reklama

Monopol a péče o zákazníka

Doposud jsem nikdy nikomu neudělala antireklamu, ale tentokrát bohužel musím. Vlastním vozík za kolo pro dítě, k tomu ještě i tyč za kolo pro dítě a oboje jsem koupila u výhradního distributora v ČR. Kromě jiného jsem vše poctivě doporučovala přátelům a známým i neznámým... Teď jsme se rozhodli si koupit vozík o dost lepší,také o dost dražší. Obrátili jsme se opět na distributora v ČR, ted nabídl cemu. Bohužel jsem se podívala ještě k našim německým sousedům a vznikl mi rozdíl v ceně kolem 6 tisíc (na položku 26 tisíc), k tomu mi každý oslovený německý prodejce nabídl cosi docela drahého zdarma, nebo slevu. Tak jsem o totéž chtěla požádat Čecha, ale s velmi zlou jsem se potázala. Kromě toho, že se šíleně vytočil, byl velmi arogantní a s chování dobrého obchodníka to nemělo nic společného, použil argumenty, které jsou dost na hlavu postavené, jako "udržuji evropskou cenu" - tak nevím, že by Německo už nebylo v Evropě?, "mám monopol, tudíž se nemusím snažit a podbízet" (to je ale ošklivé,co?), "poslání vás bude stát hodně peněz" - stojí přesně 15 až 20 Euro!!!, "německá cena mě nezajímá" - no jo, ale do budoucna v době internetu by asi měla, ne? atd. atd. A teď ta tajenka: distributor je firma Dvě plus dvě, má výhradní zastoupení pro značky Chariot a Croozer. A jak jsem do toho nahlédla, připomíná mi to trochu zlodějinu. Jenže lidi u nich kupují a kupují, neb neznají celou pravdu... Malý návod na ušetření: vyťukat na internetu značku.de, najít prodejce, oslovit a nechat si poslat. S reklamací je to také bez problémů. Stojí to malilinko času, ale ušetříte!!!

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Dokud po sobe nechaji zakaznici slapat, budou takovihle pseudoobchodnici prosperovat. Delas to dobre. Prodejce zije prave z klientu, obchodnik je ten, kdo ma vychazet vstric, ne zakaznik.

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2008
Autor: vasek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Moc díky za reakci! Máš naprostou pravdu, někteří čeští obchodníci jsou holt zloději, ale i na ně časem přeci musí dojít. Nejsme snad stádo blbců, ale myslících lidí...

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Nemusi byt nutne zlodeji, delaji proste jenom to, co jim vynasi.

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2008
Autor: vasek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Dneska jsou oni výhradní distributoři a proto si většina lidí připlatí, často nevědomky, ale platí za pro ně jednodušší servis a české jednání. Ona schopnost orientovat se na internetu a umět jazyky něco stojí...

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Souhlasím, zloděj je ten, kdo někomu něco vezme bez jeho souhlasu. My ty peníze odevzdáme "dobrovolně". Ale jak se píše níže, já těm obchodníkům přeji úbytek zákazníků až krach. Kdo chce moc nemívá nic. To je i jeden z důvodů, proč už nejezdím do českých hor lyžovat. Drahota a hlavně přístup k zákazníkům. Mnohdy se máme ještě hodně co učit. Pokud je pravda to konstatování o odpovědi obchodníka, tak tam bych už nešel ani kdybych si ten vozík měl svařit sám (a že to neumím).

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: Majan
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Díky za zkušenost. To že jsou u nás vyšší ceny než např. v Německu platí už nějakou dobu. V některých oblastech se to dá vysvětlit velikostí trhu, ale většinou větší konkurencí a tlakem na nižší ceny. Já jsem si vždycky říkal, koupím to u nás, chci aby tu takové služby byly a tímhle je podpořím. Ale v poslední době se nestačím divit - kromě oborů ve kterých je doslova smrtící konkurence (jako výpočetní technika) ceny dováženého zboží s padajícím kursem EUR a $ neklesají. Chápu že sezóní zboží objednávají a ceny potvrzují dlouho dopředu - a o to více jsem zvědavý na ceny zimního zboží na podzim. Všechno totiž ukazuje na to, že se (hlavně dovozci) pěkně pakují na kurzových rozdílech. Takže už taky objednávám v USA a po Evropě. I s dopravou a případným clem to vyjde výrazně levněji. Pokud se nenaučí starat o zákazníka tak o něj prostě přijdou.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: HonzaT
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Proc jsem asi kupoval Rohloffa v nemecku? Nemam sice osobne zadnou spatnou zkusenost s mistnim zastoupenim, ale dotovat budu radeji sebe. A taky mne prekvapilo, kdyz prodavac bez jedineho slova zaokrouhlil celkovou sumu za nakup, ktera byla myslim kolem 877€ na cele desitky €. Smerem dolu, pochopitelne. Jsou to necele dve stovky, ale potesi to.
Mimochodem, pokud se nepletu, z podobnych duvodu bude prave dnes v tom samem obchode zakoupen dalsi Rohloff :-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Tak uz se stalo... :-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

:-) také jsem dostala tu sqelou zprávu..

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Muzu jen potvrdit, ze pristup k zakaznikovi v nemecku je naprosto jiny.

Pro info, jsem ten, co zrovna v patek kupoval Rohloffa :)

pristup prodejce byl naprosto supr. Objednani problehlo pres telefon a do dvou dnu jsem mel v maili info o pripravenem zbozi a jeho cene.
Cena me ovsem prekvapila vic, nez jsem cekal. Puvodni objednavka podle oficialniho ceniku cinila 1187Euro. Aniz bych cokoliv rikal, prodejce oznamil cenu 1050Euro. Pri samotnem nakupu jsem par veci k tomu jetse prihodil (tool na sundani pastorku, satek pro zenu...)... i na tyto veci rovnou uvedl slevu.

Cesta za hranice byl prijemny vylet a i s cenou za benzin jsem stale oproti ceskemu zastoupeni usetril 5.000.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: pb
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Dobre vedet, ze mas ten nastroj na pastorek... Kdyz budu potrebovat, pujcis za pozvani na pivo?

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

klidne i bez toho piva. Tve rady ohledne nakupu Rohlika pro me byli velice prinosne a dulezite.

Jinak me zapleteni rohlika zkoncilo fiaskem :) dnes jsem kolo odnesl do obchodu.. musej vymenit niple pac jsem je decanko pretah a kolo preplest :)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: pb
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

dekuji.
No a s tim kolem, kdybys chvilenku pockal, tak jsem Ti to dnes mohl preplest. V sobotu jsem fakt nemohl. Ale rekl bych, ze servis je lepsi volba - maji mnohem vice zkusenosti a vybaveni, ktere ja nemam.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

No, cekal jsem, ze to bude jednoduzsi. Hold jsou veci, ktere je lepsi sverit zkusenejsim. Kazdopadne dekuju za nabidku. S tou sobotou, ja si myslel, ze budes nekde mimo. Psal jsi neco takoveho na foru, ale zkusil jsem to :)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: pb
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

To je fakt dobré vědět.. .-) Prý je také lepší když se mění po 5000km olej zároveň otočit pastorek na druhou stranu aby se sjížďěl stejnoměrně..

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

To zni logicky. Pak muze po nekolika otocenich vypadat treba i takhle....
http://www.damika.cz/foto/2007_03_31/slides...

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

OMG jsem netušila že jsi to u někoho již testoval..

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

:-) Nekoupil bych si neznamou vec za cca 20 tisic aniz bych si ji osahal, je-li to mozne.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Nj tak to já musela okusit tvrdší postup, však víš.. Také byl zpočátku strach že je to horší než ShitMáňo nebo sra- ale nakonec už chci ještě jednu :D na druhé kolo :D a na třetí :D..

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Zlatka)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

jo, přesně tak. Mám to stejně. Prohlížel jsem odkazy, cos mi poslal a obrázky atd., ale definitvně mě přesvědčilo, až když jsem se svezl na Zoopově lehokole s Rohloffem a Tvoje vyprávění z vyjížďky na Jeníkovým kole

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

No, ono to svezeni da hodne, i Honza onehda tvrdil, ze jsem mu to svoje kolo nemel pujcovat nebo tak neco. :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

že by další? Tak snad rok to tady probíráme ze všech stran a nikdo nic a teď se roztrh pytel :o)))

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Já se ani nedivím, při té ceně, dát si na kolo něco co vyrábí jen jedna firma na světě, co vypadá to jako divné torpédo.
Navíc když všechny ostatní přehazovačky v nábě jsou spíše pro kola do města. Ale osobní zkušenost, to je jiná.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: petrp
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

A take o tom lidi casto vubec nevi. Ani cykliste. Proste netusi, ze neco takoveho existuje a jake to ma, alespon priblizne vlastnosti.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

jó, kdybys věděl, kolik lidí mi říká, že to lehokolo by nechtěli, protože na tu jednu rychlost se musí jezdit dost blbě :o)))))

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

taky jsem se s touto reakcí setkal. Jedna banda cyklistů to dokonce zcela vážně považovala za elektromotor (je pravda, že se to motorům na elektrokolech trochu podobá). A nakonec za jízdy, když jedu do kopce, někoho předjíždím, podřadím, v náboji cosi cvakne a začne to celkem nahlas vrčet a já na lehčí převod najednou jedu rychleji, taky si asi leckdo myslí, že to není jen HPV:-)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

jo otázku jestli tam mám motor jsem vlastně už taky dostal :o)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Taky. A ne jednou, za tech par chvil co to mam.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Když ještě uvážím, že lehokolista viděn ze zadu vypadá, že mu to jede samo, jen tak si plandá rukama pod sebou...ani se otázce na motor nedivím.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: petrp
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Tak já jsem na řazení v náboji docela zvyklý, tady jich jezdí celkem dost (všichni mluví německy). Ale to jsou všechno nějaké shimana s pár převody.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: petrp
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

já měl přetím v nábě trojpřevodovku od Sramu místo trojtácu. To se mě ptali jestli mi těch 9 rychlostí vzadu stačí. Ono ty převodovky, narozdíl od tebe, nezná hodně lidí...

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Pamatuji si, když jsem za socíku nastoupil do zaměstnání, pořád se porovnávalo, za kolik vyrobíme dolar. Holt někdo se stále snaží vyrobit Euro za hodně Kč.
Tvoje zkušenost mě přivedla k hledání náboe Rohloff SpeedHub 500/14 TS na českých/německých e-shopech a překvápko ona je v Německu cena o 80 Euro nižší http://www.rebelbike.com/shop/katalog/163...
proti
http://www4.hibike.de/main.php?sessionID...

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: petrp
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Vida :-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: m
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

V Nemecku, kde zije 80 milionu obyvatel, je ponekud jiny trh. Co se tyka zrovna kol, na internetovych strankach s domenou .de jdou sehnat komponenty casto dokonce i o neco levneji, nez je NAKUPNI cena ve vetsine cykloobchodu.
80€ na takove castce, co stoji Rohloff, neni zas tak hrozne moc, aby se to uspesnemu prodejci nevyplatilo pri poctu prodanych kusu.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: vasek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Myslím, že to je zrovna zásada úspěšných slušných obchodníků - vydělávat na obratu. Vím tady ve městě o několika.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2008
Autor: abernathy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

arogantní jednání by mi rozhodně vadilo a zaslouží kritiku, ceny je asi třeba chápat jako nabídkové - " k jednání". často se mi stalo / v prodejnách s cyklistickým sortimentem/, že nakonec nakoupím za cenu, která se docela liší od té původní, vyvolávací. obchodník prostě zkouší, co lidé skousnou a když vidí, že by přišel definitivně o kšeft, tak často zjihne a cenu upraví / a v záloze mám internetový prodej/. nicméně, obchodníkům v této branži vůbec nezávidím, konkurence je obrovská a nějaké oblbování lidí by si neměli vůbec dovolovat, protože si tím řežou pod sebou onu příslovečnou větev

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: vladaza
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

No bohužel tento panáček konkurenci nemá. Slevu rozhodně neposkytuje, protože "prý nemá proč". Má tu monopol, tak opravdu proč se o zákazníka bít... Nenabízí zhola nic navíc, jen ten servis. Jenže má zkušenost s vozíkem Croozer, se kterým jsem toho najezdila za čtyři roky po cestách a skoro necestách opravdu hodně, je, že servis zvládne každý trochu technicky nadaný chlap (alespoň můj muž to zvládl) :-). O nás jako zákaznícky a chodící reklamu pán přišel, i když moc dobře věděl, že jsme jeho stálí zákazníci s houfem podobně laděných známých, kteří u něj taky něco pořídili. Tak už nevím, kdo by teoreticky měl dostat slevu - koupili bychom už druhý vozík za kolo (tentokrát podstatně dražsí) a doma už máme tyč za kolo pro starší dítě...

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Ja od nich brala nakladni vozik Bob a ta arogance tam byla dost citit. Nebyt te slevy 1000kc, tak bych sla okamzite pryc.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: wewerka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

No já vozík Bob od nich dostal, tak si nemám co stěžovat, dodali mi ho dost rychle, ale přesto...

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Ještě že takové "blbosti" nepotřebuji... :-) Jinak teda - vysr.. se na Čecha a koupit u Němce.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Přesně, sdílím stejný názor. Sr*t na české obchody a nakupovat v zahraničí, buď po netu, nebo při příležitosti osobně nebo přes známé. Pokud se podíváte na jakékoliv zboží v ČR nebo na západě, uvidíte značný rozdíl v ceně. Koukněte třeba na mobily v namátkově vybraném italském e-shopu a tentýž typ v nejlevnějším českém. Cenu žene nahoru akorát ta skutečnost, proč by obchodník slevoval, když je Čech ochotný koupit za draho.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2008
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Kupoval jsem od nich vložky do vozíku pro novorozence. Byl jsem pro ně ve velkoskladu kousek od Sušice. Pán byl neskutečně ochotný, přišel i po pracovní době v pátek večer mi vše předvést a prodat - samozřejmě po domluvě předem - a sedačky pro mimina mi nechal i na našich dětech odzkoušet. Na veškeré dotazy i naprosto bezvadně reagoval a vše skvěle a prakticky ukázal. Ta stodola s buňkou uvnitř sice ve mně nebudila kdovíjakou důvěru, ale vše nakonec klaplo bez problémů. Vybavil mě i několika radami. Nemohu si na jeho přístup vůbec v nejmenším stěžovat. A kde jste to nakupovali vy??? V kamenném obchodě v Praze????

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2008
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Sušice je něco jiného. To je úplně jiné kafe. Já nakupovala v Praze - máme to od prodejny kousek.... Mně snad nejde ani tak o tu slevu, ale o to jednání se mnou a mým mužem jako zákazníky, k tomu ještě v podstatě "věrnými" zákazníky.... A ty argumenty :-((((? Co to je???? Přeci nevypadáme jako úplní blbci, aby nás krmili takovými bludy :-)))).

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Čudka ([email protected]))
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Joóóóóó´, tak to joóóó´.....zdá se,. že i přes vysokou konkurenci ve velkoměstě mnohým stále nedochází, jak jednat. Znám, podobný přístup z jednoho autosalonu u vás i když v jiném to bylo zase přesně opačně - také v Praze. Podobně to bude asi i s těmi cyklopotřebami. Prostě to nebude obchodem ale člověkem. Ten pán bude chtít " asi vyměéééénit´!!!

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2008
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Jo. Konkrétně když mluvíš o těch Strakonicích a autosalónu. Já po zkušenostech s Prahou vozim auto na velký revize do Nebřehovic u Strakonic. A jestli se mi to vyplatí? - A to tak že velmi! A venkoncem už jenom kvůli tomu jednání, kdy si nepřipadám snad ani jako zákazník, ale spíš jako nějakej jejich příbuznej nebo co. A skutečně jsem rád že můžu dát vydělat někomu kdo o to stojí, na rozdíl od těch lemplů zlodějskejch tady u nás. ß$@Đ]Ł|@][] :-(((( !!!

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Zakarr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

my jezdili pro firemní auta a na velký prohlídky atd. do Tábora z přesně stejnejch důvodů!

Ale ideál je, aby takoví byli blízko baráku. Což já naštěstí, co se cykloservisu a cykloprodejnytýče, mám. Do Říčan to mám pět kilometrů a vždycky jsem byl spokojenej.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

To myslíš v Říčanech na té hlavní, nebo někoho jiného?

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: pro_pa
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

asi myslíme totéž. Myslím tohle: http://www.cyklo-org.cz/

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

To je ono, tam je to příjemné, i když stísněné :-(

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: pro_pa
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

jo, není to velký, ale jsou příjemní, poradí a je mi tam fajn a seženu, co potřebuju.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Já mám dva značkový servisy Renólda kousek od baráku a ani v jednom z nich mě ty zloději a vyžírkové nikdy v životě už neuviděj. Do těch Nebřehovic jezdíme vždycky v rámci pobytu na chatě, neb je to asi 40km. Tak hodim kolo na střechu, nechám jim tam auto a druhej nebo další den si tam pro něj zase na kole zajedu. A oni mě ještě nabízej, jestli s tim kolem nechci odvézt do Strakonic na nádraží, neb nechápou, že někdo může jet takovou "dálku" dobrovolně a s potěšením :-)))

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Zakarr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Jo a zpátky k tématu, poněkud sem se zase rozvášnil. Po několika nedobrejch zkušenostech z okolí jsem se takříkajíc zabydlel v Rudný. Hlavně proto, že pokud něco potřebuju na kole, i třeba urgentně, tak neni problém. A kvalitně. A jsem zase u toho - je to o lidech.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Zakarr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

vždycky a všechno je o lidech...

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Co se auta týče, tak mám s malými servisy v okresním městě horší zkušenosti. Ob rok rovnám a zatírám ohnutý a sedřený lem prahu poté, co mi "šikovně" zvednou auto. Servisní prohlídku jarní/zimní po zkušenostech už nenechávám dělat - naúčtují, ale neprovedou - odškrtají v cedulce všechno - ale aby promazali, co odškrtali - to už nehrozí. Takže servisy zde - po dle mého gusta - na nic - máš možná štěstí zrovna na výjimečný přístup.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2008
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Co se týče servisu kol, je to ještě mnohem horší. Od té doby, co mi zmršili novou kliku při záruční prohlídce, vyměnili zdravý pedál za pedál s ohlou středovou osou pedálu, podřeli rám, dále pak dotahovali šlapací střed pouze z jedné strany tandemu, kdy se mi povolovali obě misky, jen proto, aby nemuseli z pohodlnosti sundat talíř na druhé straně a dotáhnout i druhou stranu a dále neseřidíli ani přes mou žádost povolený střed kola a jeho rozcentrování atd. atd. .... jsem si pořídil kompletní sadu nářadí a snažím si maximu udělat sám.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2008
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Tomu,kdo najede za rok několik tisíc km se to rozhodně vyplatí.Já jsem k tomu ještě přikoupil pro zkvalitnění práce i dva moment.klíče Park Tool.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Hmm, já jsem naprosto spokojený. Jak se servisem auta, tak i se servisem kola. Měl jsem velkou "akci"na auto (kontrola po 180 tisících) výměna všeho možného (vodní čerpadlo, komplet rozvody, komplet kotouče + destičky, dorazy, a já nevím co všechno, nateriálu na tři stránky), celkem toho bylo za 45 tisíc; dostal jsem slevu 5% na matroš, 10% na práci, zdarma udělali geometrii a kompletní umytí vozu (venek, interiér, motor), takže jsem platik příjemných 39998,-. Pak jsem jel na karosárnu (coufání mi nějak nejde, opět jsem se "nevešel" :-)) - "normálně" by to stálo cca 30 tisíc, já to měl za deset (oba zadní "boky" a zadní dveře).
S kolem mám něco podobného - drobné servisní zásahy (seřízení toho či ono) jsou většinou zdarma - "však si zase u mne něco koupíš" (slova majitele)... A taky že jo... ;-)
Není to velikostí města, ale je to zase a jen v lidech a v přístupu k zákazníkovi (aby přišel zase). V autoservisu vědí, že až si zase budu kupovat auto, koupím kvůli úrovni servisu tu "jejich" značku. V kolech je to stejné (kupoval jsem kolo synkovi - kde asi; ani by mne nenapadlo jít jinam).

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2008
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Bohužel v mnoha případech jsou nákupní ceny českých obchodníků úplně někde jinde než těch např. německých. Raději bych samozřejmě, aby peníze zůstaly v ČR, ale např. bike jsem koupil taky v Německu, protože ty ceny jsou opravdu o něčem jiném.
Arogance prodejce je samozřejmě jiná věc a proto je dobře, že zde funguje volný trh a že tu svoji aroganci a styl jednání prodejce pocítí na zisku, což v dobách minulých bylo nemyslitelné. Vždy je to o zvážení všech pro i proti protože cena není jediný aspekt nákupu.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: barakuda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

Předpokládám že jde o firmu Dvě+Dvě???

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Martin Pecold ([email protected]))
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Monopol a péče o zákazníka

     

no vzhledem k tomu, že je to v zakládajícím příspěvku napsáno, tak tě můžu ujistit, že předpokládáš správně :o))))

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2008
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

484 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024