Velmi mne mrzí, že celkem zajímavá diskuze vyvrcholila závěrečným příspěvkem pana Kohlíčka z Olomouce, který jezdí každý den 500m do práce autem, v tomto smyslu: ať cyklisti jezdí jen v sobotu a v neděli, a jen po lese! A pan Neff ho ještě pochválil, jak optimisticky tuto diskuzi uzavřel.
Záznam diskuze je v levé liště ke stažení.
Nevim jestli ho pan Neff pochvalil, ale kazdopadne to byl nejakej magor...
Tak jsem si to taky poslechl a nějak mi není jasné, co je divné na panu Kohlíčkovi, když dojíždí 500m do práce autem, které ovšem -jak říkal- v práci (či k práci) potřebuje. Jinak s tím, aby se kolo používalo jenom rekreačně, to samozřejmě nesouhlasím.
Jsem rád, že se konečně začíná otevřeně mluvit o tomto problému. Čím více diskuzí na téma „Cyklisté ve městě“ tím lépe. Pak možná dojde i na činy.
Chtěl bych vidět toho ubožáka co jezdí 500m do práce autem .
Když ho to baví nudit se doma nebo sedět na zadku v autě - klidně .
Ale ať nekecá jinejm do života """!!!!
tohle tema mne nenechava klidnym.
myslim ze podporovat cyklisty v preplnene praze neni nejlepsi a bezpecne.
mel jsem moznost navstivit architekty co maj na starost uzemni planovani a tomuto problemu nedavaji prilis prostoru.
Bylo by dobre apelovat ma tyto lidi,ale vse je otazkou financi a neznameho casoveho horizontu.
zdar,zlata vesnice.
Prave proto, ze je Praha (ale i jina mesta) preplnena, je dulezite cyklisty resp. dopravni systemy (ktere berou cyklisty vazne) podporovat.Neni to ale otazka penez (byt jsou take dulezite): problem je v tom, ze se koncepci zabyvaji lide (stavebni urady,poverene firmy,odbory dopravy),kteri jizde na kole moc (slusne receno) nerozumi;jinak by se nestavalo, ze nove rekonstrukce ulic a dalsich komunikaci na cyklisty vubec nepamatuji, nehlede na to, ze ta komicka alibisticka torza jakychsi stezek nemaji sikme obrubniky a jsou dlazdene (K.Vary napr.), pripadne tam nekdo postavi do cesty kiosek nebo aspon vitrinu.... Pochopitelne by stacilo se podivat treba do zmineneho Amsterdamu nebo skoro kamkoliv jinam ,kde kolo slouzi k doprave (Nemecko,Dansko...) a videne realizovat, ale to by nekdo musel mit zajem (a chut) vykonavat kompetentni praci. Nacmarat zmatene krizovatky umi kazdy silnicar/asfalter... No a k tomu lze pripocist cesky fenomen, totiz vyraz "socka"; to je na dalsi debatu. A debata cislo 3: cesti ridici...A protoze se v Cesku rada objevuje Amerika, bude to hooodne dlouho trvat. Ach jo... zlata "cizina"!
jo, to mas pravdu ze na uradech sedi ti lide kteri asi na kole moc nejezdi a rozhoduji o tom.s tim se asi nic neudela.
treba me napadlo ze by nebyla spatna kampan kdo by jezdil do hospod{spise do jinych typu prodejen} na kole tak by mel jednoho kusa zdarma a razem by se rapidne zvysil pocet cyklistu.sponsor tohoto, treba author atd.
zdar.
To by byly hospody pekne narvany!!!To by asi neproskocilo,hlavne by byl bordel v uctovani, to by pinglove jeste podvadeli A par norku by si pochvalovalo "Author Beer for People"...Ale ze se nikdo z vyrobcu kol neangazuje ve sponzoringu v TEHLE oblasti je zajimavy...asi na to jeste jejich marketingy neprisly. Urcite je vic lidi,co jezdi na kole do prace,skoly (kupuji si kola a pouzivaji cyklostezky a jejich znaceni)nez kolik je zavodniku (kupujou si kola za vlastni penize?),ale asi jsou vyrobci nauceny platit za reklamu jenom proto, ze jejich loga uvidi par divaku,ze se mihne logo v TV a pak na par fotkach v casakach, ktery stejne skonci za cas kontejnerech...A mozna ani nikdo nesleduje tuhle (a podobne) diskuze...treba prave ti chytri lide z radnic ,k.uradu a koneckoncu i tech vyrobcu. Cheers!