Tak pokud vím tak v Mladé Boleslavi jsou dvě cyklostezky - no cyklostezky dalo by se říci cyklochodníky (chodník rozdělen bílou čarou na stezku a chodník moooc pěkný) o délce cca 0,75km vedoucí z fabriky Škoda do chřtánu sídliště. Zrušené jsou na nich přejezdy přes silnice, kde z kola slezete a ukázněně ho převedete přes přechod (na každé 2*). Jinak se v Mladé Boleslavi jezdí asi jako všude jinde CYKLISTÉ pod heslem smrt chodcům a motoristé pod heslem smrt CYKLISTŮM.
Nejsem z Boleslavi, ale často tam jezdím právě na kole. Teď jsem objevila úžasnou cestu (kterou asi každý Boleslavák zná) od nádraží (přesněji od Akumy) až k Olympii. Krásná cesta lesoparkem Štěpánka nejdřív po modré a potom po žluté. Jen úplně na konci pod dálnicí na Prahu je třeba přejít potok po kamenech.
už se nemusí po kamenech
je pekna, az na to ze nevede vubec pres Boleslav, ale jejim okrajem, kde neni neni jediny dum, takovy obchvat, ale do mesta se tudy nikdo nedostane. to se neda povazovat za stezku *v* MB. Navic je to tudy casto slalom mezi psy,detmi, bezci, lidmi na vychazce, tenisty...Povrch je nezpevneny
Máš pravdu, že cyklista musí absolvovat \"slalom\", ale na druhou stranu kdo se chce vyhnout centru, vítá to. Kdo se chce naopak dostat do centra, má několik možností odbočit z trasy. Jezdím tudy dost často, takže jsem si už zvykla.
Že je pěkná a že není vyhrazena bohužel jen pro cyklisty se shodnem. Ale okraj Boleslavi to rozhodně není, vždyť ta trasa vedoucí krásným údolím kopíruje centrum ve vzdálenosti 200-300 m. A jestli Bolku znáš, tak víš, že vést cyklostezku centrem tady opravdu není dost dobře technicky možné.
Nj, jake centrum-stare mesto? to ano, ale tam lidi nebydli, to hlavni centrum (pokud je jake) je jinde
Tato trasa je teď označena žlutými cedulkami jako cyklotrasa. Její vedení ale považuju za dost nešťastné. Když to vezmeme směrem od hlavního nádraží:
Přejezd hlavní ulice na Podolci - ruská ruleta, vyústění na hlavní je v takovém místě že není vidět doprava odkud přijíždějí auta z kopce; je tam omezení na 30 ale sami víte jak se to dodržuje.
Lesopark Štěpánka - značný provoz chodců, pejskařů, maminek s kočárky, tu a tam trénující sportovní oddíly které si zaberou celou šířku cesty pro sebe.
Pokračování od silnice na Dobrovici k Olympii - nezpevněná ale rovná cesta svádějící k rychlé jízdě ale dost úzká a hlavně kvůli stromům nepřehledná, opět hrozí konflikty s chodci. Dál rozbitá polní cesta, před dálničním nadjezdem asi 100m bahna když zaprší. Dál směrem na Řepov (pokud chcete objet čtyřproudý úsek silnice č.16) vede úzká pěšinka po louce (za pěkného počasí opět chodci a pejskaři) a od statku potom už celkem slušná cesta.
Já jsem městem pouze projížděl po cyklotrase podél Jizery, ale chtěl jsem se podívat do centra tak jsem z této trasy sjel což byla velká chyba. Ve městě jsem nenašel jedinou směrovku pro cyklisty nebo cyklostezku. Místní možná dokážou městem projet vedlejšími ulicemi, ale pro člověka města neznalého je to velké utrpení, když musí používat úzké frekventované silnice které ho po značení pro automobily dovedou do centra, kde jsem posléze marně hledal nějakou příjemnou restauraci se zahrádkou. Prostě Mladá Boleslav jen pro místní a možná ani to ne.
Vážený kolego, bohužel omyl v tomto městě mohou žít pouze poloopi :))
Na to ze jsi jen kratce projizdel-velmi presne a vystizne :-)
V centru jsou sice asi dve,ale tak nesmyslne, ze je prakticky nikdo nepouziva a jezdii se vedle nich (soubezne) nebo uplne jinudy.
Od skodovky mame stejne vsichni auta skoro zadarmo, takze radeji se posouvame v zacpach, ktere posledni leta uspesne vytvarime abychom se tak vyrovnali i velkym city