Mám Travoy, původní model. Dobrý. Štvou mě na něm dvě věci - taška, a obecně cokoliv, co nemá pevný tvar, leze do kol. Tohle v současné verzi opravili, je tam zástěrka.
Druhá věc je sklápěcí mechanismus nožičky, na které to stojí ve svislé poloze. Tam nevím, jestli to opravili...asi jo, protože místo nožičky je tam výklopný Učko...
Jo, jeden nedostatek, spíš vlastnost - ten vozík, celkem logicky, cloní zadní světlo na kole. Vyřešeno blikačkou-blechou namotanou na madle...
díky.
Takže jsi spokojený a jezdí se s ním dobře?
OT - jestli to není tajné - kam se chystáš, že sháníš vozík?!?
já ti ještě nevím Radu. ALe nic zvláštního. Jen mi přijde fajn a já kolo s brašnama do vlaku už nezvednu kvůli přeražený páteři a všechno sundavat neb po cestě člověk na ty brašny tak různě navěsí gumicukama haldu věcí, to je voser.
Vozík, který se dá tahle snadno zaháknout a vyháknout a vozit jako nákupní taška mi přijde jako fajn nápad. Ohýbat se je problém, no.
Jo tak tohle znam. Kolo je cim dal tezsi...
Podívej se/dej řeč s bi-cyklistou. Má upraveného "číňánka", jezdí s ním po Balkáně a je s ním na výsost spokojený.
Oproti tebou uvedeným přívěsným vozíkům je jeho vozík "za hubičku" ...
Ale jeden z nápadů je jet vlakem na polská sraz lehokol u Mazurských jezer a domů to pak dát po ose.
Ale fakt nevím.
Taky přemýšlím o cestě na západ a kouknout se na Světlušku s Alvapinkou v Luxu...
Pekna idea. Kazdopadne stastnou cestu at bude kamkoli :o)))
Jo. Ale upozorňuju, že to nemám na cykloturistiku, ale hlavně na tahání věcí na zahradu, do ekodvora, větší nákupy a tak. Aj štafle už vezl. A 32" monitor. A primárně bývá zapřáhnutej za elektrokolem...
Má Travoy v kolech valivá nebo kluzná ložiska?
LIDL prodával (prodává?) stejný vozík, ovšem "no name" za cca 800,- a ten měl jen kolečka nasazená na osce + zajištěná proti vypadnutí.
Dík za info!
Je tam cosi zapouzdřeného...
Nahraditelná kolečka jsou jedna věc, ale udávaná nosnost byla nějaká v kilech, asi dobře věděli, proč tak málo. Tak by to asi chodilo do krutu často.
Z uvedených možností bych volil Choco xc.
Travoy vypadá spíš na dovezení nákupu ze samošky než cykloturistiku, pokud v nějaký rychlosti chytíš šutr/díru pod jedno kolo, vzhledem k tomu kde je to přidělaný ke kolu, půjde pravděpodobně do vývrtky rozsypávaje okolo veškerý náklad.
Přívěs mám nějakého neznámého výrobce, leč poměrně klasické konstrukce (dvoukolák uchycený ze strany ke středu zadního kola) a chová se to poměrně civilizovaně. Jen díky té přípojné hokejce to občas chytá při silovém šlapání do kopce rezonanci a pruží to jak na gumě, což je dost nepříjemný. I to by měla být výhoda XC - oboustranně přichycený, kolo, náklad, přípojný bod všechno v přímce.
jo, právě proto se ptám na zkušenosti někoho, kdo to má.
Je to rychle odepnuté a netřeba se ohýbat (to je u mne problém - následky dopravní nehody)
nákladní vozík klasické konstrukce mám dlouhé roky, ale požil jsem ho jen párkrát. Strašně blbě se mi s ním jezdí. Pořád strká kolo do strany.
Aha, to jsem přehlíd, tak sorry...
...myslím, že upnutí pod sedlem(tedy výš než je náboj kola) bude v zatáčkách "strkat kolo do strany" jistě víc než při upnutí za náboj. Upnutí Burley jednokolky je podobné mému, ale vzpřímeně se to nedá. Jinak je to jednoduchá plošina s nepromok brašnou za dost peněz- podobnou službu mi již leta dělá upravený "číňánek" pořízený tehdy za cenu do 2000Kč. Kolo je bez nákladu, vozík jednokolka nasazený a zajištěný do minuty, přepravu vlakem absolvoval mnohokrát, v něm jsou dvě klasické brašny(místo původní) pro lepší balení a přehled+ pvc krabice s víkem(10litrů) proti dešti na potraviny, vařič ap. Nevezl nad 20kg(z max.30kg), jede se s tím fajn, kolo nikam netlačí, prázdný s brašnami 6kg. Závěs by se dal upravit i pod sedlo- tam by však už asi "tlačil" v zatáčkách... Jestli chceš, mohu nafotit a poslat na mail....