Po čtyřech letech mi praskl drát ve výpletu. Dnes jsem to dal do servisu aby mi technik kolo i vycentroval. Cena za drát a vycentrování 110,- což si myslím, že je v poho. Zarazila mě ale jiná věc. Dráty i ráfky jsou černé a podle technika černé dráty jsou méně kvalitní než klasické. Co vy na to?
řekl bych, že v barvě to není....
Taky myslím, ledaže by ty černé byly plastové. :-))
Pravda se ukáže, až ti rupne ten jeden jedinej stříbrnej :-D Nebo... můžeš vzít ten origo ruplej a dát ho člověkovi co už má nějaký zkušenosti s vyplítáním. Rozezná to hmatem. Na ohnutí pevných drátů z legovaný oceli rukou je potřeba citelně větší síla.
Technik byl černej nebo klasickej?
Tak vidíš ...
8-)
to není vo barvě, ale vo značce drátu, já propaguji DT a černý nepoužívám, protože jsou prostě při stejných pevnostních parametrech dražší a pak - ty stříbrný se mi jakožto staromilci líbí víc
Komponenty v černém eloxu jsou často levnější než tytéž s hezčí povrchovou úpravou. Odtud asi názor, že co je černé je méně kvalitní;-)
V barvě to není,ale v kvalitě výroby a materiálu což je otázka výrobce.
Já mám ve výpletu jeden červený ostatní černý přímo od výrobce kol.
Červeně se lakují kazové kusy, ale jeden v celém výpletu nevadí.
A já proč máme s tím červeným autem furt problémy... :-))
Ženám se periodicky každý měsíc na pár dní lakuje určitá část těla také na červeno.... Žeby pánbů udělal někde chybu? :-)))
No ale už, to je zase téma :-))))
Pokud vím, tak jeden z názorů je ten, že jim tohle instaloval spíš za trest :-) Ale s tou červenou je to myšlenka dobrá, je to taková kontrolka indikující, že je někde něco "mimo provoz" :-)))