V září 2007 byl otevřen úsek ulice Rohanské nábřeží mezi ulicemi Šaldova a Za Invalidovnou. S otevřením této stavby byly zprovozněny i cyklopruhy a jeden prostor pro cyklisty pro levé odbočení z Rohanského nábřeží do Šaldovy ulice. Tento průkopnický počin se sice neobešel bez některých dětských nemocí, ale byl počátkem liniového řešení cyklistické dopravy na této budoucí městské třídě – po obou stranách nové komunikace vyroste v nejbližších letech zástavba administrativních a obytných budov.
30. září 2008 byl slavnostně zprovozněn navazující úsek až ke Štorchově ulici, který zahrnuje i několik křižovatek a spojku (Nové) Švábky. S ohledem na pokročilejší fázi projektové přípravy byla cyklistická řešení limitována již fixovanými šířkami vozovek (určeny platným územním rozhodnutím). Tato skutečnost brání lepšímu řešení v oblasti řadících pruhů před křižovatkami, kdy šířka jízdních pruhů (většinou tří) neumožnila průběžné vedení cyklopruhů i přes tyto úseky. Samotné vjezdy do křižovatek jsou řešeny předsazením stopčar cyklopruhů nebo pomocí prostorů pro cyklisty (V19) v čele jízdních pruhů (vždy pouze v nejpravějším jízdním pruhu pro každý směr). Vodorovné dopravní značení je v některých úsecích provedeno pouze „zimní“ barvou, po zlepšení povětrnostních podmínek bude provedeno definitivní provedení.
http://doprava.praha-mesto.cz/...