Štěrba je prodává a staví.
taky Vladimír Vidím v Roztokách (ze spousty míst v Praze je to blíž než ke mě domů :) )
http://www.cyklovidim.cz
Jenom OT dotaz- cim se lisi servis pro normalni a tandemova kola?
V tandemovým musí mít dlouhý řetězy a lanka:-D
Nesouhlasim, zadni retez je stejnej a spojovaci byva proste jedna a pul obyc. retezu a navic se ani moc nemeni, je to single speed. No a dlouhy lanko stejne nemaj nikde a tak si ho vetsinou musis donest sam => servis nemusi mit nic specialniho ;-) (jen misto na to)..
Já když chci tandem do servisu, tak to buď nahlásím dopředu (dílna je za třemi rohy, tak aby cestě nebylo nic, co by překáželo), nebo pokud je to narychlo, musí se to udělat na chodníku.
Normální kolo obvykle do dílny putuje zvednuté na zadním.
To hlaseni dopredu neni spatna vec. Ja to pouzivam hlavne v sezone, kdyz je par dnu cekaci doba - proste tam prijdu (bez tandemu), reknu ze jim chcu dat tandem na servis a oni reknou - ted je cekaci doba tak 3 dny, tak za tech par dni prijedte a udelame vam to hnedka..
Tandemy staví také Bareš v Brandýse - to je od Prahy kousek. A jeden rozdímný komponent od ostatních kol tandemy mají - vložku s excentricky umístěnou dírou středového složení, pro napínání předního řetězu. Podle konstrukce, co jsem u Bareše viděl, ale není na její montáž třeba žádné speciální nářadí.
Tandem zvládneš servisovat sám. Dělám si ho taky sám. Nevidím v tom rozdílu oproti klasickému kolu - jen v počtu sedel, tvaru rámu a délce lanek, Nevím proč tu řešit nějaké excetnry, když se jedná vlastně jen a pouze o napínák.:-()