Jak se jezdí na Chrudimsku - Hlinecku? Řekněte svůj názor na:
http://cykloturistika-na-chrudimsku-hlinecku...
Mě například vůbec nevyhovuje situace ve městech. Informace použiji pro potřeby bakalářské práce a poskytnu je oddělení cestovního ruchu v Pardubicích....pomožte udělat z Chrudimska - Hlinecka region pro cyklistiku!
Jezdím na kole rád dokonce jsem v Hlinsku víc jak 5 let bydlel, ale dotazník nejsem schopen moc vyplnit. Ty otazky mě přijdou trochu mimo obor -rozšíření cykistů, rád bzch se mýlil..
Souhlasím s tebou, jsou dost mimo cyklistiku. Člověk se může vyjádřit ke konkrétnému problému (křižovatka, úsek cesy, apod.), ale nemá smysl se vyjadřovat obesně jak hodnotíte dopravní situaci ve městěch, nebo jak může kdo hodnotit přírodní bohatství, co je měřítkem hodnocení ? a další obecné a nekonkretní otázky.
"Dopravní situace ve městech" neni podle mě nekonkrétní otázka. Tato otázka právě směřuje k problematice řešení křižovatek, přechodů pro kola, cyklistických jízních pruhů, atd. Vzhledem k tomu, že je na Chrudimsku - Hlinecku hrstka měst, nepovažuji za matoucí ptát se na celou oblast. Podle mého názoru je přístup měst k cyklistům stejný, a to takový, že cyklisty neřeší žádným opatřením.
Hodnocení přírodního bohatství je obecná otázka a odpověď je subjektivní. Nevidím v tom problém. Je to jako otázka: Jak ti chutná oběd? Ptám se na celek! dpověď je buď "mňam" nebo "fuj". Není třeba se ptát na konzistenci, barvu, chuť a vůni zvlášť. Buďto chutná nebo ne a je to.
Chtěla jsi znát názor, tak sis ho přečetla, pokud se ti nelíbí, neměla jsi ho chtít. Mě nemusíš vysvětlovat důvody pro tvé otázky, to musíš zdůvodnmit pro hodnotitele ve své práci a to my tady nejsme.
Jen jsem ti napsal, že takhle široké a obecné otázky a odpopvědi na ně nemají valnou vypovídací hodnotu.
Když nechutná jednomu, no problem, nic to neznamená. Když ale všichni odchází z restaurace, není možné říci, to je subjektivní, chuť je subjektivní...potom bych řekla, že se objektivně jedná o špatného kuchaře. Tedy subjektivní se stane použitelné pro objektivní.Nějak tak to vidím.
Zajímá mě moc, co považujete za prioritní při cyklistice/cykloturistice. Řekněte mi, co je pro Vás prioritní, když vyrážíte na kolo! Asi záleží na okolnostech, mohl byste alespoň nastíňit pár bodů? Ráda uslyším Váš subjektivní názor.
Otázka sice není na mě, ale je dost konkrétní k odpovědi, tak to vezmu v pořadí důležitosti. Cesta musí vést mimo hlavní silniční provoz (souběžná stezka nevadí), dostatečně zpevněná cesta pro trekové kolo, dobré a přehledné značení cest a tras, značené zajimavosti po cestě a okolí, doprovodné informace o místě, čisté a zastřešené (zastíněné) místo k odpočinku, směrové informace k místu "cyklisté vítáni".
No jsem rád že se něco začíná vysvětlovat. Tedy při výletech na kole, včetně cesty z města se snažím jet cestou možná delší -zajet si kus abych byl na stezce, či v klidnější ulici. Jsem pardubák a hodně tady pomohla stezka podle Labe. Pří víkendové cestě (lesy za Svratkou a Herálcem řeším přiblížení pomocí auta). No a na mísě samém koukám po cestách vhodných pro treka, a lesáci u nás byli prvními staviteli stezek a to že se orientuji ve směru je díky značení spíše turistickému jak onomu číselnému - tomu na chut ne a ne přijít. (Ve známé oblasti dokže toto značení způsobit málem kolize ve sjezdu a přitom úplně zbytečně) Takže preference - oddělený pruh, či stezka, smysluplné značení,dostupná doprava busem, či vlakem bez demolování kol, možná příprava míst k odpočinku na výhledech, možnost kolo zamknout třeba u hospody či památky, servisní stanoviště,Je toho dost. Tak a zkušenost skoro neuvěřitelná - místo Rakousko, cesta Drávou sjezd a prudký odbočení op stezce a tam je obandážovaný stožár o kus dál zábradlí, nic není rozthaný počmáraný. Omlouvám se ale myšlenek je moc. A nabízí se ještě otázka proč jdeme zase naší "Českou cestou"? - příkladů je moc a kousek od nás!!!
fajn, děkuji za velice konkrétní a podnětné názory. S tím značením mám stejné zkušenosti, spoléhám se na turistické barvičky. V Německu a Rakousku jsem byla jen na pěší turistice, ale jejich romantické vyhlídky s posezením, lavičky na každých dvouch stech metrech a krásné cestičky dělají útulný dojem. No, u nás bych začala hlavně těmi oddělenými stezkami a jízdními pruhy ve městech. Já si klidně sednu na pařez a kolo opřu o strom, ale když mi kamion kvílí u uší, necítím se zrovna jako na výletě.
Dobrý, ale s tím sezením na pařezech bych byl hodně opatrný, nejen, že smůla nejde nijak vyčistit, ale navíc to na těch místech působí dost divným dojmem :-)
Já a myslím, že většina lidí dává přednost pohodlné lavičce s opracovaným povrchem a zastřešením jako ochrana proti dešti, větru a slunci.
Nerad bzch předělával co předělat nejde. Možná by stálo za úvahu udělat něco jako sraz lidí co v regionu jezdí na kolách a hned by bylo něco nových námětů. Sraz bych viděl dole u stadionu na břehu Chrudimky a pak už se dá po stezce dojet na Slatinany a pak třeba podhůru na Práčov a nebo to stočit na Žumberk - Mířetice. Vždyt mě připadá že tady v regionu jakoby nikdo na kole jezdící na náměty nereagoval a to to máme z těch zdejších nákoláků skoro vždy po rovině. Přátelé co vy na to?