Ahoj všem,
mám prosbu ohledně tohoto vozíku: mohli byste sem prosím vy, kdož ho máte, napsat své zkušenosti? Případně místa, kde se dá vidět, vyzkoušet- vzhledem k tomu, že jsme od Prahy, máme všechna výrobcem inzerovaná místa trochu z ruky... Ještě mě napadá- jsem totální amatér- jak je to s odpružením, pochopila jsem, že některé vozíky mají, jiné ne, co tenhle? Moc vám všem děkuju za odpovědí, snažila jsem se něco sama najít, ale bylo toho málo... Eva
Vazena pani Evo - vzhledem k tomu, ze dosud nikdo neodpovedel, ozyvam se ja, jako vyrobce a popisu jen podstatne obecne a Vami dotazovane vlastnosti. 1- ODPRUZENI - vozik Kozlik aktivni odpruzeni tlumicem nebo jinym pruzicim systemem primo na kolach dosud nema. Prave proto je sedacka voziku konstruovana na provazkovem zavesu, ktery do jiste miry vibrace odstinuje. Verte vsak, ze i sebelepsi odpruzeni nemuze zajistit potrebny komfort diteti, kdyz jezdec jezdi agresivne a zapomina na to, ze za sebou veze dite. Nechci timto sdelenim vsak jakkoliv zpochybnovat vyznam pruzicich voziku obecne.
2- obecne vyhody voziku Kozlik vuci ostatnim, na trhu dostupnym modelum, jsou tyto :
- extremne nizka hmotnost pri nosnosti 50 kg
- maximalne jednoducha polohovatelnost - Vase dite neni nucene celou dobu jizdy toporne sedet, ale v pripade potreby spanku ma moznost pohodlne polohy v pololeze
- do voziku se vejde autosedacka - viz fotogalerie www.benecykl.cz
- ochr anny stit proti odletajicim kamenkum od zadniho kola - diteti - v pripade priznivych povetrnistnich a jizdnich podminek - jste schopni nabidnou otevreny kabriolet i se striskou proti slunci
- jednoducha zamena verze cyklo v kocarek, pripadne in-line verze
- soudim, ze i prizniva cenova hladina soucasne nabizenych modelu pro jogging, turistiku, in-line brusleni.
---
osobne na mail poslu kontakty stavajicich zakazniku z Prahy
za BeneCYKL tym zdravim - Lubomir Krejci
P.S. na nasem webu www.benecykl.cz v sekci aktuality uverejnujeme anonce na nase prezentacni akce, na kterych nabizime nase voziky jak k odzkouseni, tak i k primemu prodeji.
Lubomir Krejci
Děkuju za odpovědi, aktuality budu sledovat- zatím se nám žádná prezentační moc nehodí, ale třeba se přiblížíte :)
K tomu odpružení: viděla jsem na Velofiala.cz nějaké odpružení vlastní výroby na Croozer, ale vzhledem k tomu, že tady je sedačka na provázkovém závěsu, je to možná nesmysl- nebo ne?
Na mail už mi dorazila jedna zkušenost - děkuju za rozeslání, s pozdravem Eva Makovcová
jaký děkuju možná že tady bude ještě fůůůůůůra odpovědí
Sice nemam zkusenosti s Kozlikem (ale s Croozrem), no par zkusenosti se mozna bude i tak hodit.
Ad odpruzeni: voziky v nizsi cenove hladine odpruzeni nemaji, teda maji sedacku zavesenou na hlavni konstrukci, coz aspon trochu pruzi, ale odpruzenym kolum se to samozrejme nevyrovna. Pokud mate penize na odpruzene modely, tak doporucuju, jinak zalezi dost na diteti, jake drncani vam jeste dovoli a co uz se mu libit nebude. Zatim jsme projeli nejake ty stezky a silnice v Praze a okoli, bohuzel obcas ani asfaltka nezarucuje primerenou kvalitu (diry, hrboly, vrasneni) a to nejezdim nijak agresivne. Mozna casem upgradujeme na odpruzeny Croozer.
Doporucuju si par modelu od ruznych vyrobcu vyzkouset, nechat predvest, osahat (minimale Croozer a Kozlik, mozna jeste levny ale mene pohodlny Azub). Kazdy ma svoje vyhody a nevyhody, zalezi, co vam bude vyhovovat.
Na co se treba zamerit:
- jak dite ve voziku sedi/lezi: Kozlik ma myslim nejvice polohu nalezato, pak je polosed Croozeru a pak vzprimeny sed u Azubu; napada me overit si, jaky ma dite u Kozliku vyhled, doufam ze nekouka jen na mracky...
- kolik ma dite ve voziku mista: v Croozeru hodne, muze tam mit i hracky, piticko apod, nevydou je, ze kdyz usne, nema fixovanou hlavu (jako treba u Kozliku), takze si clovek doma musi vovyrobit nejakou vychytavku
- jaky je zavazadlovy prostor (a podle toho clovek jeste bude brat na kola brasny nebo ne); do Croozeru se toho vejde dost, az to cloveka svadi brat na cesty zbytecnosti ;)
- jizdni vlastnosti voziku, jak dobre drzi na silnici. Croozer ma velmi nizko teziste, coz by mozna mohlo vest k nejakemu zadrhnuti v silenem terenu, ale zase je prakticky neprevratitelny (udelal jsem zkousku s prazdnym vozikem pri skakani pres vymoly ve vyssi rychlosti a nepodarilo se mi to ;) Kozlik je koukam vyse, takze jen tak o nejaky balvan nezadrhne, stabilita se musi vyzkouset
- jak snadno se sklada a do jake velikosti (Croozer: oddelat kola a jednim tahem cely slozit; Kozlik: oddelat kola, korba se dale myslim nesklada, takze kouknout, zda to vadi ci nevadi). Tez kolik vozik vazi (samotna vaha v cislech cloveku zase tolik nerekne, je fakt lepsi si ho potezkat, projet se s nim)
- jak je dite po jizde kropenate a co se proti tomu da delat (u Croozeru jsem co nejvice prodlouzil blatnik a dolu dal jeste sterku, pak uz naprosto v pohode; Kozlik je jednak vyse a navic uz ma ochranny blatnik pridelany od vyrobce)
- ruzne vychytavky: slunecni striska, naraznik pred kolama, jak se s vozikem jede jako s kocarkem, jake ma vetrani (treba kdyz prsi), jakou nepromokavost