Takhle ze zadu za sedlo. Tu ruku na řidítkách si můžeš po chvíli cviku odpustit a používáš jí jen v případě nutnodti se vyhnout díře nebo tak.
http://www.lehokolo.com/img/nivnice/pict0057.html
No a nebo takhle. To je ještě lepší.
http://www.lehokolo.com/img/chrustenice-2006...
Máš dobrý tričko...to si batykuješ sám?
Uf, prvni foto vypada hodne nepohodlne.
Krize mne boli jen od pohledu....
Pri tlaceni po asfaltu predpokladam mozno
pouzit "ten druhy" a zatacet stejne jako s beznym
kolem naklopenim?
ehm, pardon bezne kolo = vzprimene kolo :-)
Ano přesně tak. Já ho na krátkrj ůsek tlačím za sedlo jednou rukou a automaticky vyvažuju a trošičku naklápím a jede v pohodě rovně. Když je to delší krpál, tak kolo držím zezadu oběma ruka a jdu za ním a v pohodě. Ruku na řidítkách mám jen když to tlačím někde přes kořeny, kameny, díry a tak. Na asfaltu není potřeba.
já tlačím zezadu i na hodně rozbitých kamenitých cestách s odvodňovacíma stružkama, vymletýma korytama od vody a podobně a jde to. Ale záleží asi na konkrétním kole.
Musím si rejpnout. Na asfaltu a tlačit, no fuj, to se přeci jezdí, na asfaltu je výjezdé cokoliv. Nebo že by na leháči ne? :-)
podle mých zkušeností je skutečně pohodlnější všechno vyjet, tam kde bych už třeba MTB tlačil protože stejně jedu pomaleji, než bych šel pěšky, na leháči radši ležím a pomaličku jedu. Pokud ale rychlost klesne pod 3 km/h, po delší době je psychicky unavující udržovat rovnováhu (na lehokolo se udržuje převážně řízením, nakláněním těla pouze omezeně, v pomalých rychlostech už se musí dost mávat řidítkama). Navíc v horku je možnost při tlačení si odvětrat záda. Takže po několika kilometrech 14% stoupání klidně i po asfaltu ten zbytek tlačím;-)
já jdu přímo za kolem a řidítka vůbec nedržím, zatáčí to samo (toto ale silně závisí na geometrii kola). V problematických místech (po hodně velkých šutrech) jdu vedle kola a řidítka jistím rukou.
Když je nejhůře, tak postačí jakýkoliv vhodně dlouhý klace a gumička, či šátek, kterým ho přiděláte k řidítkům. Pak se tlačí za sedlo pohodlně narovnaný a řídí se oním klackem. Viděl jsem, že měl kdosi místo klacku teleskopickou hůlku, kterou si snad pořídil záměrně kvůli tomu.
Nevím na co hůlku ,gumičku a další vymoženosti,když to jede samo.
Zcela jasně zvažuji a přes zimu pravděpodobně nainstaluji na sedlo jednoduše dozadu madýlko pro jednu ruku a nakláněním kola budu udržovat směr.
Něco podobného má Jihra tady na poslední fotce : http://jihrab.googlepages.com/lehoskl%C3%A1da...
No já mám sice horní řízení, ale tlačím taky za sedlo, protoze riditka se mi pri tlaceni sklápí.