Z nedávné tiskové zprávy Auto*matu k příležitosti znovuotevření Štefánikova mostu:
,,Za posledních pět let město promarnilo desítky šancí (1) k podpoře městské cyklistiky. Vyplývá to z analýzy platformy Auto*Mat (2). Usnesení městské rady z roku 2003 (3) nařizuje vytvářet vhodné podmínky pro cyklisty při všech opravách a rekonstrukcích silnic v Praze. V praxi se to ale neděje, ačkoliv úpravy přátelské k jízdnímu kolu by znamenaly jen minimální navýšení nákladů. Auto*Mat dnes předal výsledky svého průzkumu (4) Radě hlavního města Prahy. V otevřeném dopise (5) vyzývá sdružení městské politiky, aby začali naplňovat své dřívější sliby. Řada
dalších stavebních akcí totiž v Praze stále probíhá nebo se plánuje (6).\'\'
V plném znění: http://www.auto-mat.cz/zprava.php?id=2007082101
Z TZ k srpnové cyklojízdě: „[...] Z Prahy se stává město pro auta. Mnohé křižovatky jsou vysloveně nebezpečné, stejně jako přechody pro chodce. Požadavky po stále nových místech pro parkování neustále zužují již tak nedostatečný prostor pro pěší. Pokud máme zůstat významnou metropolí Evropy, tento trend se musí změnit,“ vysvětluje Vohryzková.[...]\'\'
,,[...]Chybí oddělené jízdní pruhy, dostatek cyklostezek i stojanů. Dopravní politika hlavního města nemá žádné strategické směřování, celých patnáct let jen ustupuje rozšiřujícímu se automobilismu,“ řekl Křivohlávek.[...]\'\'
V plném znění zde: http://www.auto-mat.cz/zprava.php?id=2007081501