší jedinci neotvírat!!!!
    http://www.euportal.cz/Articles/5544-z-pokozky...
    Ta galerka k článku je síla.. :-((
    http://prolife.cz/DetailFotek.html?t=1&id=13
    Mírně nechápu co je všechno možný. :-((

    [ Zpět ]
    Datum: 20.01.2010
    Autor: reta
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

           

      No to snad nemyslíš vážně. Ale tohle je mi povedený business. A to se radši natřu petrolejem než z po/u/z/tracených?? dětí. Konec lidskosti to je zvěrstvo. I jak to píšu se mi zvedá žaludek.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.01.2010
      Autor: Para
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

             

        No já nevím. My lidé, podle nás výkvět evoluce, se pohoršujeme nad takovýmito věcmi. Na druhé straně nám nevadí stahovat kůži z ještě nenarozených jehňat a šít z ní persiánové kožíšky pro naše dámy. Je v tom nějaký rozdíl?
        Nelíbí se mi ani jedno.
        Ovšem nelíbí se mi ani protesty tzv. ochránců přírody proti testování léků na zvířatech. Na kom by ty testy měli dělat? Na těch ochráncích? No proč ne. Zajímalo by mě co by říkali, kdyby onemocněli a nemohli by dostat lék s tím že se nenašel potřebný počet dobrovolníků k jeho otestování. Za lidský pokrok se musí něčím platit. Jestli nám ta platba připadá vysoká, musíme se smířit s životem ve středověku.
        Nejsem si jistý, jestli by to tak nebylo lepší.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2010
        Autor: Zden42
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

               

          Tohle zvěrstvo se nedá porovnávat s ničím, natož se zvířaty. Vždyť se proboha jedná o člověčí zárodek. Vem si, že se to někde děje ve velkém (třeba v té číně) kvůli nějakým posr. krémům naprosto nekontrolovaně nelegálně. Nebo i-legálně v rámci genetických testů. A to jen aby paničky měly hezčí pleť a jemné ruce. Nebo se snad mýlím ???

          [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2010
          Autor: Para
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                 

            A proč si myslíš, že člověk je něco víc, než zvíře? Protože má větší inteligenci? Tak by se měl podle toho sakra chovat, a ne si myslet, že tu je celá planeta proto, aby si s ní dělal co ho napadne. Jsme jednou ze součástí ekosystému a to že jsme chytřejší než ovce - alespoň si to myslíme, nám nedává právo myslet si, že jsme něco vyjímečného. Nebo si myslíš, že kdyby hned vyhynuli všichni lidé, že by se naše planeta zničila? Já si myslím, že by jí to naopak prospělo. Tím neříkám, že s těmi krémy souhlasím, jen nepovažuju člověka za něco vyjímečného a nedotknutelného.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2010
            Autor: Zden42
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                   

              Asi budu za sentimentální a jsem teda hrozná citlivka. Už jen zabití toho maličkého člověčího tvorečka je dle mne přece jasná vražda. A člověk rozumný přece nevraždí své vlastní děti jen pro svůj nekonečný chtíč a konzum.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2010
              Autor: Para
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                     

                Tady už se dostáváme na téma potratů a to je téma velmi citlivé. O tom by se dalo diskutovat věky a tak, stejně jako o euthanasii a trestu smrti, se o těchto tématech bavit nehodlám.
                Níže píše Joe o dárcovství orgánů. Pomineme-li potrat, jako důvod získání orgánu(kůže), je nehoda stejně legitimní způsob. Při nehodách bývá běžné, že použitelné orgány jsou využity pro transplantaci. Dotyčný motorkář těžko sepisuje před jízdou prohlášení, že kdyby se náhodou vysekal, tak moji ledvinu dejte potřebným. Nevím jestli k tomu není nutný souhlas pozůstalých, ale myslím si, že vzhledem k časové tísni, není moc prostoru k rozmýšlení a sepisování prohlášení.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2010
                Autor: Zden42
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                       

                  Pokud nesplňuješ toto, tak se po své smrti automaticky stáváš dárcem ;-)

                  285/2002 Sb.

                  ZÁKON
                  ze dne 30. května 2002
                  o darování, odběrech a transplantacích tkání a orgánů a o změně některých zákonů

                  (transplantační zákon)

                  § 11

                  Nepřípustnost odběru od zemřelého dárce

                  (1) Odběr od zemřelého dárce je vyloučen, pokud
                  a) zemřelý za svého života nebo zákonný zástupce zemřelého, který byl nezletilou osobou nebo osobou zbavenou způsobilosti, vyslovil prokazatelně nesouhlas s posmrtným odběrem tkání a orgánů (§ 16),

                  a paragraf 16 říká toto:

                  § 16

                  (1) Odběr z těla zemřelé osoby lze uskutečnit, pouze pokud s tím zemřelý za svého života nebo zákonný zástupce nezletilé osoby nebo zákonný zástupce osoby zbavené způsobilosti nevyslovil prokazatelně nesouhlas. Nesouhlas se považuje za prokazatelně vyslovený, pokud
                  a) je zemřelý evidován v Národním registru osob nesouhlasících s posmrtným odběrem tkání a orgánů, nebo

                  b) zemřelý ještě za svého života přímo ve zdravotnickém zařízení před ošetřujícím lékařem a jedním svědkem prohlásí, že nesouhlasí s odběrem v případě své smrti, nebo

                  c) zákonný zástupce nezletilé osoby nebo zákonný zástupce osoby zbavené způsobilosti přímo ve zdravotnickém zařízení před ošetřujícím lékařem a jedním svědkem prohlásí, že nesouhlasí s odběrem; toto prohlášení lze učinit pro případ smrti nezletilé osoby nebo osoby zbavené způsobilosti ještě za jejího života nebo i po úmrtí této osoby.

                  (2) O nesouhlasu s odběrem podle odstavce 1 písm. b) nebo c) se provede neprodleně zápis, který je součástí zdravotnické dokumentace. Tento zápis podepíše pacient, ošetřující lékař a svědek, a pokud se pacient s ohledem na svůj zdravotní stav nemůže podepsat, potvrdí projev jeho vůle ještě další svědek. Pokud se jedná o nezletilou osobu nebo osobu zbavenou způsobilosti, podepíše zápis její zákonný zástupce a ošetřující lékař, popřípadě lékař uvedený v § 15 odst. 2. V zápise se uvede též datum a hodina, kdy bylo prohlášení učiněno. Kopii zápisu o prohlášení podle odstavce 1 písm. b) nebo kopii zápisu prohlášení učiněného pro případ smrti podle odstavce 1 písm. c) je zdravotnické zařízení povinno do 3 dnů od jeho sepsání zaslat Národnímu registru osob nesouhlasících s posmrtným odběrem tkání a orgánů.

                  (3) Pokud nebylo prokázáno, že zemřelý vyslovil za svého života prokazatelně nesouhlas s posmrtným odběrem, platí, že s odběrem souhlasí.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2010
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                       

                  Každý kdo usedá za svůj stroj by o tom měl silně zapřemýšlet jestli se chce opravdu stát dobrovolným dárcem orgánů, nebo napsat do nějaké databáze předem svůj písemný kontrolovatelný jasný nesouhlas.
                  Vem si, například že se Ti stane nehoda a budeš v bezvědomí a místo léčby Tě nějaký zbohatlík s cirhózou jater společně s panem doktorem bez takového prohlášení hned rádi odpojí ku svému prospěchu. Je to jen morbidní příklad.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2010
                  Autor: Para
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                         

                    To je ovšem jednání v rozporu se zákonem, a je trestné.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2010
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                           

                      Peníze jsou mocná čarodějka a zkorumpovaných politiků i doktorů stále jen přibývá.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2010
                      Autor: Para
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                             

                        Což ovšem na trestnosti tohoto jednání nic nemění.
                        IMHO možnost využít orgánu zemřelého člověka k záchraně (nebo dramatickému zlepšení kvality) života jiného člověka rozhodně vyváží Tebou naznačené riziko zneužití.
                        Pokud tomu nevěříš, máš možnost prokazatelnou formou vyjádřit svůj nesouhlas s použitím Tvých orgánů.
                        ---
                        Asi tak milionkrát lepší řešení by bylo kdybys měl možnost skutečně svobodného výběru léčebného zařízení, a vybral by sis například to, které by Ti garantovalo, že za žádných okolností neodebere žádný Tvůj orgán (kterážto klinika by samozřejmě v tržním prostředí mohla existovat jen v případě, že by o takovouto službu byl zájem, a to tak velký, aby vyvážil ztrátu plynoucí z nemožnosti "recyklovat" orgány), ale to je v ČR (a v EU) bohužel v nedohlednu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2010
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                               

                          Nechtěl byste mi něco vysvětlit ? K čemu je přiznání se k pohlavní identitě a vyplněná kolonka, když mne oslovujete v mužském rodě ?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.01.2010
                          Autor: Para
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                 

                            Treba k tomu, aby se tam diskutujici podival na zacatku dialogu, s kym ma tu cest. Jeste pted chvili tam byl jen nick. Ja osobne take nekoukam, co si kdo zmenil, kazdou minutu.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2010
                            Autor: Murphy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                   

                              Vůbec mne nenapadlo tuto kolonku odkrývat. Jsou tu i mužský kteří jí nemají odkrytou. Mluví se na ně snad v ženském rodě ? Slušností bývá, přece počkat až diskutující aám/sama napíše svojí příslušnost k pohlaví použitým rodem. Nebo by to tam mělo bý při registraci do fóra jasně požadováno. Pak by nevznikly takovéto trapné situace.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2010
                              Autor: Para
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                     

                                Kdyz Ti to vadi, mela jsi prislusnou kolonku vyplnit.
                                Vlastne pozadujes, aby kdyz nekdo zalozi bezpohlavni identitu a na neco se zepta, nejlepe nedostal odpoved - co kdyby se ten vul, co se snazi poradit nahodou netrefil a oslovil autora spatne?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Murphy
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                       

                                  No původně jsem myslela, že se vůbec nezůčastním diskuze a jen počkám na rady a doporučení ohledně rukavic a krémů..

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2010
                                  Autor: Para
                                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                       

                                  Nějak začínám chápat ty jazykové problémy, zmiňované v jiném tématu. Začíná to tady být v poslední době nějak často... :-/

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 25.01.2010
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                         

                                    Pry to je trojjedine zlo. Pardon - dvojjedine. ;)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 25.01.2010
                                    Autor: Murphy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                 

                            Velmi se omlouvám, Vaše pohlaví jsem si prohlédl až nyní, obdobně jako jsem až nyní zaznamenal Vámi preferované vykání. Od nynějška jej budu respektovat.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2010
                            Autor: Joe-CUBE
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                   

                              Velmi se omlouvám, jestli jsem Ti vykala. V každé spořádané diskuzi si lidi přece mohou tykat.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2010
                              Autor: Para
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                   

                              Tak mne napada, ze je tu jista velice zajimava shoda u nekolika uzivatelu - pardon - uzivatelek. Vadi jim omyl v pohlavi pri osloveni, vyzaduji vykani, nebo alespon samy vykaji. €bola, hausnumero, ...
                              Ale nejhorsi jsou trpaslici. ;-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2010
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                     

                                Tak to netuším, jsem tu první den. Dostala jsem info do emailu od kamarádky, že tady dostanu rady na své potíže s rukama a všeobecně s kolem.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Para
                                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                     

                                Stejnej postřeh. Docela si i dovedu rámcově představit, co bude následovat.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Zakarr
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                     

                                Taktéž je zajímavé, jak jí naskakují u všech příspěvků plusy, zatímco radce mínusy.
                                Hmmm, to jsou věci.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Joe-CUBE
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          •      

            Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

            Datum: 20.01.2010
            Autor: Murphy
            •      

              Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

              Datum: 20.01.2010
              Autor: Para
              •      

                Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                Datum: 20.01.2010
                Autor: Murphy
                •      

                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                  Datum: 20.01.2010
                  Autor: Para
                  •      

                    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                    Datum: 20.01.2010
                    Autor: Murphy
                    •      

                      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                      Datum: 20.01.2010
                      Autor: Para
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 20.01.2010
                        Autor: Murphy
                        • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                               

                          Para bude slečna nebo paní. To jen aby se neurazila. Jinak jestli je to Hoax, strávili jsme několik minut života zbytečným plácáním a plevelili jsme vlákno. Ale zase jsme si ujasnili who is who a to není nikdy na škodu :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.01.2010
                          Autor: Zden42
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                                 

                            Netušila jsem, že tu nemůže být pohlaví anonymní. Ano jsem žena. A to jako nyní znamená, že se mnou nebudete diskutovat ?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.01.2010
                            Autor: Para
                            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €bola.

                                   

                              Predpokladam, ze proto, ze jsi nepochopila, na co se ptam. Zkusim se tedy optat znovu a neptam se Tebe, cekam reakci od nekoho, kdo vi - NEJEDNA SE O HOAX?

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.01.2010
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                     

                                Hoax je rozesílaná poplašná zpráva, tady snad řešíme rukavice a krémy ne ?
                                Ne kočky zavřené ve flaškách..

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Para
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                       

                                  Tak jeste jednou - neni ten krem z potratu Hoax?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2010
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                  • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                         

                                    Aha, no to skutečně není. Stačí použít google.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2010
                                    Autor: Para
                                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                     

                                Jaká ebola ?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.01.2010
                                Autor: Para
                                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                       

                                  To byla (doufám, že už jen byla) taková jedna místní nemoc...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2010
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                  • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                         

                                    Tak mne Joe opravdu vydesil. Pry jak vim, jestli nahodou Joe neni zaroven Medved a hekynen?

                                    Dosla mi ted cela ta hruza! Mozna tu je ve skutecnosti jen jeden skutecny uzivatel - schizofrenik, megaloman, grafoman, se kterym si tu povidam jen ja! ;-( A ti, se kterymi jsem se jiz setkal, to museli byt nastrceni komparzisti...

                                    No, do nedele jsem pryc, tak snad ten sok prekonam. 8-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2010
                                    Autor: Murphy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                    • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                           

                                      Ne, tady je jen JEDEN uživatel, který si povídá sám se sebou... ;-)

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 20.01.2010
                                      Autor: hekynen
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                      • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                             

                                        Uz nevim, jak se ten film jmenoval, ale byl o nejakem vrahovi trpicim schizofrenii. Zacinalo to tim, jak se asi 12 lidi schovalo v motelu za bourky a postupne je nekdo likvidoval. Nakonec se ukaze, ze to je cele jen v hlave onoho vraha a vzajemne se tam zabijeji jen jeho rozxtene osobnosti... Tak jo, uz v tom litam taky...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 24.01.2010
                                        Autor: Murphy
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                         

                                    Ten můj mínusový bod je proto, že můj příspěvek je idiotský anebo že jsem ho napsal já? :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.01.2010
                                    Autor: hekynen
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                • Re: Ale kdepak. Nebudu s tebou diskutovat, protoze mazes jako €b

                                       

                                  Žádná ebola, ale €bola.
                                  Jak je tam €, je to průser;-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.01.2010
                                  Autor: Joe-CUBE
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

             

        No a co? Když už je zárodek (nikoliv člověk) mrtvý, tak to snad ničemu nevadí?
        Proti použití orgánů ze zemřelého člověka máš taky výhrady?

        [ Zpět ]
        Datum: 20.01.2010
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

               

          Proti použití orgánů ze zemřelého člověka nemám výhrady? Pokud k tomu dal zemřelý předem písemný souhlas.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.01.2010
          Autor: Para
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                 

            Nevím, čemu písemný souhlas předem pomůže...
            Ale plod nemůže dát předem písemný souhlas, nicméně jelikož je to součást těla matky, může dát písemný souhlas předem matka, ne?

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                   

              Každá taková matka, která by k tomuto dala písemný souhlas je vražedkyně a hyena zároveň..

              [ Zpět ]
              Datum: 20.01.2010
              Autor: Para
              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                     

                Promiň, ale tohle JE k tématu?!?

                No nic, ty jsi zakladatel tématu, tak je to na tvém posouzení.
                Pro mě je to už stejně téma na skrytí...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2010
                Autor: radka
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                       

                  Tohle je k přímo tématu. Týká se to krému na pleť a na ruce cyklistů a vyrábět ho z dětí je hyenismus nejvyššího kalibru a tím jsme tak trochu odbočili. Což nevadí.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2010
                  Autor: Para
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                         

                    Jinak - predpokladam, ze ta placenta, kterou si patlas na oblicej, bude nejspis rostlinneho puvodu...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                           

                      To si myslím že živočišného, konkrétně asi z kravičky ?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2010
                      Autor: Para
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                             

                        Z ovečky.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2010
                        Autor: Para
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                     

                Nějaký argument nebo je to jen emo výkřik?

                Nevím, jaké máš ponětí o těchto věcech, ale u provorodiček řádově desítky procent (uvádí se až 50%) těhotenství končí potratem, některé ženy potratí třeba 4x než se jim podaří dítě donosit. Moc se o tom nemluví, protože to není nijak zábavné téma ke konverzaci. Označil bys nositelku již mrtvého plodu rovněž za HYENU a VRAŽEDKYNI?

                [ Zpět ]
                Datum: 20.01.2010
                Autor: Joe-CUBE
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                       

                  Neoznačila. Toto je přece úplně jiný případ. Nemůžete směšovat záměrné úmrtí s nedonošením a "přirozeným" potratem nikým násilně nevyvolaným.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.01.2010
                  Autor: Para
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                         

                    Proč? Pokaždé je to jen součást matčina těla.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.01.2010
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                           

                      Toto myslím není třeba už rozebírat. To bychom taky mohli řešit vracení vytržených vlasů na původní místo.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.01.2010
                      Autor: Para
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                             

                        Dobře, jsem rád, že se shodneme. Takže stačí souhlas matky (v ČR dle výše citovaného zákona se souhlas předpokládá a nesouhlas lze vyjádřit naprosto kdykoliv, ani se nevyžaduje písemná forma), a vše je v pořádku.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.01.2010
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

                 

            Přečti si tohle http://www.nakole.cz/diskuse/10869-poradte-jake... ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.01.2010
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    To snad není pravda :) Od rukavic a krémů hned k potratu.Chtěl jsem se něco víc dozvědět o ochraně rukou a ono tohle :l

    [ Zpět ]
    Datum: 24.01.2010
    Autor: bat
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

         

    v momentálních mrazech používám na nekryté části obličeje kosmetickou vazelinu /koupíš v lékárně, možná i v drogerii/, možná už ji tu někdo doporučoval, funguje protože na rozdíl od jiných výrobků neobsahuje vůbec vodu, krabička ti vydrží roky

    [ Zpět ]
    Datum: 25.01.2010
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

           

      Já používám fousy... Taky neobsahují vůbec vodu (teda krom té zmrzlé) :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 25.01.2010
      Autor: hekynen
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Poraďte jaké rukavice na zimu a ochranný krém

             

        Máš porostlý celý obličej? Dej prosím Tě fotku :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 25.01.2010
        Autor: Zden42
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

322 cyklistů (13 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024