Co sy myslíte o průběhu oprav tohoto nábřeží ?
A co si o tom myslíte vy,chytráku?Nadhodit dotaz a pak čekat na reakce,to není dost férové.Nejprv sdělte zde své dojmy,snad máte nějaké,ne?
ok, moje dojmy jsou velmi negativní, tak jsem nechtěl na úvod ovlivňovat ostatní. ale budiž - "rychlost" prováděných oprav je až zarážející , navíc letos zavřeli zároveň cestu kolem řeky od Mánesa a také chodník mezi Jiráskovým a Palackého mostem, zkuste si to někdy projet např. ve čtyři odpoledne... Nedalo by se to spravování nějak popohnat, co myslíte?
No, průběh oprav náplavky je přímo negativní ukázkou. Několikrát jsem si v minulosti psal s TSK (Technická Správa Komunikací, podle činů spíše Teroristický Spolek al-Kajda). Souběh opravy náplavky, chodníků a nábřeží na Výtoni se jim zvláště podařil, stejně jako rozkopání celého chodníku mezi Vyšehradem a Výtoní pár dnů poté, co byl vydlážděn. Ale abych jim nekřivdil, hlavní viník je zřejmě magistrát. Magistrát v minulosti uvolňoval peníze po malých částkách a většinou až na podzim, takže stavba vždy víceméně stála a teprve s příchodem zimy se začalo něco dělat. Termíny se absolutně neplnily. Velké firmy, co to dělaly (tuším že SSŽ, Navatyp a jiné), to až tak nebolelo, zafinancovaly ze svého, magistrát pak doplatil a náplavka byla skvělou skladovací plochou pro jiné stavby v Praze. Řada udělaných věcí je odfláklých (příkladem je pruh pro vozíčkáře, na kterém se jede hůře než na ostatní předlážděné dlažbě, a i ta je o poznání horší než ta samá dlažba před opravou). Přístup magistrátu k páteřní cyklostezce (či cyklotrasy?), tedy absolutní nezájem, je vidět na alibistickém "přeložení" cyklotrasy na chodníky na nábřeží (bez nájezdů, s povinností slézat na každém přechodu), Dopisy od odboru dopravy magistrátu (pan Heroudek) byly pravými perlami a ilustrovaly, jak magistrát dlohodobé uzavření cyklotrasy "tíží".
Oprava by údajně měla být hotova do konce roku 2005 (nevím jestli to stále platí), měl by to být už poslední úsek náplavky, který ještě nebyl opravován. Protože jediný z předchozích termínů nebyl dodržen, ani náhodou nevěřím, že po Novém roce pojedu do práce po opravené náplavce.
Už je podzim a vcelku nic nenasvědčuje tomu, že by opravy Náplavky měly končit. Od minulého týdne, kdy jsem byl "vytlačen" auty z přechodu pro chodce, jezdím od železničního mostu po chodníku jen k Palackého, přes něj, schodama snesu kolo na chodník a jedu po chodníku až k mostu Legií, kde pak pokračuji na Kampu. Chodci mi snad odpustí, že se jim tam pletu pod nohama, bude to jen do zprovoznění Náplavky. Tato cesta je bez kontaktu s auty.
Když už jsme u toho kontaktu s auty, kdo to nezná fyzicky, doporučuji přechod pod restaurací Labuť v Krči. Tam zaručeně auta vždy zastaví ve dvou pruzích a v tom třetím vás sestřelí nějakej blázen. Včera a dnes ráno jsem to zažil téměř na vlastní kůži. Naštěstí to dopadlo dobře, ale příště?!
web magistratu uvadi jako termin ukonceni rekonstrukce 11/2005,viz: http://www.praha-mesto.cz/... , ale stav praci tomu nenasvedcuje. Vznesl jsem tam dotaz, jestli s tim terminem porad pocitaji. Prujezd naplavkou bych dost uvital, zvlast v zimnich mesicich je tudy jizda o dost prijemnejsi.
Odpověď z magistrátu přišla rychle:
Vážený pane,
přehled zavírek je ovlivněn neexistencí celoměstského systému projednávání a evidence omezení provozu na cyklistických komunikacích. V tomto kontextu je nutné uvedené informace chápat. Trvání konkrétního omezení je ovlivněno i průběhem stavebních prací. Informace jsou dle dostupných údajů samozřejmě aktualizovány a systém evidence omezení postupně optimalizován.
Konkrétně sdělujeme, že uvedený termín ukončení uzavírky náplavky vychází z informací o plánovaném ukončení rekonstrukce náplavky (konec roku 2005) s přihlédnutím ke konci stavební sezóny (cca polovina listopadu).
Ale mezitím je všechno jinak: "situace je komplikovaná, rozsah stavebních prací je vyšší než se původně předpokládalo, takže je třeba posunout termín dokončení na rok 2006" (kdy přesně se neříká, ale je to jedno, žádný termín tam nikdy nedodrželi). Přeloženo: máme zajímavější kšefty než tu náplavku, navíc když to uzavřeme bránou, tak se tam dá skvěle uskladňovat materiál na jiné stavby, takže to doděláme až maňana...
je to peklo. strasne se s tim flinkaj. nastesti pro me ten dulezitej kus na vyton je dodelanej a tam stejne sjizdim, pokud musim treba do stromovky beru to radsi pres palackyho most na druhej breh, je tam neco min provozu, pres kampu, kolem karlova mostu, mysi dirou na letnou a pak stromovkou.