Tak sem tady zase já se svými stručnými dotazy: Jakou maj výhodu zapletená kola? Ještě nějakou že jsou lehčí? Nemají menší pevnost? Nemám moc velkou důvěru kolu, kde jsou špice do tvaru + a sou tam po třech nebo po čtyřech
Jo a ještě jedna věc...co bezdušové pláště? Nějaká výhoda kromě hmotnosti? Není to méně odolný proti defektům? Co když píchnu, dá se to spravit nebo se musí celej plášť vyhodit?
používám na silničce Ksyria SL SCC II, perfektní univerzální kola, vysoká pevnost (kdybych nevlítl do díry a pak auto) není "potřeba" na ně sáhnout, na předním kole přímej výplet, na zadním kole kombinovane, špice plochéj. Servis je u těchto kol je samo "průserovější" spešl díly a nástroje, nutnost používání tenzometru. Můžeš koupit kola, požívající normální díly - špice, náby, potom je to spíš otázka designu výpletu
Já sem spíš myslel zapletený kola na horala, ale předpokládám že na silničce to bude něco podobnýho, kromě těch plochejch špic. Já si stejně osmu nespravuju doma ani na normálních kolech, tak mě ta složitější úprava moc nebolí, v servisech za to bejvaj stejný ceny. Jakej je rozdíl mezi tím přímým a kombinovaným výpletem?
Díky
přímej výplet - bez křížení špic = pevnější výplet, menší ztráty, ale netlumí to. Kombinovaný - trochu specialita, na jedné straně přímej výplet, na druhé kříženej
hele, kamarati, mohli by ste please dat sem nejaky link na obrazok toho divu, o ktorom tu vediete rec? Som zvedavy, co je to zac. Teda ak to nie je pre niekoho z vas problem... Vopred vdaka.