Myslím si, že město Chomutov na tom není s cyklosteskami špatně. Hlavně tedy co se týká okolí města jsou cyklotrasy přímo ideální. Horší už je to s cyklosteskami ve městě samotném. Myslím, že projektanti cyklostezek by se měli občas zeptat lidí, kteří na kole jezdí. Potom by peníze investované do těchto projektů nebyly použity na stezky po kterých skoro nikdo nejezdí.
Můžu jen souhlasit. Po okolí ¨Chomutova se jezdí skvěle ale pokud chce někdo jed skrz město musí se spokojit ze silnicema a chodníkama, protože ciklo. stezky jsou tu nanic je jich málo a blbě umístěné
Po městě se jezdí prachbídně, až bych řekl katastrofálně. Městští policisti prudí, vždy na nepatřičných místech a kde mají být, tam nejsou.Opravdu by se město mělo více zajímat na názor lidí, kteří na kole jezdí. A ještě jeden názor, nevím proč, ale ten kousek cyklostezky okolo lesoparku ještě zabraly jako příjezdovou cestu ke třem barákům. Nevím proč nejezdí z druhé strany od STK. Moc chytrý nápad to od našich zastupitelů nebyl.
Jinak po okolí se opravdu jezdí skvěle a to jak už na silničce tak i na horáku. Bezručovo údolí nám závidí hodně lidí.
osobne do mesta radeji na kole nejezdim, smerem do hor je to bajecne, cest je spousta - ovsem nasi radni spolu s mosteckyma by mohli zapremejslet nad cyklostezkou Chomutov-Most !!!! Mozna bych to pak zkusil i do prace na kole a myslim, ze by nas bylo vic. Momentalne jet po silnici c.13 je vrazda a zadem pres vesnice take (uzka silnice) ...Jan
Souhlasím, ale kromě cyklostezky Chomutov - Most by se mohli též zamyslet na stezkou Chomutov - Kadaň. Momentálně se tam dá jet jen po č. 13 nebo to složitě objíždět kolem Nechranic.
Spojit cyklosteskou města Most a Chomutov by bylo bezva. Stejně jako Litvínov - Chomutov nebo Litvínov - Most. Města Most a Litvínov jsou akcionáři Dopravního podniku, asi by to byl střet podnikatelských zájmů podporovat jiný druh dopravy.
Bohužel, tak jako jinde, tak i v okolí Chomutova není žádná cyklostezka pouze pro cyklisty. Přitom na horách je tolik prima míst, s většinou malým provozem. Některé silničky jsou označeny jako cyklotrasy, ale značení není dotaženo do konce.
Přímo ve městě je situace špatná, existuje jen jedna stezka kolem lesoparku s odbočkou přes Březeneckou. Jenže za prvé jde jen o úsek odnikud nikam a za druhé je na stezce plno lidí, pobíhající psi, atd. ani se nedivím, když kolem zoo ani jiná cesta pořádně není.
Holt toto téma není politicky zajímavé, stezky by stály moře peněz a nikdo se tím moc nezabývá. Koneckonců, silnice ve městě jsou většinou v hrozném stavu, samá záplata, značení krajnic chybí skoro všude, takže problémů je více než dost. Je mi z toho smutno.
Příspěvky jsou staršího data, přesto jsem se rozhodl reagovat. Předpokládám, že je zřejmý rozdíl mezi cyklostezkou a cyaklotrasou. V Chomutově se využilo příležitosti a vybudovaly se předem části stezek např. vedle parkoviště u Delvity (namísto projíždění po stezce pro chodce) anebo podél Chomutovky z peněz částečně také od jiných investorů. Takových částí stezek (někdy i uzavřených překážkou) je už víc a financovaných z rozpočtu města a částečně z prostředků od EU. Už je také projekčně připraveno jejich propojení ve smyslplný celek. Trasa je od středu města podél Chomutovy do Bezručova údolí s odbočkou u "Dehtochemy" ke Kamencovému jezeru, Zooparku, k sídlištím a dále do Jirkova. V centru města by bylo vhodné zavést stejný způsob jaký je ve Vídni. Koncem 90. let Vídeň pro Okr. úřad CV navrhla vedení tras po území města podobně jako mají oni, ale návrh byl zamítnut. Je zajímavé sledovat, jak se chovají cyklisté ve městech s dlouhou tradicí používání jízních kol např. v Pardubicích k ostatním účastníkům a jak se chovají ve městech, kde se pro cyklisty moc nedělá. Myslím, že i tady je prostor pro výchovu slušnosti u budoucích řidičů, kteří také používají nebo v minulosti používali jízdní kola.
No ano, hezky řečeno, jenže to jsou stále řeči a ani ne polovičaté řešení. Možná se něco malinko zlepší, nicméně stav a především \"množství\" cyklostezek v Chomutově ja na žalostné úrovni a ne jen v této oblasti je zde několikaleté zpoždění. Základem všeho rozvoje je získat na atraktivitě a schopnost přilákat investory. A to se místním politikům podle mě nedaří. Každopádně v tomto tristním stavu cyklisté můžou být rádi za každý kilometr stezky.
Je to sice trochu mimo téma, ale chtěl bych projet Krušnohoří od Chebu do Děčína. Nikdy jsem tam nebyl. Máte nějaké tipy z Krušných hor? Případně odkazy na stránky kudy to jet?
Oblast Krušných hor má takovou zvláštnost, že dole pod horama to není nic moc a nahoře v horách je hezky. Ve vrcholových partiích je dostatek cest a silniček, doporučuji zakoupit mapy KČT, kde jsou naznačeny cyklotrasy. Stojí za to projet v podstatě celý hřeben a možná budete velice překvapen zdejší krajinou. Není problém si naplánovat trasy na několik dní a přespat v penzionech. Radit konkrétní místa je těžké, projeďte si cyklotrasy přímo na tomto serveru, doporučuji trasy na horách, kde je klid a pohoda. Také si zadejte na google.com řetězec +krusne +hory +cyklotrasy a můžete vybírat.
Je rok 2007 a opravdu se uskutečnily plány na nové cyklostesky. Myslím, že situace je v CV i kolem lepší a nová cyklosteska do Bezručova údolí zlákala mnoho lidí k jízdě na kole (ačkoli předtím nejezdili). Jen tak dál Chomutováci!
Situace se zlepšila? Můžeš mi prosímtě popsat, kde jsou nové cyklostezky a co se reálně uskutečnilo? Do Bezručáku se dá pohodlně dostat po místní silničce, zatímco sídliště kromě jedné stezky kolem zooparku nemají nic. Takže pokud víš, jak se mají rozšiřovat nebo dělat nové cyklostezky, tak pošli informace.
Tak nově uskutečněné plány by mne také zajímaly :( nevíte někdo, jestli lze někde nalézt alespoň nějakou koncepci rozvoje cysklostezek? Přiznám se, že já jsem se oto nikdy nepokoušel, ale jiní určitě ano.
Centrum mi přijde velmi tragické, chybí mi např. napojení na cestu okolo zooparku, děti, psy a další havěť :)) neřeším. Ale i kdyby tomu tak nebylo, co mito bude platný, když cestou z Březenecký do průmyslové zóny musím polovinu trasy v plném absolvovat v plném provozu :(