Pro všechny kteří by chtěli rychleji, leč nejde to. Spojený nadzvukové stíhačky a silničního kola pro ty nejodvážnější z nás. Doufám, že to konstruktéři představěj letos v Brně.
Docela by mě zajímalo jestli je to na Sramu nebo na Šimánu..........
http://www.esdat.cz/kolo/
Hehe, "stíhací", a zatím to umí jen 40km/h ;-)))
Ale jinak náporové motory jsou dost pěkný vynález... Tenhle je ale už poměrně složitý, dá se to udělat i mnohem jednodušeji. A krmit jakoukoli hořlavinou...
Jéééé, ty si puntíčkář, to je teprve výzkumná verze. Dyť tam píšou že z 0 na 100 to udělá za 2 dny - zatim. :-)))))
Třeba jestli jsis všimnul, tak pokud to nakopneš večer, tak ani nepotřebuješ blikačku :-))))
;-))))
Spíš by mne zajímalo kam si dává levou nohu ;-))) Stupačku nikde nevidět a na tu rouru to asi nebude ono ;-))))
Ha ! Tak hlásím error... Ony tam jsou, dokonce obě. Přivařené na přední vidlici ;-)
Ono taky s touhle "silničkou" bych si na víc jak 40km/h netroufl:)
A sakra, opět chybka... Ne náporové, ale pulzační motory... Chjo.
Chceš říct, že tohle teď budete fasovat pro rychlý přesun po ploše?!? :o)))
To je speciální na výlety s wewerkou..
:o)))
Hmm, vypadá to velice perspektivně.
Určitě, pro sólisty bude vynikající. Až se vychytá výfuk, nechá se s ním jezdit i ve skupinách. Možná by ale pro začátek stačily azbestový dresy.;-)
A co na to dědicové Wernera von Brauna?
Pokud je to na principu pulzačního motoru, tak bych se nedivil, kdyby zkušebníkovi během ďábelské jízdy vypadaly plomby ze zubů :)))
Když to přežije i samotné kolo... ;-)
to je tedy konstrukce! Aerodynamicky úplně blbě. Konstrukčně taky. Nechápu proč to nemají na tuhá paliva.
Hnědý aby to ladilo. Protože po jízdě na tomhle bude hnědý nejenom to uhlí.
Uplnym omylem jsem nalezl tuto diskuzi. Velice jste me potesili, protoze jsem jednim z autoru konstrukce kola a jsem i na obrazcich. Pokud budete mit nejake dotazy, klidne napiste ;), treba odpovim. Jen je to uz 8 let, co jsme to postavili.
Před čtrnácti dny(když jsem slyšel rachot z letiště) jsem myslel,že jste opět pokročili a zkoušíte svůj stroj,ale pak jsem zklamaně zjistil,že je zde letecká show.
já jsem , při pohledu na foto, myslel, že je to nějaká recese / sloužící nejspíš k vytápění nehořlavých objektů/, ale ONO! to opravdu jezdí? byl bych moc rád kdybys mi dal nějaký odkaz, kde bych se dozvěděl o principu pohonu. takto musím říct, že na to koukám jako tele
Abych rekl pravdu - tolik reakci jsem necekal ;) pred mnoha lety nasel kamarad ve starem polskem casopise navod na sane, ktere jezdily na ledu a jako pohon mely jeden nebo dva tyto vezventilove pulzacni motory, to co je na tom videu je ventilovy pulzacni motor, a ted k principu, je to trosku zahada, protoze tam neni jediny mechanicky prvek , ale i tak se to da trosku vysvetlit, ta mala roura, to je sani, ta velka je vyfuk, kdyz dojde k vybuchu, tak smes hori v te 'bambuli', jak nejvic sviti, a zaroven se plyny tlaci ven, jak sanim, tak i vyfukem, ve vyfuku se vytvori sloupec horicich plynu, ktery se posunuje smerem ven a pusobi jako pist, ktery udela podtlak ve spalovaci komore 'bambuli' a sanim se nasava vzduch, ktery se misi s palivem, ktere je vstrikovano pomoci trysky s virivou komurkou (dobre rozprasuje), no a takto vytvorena nova smes je pripalena od dohorivajici smesi z predchoziho vybuchu nekde mezi kolenem a spalovaci komorou, startovani se provadi pomoci zhavici svicky a hustilky, kdyz to naskoci, tak to puzuje cca 50Hz, je to docela dobrej rachot, jinak max tepelny vykon je 230kW, spocteno z max. spotreby nafty 28l/h, kdyby jste chteli ukazku a bylo by vas vic, tak bych asi i premluvil kamose a nastartovali byjsme to (jsme z Prahy), jo a jeste pro potecialni jezdce - fakt to HODNE topi
Na podobném principu funguje i "bramborové dělo" ;-)
Jasně ;-) Zkus si do Google dát výraz "potatoe gun"...
Ale radši nedoporučuji vyrábět, je to tak akorát na hraně zákona...
Jinak tam lidi cpou třeba jablka apod. To podle průměru "hlavně"...
Není to na hraně zákona, jde o nedovolené ozbrojování. Ale jinak je to sranda veliká. :-))
A nojo, paragrafe :-)
Jinak souhlas, už jsem to viděl i na vlastní oči, pěkná hračka ;-)
;-)
http://www.youtube.com/watch?v=sAbGm9YaN1c
mě použití až tak moc nebralo, spíš jak to funguje. výroba je dobře ukázaná tady: http://kecy.roumen.cz/roumingVideo.php?id=5637 ale nemluví lidskou řečí, tak nevím, co říká:o) Nevíš, co tam cpe z toho spraye? Nebo je to fuk a prostě je třeba něco hořlavýho a stačí třeba odmašťovač apod.?
Kamarád do toho stříkal obyčejný plyn do zapalovače. Ono je to asi opravdu jedno, prostě něco hořlavého...
No nevim ;-)
http://kattarit.vyrobce.cz/delo.menu.htm
Tak na to bych se jel bez váhání podívat.
jo do Prahy to nemám daleko a taky bych se zůčastnil. V tomhle případě bych se byl možná ochotnej posadi i na to Vaše zabrádlí:o)
Prijel bych taky, tohle se jen tak nevidi.
Jo tak proto je tam to koleno a "sání" zezadu, to musí být geniální vynález!
to koleno je tam z jednoduchyho duvodu, motor by byl moc dlouhej a nesloby otacet riditkama anebo jen jednou, nez by to propalilo gumu, kdyz jsme to fotili tak to jelo chvili vkuse (cca 5 minut) a jak se kola neotacela, dochazelo k lokalnimu ohrati gum a jedna z nich prdla, ani jsme to neslyseli ;)
Tak jsem si zase zaplnil jednu z mezer ve vzdělání :o). Tady mají obrázkově popsaný princip, na tahu se podílí obě roury a kratší mezi zážehy nasává vzduch.
http://www.home.no/andreas.sunnhordvik/English...
No jekot to musí dělat šílený, asi stejně jako ventilový, ten jsem zažil v provozu (modelářský).
bezventilovy motor dela, vzhledem k objemu spalovaciho prostoru, mensi kraval, kdyz u toho stojis a rves kamosovi primo do ucha, tak te slysi, ale vedle ventiloveho muzes rvat jak chces a neslysis sam sebe
Já bych byl velmi nadšen tím,co je uváděno na konci("fakt to hodně topí")-nový rozvod do bytu!?!?
zůstávám pořád ve stádu lidových telat, ale vidět TODLE na vlastní oči bych moc chtěl, třeba by se našla nějaká cyklistická akce, kde by se toto nadpozemské monstrum dalo ukázat veřejnosti - na mě to tedy působí naprosto mysteriózně!/ na naftu bych určitě přispěl, spotřeba je dost náročná/
Dost dobry. Tu stranku uz jsem kdysi davno videl, ale ze se doctu takhle polopate princip cinnosti primo od tvurce, to jsem necekal.
Musela to byt skvela zabava :-)
Jak to tak chodí, zase jednou česká dovednost dopomohla k úspěchu cizím borcům:
http://blog.wired.com/cars/2008/05/jet-powered...
Jde o sprostou bezlicenční kopii. Ale maj tam i ty vídea, dokonce jedno (předposlední) s dvojitou montáží pulzačních motorů, a taky s proudovými :o)))
http://www.youtube.com/watch?v=5U-grFuXZ9U&...
a co nato Jan Tleskač--))