reklama

Kdo ví, odpoví..

Kdo ví, kde se nachází geometrický střed ČR

http://vvaclav.rajce.idnes.cz/Hadanka/

[ Zpět ]
Datum: 20.11.2009
Autor: vvaclav
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Promiň, ale to je fakt moc jednoduchý. V google asi za 5 vteřin a to počítám i otevření okna;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2009
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Uznávám, zkus pokračovat jestli to zvládneš taky tak rychle. Na stejném odkaze foto č.2. Zajím mě ten hrad.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2009
      Autor: vvaclav
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    přečetl jsem si způsob jakým to zmíněný geodet spočítal. Musím říct, že to je naprostý diletant!!!! Počítat těžiště pomocí pošahaných trojúhelníků. FUJ.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2009
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Chtgel bys to resit experimentalne? Zavesit Evropu ze minimalne dve ruzna mista a najit prusecik? Obavam se, ze by Ti pritom opadaly ostrovy a minimalne Italie a Ap. poloostrov by se priohnuly. ;-(

      [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2009
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Ten umělec neřešil geografický střed Evropy, ale ČR (žádné ostrovy nemáme) :P

        Nicméně i u Evropy by to nebyl problém. Holt by se musela rozdělit na více dílů, nalézt jednotlivá těžiště a zvážit jejich váhu. Pak by mi vylezlo spočetně mnoho bodů s různou vahou. Stačí zprůměrovat.
        Dále můžeš zapojit metodu Monte Carlo.
        Nebo můžeš nakreslit ČR na čtverečkovaný (milimetrový) papír a pro každý řádek a sloupec počítat body uvnitř a pak to zprůměrovat (taková upravená metoda Monte Carlo).

        V neposlední řadě mě pobavila ta přesnost se kterou to spočítal. Vzhledem ke vstupním datům může mít odchylku pár set metrů :)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.11.2009
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kdo ví, odpoví..

               

          Ostrovy ne, ale usi by nam pekne schliply. ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 20.11.2009
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kdo ví, odpoví..

                 

            tak je ustřihnu a udělám z nich ostrovy...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.11.2009
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              A co treba ostrovy uprostred vodnich nadrzi? Kdyz se vlivem gravitace sesypou, zmeni to teziste!

              [ Zpět ]
              Datum: 20.11.2009
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kdo ví, odpoví..

                     

                K ostrovům se mohu chovat stejně ať leží v oceánu nebo uprostřed jezera (jak se s ostrovy má nakládat jsem psal výše). Nadto ten chlap neměl jezeza ve vstupních datech namapované.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.11.2009
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              dobrý nápad. život na ostrově, je přesně to, co jsem si přál.

              [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2009
              Autor: petrp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kdo ví, odpoví..

                     

                Neni to dobry napad. Pristi rok nas usata pasaz ceka v ramci objizdeni kepubliky. A nerad bych pri tom plaval s nalozenym kolem. ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 21.11.2009
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kdo ví, odpoví..

                       

                  Ono máš skoro jedno jestli do těch uší musíš doplavat nebo překonat hory. V každém případě mě ty Lužičky odrazují od ježdění směrem k jihu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.11.2009
                  Autor: petrp
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kdo ví, odpoví..

                         

                    Tak to my si nepripoustime. Jedeme co nejbliz u hranic - idealne pocitano v metrech - vetsinou po cyklostezkach a znackach. Myslim, ze ani treti rok nebudeme menit pravidla. I kdyz to pristi rok bude poprve vleze. ;)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.11.2009
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kdo ví, odpoví..

                           

                      Jo u nás vede v jednom místě přesně po hranici pěší turistická cesta vysypaná dřevěnou drtí aby se po tom měkce chodilo. Ale to asi na natěžko naložené kolo moc nebude.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 21.11.2009
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Kdo ví, odpoví..

                             

                        Jestli to vede odnekud nekam a _po_nasi_strane_ tak je nase. ;-) Vynechavame jen mista, kde se projet neda, je to zakazane, nebo kdyz na vecer sjedeme kvuli noclehu a krmeni nekam do vnitrozemi a druhy den bychom se vylozene vraceli. Mozna bychom od Tebe mohli nacerpat nejake tipy. Ze ktereho ucha jsi?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 21.11.2009
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kdo ví, odpoví..

                               

                          Z toho severnějšího (levého). Zmiňovaná cestička tedy nebude pro vás, sice vede při hranici, je od někud někam, ale na německé straně.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 22.11.2009
                          Autor: petrp
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Kdo ví, odpoví..

                                 

                            Uff, to mi odlehlo... ;) No, zatim jsme zakoncili na Bozim Daru. Takze by to tenhle rok mohlo dat i na ty usi, leve snad urcite. ;)
                            Jaka nas cekaji prevyseni x povrch? Zatim nejhorsi to bylo kolem Chebu. Ne moc vysoke, zato ale ostre kopecky a cesta v nejhorsim stavu vzdy v nejspodnejsim bode udoli. ;-(

                            [ Zpět ]
                            Datum: 22.11.2009
                            Autor: Murphy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kdo ví, odpoví..

                                   

                              To asi by bylo spíš na PepíkaW, já jezdím raději po asfaltu. Ale přímo ve výběžku žádné úplně hrozné kopce nejsou, je to vlastně už za horama.
                              Když si to tak probírám v hlavě, velká část cest "nejblíž k hranicím" (značené turistické, případně cyklo) jsou po dobrých lesních cestách. (Pokud je nezničí dřevaři) Až to bude aktuální, dej vědět něco můžeme prokonzultovat.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 22.11.2009
                              Autor: petrp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kdo ví, odpoví..

                                   

                              Jo, od Cínovce k tomu Petrovu Uchu bych věděl. Jen to bude místy kousek od čáry. Třeba v Parku se u Doubice dostaneš až tak 5km daleko od hranic. Nebo to riskneš kratší cestou a blíž, ale riskuješ, že zaplatíš "vstupné" :o)
                              Dej pak včas vědět.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 22.11.2009
                              Autor: PepikW
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Kdo ví, odpoví..

                                     

                                Dik obema. Videl bych to tak nejdriv na kveten, spis pozdeji.
                                Vstupnemu se vyhneme. To je povolena vyjimka. ;-)
                                I na vode jsem ochotek riskovat vstupne jen malokdy a tam je to vetsi lakadlo.... ;-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 22.11.2009
                                Autor: Murphy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kdo ví, odpoví..

                     

                Jsem si říkal, kdy se ozve někdo z těch "schlíplých uší"... :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 21.11.2009
                Autor: k.vl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Střed ČR je určený a je na okraji obce Číhošť

    http://leleknakole.rajce.idnes.cz/Stred_CR/

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2009
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      To už uhádl Milann nahoře :-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2009
      Autor: básník
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Jéje, my jsme úplně zapomněli hádat!!! Já už úplně zapomněla, že jsme tu měli "cyklistické hádanky" vždy pro aktuální týden.

    Hele z dovolneých musí být materiálů až až, tak že bychom téma zase oživili?!?

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2009
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Z dovolené to sice není, ale to snad nevadí. 8-)

    http://burisek.rajce.idnes.cz/Hadanka/

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2009
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Býkov, Hromnice

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2009
      Autor: újezďák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Trefa! A to jsi gůglil nebo to znáš? ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2009
        Autor: Burajda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kdo ví, odpoví..

               

          napůl .... náhoda a klika
          ne pamatuju si to z časopisu Týden ( jsem předplatitel) takže jsem si do google dal týden brana býk a..... voala ,hnutí odporu má prostě svoje metody

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2009
          Autor: újezďák
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kdo ví, odpoví..

                 

            A kruci! Zřejmě nějaký dobrý klub ... pardon hnutí. 8-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2009
            Autor: Burajda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Sice s krizkem po funuse, ale dovolim si nesouhlasit - zadny Bykov, Hromnice, Tohle je prece muj motor! :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 14.12.2009
      Autor: m
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Pro Pražaci

    http://arabice.rajce.idnes.cz/hadanka_1/

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2009
    Autor: Arabice
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Bohnice,Bohnická 36, statek Vraných

      [ Zpět ]
      Datum: 22.11.2009
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Bezva!

        [ Zpět ]
        Datum: 22.11.2009
        Autor: Arabice
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Víte kde nají tuhle jednohubku? Pavlína je jako měřítko.
    http://vvaclav.rajce.net/Hadanka_4

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2009
    Autor: vvaclav
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Lipnice n. S.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2009
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        ...?

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2009
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kdo ví, odpoví..

               

          trefa

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2009
          Autor: vvaclav
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Jsem chtěl napsat "že by u tebe v ložnici ?" a ona je tam jako měřítko,ale sluší jí to ;o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2009
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Tak zrovna takhle jsem to nemyslel s tím měřítkem. Jinak samozřejmě vyřídím poklonu..........

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2009
        Autor: vvaclav
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    http://mur.rajce.idnes.cz/Hadanky/#DSC02308.JPG
    Tak schvalne, jestli nekdo predbehne Medveda. ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 02.01.2010
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Jako kdo první napíše "odpověď obálkou"?!? :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.01.2010
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Libovolne. ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 03.01.2010
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Kno víz, odpovíz..

           

      Nepředběhne. :o))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.01.2010
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Kno víz, odpovíz..

             

        Omyl, předběhla - "odpověď obálkou" jsem sem napsala jako první :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 03.01.2010
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
        • Re: Kno víz, odpovíz..

               

          Už zas si hrajete sami ? :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 03.01.2010
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Kno víz, odpovíz..

                 

            Já ne. Já jsem správnou (doufám) odpověď napsal do společné diskuse...

            [ Zpět ]
            Datum: 03.01.2010
            Autor: Medvěd
            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kno víz, odpovíz..

               

          Obavam se, ze ma Medved pravdu. Zadna odpoved obalkou mi od Tebe neprisla.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.01.2010
          Autor: Murphy
          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kno víz, odpovíz..

                 

            Nic takového jsem také neslibovala...
            Jen jsem první napsala "odpověď obálkou" :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 03.01.2010
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12
            • Re: Kno víz, odpovíz..

                   

              Jenze Medved odpovedel spravne a to sem - do diskuze. 8-D

              [ Zpět ]
              Datum: 03.01.2010
              Autor: Murphy
              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Kno víz, odpovíz..

                     

                Ale je pravda, že jsem to řešení trochu zašifroval, aby ten kostel mohli hádat i jiní nebo si aspoň lámat hlavičku, kam a jak jsem název obce napsal... :o))

                [ Zpět ]
                Datum: 03.01.2010
                Autor: Medvěd
                Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Kno víz, odpovíz..

                       

                  Proč znáš děláš nesvéprávné jedince, nebo aspoň předškolkové děti?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.01.2010
                  Autor: pro_pa
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                  • Re: Kno víz, odpovíz..

                         

                    KAŽDÁ hádanka, rébus, skrývačka a podobně, je něco jako hra pro malé děti. Tu odpověď jsem malinko skryl proto, aby měli i ostatní ještě šanci hádat. Kdybych okamžitě napsal správnou odpověď, zkazil bych všem ostatním požitek z hádání. A já nerad kazím ostatním hru. Na druhou stranu jsem dostal od Radky už v minulosti vynadáno za to, že odpověď píšu zadavateli hádanky do obálky.

                    Takže do společné diskuse to řešení přímo napsat nechci, abych zdejším "předškolkovým dětem" nekazil radost ze hry, a do obálek autorovi to mám od zdejší samozvané šéfové zakázáno. Jakou jsem měl tedy jinou možnost?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.01.2010
                    Autor: Medvěd
                    Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kno víz, odpovíz..

                           

                      Tak já se zeptám přímo, když si to nepochopil. Máš pocit, že jsme předškolkové děti, nebo idioti bez rozumu, že ten tvůj nadpis máme považovat za nějaký kvíz a dále hádat, kde to vlastně je?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.01.2010
                      Autor: pro_pa
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        Zdaleka ne každý si toho všiml. A nemusí kvůli tomu být předškolkové dítě nebo idiot bez rozumu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.01.2010
                        Autor: Medvěd
                        Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          I o tom si vedeš statistiku? Kdo si čeho všiml a nevšiml? :-))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.01.2010
                          Autor: pro_pa
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            Proč bych měl? Prostě jen komunikuju s několika dalšími jedinci, kteří si té mojí skrývačky nevšimli, tudíž jim nic nebránilo, aby si dál nad hádankou lámali hlavu. A o to mi šlo.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 03.01.2010
                            Autor: Medvěd
                            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Kno víz, odpovíz..

                           

                      Už se tady zase blbne na kvadrát. Uvedu příklad: Kdysi dávno dával PepíkW mezi hádanky sochu sv. Vojtěcha co stojí na Labi u Čertových schodů. Odpovídal jsem mu obálkou, protože jsem si chtěl ověřit, že jsem sochu opravu poznal a přišlo mi blbé odpovídat v diskusi, když okolo té sochy jezdím relativně často, takže nepoznat ji by bylo pro mě spíše ostudou. Takže jsem také chtěl, ať to zkusí uhádnout někdo odjinud. Ještě, že se tato obálková konverzace neprovalila před zdejšími hádankovými puristy. :)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 04.01.2010
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        Jo, jo, přesně tak, konverzace v poslední době je tady úděsná, někomu vadí, že nedostává obálky, někomu zase že dostává, někomu vadí auta, někomu zase ti co jim vadí auta, je to tady jak u tří čepic :-) doufám že novým rokem jste si někteří dali předsevzetí: třeba, UŽ NEBLBNOUT NA TOMHLE FÓRU!

                        [ Zpět ]
                        Datum: 04.01.2010
                        Autor: jipík
                        Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kno víz, odpovíz..

                         

                    Mne to prislo docela vtipne. Taky jsem si toho hned nevsimnul, i kdyz jsem vedel, o jake slovo se jedna. A prave v tehle diskusi mi to prijde nejmene zavadne.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.01.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kno víz, odpovíz..

                           

                      No dobrá, tak jste mně s Ivčou přesvědčili. Mně to napadlo ihned jakmile jsem nadpis viděl a přišlo mi to velmi jednoduché, až opravdu triviální, takže Medvědův příspěvek ve mně vyvolal dojem, že z nás má srandu, když to vydává za kvíz.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.01.2010
                      Autor: pro_pa
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        Koukam, ze jsem za jedineho verejne vyhlaseneho blbce... ;-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.01.2010
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          Nejsi ani zdaleka jediný. :o))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.01.2010
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          Nejsi. Já to pochopil až teď. I když tuhle vesnici náhodou znám, tak mi to nesecvaklo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 04.01.2010
                          Autor: petrp
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        Až tak triviální to nebylo, pokud hned od začátku nmevíš co hledáš, já do dneška o nějakém Knovízu nikdy ani neslyšel a hledat v lexikonu název téhle vesničky podle mírně pozměněného slova není tak jedoduché.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 04.01.2010
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        Přesně - jakmile jsem ten nadpis viděla, tak mi to přišlo taky jednoduché. Jenže já ho do té doby prostě neviděla :-D
                        A když už toho blbce mám ze sebe veřejně vyhlásit úplně - vlastně jsem se chystala původně napsat, ať už ksakru přestanete napínat a prozradíte to. A teprve v tom prázdném okénku pro odpověď ten nadpis zařval.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 04.01.2010
                        Autor: Ifča
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          Úplně to samé. Já ty nadpisy nesleduju tak pečlivě, takže mi furt nebylo jasý, vo co tady gou. Takže takyblbec, těší mně.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 04.01.2010
                          Autor: Zakarr
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            Proběhl psychologický průzkum mezi čtenáři, jakým způsobem čtou.
                            Většina z nich (z nás) v textu čteném zběžně (rychle) nečte kompletní slova - písmeno po písmeni, ale pouze počáteční písmena a zbytek si podle zaměření textu domýšlí.
                            Kolikrát se mě (a vám jistě také) stalo, že jsme určité slovo museli číst několikrát, než nám "docvaklo", co nám vlastně autor sděluje (původně jsme čtli něco ouplně jiného) ...
                            8-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 05.01.2010
                            Autor: pavka
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            Na tomto webu žádné takové "fintičky" a přesmyčky a podobné pič..inky nemají co dělat. Nejsme na křížovkářském fóru... Leda snad a možná kdyby autor to příspěvku přímo napsal., že správnou odpověď "zašifroval" do příspěvku...

                            Zprzněného nadpisu jsem si všiml, pochopil jsem, že Medvěd odpověď "zašil" do nadpisu, ale protože nemám o existence Knovízu ani tucha, tak mi to bylo stejně na prd...

                            Nicméně nelíbí se mi, jak z nás dělá Medvěd blbce, že jsme tu jeho "triviální" slovní hříčku nepochopili. Já ale sem nechodím přemýšlet (toho mám v práci až po ...), ale relaxovat...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 05.01.2010
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
                            • Re: Kno víz, odpovíz..

                                   

                              Vzdyt jsi v hadankach. Sem prece chodis premyslet, ne? ;-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 05.01.2010
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Kno víz, odpovíz..

                                     

                                Hádat, co je na fotce; ne přemýšlet nad významem nějakých jakože překlepů... ;-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 05.01.2010
                                Autor: hekynen
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -14
                                • Re: Kno víz, odpovíz..

                                       

                                  Vzdyt nemusis. Proste to ignoruj a hadej, co je na fotce. ;-b

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 05.01.2010
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: +16 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Kno víz, odpovíz..

                                         

                                    ...oj chA
                                    :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 05.01.2010
                                    Autor: hekynen
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -13
                            • Re: Kno víz, odpovíz..

                                   

                              :-)))))))
                              Ale nejlepší vtip nakole je vedle!!!

                              [ Zpět ]
                              Datum: 05.01.2010
                              Autor: Zakarr
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Kno víz, odpovíz..

                       

                  A proč myslíš, že už sem nikdo jiný nedal další pokus o odpověď...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.01.2010
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -14
                  • Re: Kno víz, odpovíz..

                         

                    Vy něco vidíte? Tedy kromě těch vašich nejapností, které za seriózní pokus o odpověď opravdu považovat nelze...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.01.2010
                    Autor: Medvěd
                    Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kno víz, odpovíz..

                           

                      Bývá obvyklé, že když někdo odpoví správně, tak ostatní již neodpovídají. Tak proč by měl někdo odpověď psát, když si jí již napsal.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.01.2010
                      Autor: pro_pa
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12
                      • Re: Kno víz, odpovíz..

                             

                        A není to škoda? Ne každý má možnost být připojen 24 hodin denně. Proč by neměli dostat šanci i ti, kteří se připojí o pár hodin později? Jak by se Ti například líbilo, kdyby sem někdo dal hádat nějaký další kostel nebo jinou stavební památku a já jen proto, že bývám připojen často a nezřídka i dlouho, bych okamžitě odpověděl, aniž bych dal ostatním šanci?

                        Hlavně mi není jasné, proč reaguje někdo, kdo správnou odpověď sice nezná, ale hlavně když provokuje nějakými rádoby vtipnými (ve skutečnosti ovšem vyloženě hloupými a trapnými) poznámkami o "odpovědích v obálce", které vlastně vůbec neexistují. Zkus mi to vysvětlit. Mně osobně to připadá nesmírně destruktivní. Koukni se, co se Radce podařilo z nevinné a zajímavé hádanky vytvořit... PROČ? Co ji k tomu vede?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.01.2010
                        Autor: Medvěd
                        Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          Do Prčic... já si pořád hážu přesmyčku slova "nepředběhne" a pořád nic... a dokonce tady čtu ty Vaše dohady a pořád nic...
                          Až teď. Náhodou se to povedlo. :-) Úžasné, jak člověk dokáže koukat a nevidět.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.01.2010
                          Autor: Ifča
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            Naše rodina je na tyhle věci hodně vysazená. Častujeme se vzájemně něčím podobným pravidelně. Že si člověk může oči vykoukat a přesto nevidí něco, co přímo bije do očí, je naprosto běžné a normální - na tom bývá založeno hodně takových hříček.

                            Teď si trochu rýpnu: Měli by si to uvědomit hlavně řidiči a počítat s tím, když se rozhodují, jak rychle a jakým stylem kudy pojedou.

                            Prosím o shovívavost a zdrženlivost. Není mým úmyslem učinit z tohoto vlákna další nezáživnou hádku o nezodpovědnosti řidičů. ;o))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 03.01.2010
                            Autor: Medvěd
                            Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kno víz, odpovíz..

                                   

                              Prosím o shovívavost, ale taky si trochu rýpnu. Mohl jsem si oči vykoukat a Knovízu jsem si také nevšiml - to se ti, Medvěde, povedlo.
                              Ale jinak ve zdejší diskuzi nevidíš do očí bijící skutečnost, že už tě tady má spousta lidí plné zuby a že kvůli tobě spousta lidí přestala tuto diskuzi úplně navštěvovat. Já o tom také vážně uvažuju. Je mi jasné, co odpovíš - že máš právo se svobodně vyjadřovat atd. atd..
                              Ale nemáš svobodné právo manipulovat - to už se pohybuješ daleko za hranicí slušného chování.
                              Jestli v tom chceš pokračovat, potom si ale uvědom, že to samé právo mají i motoristé. Nevidím rozdíl mezi rizikem, hlukem, smradem z výfuku a tebou úmyslně produkovaným stresem a blbou náladou ve zdejší diskuzi.
                              Jestli s tím nepřestaneš, přestanu sem chodit, protože zdraví je mi přesnější.
                              A to samé doporučuji tobě - přestaň si stěžovat na auta a odstěhuj se z Prahy na venkov - tady skoro žádná nejsou.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.01.2010
                              Autor: IQTyqve
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            Jo, tak já na tom byl úplně stejně, pak jsem to vzdal a udělal jsem dobře když je odpověď v nadpisu.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 04.01.2010
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          Možná úplně to samé, co vede tebe udělat z mnoha zajímavých diskuzí nezáživné patlaniny. Když se nad tím zamyslíš, zjištíš odpověď.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.01.2010
                          Autor: pro_pa
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
                        • Re: Kno víz, odpovíz..

                               

                          No, pokusím se to teda vysvětlit. Přesmyčku jsi sice udělal, ikdyž já osobně nevím, co je v "Kno víz, odpovíz" za přesmyčku, když je správná odpověď Knovíz, ale budiž...
                          Já osobě si přesmyčky představuji jinak. Ovšem z této jednoduchosti je pak patrné, že nedokážeš pochopit to, co jsem svoji odpovědí "odpověď obálkou" myslela já.
                          Takže...

                          Murphy ve svém příspěvku napsal:
                          "Tak schválně, jestli někdo předběhne Medvěda".

                          No a protože ty jsi sem před časem zavedl odpověď typu "odpvěď obálkou", která byla vždy akceptována jako správná, aniž by měl kdokoli z nás možnost přesvědčit se o tom, zda se za tím oznámením skrývá či neskrývá úkon, který je slovně uveden (tedy je zaslána odpověď oblákou), tak jsem prostě použila odpověď ve tvém stylu, když jsme k tomu byli Murphym vyzváni.

                          Prostě jsem sem dala odpověď, jakou jsi sem několikrát dal ty, tedy "ODPOVĚĎ OBÁLKOU".
                          Vůbec nejde o to, zda jsem to rovněž provedla. V tomto okamžiku mi šlo jen o to, že když má být někdo rychlejší než ty, tak přece zcela jasně a logicky použije odpověď, kterou jsi tady nesčetněkrát použil ty.
                          A to jsem udělala.
                          Halí belí, to je celý...

                          Prostě pro mě je hádání hádanek a tvoje osoba spojena v jednoznačnou odpověď "ODPOVĚĎ OBÁLKOU".
                          A protože jsem to sem napsala dřív než ty, tak jsem odpověděla jako první přesně podle zadání v Muprhyho příspěvku a tudíž z mého pohledu i správně.
                          Ale to je úplně jedno, o tohle tady nejde.

                          Prostě nejde o žádné rýpaní, jak se domníváš - moje odpověď byla zcela logická na to, co Murphy zadal.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 04.01.2010
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
                          • Re: Kno víz, odpovíz..

                                 

                            V prvé řadě bych vám doporučoval myslet dřív, než něco napíšete - tedy víc používat mozek. Když tak nečiníte, píšete hlouposti a nezřídka pak člověka napadáte za neexistující "prohřešky".

                            Žádnou PŘESMYČKU jsem neudělal, tudíž nevím, proč mi ten nesmysl předhazujete. Z hádankářského hlediska šlo o skrývačku kombinovanou se záměnkou a přísuvkou. http://www.e-rebus.cz/HADANKY.htm

                            Co jste svojí "odpovědí obálkou" myslela nebo nemyslela, je mi jedno. Pokud Murphy napíše, že je zvědavý, kdo předběhne Medvěda, určitě tím nemyslel, kdo napíše sebeblbější příspěvek dřív, než se připojím, nýbrž kdo dřív než já najde a oznámí správné řešení jeho hádanky.

                            Svou "vtipnou" odpovědí jste mě a nejspíš i další diskutující uvedla v omyl, že jste hádanku rozluštila a správné řešení odeslala v obálce zadavateli. Protože se jednalo o hádanku poměrně těžkou (velmi podobných kostelů se nacházejí po republice stovky), chtěl jsem vám k úspěšnému vyřešení dokonce veřejně pogratulovat. O to víc překvapen jsem byl, když mi Murphy napsal, že od vás žádnou obálku s řešením neobdržel.

                            Moje reakce typu "odpověď obálkou" byla vždy podložena SKUTEČNÝM ŘEŠENÍM hádanky, nejednalo se tudíž o nějaké bluffování, jaké jste tu teď předvedla vy. Tento typ odpovědi, jak jsem tu už několikrát psal, byl motivován mou snahou umožnit ostatním pokračovat v hádání. Zadavatel hádanky pak ve společné diskusi zpravidla potvrdil správnost mé odpovědi a řešení vyjevil až v okamžiku, kdy se už nikdo další o řešení nepokoušel.

                            Jestli tedy po této vaší sabotáži ještě někdo bude mít chuť sem dávat nějaké fotografické hádanky, chtěl bych vás poprosit, abyste se vyvarovala podobného jednání a přispívala jen tehdy, pokud se domníváte, že jste přišla na správnou odpověď.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 04.01.2010
                            Autor: Medvěd
                            Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Kno víz, odpovíz..

                                   

                              Tak jsme si to vyjasnili (píšu to pod Medvědův příspěvek, ale obracím se na oba), a můžete zas chvíli nechat prostor pro hádanky a odpovědi.
                              Posouzení vtipnosti Radčiny odpovědi i Medvědova rébusu ponechme každému jednomu čtenáři, což?

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.01.2010
                              Autor: Joe-CUBE
                              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                              • Re: Kno víz, odpovíz..

                                     

                                Osobně bych z těch hádanek striktně vynechal kostely a možná tu zas bude klid ;-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 04.01.2010
                                Autor: Jarda
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                • Re: Kno víz, odpovíz..

                                       

                                  Co zakázat rovnou i hádanky a hlavně PŘESMYČKY a skrývačky kombinované se záměnkou a přísuvkou... ;-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 04.01.2010
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Jelikož už dopředu vim, co se tady rozjede, zavírám. Škoda. Já už nevim, jestli mám kroutit hlavou, nebo se otáčet celej...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2010
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Přesně tak... Opět se to zvrhlo k bitvě o kýblíčky a písečné bábovičky... Prostě opět je to o ho...

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2010
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
  • Re: Kdo ví, odpoví..

         

    Můžete zas hádat (ale nehádat se!).
    http://pepikw.rajce.idnes.cz/Hadanka/
    Co to je za skupinu balvanů a kde?
    PS. omluvte kvalitu fotek z prvního digiťáku :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 04.01.2010
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Ještě by mohla být doplňující otázka pro zahadology - k jakému nedpřirozenému jevu došlo poblíž?
      :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2010
      Autor: PepikW
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kdo ví, odpoví..

           

      Zkusím : Bílé kameny u Jítravy, Zkamenělí sloni ?

      [ Zpět ]
      Datum: 04.01.2010
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Kdo ví, odpoví..

             

        Ty to nezkoušíš, ty to víš!

        Tak ještě tu záhadologickou....

        [ Zpět ]
        Datum: 04.01.2010
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kdo ví, odpoví..

               

          Myslíš tu proměnu slonů v kámen? ;-)
          http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/u...

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2010
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kdo ví, odpoví..

               

          Navrhuji tvůrci webu aby na hádanky udělal nějaký aparátek s funkcí:
          a) založím novou hádanku
          b) odpovědi mi budou chodit obálkou
          c) u odpovědi zaškrtnu dobře X blbě
          d) pod hádankou se budou zobrazovat přezdívky+čas odpovědi+správěXšpatně.
          e) odpovídání na hádanku ukončím
          d) pod hádankou se zobrazí moje správná odpověď.
          Tím se uspokojí ego nás co se snažíme uhádnout co nejdřív i nás co jsme rádi, že jsme to také poznali a chceme to dát ostatním vědět jak jsme chytří.

          [ Zpět ]
          Datum: 04.01.2010
          Autor: petrp
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kdo ví, odpoví..

                 

            Pro začátek by stačilo posílat odpovědi SZ a po čase zveřejnit pořadí a správnou odpověď. Na to by stačila stávající funkčnost.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2010
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              Kdyz budu vedet, jaka mne ceka administrace, uz nikdy zadnou hadanku neuverejnim.
              I kdyz - za kostelnimi hadankami muze nasledovat lehka navazna: "Hadejte, kdo odpovedel prvni spravne?" ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: Murphy
              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kdo ví, odpoví..

                 

            Nechal bych tomu raději volný průběh.....

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2010
            Autor: PepikW
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              Jsem pro, ovšem to by do toho nesměla jistá osoba zasahovat svými rádoby vtipnými glosami. Kdo chce, mohl by odpovědět rovnou do diskuse, a kdo chce dát příležitost i dalším, mohl by odpověď poslat zadavateli obálkou, aniž by za to byl peskován.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Kdo ví, odpoví..

                 

            Hele, tohle myslíš vážně nebo si děláš legraci?!?
            Nějak nemůžu najít smajlíky...

            Je fakt, že mi vyhovovalo, dokud se tu hádalo rovnou do diskuze. Bylo to super a každý hned věděl, v jakém je hádanka stavu.
            Ale teď - jeden neví, jestli je už uhádnuto nebo se má ještě namáhat...

            Musím říct, že odpovědi do obálky mi teda rozhodně nevyhovují...

            [ Zpět ]
            Datum: 04.01.2010
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              A stejný názor musí mít povinně i ostatní...

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Kdo ví, odpoví..

                     

                Muzou, nemusi, ... Ale v tomhle pripade netreba komentovat. Znas to s tim mluvenim, mlcenim a drahymi kovy? ;-)
                Konec koncu - nic nikomu nebrani, aby si zalozil vlastni hadanky. Klidne mohou koexistovat "hadanky obalkove" a "hadanky diskusni" a treba i "hadanky podoboji". Kazdy zpusob ma neco do sebe a kazdy ma pravo na vlastni priznivce.
                Komu vadi stavajici neujasneny zpusob, necht si zalozi vlastni s jasnymi pravidly a narusitele perzekuuje mazanim.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.01.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kdo ví, odpoví..

                       

                  O.K. Mě jen vytáčí, když nositel jednoho názoru už dopředu předjímá způsob hádání, který mu nevyhovuje, a snaží se prosadit svou vůli tím, že sabotuje jeho průběh vytvářením zdání, že hádanka byla již vyřešena.

                  Když chce někdo napsat řešení přímo do diskuse, určitě mu v tom nikdo bránit nebude, ale nemůže přikazovat ostatním, aby to dělali stejně, nebo je k tomu dokonce nutit preventivním znevažováním a zesměšňováním jiných způsobů, než je ten jeho "jediný správný".

                  Pokud tedy Radka řešení znala, nikdo jí nebránil v tom, aby ho napsala přímo do diskuse. Nemůže ale předepisovat ostatním, jak, kdy a kam mají svá řešení napsat. Já se opravdu nehodlám podřizovat jejím vrtochům a nenechám si od ní nic předpisovat. Stejně jako by si ona nenechala nic předepisovat ode mě.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 04.01.2010
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kdo ví, odpoví..

                         

                    ...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.01.2010
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Kdo ví, odpoví..

                         

                    Vzdyt. Zalozte si vlastni hadanky, nebo se tu nehadejte.
                    Pro upresneni - jsou to stribro a zlato.


                    Howg.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 04.01.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              mě je to úplně jedno jaká je metoda hádání. ale pokud bych si musel vybrat, obálky mě přijdou zajímavější protože pak vím, že jsem jediný kdo to uhádl nebo naopak, že otázka byla lehká a uhádl ji každý, případně jsem starý pitomec, protože to uhádl i XY a já ne.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: petrp
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              Přesně tak, přečtu si odkaz mezi novejma příspěvkama, a pokud se chci potrápit, hledám a nečtu dál. Nevím, proč to víc komplikovat.

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kdo ví, odpoví..

                   

              A co si občas lámat hlavu nad odkazem na nějaké pěkné auto? Proč se tady všichni tváříme, jako že nás auta vůbec nezajímají? Vždyť pěkné auto je kolikrát mnohem hezčí i užitečnější než kostelík :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 04.01.2010
              Autor: IQTyqve
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -17
              • Re: Kdo ví, odpoví..

                     

                Vazne Ti je tak strasne lito, ze v teto diskusi jeste neni 200 prispevku na tema auta proti cyklistum? ;-(
                Nebo se jen snazis vyprovokovat Medveda a ryt do nej?

                [ Zpět ]
                Datum: 04.01.2010
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +20 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kdo ví, odpoví..

                       

                  Tobě už z toho Medvěda taky pěkně hrabe. Aby ses z něj náhodou nepodělal.
                  Takže podle tebe se tady kvůli jednomu psychotickému antimotoristovi nesmím o autech ani zmínit, budu okolo toho "vosího hnízda" chodit po špičkách, zatímco on mi svými psychotickými řečmi může zkazit náladu kidně i o Vánocích. Vem už konečně rozum do hrsti chlape, tady není "Medvědovo"!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.01.2010
                  Autor: IQTyqve
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -16
                  • Re: Kdo ví, odpoví..

                         

                    To nerikam. Jen si myslim, ze je naprosto zbytecne umyslne rozdmychavat nove potycky a tim zanaset dalsi diskuse. Nechci se ted zastavat Medveda, sam autem jezdim. Ale neprijde mi vhodne strkat tycky dynamitu do zhavych uhliku jeste ne uplne vyhasleho svaru.

                    Dokonce jsem vazne zapremyslel o vlivu stresu, ktery Medved prinasi. Nevim, mne to zase nijak vazne nestresuje. Jen mne to nuti se obcas zamyslet nad nasim konzumnim zivotem. Diky mu za to. V souctu + a - povazuji Medveda za prinos, ne za skodnou, vhodnou k odstrelu.

                    A pak je tu jeste jedna vec - I kdyz se tu obcas postuchuje jako male dite (to nicmene vyzaduje stejnou reakci i na druhe strane), neziskal jsem dojem, ze by nekomu CHTEL ublizovat. Totez bohuzel nemuzu prohlasit o Tobe. Tim myslim, napriklad hodnoceni Medvedovych rodicovskych schopnosti a vlivu stresu na karcinom. Jestlize jsou nektere jeho vyroky na "presdrzku", jak se tu par lidi vyjadrilo, byl tenhle Tvuj konkretni prispevek primo na "baseballovou palkou do vazu".

                    Neznam Te, nechci hodnotit, ale jestli Te Medvedova existence vytaci natolik, ze na nej proste MUSIS utocit, kdyz od nej neco ctes, dej si ho na black list a prosedlych prispevku si nevsimej.



                    Uvazoval jsem, proc se mi tady libi vic, nez treba na www.raft.cz. Je to nejspis proto, ze se tu diskutujici bavi i o beznych vecech a nedrzi se jen technickych a s hlavnim nametem souvisejicich temat.

                    Bylo by ale fajn, kdyby se dodrzela alespon nejaka uroven. Dle meho odhadu ji Medved tak nejak udrzuje. Radka, Hekynen a jini vasnivi odpurci taky. Zkus to taky.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 05.01.2010
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: +23 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kdo ví, odpoví..

                           

                      Velké + doufám že to tady už pojede v takovém duchu, který jsi nastínil a hlavně aby to vydrželo po celý rok 2010 a pak už si na to zvyknem a bude to jakási norma, která bude platná snad až do toho roku 2012 :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.01.2010
                      Autor: jipík
                      Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Kdo ví, odpoví..

                           

                      Že tebe M. nestresuje ještě neznamená, že nestresuje nikoho jiného.
                      Na výrazném vlivu stresu na karcinom a mnoho dalších, život ohrožujících onemocnění, trvám. Na hodnocení rodičovských schopností M. také.
                      Trvám i na tom, že stres je mnohem nebezpečnější než motorismus, protože má na svědomí mnohem víc mrtvých a nešťastných lidí.
                      Z tohoto hlediska mám plné právo vyžadovat, aby M. tu svoji nevymáchanou hubu konečně zavřel, nebo aby šel bojovat tam, kde diskutují OPRAVDU nebezpeční motoristé.
                      Na tomto svém tvzení nevidím nic na "baseballovou pálkou do vazu".
                      Svojí reakcí jen potvrzuješ, že s tím stresem mám pravdu a že se to bezprostředně týká i tebe - zdá se, že díky M. manipulaci už jsi v takovém stresu, že naprosto reálně uvažuješ o brutální formě násilí, která by nemohla skončit jinak, než mým funusem.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.01.2010
                      Autor: IQTyqve
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -17
                      • Re: Kdo ví, odpoví..

                             

                        Ocividne jsi nepochopil, co jsem napsal. Hodnotil jsem Tvuj prispevek podle stupnice, na ktere M dosahl stupne "na presdrzku". V kazdem pripade jsi zasel velice daleko za hranice slusneho chovani. Snazil jsem se nedat na to, co jsem o Tobe slysel, a udelat si nazor sam. A pozor - nebylo to od M. Ten se o Tobe kupodivu vyjadruje velmi mirne.
                        V danou chvili nehodlam polemizovat, jestli je nebezpecnejsi motorizmus, nebo stres. Navic jsem psal, ze jsem i o tomto aspektu uvazoval. Slo mi o to, ze nektera tvrzeni v urcite situaci a kontextu pusti do sveta jen naprosty hulvat. A to se jeste vyjadruji hodne mirne. Zvlast se divim, ze to dokazal tak hle prejit Medved.
                        I kdyz s nekterymi jeho vyvody a nazory nesouhlasim (a taky jsem to psal do diskusi i jemu po obalkach), vim ted celkem jiste, s kym z vas dvou bych radsi sel do hospody. Promin, ale Ty bys to nebyl.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 05.01.2010
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: +17 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kdo ví, odpoví..

                               

                          Já bych s tebou do hospody šel, kdybys nechal tu pálku doma.
                          Máš-li tou "situací" a "kontextem" u nebohého M. na mysli ten karcinom, uvědom si jednu věc.
                          M. tady už několik let dělá ze všech motoristů vrahy, ze všech potratů vraždy, ze všech podnikatelů gaunery.
                          A taky ho vůbec nezajímá, jestli jsou jeho slova slušná v "situaci" a "kontextu" lidí, kteří si to tady po něm čtou. Takže jestli ti teď pláče na rameni, jak hluboce jsem ho ranil, tak já toho hulváta nelituju ani trošku.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 05.01.2010
                          Autor: IQTyqve
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
                          • Re: Kdo ví, odpoví..

                                 

                            Já pořád nějak netuším, proč se tohle musí zase řešit v původně neškodném a zajímavém tématu :-(

                            [ Zpět ]
                            Datum: 05.01.2010
                            Autor: Jarda
                            Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kdo ví, odpoví..

                                   

                              Protoze to tady bohuzel zacalo. A protoze mi proste prislo, ze bychom se tu mohli vsichni chovat slusne. Jak je videt, ne. ;-(

                              Netvrdim, ze M obcas nenapise neco necitliveho. Dokonce vim i o situaci ne uplne nepodobne tomu IQho prispevku. Nicmene to udelal NEUMYSLNE.
                              Kdyz neco takoveho dokaze vytahnout nekdo umyslne a pak se ohanet tak nesrovnatelne mene skodlivymi ciny protistrany, je asi vazne diskuse zbytecna.

                              Navic jsem se ted prichytl pri tom, co sam vycitam Medvedovi - ze v jedne diskusi opakuje ten samy argument nekolikrat.

                              Takze se omlouvam a zkusim se krotit.
                              Pojdme toto tema opustit a vratit se od hadani se k hadani hadanek.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 05.01.2010
                              Autor: Murphy
                              Hodnocení: +19 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Kdo ví, odpoví..

                                     

                                M. to dělá úmyslně, ten sobec moc dobře ví, co dělá!
                                Ještě když jsme spolu byli schopni normálně komunikovat, opakovaně a zpočátku i velmi slušně jsem mu kladl na srdce, že jeho slova o vraždách můžou ublížit mnoha lidem, třeba těm, kteří se momentálně pohybují ve stadiu rozhodování typu "být či nebýt" - takové stavy přicházejí například na ženské po potratu, na řidiče, kteří ať už úmyslně či vlastním zaviněním zabili neviného člověka apod. A ten blbec to vesele píše dál.
                                Ble.

                                Pochop už konečně, že jsi sedl na lep zlému, bezohlednému a bezcitnému chlapovi. Teda on je citlivý, VELMI. Ale jen na sebe.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 05.01.2010
                                Autor: IQTyqve
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -22
                              • Re: Kdo ví, odpoví..

                                     

                                Je vidět, že se tady vyskytuješ jenom krátce.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 06.01.2010
                                Autor: Holfi
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
                                • Re: Kdo ví, odpoví..

                                       

                                  Přesně tak....

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 06.01.2010
                                  Autor: PepikW
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
                                • Re: Kdo ví, odpoví..

                                       

                                  Na znamení souhlasu také posílám jeden mínus:-D

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 06.01.2010
                                  Autor: Joe-CUBE
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                                  • Re: Kdo ví, odpoví..

                                         

                                    Taktéž... ;-)

                                    Záporňáci to sú chlapci!

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 06.01.2010
                                    Autor: hekynen
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
                                    • Re: Kdo ví, odpoví..

                                           

                                      Zacinam se s +15 citit trapne. Nesly by tomu "+" odmazat vertikalne smerujici nozicky?

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 06.01.2010
                                      Autor: Murphy
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                    • Re: Kdo ví, odpoví..

                                           

                                      Hmm... Obsadil jsem momentale cele top five. Jen si nejsem jist, jestli je to dobre.

                                      Takze mi predpovidate, ze az tu budu dele, ziskam k Medvedovi averzi?
                                      Kolik casu mi davate? Rok, maximalne dva? ;)

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 06.01.2010
                                      Autor: Murphy
                                      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Kdo ví, odpoví..

                                             

                                        To je velmi indiviuální. Já ji ještě nezískal byť nad mnohým kroutím hlavou. Ale můj úplně nejvíc nejlepší kamarád je stejný antiautomobilista jako Medvěd, takže jsem v tom trénovaný. A na živo je to mnohem náročnější než v nějaké diskusi Nakole.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 06.01.2010
                                        Autor: petrp
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                      • Re: Kdo ví, odpoví..

                                             

                                        Víš , ono takových jako ty tady pár už bylo, zastávali se jeho názorů, v mnohém s ním souhlasili a obhajovali ho proti druhým (mimochodem IQTyqve k nim patřil), ale jen do doby než věcí o nich, které měl z obálkových diskuzí, zneužil i proti nim. Někde nahoře jsi psal, že bys šel radši na pivo s "nejmenovaným" , mohu ti říct, že přestože tě neznám a navíc jsi lehokolista, šel bych na pivo radši s nima i když mnohdy mají názory se kterýma nemusím souhlasit. Jenže když jim napíšu nebo řeknu , že s nima nesouhlasím, budou to akceptovat a hotovo a nikdo z tebe nebude dělat vraha (protože jezdíš autem) zloděje (protože jsi třeba podnikatel) a dalších a dalších nesmyslů, které ti tlačí do hlavy furt dokola a dokola. Zaprasí ( nejde jinak napsat) kdejaké téma, přestože s těma blábolama nemá nic společného, neustále tady zakládá ty svoje debilní témata o autech, ale když by měl něco proti těm opravdu debilním řidičům udělat , stáhne ocas mezi nohy a zaleze (zkus prohledat historii, třeba ti to něco napoví) Než se tady začneš navážet do lidí, měl by ses nejdřív trochu rozhlédnout, stejně jako bys to udělal , když příjdeš do společnosti pro tebe cizích lidí. Přeji ti brzké prokouknutí těch růžových brýlí, hlavně dřív než bys toho mohl litovat.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 06.01.2010
                                        Autor: Holfi
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                                        • Re: Kdo ví, odpoví..

                                               

                                          No, jestli jsem si vsimnul dobre, postuchovat prave tady zacal IQ. S M. nazory castecne souhlasim, castecne ne. Ale klidne at se tu s nim vsichni hasteri.

                                          Jen IQeho styl boje mi prisel za hranicemi snesitelnosti. V tom pripade jsem se navezl. A nemam pocit, ze bych se za to mel stydet.

                                          Navic ted po obalce zcela klidne s M. probiram, proc jsem dnes nebyl v praci na kole, ale autem.

                                          Ano, obcas se M. nacpe s antimotorizmem do nepribuzneho tematu, ale dost casto jen reaguje na cizi repliku. (Nebo jsem spatne zvolil vzorek diskusi?)
                                          Vrahy a zlodeje dokazu klidne prekousnout, kdyz vim, ze tim nemysli konkretne mne, ale jedna se o plamenou retoriku s vyssim cilem.

                                          Na druhou stranu mne M. privedl zpet k uvaham o nekterych aspektech motorizmu a konzumu. Pomer cena vykon. To u mne prevazuje nad prilis ostrou kritikou a castym opakovanim.

                                          A i kdybys mel pravdu a mel bych se bat casem nejakych zneuziti soukromych informaci - davno jsem si zvykl o sobe zverejnovat jen to, co mi nevadi, kdyz budou vedet vsichni. A to i kdyz to rikam blizkym kamaradum. Vzdy a vse se nakonec nejak dostane ven.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 06.01.2010
                                          Autor: Murphy
                                          Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Murphy

                                               

                                          Nějak se na tebe nedokážu zlobit :-)

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 07.01.2010
                                          Autor: IQTyqve
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Kdo ví, odpoví..

                                   

                              Protože to asi potřebují

                              [ Zpět ]
                              Datum: 05.01.2010
                              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

271 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024