reklama

Diskuse / strom hlasovani

Protoze nas prekvapilo, jak nekterym z vas schazi strom ve vypisu diskusi vyhlasuji hlasovani o jeho znovu zarazeni. Hlasovat budeme pomoci palce u tohoto prispevku. Pokud bude +50 hlasu prinutite nas znovu k zamysleni nad touto vlastnosti.

Hlavni nevyhodou dalsiho stromu je zpomaleni vykreslovani na pomalejsich pocitacich. Obecne bych vam doporucil pouzivat aktualizovane prohlizece ktere maji lepsi podporu java scriptu a vylepsene vykreslovaci jadro. Pokud mate problemy s rychlosti nacitani stranek tak stoji za pozornost napriklad Google Chrome http://www.google.com/chrome?hl=cs , ktery i na starsich masinach jede velice dobre.

[ Zpět ]
Datum: 06.11.2009
Autor: Yokozuna
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    A bude někde vidět, jak kdo hlasoval? :)

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: hekynen
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Nedržkuje a hlasujte.
      Na kecy bude času dost, až bude u palce nahoru min +50
      Michal to snad řekl dost jasně, né?!? :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2009
      Autor: radka
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        My uz znova nemuzeme, vis. ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        Blbý, že se nedá hlasovat několikrát. :-(

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2009
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Taky bych se přimlouval.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2009
      Autor: pro_pa
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      si piš, že to bude vidět.
      Po takové změně webu většinou webmáster hledá máslo na hlavách všech těch nespokojených kverulantů, kteří nepochopili potřebnost být v čele pokroku.
      Také počet hlasů pro google chrome se musí zvýšit přesně podle požadavků googlemástrů

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2009
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Moznost zapnout/vypnout stromy by nebyla?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Souhlasím s Murphym, že minule byla možnost si strom schovat, což by dobré a spokojení byli všichni.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: pro_pa
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      To se ale nejspis stejne nacte a zpomali... Kdyby slo nastavit preba petr diskuze, ci pro cely server - tak jako v ebance volim mezi javou a js...

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2009
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    héééj hlasujte! :-D

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    A když budou Nakolácké dětičky hodné a budou hezky klikat na správný paleček, tak my se zamyslíme, strom sice možná nedostanou, ale možná dostanou vyhledávání, samolepku, lízátko a malé, bezvýznamné plus.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: IQTyqve
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Mezi ikonkou s palcem nahoru a dolu by jeste mohla byt ikonka se zdvizenym prostrednickem. Jsem si jisty ze bychom vedeli, u kterych prispevku ji pouzit.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2009
      Autor: vasek
      Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        Tady na tom serveru jste něco na způsob daňových poplatníků. Svými pravidelnými návštěvami dáváte jeho majitelům možnost vydělat si peníze za reklamu. Takže je v zájmu majitelů serveru, aby dělali, co vám na očích vidí a ten strom vám bez meškání poskytli místo té taškařice s hlasováním.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2009
        Autor: IQTyqve
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Hm hlasoval jsem pro strom, ale přijde mi jednoduší nechat o vlastnostech/prostředí diskuse hlasovat před její změnou.
    "Nas taky prekvapilo ze nemate nejenom strom ale ani hacky a carky. Zaplat buh mate porad tecky mezi vetama.
    Kdy budeme hlasovat o nich ??

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    co se prohlížeče týče, tak bych radši zůstal u IE, protože jsem na něj zvyklej. Znamená ta tvoje věta, že když u něj zůstanu tak v téhle nové verzi některá témata prostě neotevřu?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2009
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Vsechno na serveru NaKole.cz by melo fungovat pro bezne prohlizece. Testovano v IE 7+ (6 nemusi fungovat vzdy korektne), FF 3+, Chrome, Safari.
      Chrome jsem uvadel jen jako vhodneho kandidata na pomalejsi stroje, protoze jeho vykon je obdivuhodny.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2009
      Autor: Yokozuna
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        supr!
        Počítač jsem kupoval novej ani ne před rokem a tehdy byly ty parametry slušný. Sice tahle komodita neuvěřitelně rychle zastarává, ale...

        Já počkám až se to tu doodladí a do tý doby se prostě do vláken jako "co právě posloucháte" atd. holt nepodívám (vždycky to spadne)

        Držím palce!

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2009
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          V tom vláknu Co právě posloucháte (či jak to je; nevidím text příspěvku, na který odpovídám; grrr) se otevřou i všechna linkovaná videa... A to asi ten počítač (prohlížeč) fakt neuchodí...

          [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2009
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            mě ta zase shodilo prohlížeč. Prostě se tma nepodívám. Ani doma ani v práci a tam je rychlost o dost vyšší...

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2009
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Taky mi nejde otevrit. Nejenom z toho duvodu bych rad mel moznost blokovat vlakna, aniz bych je musel vubec otevirat. Kdyz ho nesleduji a chci ho odprasknout, proste mi to nepujde takhle nikdy.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2009
              Autor: vasek
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            bodejd by to neshazovalo, kdyz ti pomale pretece ram... schvalne sleduj vytizeni CPU a mnozstvi vyuzivane pameti a proste je jasny, proc to pada...

            Starsi PC s tim mozna problemy mit budou... ale starsi mysleno asi tak nejake 700 mhz stroje s 256 ram... (a hlavne je u starsich problem s flashem, kterej bohuzel nejde pres gpu ale cpu, coz by ale nemel byt problem tohoto webu) tohle proste neni o vykonu pc, ale o necem sakra spatne udelam na tomhle novym webu. Ale uz si na nej pomalu zvykam a doufam, ze programatori s tim neco udelaji a spravi to:)

            [ Zpět ]
            Datum: 07.11.2009
            Autor: Mawe
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Mně to ve WinXP shazuje nejnovější FF i na nadupané herní mašině C2D 2x3.0GHz + 4GB RAM... Je to v kódu stránek, i "Klánovice" bez videí s tím mají docela problém... Stará verze webu běhala v pořádku.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.11.2009
              Autor: Jarda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                jak jsem rekla... neni to problem PC ale kodu stranek. Takze musime jen trpelive cekat, az programatori vse vychytaji anejak nam to spravi...

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2009
                Autor: Mawe
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        Otestovali jste IE7 na tématech o 1 000 příspěvcích? Tam IE sice chodí, ale katastrofálně pomalu, což ve staré verzi nebylo, tam tyto témata chodili rychle.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2009
        Autor: pro_pa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Yokozuno, nediv se, při těch místních sáhodlouhých diskusích. Když jsem viděl u zajímavého, ale "zapleveného", tématu sto nových příspěvků, stačilo kouknout na strom. A hned bylo jasno, kdo s kým (tedy jasno i o čem) diskutuje. Taky bylo hned vidět, jestli někdo nereagoval třeba na muj příspěvek.

    Nebo se to dá ošéfovat nějak líp?

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2009
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Jo, ještě :o)
      Chrom mi téma nad 500 příspěvků neotevře - zamrzne. IE7, chroustá, ale zvládne to.

      [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2009
      Autor: PepikW
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        Mně Chrome otevře LS (845 přísp.) během pár desítek sekund.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2009
        Autor: henry
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        Chrome mi LS načte za 10 sekund, IE7 na to potřebuje více než 10 minut.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2009
        Autor: pro_pa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          Zkusil jsem to teď a odvolávám, co jsem odvolal - Chrom je fakt v pohodě. Než příště cokoliv napíšu, musim to aktuálně ověřit - to zamrznutí mi to dělalo před měsícem (minimálně), od tý doby jsem do mrakodrapů nelezl......

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2009
          Autor: PepikW
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Schovavani vetvi

         

    Zajimave z hledizka prehlednosti by bylo, kdyby se diskuze (i pripadny strom) nacetla se zavrenymi vetvemi, kde neni novy prispevek.
    + nahoru tlacitka otevrit vse, zavrit vse. Dokonce by tim i ten strom sel do urcite miry nahradit.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2009
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Ještě k původnímu zadání. Nevím, zda počet +50 hlasů je objektivní (stačil by snad jakýkoliv plusový počet). Hlasovat určitě mohou pouze přihlášení a současně (zdůrazňuji současně) jich zde nikdy tolik nebylo. Pokud se jedná o možnost průběžného hlasování, může toto být zkresleno termínem (při krátkém termínu se nebude mít možnost vyjádřit dostatečný počet).

    [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2009
    Autor: jinec
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      No tech padesat to nenabere, vcera jsem hlasoval, bylo to 33, ted uz je to jenom 30.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2009
      Autor: jf
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Zamysleni nad definici "+50"

             

        +50 znamena 50 kladnych hlasu, nebo o padesat vic, nez zapornych?
        Tedy jakykoliv kladny vysledek pri dostatecnem mnozstvi hlasujicich, nebo o 50 vice pro?
        ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Zamysleni nad definici "+50"

               

          To je právě ta hra s čísly. Uvedu příklad: bude hlasovat 100 lidí, z toho bude 70 pro a 30 proti. Jednoznačně z toho vyplývá, že mnohem více jak dvojnásobek je pro, ovšem je to v součtu pouze 40 "kladných" hlasů. Ale to je již otázka zadání, o kterém jsem se zmiňoval jinde.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2009
          Autor: jinec
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        taky mám dojem, že jsem tam viděl víc....
        Asi se dá hlasovat i proti stromu ?

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2009
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          To by bylo dost bezohledné. Já jsem hlasoval samozřejmě pro, ale kdybych byl proti, určitě bych to svým záporným hlasem ostatním nekazil.

          I když - pokud to zpomaluje načítání, tak pro někoho může být důležité, aby strom nebyl...

          [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2009
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            Ja bych ocekaval, ze se da hlasovat i proti - proc ne? Ale v tomto pripade to asi nebudou hlasy odpurcu. Neco by sem napsali - alespon jemnou kritiku. Spis si nekdo zalozil nekolik nicku a odecita. V nekolika diskuzich uz jsem zaznamenal plosne odebirani bodu u naprosto nehodnotitelnych prispevku. ;-(

            [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2009
            Autor: Murphy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Myslíš, že je možné udělat si několik registrací a odebírat jednomu příspěvku více než jeden bod? Komu by se takový krok vyplatil?

              [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2009
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                Komu by se vyplatilo ve vlastni diskuzi promazat vsechny prispevky? Tim nechci rict, ze to je ta sama osoba, jen ze obcas nekdo uvazuje diametralne odlisne, nez vsichni ostatni...

                [ Zpět ]
                Datum: 08.11.2009
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                Víc registrací už nikomu nepomůže...
                A pokud je možnost dávat kladné i záporné hlasy, tak to přece není o tom, že by to "někdo někomu kazil" když dá záporný hlas.
                To samé si mohou myslet odpůrci stromu.
                Spíš bych uvítala počet kladných a počet záporných, aby bylo vidět, kolik lidí vlastně hlasovalo a jaký je poměr hlasů + a - . To by pak byl zcela vypovídající ukazatel.
                Ale mám pocit, že to už tady někdo psal...

                [ Zpět ]
                Datum: 14.11.2009
                Autor: radka
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Diskuse / strom hlasovani

                       

                  Tak pardon, kecala jsem, víc registrací pomůže...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.11.2009
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Diskuse / strom hlasovani

                       

                  Nepomůže přihlášení z různých IP adres...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.11.2009
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            Proč by to mělo být bezohledné?
            Strom jsem nikdy nevyužíval, vždy mi vyloženě vadil a to z více důvodů:
            - u vlákna, které jsem ještě nečetl vůbec a je tam více příspěvků je to skrolování na první příspěvek navíc, zdržuje
            - načítá to zbytečně data navíc a tím zpomaluje načtení stránky
            - načítání to nezpomaluje jen přímo tomu, kdo si zrovna načítá vlákno, ale i ostatním, protože tak všichni zatěžují více server

            Samozřejmě to není zase tak tragické, objem dat stromu je pořád výrazně menší než objem dat celého vlákna.
            A pokud většina bude chtít strom mít, tak se samozřejmě přizpůsobím.

            Ovšem napsat, že je to bezohledné? To bych úplně stejně mohl tvrdit, že hlasování pro je také bezohledné. Bezohledné to ale není, každý logicky bude hlasovat pro to, co mu vyhovuje více, od toho to hlasování je.

            A co se týká ostatními nadhozené výsledky hlasování, tak by to chtělo zobrazovat k výsledku hodnocení ještě i počet hlasujících. Kdyby bylo např. 30/60 (výsledek/počet), tak by to bylo hned jasné, jaká je situace (tedy bylo by jasné, že je 45 pro a 15 proti).

            Jinak jsem samozřejmě hlasoval pouze jednou (více nicků tu opravdu nemám).

            [ Zpět ]
            Datum: 09.11.2009
            Autor: Mlok
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Předposlední odstavec: naprostý souhlas. Jsem pro množnost dávat kladné i záporné body, ale bez údaje o počtu hlasujících se to stává naprosto matoucím a zbytečným.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2009
              Autor: k.vl
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Já chápu. Řekl bych, že hodně přísně je nastavena ta podmínka, že příznivců stromu musí být o padesát víc než odpůrců. Tím jsou odpůrci stromu v obrovské výhodě - každý jejich (záporný) hlas má podstatně vyšší hodnotu než hlas pro strom. Takže za "bezohledné" považuju využití této výhody, nikoli samotné hlasování proti stromu. Nikdy bych to tedy neřekl, pokud by byly podmínky rovné, tj. pokud by strom byl obnoven v případě JAKÉHOKOLI kladného výsledku.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2009
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                A nenapadlo tě třeba, že si tvůrci řekli, že implementace stromu zabere tolik času, že zájem o ní musí být opravdu silně převažující, aby do toho potřebný čas investovali?

                [ Zpět ]
                Datum: 09.11.2009
                Autor: barakuda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Diskuse / strom hlasovani

                       

                  Já nehodnotím, PROČ byla nastavena přísná podmínka. Jen konstatuji, ŽE je přísná.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.11.2009
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                PROTOŽE:

                (+50)+(-50) = 0

                a teprve dalších +50 bez mínusu má šanci.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2009
                Autor: Bu
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Plha se hlásí! Proč mi po rozbalení oflajn přátel jejich seznam během tří vteřin zmizí? Odhlasováno už mám. :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 08.11.2009
    Autor: abernathy
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      ... v noci se odkopáváš ..!
      8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2009
      Autor: AV
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        A taky mě občas budí hřejivý teplo v rozkroku.;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.11.2009
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Tuším, že to bylo vždycky a nejspíše to souvisí s obnovením on-line přihlášených a načítáním obálek

      [ Zpět ]
      Datum: 08.11.2009
      Autor: pro_pa
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    Vypada to, ze +50 nikdy strom neziska.
    Slo by tedy pro prehlednost zobrazovat defaultne vetve bez cerstveho ovoce srolovane?
    + pridat tlacitko zabalit / rozbalit vse nekam do zahlavi?

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2009
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    Divná věc, ztratil se mi jinec. Ač ho mám v nastavovací stránce mezi přáteli, není v seznamu online ani offline.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2009
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      Zřejmě zas odletěl někam do tepla. ;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2009
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        Ještě ne, zatím musím ohlídat zdejší diskuzi......

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2009
        Autor: jinec
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          Vy kluci z Mossadu :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2009
          Autor: Zden42
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            ..z Mossadu, Šin Betu a Amanu....A to vše pod dohledem "OFEKu"...

            [ Zpět ]
            Datum: 11.11.2009
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        Srandičky, srandičky, ale je to vážný. Co když to bez mýho přispění s přáteli dopadne jako s deseti malými černoušky?

        [ Zpět ]
        Datum: 10.11.2009
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Diskuse / strom hlasovani

               

          Myslím, že Jinec má do černouška dost daleko. A protože před chvílí reagoval, tak ho zajisté nedostala ani ta vlezlá "choroba". Hlavně zachovej klid a nevyvolávej paniku. 8-)

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2009
          Autor: Burajda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Diskuse / strom hlasovani

               

          Někdo asi po mně jde (chválabohu pouze administrativně).

          [ Zpět ]
          Datum: 10.11.2009
          Autor: jinec
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Diskuse / strom hlasovani

                 

            No ale já tě taky nemám mezi přáteli on-line...

            Jak máš nastaveno ve svém profilu to "jsem on-line:"?

            [ Zpět ]
            Datum: 10.11.2009
            Autor: hekynen
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Diskuse / strom hlasovani

                   

              Podívám se, nikdy jsem to neřešil.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2009
              Autor: jinec
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Diskuse / strom hlasovani

                   

              Došlo ke změně?

              [ Zpět ]
              Datum: 10.11.2009
              Autor: jinec
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Diskuse / strom hlasovani

                     

                já tě vidim, ale nevím, jestli jsem tě viděl i předtím, protože to jsem se nedíval...

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2009
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Diskuse / strom hlasovani

                     

                Zahlédl jsem tě mezi on-line přáteli, momentálně ale (opět) nejsi...

                [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2009
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Diskuse / strom hlasovani

                       

                  a, tak už zase jsi... :)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2009
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    Používat Google Chrome je fakt knížecí rada. K jeho spouštění člověk potřebuje Widle, které na starších počítačích vcelku spolehlivě nechodí.
    Používám tři distrubuce linuxu (openSUSE, Ubuntu a Slax) s různými desktopovýmí prostředími a prohlížeči a na všech mám s těmahle stránkama problém. Podle mě je v kódu memory leak jako prase.
    Vzhledem k tomu, že uživatelé jsou registrovaní není problém si pamatovat zda chtějí nebo nechtějí strom načítat. Ti co nechtějí, ušetří čas.
    Jestli Ti opravdu jde o zrychlení načítání, tak prostě zobrazuj jen větve s novými příspěvky. U větví s přečtenými příspěvky načti pouze první z nich. Další příspěvky načti až po rozbalení větve. V drtivé většině případů mě nezajímá to co jsem již přečetl.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2009
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      Nechci oponovat počítačovým odborníkům, ale protože v Internet Exploreru mi tyhle stránky i v původní verzi neustále padaly a zasekávaly se, začal jsem používat Mozillu Firefox. A šlo to. Novou verzi ale poměrně špatně strávila i ta Mozilla, uposlechl jsem výzvy a stáhnul si Google Chrom. A maká mi to (téměř) bez problémů.

      Samozřejmě je to jen můj laický dojem. Já ani pořádně nevím, co mám za počítač a jakou verzi IE nebo FF na tom počítači mám, a nedokážu to ani zjistit. Vycházím pouze z praktické zkušenosti.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2009
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        Jenomže já si na svůj počítač GC nainstalovat nemůžu, protože to prostě nejde. Nepoužívám Windows a GC zatím funguje pouze na Windows.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2009
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        Verzi vetsiny programu najdes pod helpem - about (o programu)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Diskuse / strom hlasovani

               

          Díky za informaci, ale mně ty čísla stejně nic neřeknou. Budu je tedy sdělovat jen v přípaech, kdy budu chtít někoho rozesmát. Případně ještě pracovníkům muzea výpočetní techniky.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2009
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      http://petrkrcmar.blog.root.cz/2009/08/11...

      Neni to sice jeste to co mas na mysli, ale blyska se....

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2009
      Autor: m
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      Pod Linuxem fakt neexistuje nějaký použitelný www prohlížeč?
      Mě v IE 6 a 7 funguje většina diskusí, akorát ty delší chodí rychlejc v Chrome.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2009
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    Joe-cube. Chtěl jsem ho dát do přátel, ale dovídám se z jeho profilu, že ho stačí u mě potvrdit. Nikde ale jeho žádost nemám. To už je podezřelý, jinec a teď tenhle.;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2009
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      Mějme dva uživatele, A a B.
      A si dá uživatele B do přátel.
      Za několik dnů B si dá uživatele A do přátel.
      Od toho okamžiku existuje dvoustranná relace A a B jsou přátelé.
      Nápověda: Já jsem A;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2009
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        Aby, tohle si nenech líbit! proč bys zrovna ty měl být "béčko" ?
        ;-D

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2009
        Autor: PepikW
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          Musím, protože jsem v logice nedouk. Ale abych si moh dát uživatele A do přátel, musel by se mi nejdřív někde objevit, jestli se nemýlím, hihi, hihihihi.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2009
          Autor: abernathy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        *za několik dnů B potvrdí A jako přítele.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2009
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          Jestli to půjde takhle dál, tak jo. Jinec už se mi objevil. To jsou teda věci, Poirote!

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2009
          Autor: abernathy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            Vpravo navrchu, v rámečku pod tvým nickem (abernathy) je odkaz Nastavení. Na ten klikneš, a dole na stránce jsou seznamy. Blacklist, Přátelé a hlavně Čekají na potvrzení přátelství. Tam máš, kdo si Tě dal do přátel. S kým se chceš přátelit, na toho klikni. S kým ne, klikni na křížeček před jeho jménem.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.11.2009
            Autor: Joe-CUBE
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Diskuse / strom hlasovani

                   

              Dobře, ale co když se chci přátelit s někým, kdo v těch seznamech vůbec není? Teď už se úplně vrtím na židli, ale nic platný. :-(

              [ Zpět ]
              Datum: 12.11.2009
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                Jak to smažu?

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2009
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Diskuse / strom hlasovani

                       

                  Prispevek? Nijak. Pouze zakladatel vlakna. A stejne tam zustane mirne prekazejici sede pole.
                  Nebo jsi chtel smazat uzivatele? ;)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.11.2009
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Diskuse / strom hlasovani

                         

                    Chtěl jsem smazat ten svůj dnešní příspěvek, ne téma.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.11.2009
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Diskuse / strom hlasovani

                           

                      Pouze zakladatel tematu ma pravo v dane diskuzi mazat. V tomto pripade je to Yokozuna.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.11.2009
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Diskuse / strom hlasovani

                     

                Tukni na jeho jmeho pod prispevkem, ktery napsal a hned nahore mas co jsi hledal.
                A muzes se prestat vrtet. ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2009
                Autor: Murphy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    pšt nikomu ani muk , ale vypadá to, že ta 50 ka je na dobrý cestě :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2009
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Diskuse / strom hlasovani

           

      Uz vidim, jak vsichni jiz odhlasovani zastanci stromu sedi celou noc (rekneme v sobotu) u prohlizece, modli se nahlas a busi do [F5] a s napetim sleduji "49"... =D

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2009
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Diskuse / strom hlasovani

             

        strome náš, jež si nad diskusí ,
        prohlasuj jméno tvé,
        přijď zpět království tvé,
        buď síla tvá jak v diskusi tak nad diskusí a odpusť nám naše viny, jakož i my odpouštíme těm co hlasovali proti tobě...

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2009
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Diskuse / strom hlasovani

         

    Také bych prosil jeden strom.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2009
    Autor: Kominík
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Jsem asi LAMA, ale třeba teď jsem v jedný delší diskusi zkusil zdvihnout u příspěvku palec nahoru. Objevilo se tam "undefinied". Dal jsem refresh, co to udělá po novém načtení. Předpokládám, že tam bude +1, jenže mě to hodilo na začátek diskuse a nedokážu najít to místo, kde jsem přidal bod - shora ze stromu, bych to krásně viděl a našel.
    Že já slejzal dolu :o/

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2009
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

         

    Prectu si nove slunicko, ale netusim, na co reaguje. Kdyby vedle modre sipky "up" byla zahnuta sipka "up one level", bylo by to prima. Jenze jak pritom neztratit info o tom, kde jsem byl?
    Nebo kdyby se dal predchozi prispevek zobrazit treba v podobnem prekryvnem okenku, jako reakce?
    Nejhezci by bylo, kdyby byla moznost zabalit a schovat vse mezi aktualne ctenym prispevkem a tim, na ktery se reaguje. Ovsem do takove hloubky scriptum neholduji, abych dokazal posoudit narocnost. Predpokladam, ze nic snadneho to nebude. ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2009
    Autor: Murphy
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

           

      Co takhle treba sipky Up a Down One Level? Proste by byla moznost skocit nahoru a pak zase zpatky, to by bylo dostatecne prehledne.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2009
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

             

        Jenze kam bude smerovat do down, kdyz se to rozvetvi? Nekde by se musela udrzovat informace "kam zpet".

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

               

          Chlapci, chlapci, je to sice hezké co si přejete, ale co třeba hodinky s vodotryskem ?? Vyjde to zhruba nastejno :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2009
          Autor: Holfi
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                 

            V tom pripade bych mel jeste jeden napad:
            1) Co seznam diskuzi, kterych jsem se jiz ucastnil?
            2) A seznam diskuzi, kterych se ucastnili moji pratele?
            3) Moznost zaskrtat ci prispevky mne zajimaji - tedy treba oznacit Medveda a Joa a sledovat jen to, co zajimalo je natolik, ze prispeli.

            Budu od soboty do uterka pryc a prece po mne nikdo nemuze chtit, abych se nasledujici dva dny venoval svedomite likvidaci slunicek. ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2009
            Autor: Murphy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                   

              A to by tam taky rovnou mohlo být, aby to fungovalo víceúrovňově, tedy abys viděl seznam diskuzí, kterých se zúčastnili všichni přátel všech tvojich přátel :-)
              A tahle funkce by byla hrozně jednoduchá na implementaci, to by prostě zobrazilo všechna vlákna :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 12.11.2009
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                     

                Pak uz chybi jen tri mala tlacitka dole vlevo
                [Uvar kafe]
                [Vynes kos]
                [Vyluxuj]

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2009
                Autor: Murphy
                Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

               

          Tu zpět není vůbec potřeba, protože to jsou jednotlivé odkazy. Tedy po tom co dám up o úroveň výše, abych viděl, na co je ta reakce co jsem četl, tak zpět se dostaneš tak, že dáš zpět v prohlížeči.
          A nepotřebuješ tedy žádnou speciální funkci fóra na down.
          Na BF to takhle přesně funguje. Graficky jsou tam tedy dvě šipky vedle sebe dolu/nahoru. Ta dolu dělá ale to samé co tady hvězdička.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2009
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys? DEKUJI! ;-)

             

        DEKUJI! ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 13.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

           

      Od toho jsou tam ty vodicí čáry vlevo od příspěvků, po kterých se dostaneš k příspěvku, na který se reaguje. Fakt je, že někdy je to hodně dlouhá štreka, pokud reaguješ na něco staršího nebo na něco, pod čím se rozvinula živá debata. Ale stejně jako Ty bych uvítal nějakou nenápadnou šipičku, která by mi zobrazila příspěvek, na který se reaguje. Pomoci by mohl i ten "strom".

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2009
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

             

        Vodici cary? V mistech, kde diskutujes Ty? Naprosto k nicemu. ;-)
        Jedina moznost je nastavit kurzor mysi na spodni konec cary a sipkami pak posouvat stranku. Mys udrzuje urcenou caru. Kdyz to tak neudelam, nikdy jiz nenajdu ani zacatek, ani konec. Pred chvili jsem xse napr marne snazil zjistit, na co reagoval Joe (ze na Tebe, to bylo poznat podle obsahu. ;-)) a ztratil jsem se. Takze nahoru a zase po slunmickach zpet... ;-(

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

               

          Po vodících čárách je to opruz vždy, i když to zrovna není tak dlouhá větev.
          Klidně bych použil i tu existující šipku nahoru. Vrácení se na začátek diskuze je zbytečná funkce, od toho mám na klávesnici home.
          Takže bych tu stávající šipku použil pro tuhle funkci, tedy pro zobrazení příspěvku, na který je to reakce.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2009
          Autor: Mlok
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                 

            Souhlas !
            Ve věžácích, kam občas někdo odpoví uprostřed proběhlé diskuze je vysledování původního příspěvku fakt děsné...

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2009
            Autor: Jarda
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                   

              Jsem tam ve větě zapomněl na jednu čárku, tak mi nenadávejte :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 12.11.2009
              Autor: Jarda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                     

                Ještě že tak....

                [ Zpět ]
                Datum: 12.11.2009
                Autor: jinec
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

               

          Já to dělám tak, že se podívám, kam se zapichuje příslušná čára nahoře do lišty, a pak už Page Up, dokud se v tom místě neobjeví levý dolní roh příspěvku, ze kterého čára vychází. :o))

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2009
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                 

            Metod a způsobů je hodně, nicméně všechno to je pořád jen velmi nepohodlné drbání se přes hlavu...

            Taky mne to se... vadí. Někdy prostě rezignuji a při třetím marném pokusu najít zakládací příspěvěk větve (mrakodrapu) to zabalím... ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2009
            Autor: hekynen
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

                 

            A prave tenhle zpusob selhal. Nektere cary nejsou tak uplne spojite a kdyz mackam po tricate pgup, obcas ztratim koncentraci a pak uz nenajdu ani odkud jsem zacal. ;-(

            [ Zpět ]
            Datum: 12.11.2009
            Autor: Murphy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

           

      A hele, už tu svojí šipičku máš. Stačí pomyslet, a už se to řeší...... ani nemusíš shánět 50 palců :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 13.11.2009
      Autor: PepikW
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak zobrazit prispevek o uroven vys?

             

        Clovece, mne vzdycky stacily 4... 8-o

        [ Zpět ]
        Datum: 13.11.2009
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • JAK PRIDAT UZIVATELE DO PRATEL?

         

    Prave komunikuji se Zuldou. Chtel jsem si ho pridat - jenze jak? On objevil muj prispevek a poslal obalku. Muzu odpovedet, ale pak mi zmizi okno dialogu a smula. A v informacich nahore chybi srdicko. A bohuzel i BL. Specialne to druhe by se dalo zneuzit.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.11.2009
    Autor: Murphy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Trošku se nám to hlasování zadrchlo, tak to zase tahám na světlo.
    Haló, haló, potřebujeme 4 poslední hlasy!!!
    Teda když nezasháne nějaký sabotér...

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2009
    Autor: radka
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Tak šup šup, to se tady nenajdou dva hlasy?!?

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2009
    Autor: radka
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Já platím za dva.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2009
      Autor: Kominík
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        To neříkej mě, ale Michalovi :o)))
        Hele, co Jindřiška, už hlasovala?!?
        Jestli ne, tak ať se holka rychle činí :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 18.11.2009
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Váhal jsem, váhal, ale když jsi tak hezky poprosila :-))
      tak jsem se přidal

      [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2009
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        No to je od tebe pěkné :o)))
        Ale že jsi teda dělal drahoty dost dlouho :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 18.11.2009
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          Jaké drahoty ? To bylo jen pečlivě zvažované rozhodnutí :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 18.11.2009
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Diskuse / strom hlasovani

                 

            Promiň, nepřesně jsem se vyjádřila :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 18.11.2009
            Autor: radka
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Tak kdo bude ten 50tý !!!

    Admini, nemohli byste nám ten poslední hlas už odpustit?!? Přece jenom - vzhledem k tomu, že tu byly i hlasy proti, tak pro hlasovalo rozhodně víc než 50 lidí...

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2009
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      A je to tam !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2009
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    vidím 50. Rychle zamknout než to někdo sundá :)

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2009
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      Pro jistotu jsem si to vyfotila.
      Zamknolut to může jen Yokozuma.

      Michaléééééééééé, kde jsi?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2009
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Diskuse / strom hlasovani

         

    Byly vytvořeny předpoklady k zamyšlení se nad touto vlastností :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2009
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Diskuse / strom hlasovani

           

      No na to jsme tady čekali :o)))
      Hele, jdi si rejpat na zahrádku :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2009
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Diskuse / strom hlasovani

             

        venku je tma ctěná nákolačko

        [ Zpět ]
        Datum: 18.11.2009
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          mě funguje rýč i za tmy. Máš na solárná pohon? :-)

          Ne vážně, už jsdem párkrát za tmy ryl na zahradě s čelovkou na hlavě, protože s eto jindy prostě nedalo stihnout.... :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 18.11.2009
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Diskuse / strom hlasovani

               

          neříkej, že nemáš pořádné světýlko :o)))

          teda ale řeknu ti, nevím jak u vás na východě, ale tady začíná fučet pěkný fujavec a co nevidět dofučí i k vám

          [ Zpět ]
          Datum: 18.11.2009
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

342 cyklistů (10 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024