Zdar nákoláci. Již dlouho jsem tu nebyl, ale teď opět potřebuji znát Váš názor. Právě vybírám novou vydlici na mé kolo (Kellys Salamandr 2006) Jsem na rozpacích. Mám dva favority a nevím kterého. Rozdíl v ceně je jen 90 Kč a tak nevím nevím. Zkuste se na to podívat a říct mně svůj názor, do které by jste šli. Jen podotýkám že jezdím tak 3 až 4 tis. kilometrů ročne,sem tam nějaký ten maraton a vážím něco kolem osmdesáti kilo. Brzdy mám hydry jak v předu tak v zadu. Díky moc za každý přízpěvek. Moc rád jsem sem opět po dlouhé době zavítal ;o)
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice...
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice...
bral bych tu s ETA, ale ne každému to vyhovuje.
Doporucil bych tez tu s ETA - je to dobra vec i kdyz pouzivana (mnou) pomerne vyjimecne. V obou pripadech vsak uvaz, ze Marcochy patri mezi tezsi vidle. Me to sice nevadi, ovsem za podobne penize sezenes i lehci. (jenze to uz nebude Marzocchi :-)
No to jsem rád, že jste tak rychlí ;o) Vždy jsem tu narazal na partu správných lidí. Ta váha mi nevadí, s tím tak nějak počítám, jen jsem se chtěl zeptat co znamená ta zkratka ETA??
Euskadi Ta Askatasuna (baskicky Baskicko a svoboda)
v zásadě to znamená že vidle se zamkne v dolní poloze a nikoliv v horní.
Myslim, ze presnejsi by bylo rici, ze se zamkne cca 3 cm pred koncem zdvihu - ty 3 cm zustavaji aktivni (i kdyz pekne tvrde). Pro mne je nejpodstatnejsi vyhodou tohoto zpusobu zamykani za prve to, ze se snizi predek kola a daji se tak vyjet fakt prudke kopce a za druhe, ze kdyz ji na kopci zapomenu odemknout, tak mi prvni koren nevyrazi riditka z rukou.
Dobře vědět !! ;o) Dík, jsem chytřejší.
Ted me napada, jestli nekecam, protoze vy hovorite o vidlici vzduchove, kdezto ja mam starsi model - pruzina/vzduch. Tak jestli je to u ciste vzduchove vidlke jinak, tak mne opravte.
je to stejné, akorát ten zdvih je cca 2cm
Ok, dik.
Kdyby snad casem ETA nevyhovovala, da se pomerne jednoduse a s nizkymi naklady vymontovat.
kvůli změně geometrie to taky vymysleli... Ale lidem co zamykají spíš na zpevněném povrchu to může být nepříjemné. Ale jezdit s Marzocchi po asfaltu... fuj Ty 2,35" jsou hrozně líný :D
Ani ne, mam taky 2,35 Larset TT a nestezuju si. Spis snad, ze jsou tezke - cca 650 g +
Jsi žabař :) Fat Albert je teprve pořádná guma. Zvláště když sedí na Pantherovi ;)
No jo, ale pak to prave nejede po asphaltu :-)
ani trochu, asi se vrátím k Bontrager Jones, objem má jen o trochu menší ale není tak děsivě líný.
Zkus ty TT, na zkousku muzu i pujcit. (Udelal jsem si zasoby :-) Mimochodem, TT jsou skvele na brzdeni.
brždění jako aspekt jízdy na kole mi je zcela cizí :)
jenomže na ježdění po asfaltu nepotřebuji Marzocchi ;)
ETA. Při naší váze (80kg+) už se počítá každý mm průměru noh.
A já si myslel, že jsem ještě štíhlý :( teď jsi mi pokazil náladu ;O)
To já jsem si taky myslel... dokud se mě kamarádi nezačli ptát, jestli nejsem těhotný:-/
Vidlice se hlavně pýše s měkkým Y-Bykere
soráč, já si nevšiml!! No holt i nám hloupějším je dopřáno jezdit na kole, doufám, že Ti to nevadí :))
Aááále, hloupě mluvíš! Tahle "vydlice" je tvrdší - proto s tvrdym a pokud je vidlice měkčí, tak se píše s měkkým - tedy "vidlice". Takže pro tvrdý bikery jedině pořádnou VYDLICI. :-)))))))
Pro tvrdý bikery by v tom případě měla být VYDLYCE....
To jsou ale pak už ultratvrdé vydlyce používané ultratvrdýmy chlapy a mužy; a ženamy... :-))
Předpona vy- ti nic neříká?
Obecně se tato zařízení nazývají dlice. Pokud pruží zasunuté tyčky DOvnitř, jsou to DOdlice, VYsunuté kluzáky ven jsou poznávacím znamením VYdlice. Pružný element přivevněný z horní strany NA pevné části se pak jmenuje NAdlice, závěsná pružná součástka POD povnou komponentou je PODdlice.
Kus plechu tažený s RAchotem po zemi je RAdlice.
:o)
Mam na biku MX Pro LO, naprosta spokojenost, ale kdyby tehdy byla ta ETA za stejnej peníz, bral bych určitě ji!!! Takže ETA vítězí ( pro tvrďáky výtězý )