Pokud jsi svářeč, tak odpověď znáš. Pokud nejsi, tak dáš rám někomu, kdo to umí a ten si poradí. Proč řešíš takové otázky? S tím si musí lámat hlavu profík, ne my amatéři.
Jednoznačně doporučuji firmě,zabývající se výrobou,nebo opravou rámů.Taky jsem to tak udělal a spokojenost.
a nebo se na to raději vyprdnout a hodit tam klasické silniční brzdy, takhle to alespoň teď řeším já ...
Vymenil bych celou predni vidlici, to neni zas tak narocna vec, a vzadu bych nechal puvodni typ brzd. Nejake svarovani asi mozne je, ale ja osobne bych se mu radsi takhle vyhnul.
No tohle vůbec není špatnej nápad!!!
V žádném případě nedoporučuji, kolega to tak udělal, ale vidleice jsou tak měkké, že je V-čkama rozevírá a velmi špatně brzdí. Nové rámy jsou na V-čka uspůsobeny.
Dej si tam normální brzdy systém Gipiemme a nebudeš litovat.
Ona se prodava na vecka i takova zpevnujici "podkova", ktera brani prave rozevirani savli zadni stavby ramu od sebe. Ale taky nevidim duvod, proc tam davat dozadu vecka. Zvlast na silnicce, kde vzadu ani nejsou silny brzdy az tak nutny.
Vidlici je opravdu lepší vyměnit než vařit. Trekingovou s palcovým průměrem a závitem :
http://www.cyklosvec.cz/index.php?akcia=detaily...
Véčka mají ale jiný krok a jiné brzdové páky. Budeš asi muset použít brzdy typu cantilever což je předchůdce véček. Bát se jich nemusíš dodnes se používají na cyklokrosových kolech.
http://www.bike4u.cz/index.php?pid=50&vid...