Furt jenom samé kecy v kleci o koroně. Tady, kdekoliv jinde, a hlavně od těch všelijakých odborníků. Chtěl byl bych u soudu žalovat vládu za všechna ta příkoří, co jsem musel nějaké téměř dva roky snášet. Všechno bylo k ničemu. Jsem technik, v právních náležitostech se nevyznám. Je tu někdo, kdo by poradil, jak na to? Prosím ale jen příspěvky k věci.
Tohle chce hodně dobrého advokáta co bude ochotný do toho jít a nebo nějakého méně známého co by se chtěl hodně zviditelnit a za tvé peníze si udělal slušnou reklamu.
A těch peněz bude potřeba slušná hromádka.
Tím právem a právníky jsou dnes jaksi všichni zpitomělí. Pomalu začnou připomínat onu středověkou šlechtu. Dnes pomalu ale jistě platí, čím větší zloděj, tím víc se ohání právníky (protože vesměs oni na to mají). A s tím Covidem? Nejlepší by byl nějakej čichač či indikátor (třeba ze slin), kterej by okamžitě poznal nakaženýho. Myslím, že tecnika dnes na to už existuje, když policie dokáže okamžitě vyhodnocvat lidské obličeje, tak proč ne virus. A kdo se toho chytí prvý, zbohatne. Tak elektronici přemýšlejta.
Jenže když chce někdo podat žalobu podobného typu tak bez hodně schopného advokáta nebo spíše týmu advokátů se neobejde a vše jiné je jen ztráta času a energie.
To rychlé zjištění přece více méně už chvíli existuje a na mnoha místech se provádí. Určitě to nejde dělat plošně. No a v případě pozitivity co dál? V podstatě nemáme rozumné řešení a nejspíš ani nebudeme mít.
Mojžíšovi stačilo ono Destaro, aby s plným a čistým svědomím mohl soudit. Dnes máme bohužel místo Mojžíšů většinou Jidáše.....
Katoličtí inkvizitoři nepotřebovali ani to desatero a také soudili a byli přesvědčeni, že s čistým svědomím.
A si přesvědčený, že Mojžíš i inkvizitoři rozhodovali správně?
A právě to je ten rozdíl mezi Mojžíšem a inkvizitorem.
Psi!
Musíme vycvičit a využít psy! Naučit je poznat nakaženého a okamžitě ho vyštěkat pryč ze společnosti.
A teď vážně.
Techniku máme. Máme přesné PCR testy. Vše je čistě v rovině osobní. Setkám se s nakaženým, on mi dá vědět, že je nakažený a že se mnou byl v kontaktu. Nelením, zalezu do karantény, odjedu na test, na výsledek počkám doma. Neroznáším.
Je mi zle. Nechám se otestovat.
Týká se jak očkovaných tak neočkovaných. Oba mohou roznášet.
Včera jsem se měla sejít s očkovanou kamarádkou. Napsala mi, že její dcera a vnučka jsou pozitivní, tudíž se se mnou nesejde. Zalezla domů, autem se odvezla na PCR test a čekala zalezlá doma na výsledek. A to prosím s tím, že jako plně očkovaná nemusí, hygiena ji k tomu nenutí. Prostě chtěla. Dělala 40 let sestru na ARO.
Dnes ráno napsala, že je negativní. Výsledek PCR testu jí přišel ve 23:35.
Takhle by to mělo být. Mělo by to být nastaveno v osobní rovině. Tak to mají třeba v tom Švédsku. Nenařizují, doporučují.
Ale kolik lidí u nás, když nenařízeno, pouze doporučeno, vezme rozum do hrsti?
Jiná moje kamarádka (neočkovaná) mi dnes napsala, že je chtějí v práci dělit na očkované a neočkované. A že ona nechce, ačkoliv vlastně poslední měsíc pociťuje, že má silnější menstruaci než obvykle a určitě je to tím, že se často setkává s očkovanými.
Co na to máš říct? Myslíš, že pomůže, když řekneš, že to není stykem s očkovanými? Že by měla, ve svém vlastním zájmu, zajít za gynekologem? Že to může být myom?
No nepomůže.
Jsou to kecy!
Je to stykem s očkovanými!
On je to všechno umělý problém.
Pátá vlna, se chová jako normální chřipka.
Tedy v době, kdy se netestovala. Nikdo nevěděl, kolik lidí, s komplikacemi způsobených chřipkou bylo v nemocnicích, na JIPkách, nikdo o tom denně neinformoval.
Ví se jen, že každoročně na komplikace spojené s chřipkou zemřelo asi 1200 lidí.
Když nebyla žádná extremní epidemie, jen běžná, sezónní chřipka.
Očkování bylo dobrovolné, proti chřipce se nechalo očkovat tak 10 procent lidí, kteří věděli, že by mohli mít problém.
V podobné situaci jsme dnes, ale vytváří se iž pátá vlna paniky a strachu.
Testy nic neříkají o tom, zda-li je někdo marod.
Když byl někdo doma marod, za babičkou nejel, aby jí nenakazil, i když se moc těšil.
Dnes na to potřebujete test a příkaz hygieny.
Možná by stačilo vytáhnout hlavu z prdele
Zajisté, pane kníže.
Kdo je slepý a hluchý, tomu nepomůžeš, dokud na to nepřijde sám.
Jseš na tom stejně, jako ta moje kamarádka. Než aby šla k doktorovi, vymyslí si, že její problémy způsobuje častý kontakt s naočkovanými.
K doktorovi nepůjde. Nemoc si diagnostikuje sama. Stejně jako ty.
Jedno jestli podagra či myom, hlavně, že jsem nejchytřejší. Že si sám sobě škodím, je nedůležité. Máme svobodu a nikdo mi nesmí zakázat, sám sobě si škodit.
https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr
Tvoji kamarádku neznám a je mi dočista volný co dělá, nebo co ty si myslíš, že dělá.
K podstatě věci
Tvrdím, že tzv. "pátá vlna" má charakteristiky naprosto běžné,pravidelné, sezónní chřipky, včetně počtu hospitalizací a úmrtí
To jen někomu se zalíbilo hrát ten tyjátr dál.
Kamarádku do toho nepleť.
Což o to, Lannina kamarádka je očividný magor - celkem divné, že se to neprojevilo dřív.
Ale ty s tím svým "já tvrdím, že... ale ta čísla, co by mě usvědčila, že tvrdím hovadiny, si prostě ne a ne a nepřečtu", jsi taky docela spešl případ...
Čísla se dají ovšem použít operativně podle okamžité potřeby. Třeba taková pátá vlna:
Jednou čísla rostou úplně přesně stejně jako ve čtvrté vlně (kdy bylo těch 30 tisíc zemřelých) - to když je potřeba vytvořit důkaz o nefunkčnosti vakcín.
Podruhé čísla ukazují, že je to stejné jako běžná, pravidelná, rýmička. A to včetně úmrtí ...
A komu se taková "tvůrčí práce" s daty nelíbí, je jasný nepřítel a je potřeba ho nějakou údernou nálepkou před masami znemožnit :-)))
No, když jsem tvrdil, že bude mutovat, taky se na mě slétly.
Jsou věci, které se mi zdají zjevné a jasné.
Mýlit se mohu, to každý.
Ale nestává se to často.
Koukám, jak doma rozjíždějí totální svinstvo: testovat povinně neočkované zdravotníky, tedy ti očkovaní to mohou šířit..
To, že tohle je v pořádku může tvrdit jen politruk z Ústí
Proč furt o těch mutacích lžeš?
Vždyť i ty sám ses již z té lži usvědčil.
Kdyby nelhal, rozpadly by se mu jeho theorie jako domeček z karet. A ego taky ...
Ty xindle, ty si sem dal odkaz na slinty jakéhosi Pačese, který měl potvrdit, že to mutovat nebude.
Takovej prolhanej hnůj,jako si ty a tvoje předřečnice jsem dlouho neviděl
Nechápu, jak můžeš vůbec věci, které lze tak snadno doložit a dohledat, tady blábolit
Mě se nic nerozpadá, naopak, ty musíš vidět jak drn za dnem vyplouvá na povrch,jakou všivou gamesu s námi hráli - očkovaný to nedostane, posléze tedy jako že dostane,nic není stoprocentní, ale chrání před vážným průběhem, akdyž ke 30 procent očkovaných na JIP, budeš lhát dál.
Totiž ty, ubohý politruku, ty jim ty lži žereš od počátku, a budeš žrát dál.
Jako správný, uvědomělý politruk.
Chceš vidět ubožáka?
Podívej se do zrcadla.
Lež jako vždy.
Pačese jsi přitáhl ty sám a ani sis to nedoposlech celé.
https://www.nakole.cz/diskuse/29034-covid-37...
Kousek pod tim je i moje reakce na ten rozhovor ...
najdi si, co si psal...
hele, politruku, vakcína proti mutacím nefunguje proto to všude letí nahoru.
A letí to nahoru proto, že očkované prohlásili za "bezinfekční".
A to je to co jsem najaře psal.
Dříve než to stačí naočkovat, zmutuje to, abude to k prdu. Vám lhali, že to nebude mutovat,nebo málo, a vakcína to dá.
Nedá, tys tomu tenkrát věřil a možná i věříš, že třetí dávka proti Alfa tě ochrání před Delta a dalšími mutacemi.
Musím ti říci znovu.
Neochrání.
A když nakvedlají něco proti deltě, příjde jiná verze
Plošné očkování je nesmysl, a v případě dětí, zločin. Ohrožené nechť očkují, a hlídají.
Ostatní musí nechat žít.
A ty, politruku, patříš mezi ty, kteří fanaticky vaxují.
Když si vzpomenu, jak sprostě jsi naznačoval, že snad žeru slinty z Moskvy, zatímco já si četl Le Figaro, mám chuť t3 ohnout přes koleno a přetáhnout řemenem.
Stále máš šanci začít se chovat jako myslící bytost, tak si ji neposer.
Čas hraje pro nás a proto politrukům.
Vakcína nefunguje.
https://www.nakole.cz/diskuse/29579-mam-covid19...
Čísla neokecáš, funguje.
Ale klidně si lži dál, je to tvoje volba ...
Uvidíš za rok.
Ale je mi jasné, že to dopadne jak s tím "nemutováním" co jsi zastával. Nepřiznáš to
Tvůj neskonalý pesimismus mě docela překvapuje, měl bys zůstat pozitivně naladěn, nebo z toho onemocníš :-)
Já docela věřím, že virus v dohledné době narazí na strop, páč už nebude mít dostatek naivního materiálu k tomu, aby se mohl exponenciálně šířit :-)
To není naivní materiál, to je naprosto blbý materiál. Každý měl dost příležitostí se seznámit se skutečností, že se na to dokáže umřít. Každý neočkovaný 60+, který na to nyní umře by měl dostat na náhrobek cedulku "UMŘEL NA BLBOST".
Šíravník zajisté myslel imunitně naivní materiál.
Já myslím, že podmnožina nenaočkovaných starých debilů a podmnožina imunitně naivních osob bude mít významný průnik.
Ano, ty. Najít se to dá, ale s tvým neochvějným přesvědčením nepustit si k tělu vůbec žádná fakta to stejně nehne.
No, na objektivní si jen hraješ.
To vím už od Kinterovi tyče.
Rádi se mít nemusíme, ale číst umíme všichni.
Tak u tebe bych o tom občas pochybovala :-)
Nejspíš umíš, ale co je to platné, když nechceš...
A když už chce, tak zjevně nechápe či nerozumí...
Jindro- nevím pokud ti ten tvůj pesimismus/optimismus narušují nesouhlasné reakce některých, tak nejjednodušší bude přejít je mlčením než "přilévat olej do ohně". Pamatuji se dobře jak jsi tu všem radil médiím nevěřit(protože šíří informace podle toho jak jim to pasuje) a teď se nimi oháníš abys potvrdil svou pravdu. Jak to tedy je- lžou některá, všechny, nebo jen ty co se nehodí do krámu? Rád bych se v tom i já- nevzdělaný- vyznal a k tomu hledám informace z různých směrů....
No nevím, když už by nevěděli čím argumentovat, tak to "svedou" na ty zachráněné životy, které by nebyly, kdyby se proti covidu nic nepodniklo... A s tím asi nehne sebelepší právník :-/ I když si nemyslím, že by je měli přesně spočítané :-)))
Takovejch by bylo, co by chtěli žalovat Andreje...a zdaleka ne jen za coronu :-)
A jaká příkoří způsobená státem jsi vlastně zažil? Dokážeš to alespoň popsat, když to chceš žalovat? Myslím tím příkoří, která jsou protizákonná a nesloužila k tvé ochraně před nebezpečnou zabíjející nemocí. Pokud tohle nedokážeš jasně a jednoduše popsat, tak nemáš moc co žalovat.
Jo možná by se dalo žalovat nekonání státu, které způsobilo 30000 mrtvol, ale to ty evidentně žalovat nechceš.
Ono totiž nejhorší je, že nikdo nedokáže dokázat kdo koho nakazil. Protože pak by bylo vše jednodušší a bez oněch opatření...
Na tyto gangsterské metody je právo krátké. To máš jak s AlCaponem, nakonec ho dostali na daně. Tato svoloč už od strašení, vydírání, vyhrožování a šikany pomalu přechází k otevřenému násilí. A pořád mají dost lidí, kteří jim tleskají, aniž by si vůbec všimli, že celou dobu je to věc armády a vnitra, zdravotnictví je úplně mimo, tam akorát střídají ministry. Zachránili kulový, zato zničili ekonomomiku a okradli lidi o úspory. A jestli tomu ještě dnes nevěříš, tak si vzpomeň na devadesátý leta, ještě v dvaadevadesátym to furt bylo v ažůru a v pětadevadesátým ses koukl na vkladní knížku a měls tam reálné hodnoty prd. To nebude trvat ani pětiletku, tipuju tak dva tři roky. A shodou okolností mám tu ve volbách vyhrála ta samá svoloč, co byla u kormidla v devadesátejch, ti už mají prax.
Neprůstřelný argument - všude v "demokratickém světě" omezují "nezodpovědné neočkované".
Že jim to trousí ti očkovaní musí každý, kdo nemá v hlavě seno, už chápat a vidět.
Ale budou držet hubu.
Když já jsem naletěl, tak ať si do toho hovna šlápnou všichni.
Nakonec to budeme my, neočkovaní, co budou moci za to, že nemají na elektriku a činži.
Inflace je tu proto, že jsme nenosili celý rok dostatečně těsné respirátory :-)
hediné váchodisko je rychlé a levné indikátory nákazy. A ne s tím výhodně kšeftovat.
To je zásadní problém.
Asi nic takového k dispozici není, ale zase je dosr levných šuntů, které draho prodávají
Viděl bych jednu možnost... Jako uvědomělý občan se vydat někam na veřejné místo,na sobě pláštěnku JP75,na ní žlutou hvězdu občana druhé kategorie,za opaskem lahev s postřikovačem s dezinfekčním roztokem a svinovací dvoumetr a tím si pečlivě odměřovat vzdálenost od ostatních osob. Případně si stěžovat,pokud se ke mně někdo více přiblíží. Samozřejmě u vchodu si pečlivě vydezinfikovat ruce a nasadit rukavice. Pokud mně tam odsud nějaká ochranka,nebo bezpečnostní agentura vyvede,tak si stěžovat,že mně šikanují za důsledné dodržování vládního nařízení.
Stěžování už se tady nedávno probíralo a jestli jsem závěry správně pochopil, tak funkční lampárny už mají málokde.
Teď se chodí ke Křečkovi/křečkovi ...
Jak to? Dodržuji všechna zákonná ustanovení,dokonce jsem tak aktivní občan,že jdu až za jejich hranice a teď se najde někdo,kdo to považuje za špatné? S tím by přece zdatný právník mohl něco udělat.
Zdatného právníka bys potřeboval pokud bys "použil" tu žlutou hvězdu ...
A proč? Neznám zákon,který to zakazuje. Naopak znám nařízení,které mi,jakožto neočkovanému,zakazuje bez absolvování a zaplacení testu,návštěvu různých míst. Mám pocit,že mně to diskriminuje. Nejsem asi normální občan.
To je všechno hezké, i máš v něčem pravdu, ale zrovna tu žlutou hvězdu by sis fakt měl, ve vlastním zájmu, odpustit... Už byl nějaký pokus s ní právě kvůli tomuhle protestovat a vůbec se to nesetkalo s pochopením, právě naopak...
Šesticípá je jasná.
Vztahuje se odpor i na jinak-cípé hvězdy?
Ideálně ještě místo nápisu JUDE uprostřed obrázek přeškrtnuté stříkačky.
To tam měli samozřejmě taky... V té šesticípé žluté... A byl z toho dost poprask.
To se zeptej v Izraeli... Třeba mají copyright na všechny podobné tvary + barvy...
A čím se liší viditelné označování neočkovaných učitelů náhubkem?
To je exemplární prasárna, dělají z nich terč.
Ale ono se jim to jednou sečte, protože jestli něco je diskriminace, tak je to tohle.
Očkovaní to neměli nikdy chytit, nebo mít "lehčí průběh" a hele, třetina na JIP, a to adi lehčí průběh není.
A tihle lidé si dovolí stigmatisovat učitele, kteří chorobu prodělali, a mají imunity tolik, že jí opíchaní nebudou mít ani po páté tečce.
Víš co mě mrzí?
Že někteří z nich, těch očkovaných nejsou blbci . A přesto k tomuhle svinstvu mlčí.
Právě mi psala Soňa z domova:
Je to všechno hodně smutný, jak nikdo nic neřeší, a všemu se přivyká....
Potvrzuji z NRW.
Hadr na hubě se stal součástí, nikomu to nepřijde divný že i když to nefunguje, chtějí to po nich. Covid pasy, 3G, lidi tahají automaticky potvrzení z kapsy.
Až našijí ty hvězdy, přijde jim to v pořádku - ty nebezpečné asociály, co se nenechali očkovat je potřeba k dobrovolnému očkování přinutit.
Jinak budeme mít roušky nadosmrti...
Protože to překračuje meze slušnosti a vkusu ...
Ona žlutá hvězda coby označení entika je něco jiného, než třeba cejch zločince či bacilonosiče. Ostatně i některé jiné spolky by označování měli nosit, a to sami o své vůli. Třeba ony agresivní feministky, či notoričtí násilníci, aby každý okamžitě věděl o koho jde. Pokud vím, tak ona bývalá mládež hippies si to nosila, tak proč ne feministky, LGBT, netykavky, násilníci a t.d. Je přece dobré věsět s kým jednám.
Tak nevím - je to překlep?
"Je přece dobré věsět (toho) s kým jednám"
:-)
Pochopitelně překlep. S je v klavesnici vedle D...
APP. tihle Hippies byli steně zajímavý. Volná láska, nenásilí, návrat do přírody. Ale ten jejich znak jaksi vymizel. To i oni bejvalí soudruzi se chlubili svými odznáčky, Ale dnes toho modrýho ptáka ODS, sni růži socanú či TOP, a t.d. nikde u lidí neuvidíš. Žeby se styděli za to co dělají???
A pročpak? Máš li jiný způsob prokázání, že nejsi bacilonosič, prosím. Spíše se musíme bavit o tom, že na tom někdo dobře kšeftuje. Pokud bude něco jako alkoholtester i na Covid, není žádný problém s testy. Ve dveřích foukneš a buďto tě pustí či vyhodí. Problém je tu jen ten, že se Covid a pandemie staly velice výhodným kšeftem. Od vakcín, testů a roušek až po politické výhodičky. Ono pokud by výrobci dávali vše z lásky a bez zisků a právně ručili za případné následky, tak by i očkovanost byla vyšší. Prostě dnes se na pandemii přiživuje každý i když inteligentněji než oni zloději na moru ve středověku. Takže co se u lidí za tu dobu změnilo?
A ty si jako myslíš, že kdyby bylo něco jako alkohol tester, foukneš a ono tě to pustí nebo nepustí, tak by na tom někdo nevydělával?
A proč by nemohl. Ten, kdo něco takového vymyslí, a bude to spolehlivě fungovat, by si dle mého soudu zasloužil na tom vydělat.
Právník snad, ale na lampárnu s tím fakt nechoď ;-) Jak jsme tu jinde nedávno probírali, tak jich tu opravdu moc není. A fungujících je ještě méně...
Pokud chceš jít k právníkovi, tak si předem sesumíruj, co bys rád zažaloval. Jaké protizákonné příkoří se ti stalo. Teprve až tohle dokážeš, tak se můžeš někam obracet. Do té doby jsou to jen vzdechy vhodné pro lampárnu.
Který zákon zakazuje bez dobrovolného očkování navštívit restauraci,nebo fotbalový zápas? Pouč nás.
Já myslím, že se ho brzo dovíme, ale řekl bych, že to bude nejspíš zákon na ochranu veřejného zdraví.
Tak až se dočkáme. Ale do té doby nic.
Ale ten zákon tady už je, pokud vím tak se jen čeká jestli vláda vydá nařízení nebo vyhlášku, podle kterého to poběží. A co říkali, tak to vypadá, že to vyhlásí a bude to platit, může to být ze dne na den.
Pláčeš sice pěkně, ale na cizím hrobě. Já bych se obrátil na zákonodárce, z osmnácti parlamentních výborů by ti moh aspoň jeden odpovědět. (Podle mě to ale řeší nějaká vládní vyhláška nebo nařízení).
To je právě ta práce pro schopného právníka. Co to je vládní vyhláška? Platí u nás ještě ústava,nebo už ne? Může každý úředník,který má otvor do zadku, vytvořit nějakou vyhlášku a vymáhat její dodržování?
Upřesním, nařízení vlády nebo vyhláška ministerstva. Ano může, může ten co má zákonné zmocnění a pak platí a je možné ji vymáhat. A můžeš zůstat v klidu, Ústava platí tohle všechno vychází z ústavních zákonů.
No nevím kam to patří:https://www.youtube.com/watch?v=8rNa8Yb9MZ8
Myslím si, že tudy cesta nevede.
Vzpomeň na staré pravidlo z 90tých:
Proč bych platil drahé právníky, když mohu koupit levného soudce.
Skvěle a neprůstřelně sepsaná žaloba neznamená, že bude rozsouzena spravedlivě a nezaujatě.
Celá ta situace připomíná nástup nacistů v Německu. Myslíš, že by tam u soudu nějaký Žid uspěl s žalobou na to, že mu vymlátili obchod, i když to bylo nezákonné.
Ani Norimberské zákony nedávali právo komukoliv jen tak rozmlátit Židovi výlohu.
A představ si to zkusit žalovat.
Jak z toho?
Nevím.
Myslím si, že je potřeba vydržet, žádné stromy nerostou do nebe. Ono je ty jejich podlosti,manipulace a lži jednou doženou.
Pro nás to znamená: najít si svoji cestu tak, abys mohl žít normálně, aniž by ses jim "upsal" nebo lépe "upíchnul".
Ono se jim to už teď ta "tečka" hroutí, a chcípající kobyla nejvíc kope.
:-))) Ten palec máš za toho levnýho soudce, to v hektický době kupónovky nějak uniklo. Pustím to do světa.
Povím Ti historku, jak byl v Brně zachráněnej židovskej hřbitov.
Samosebou ho zarizovali, židovské obci sebrali. A jednoho "krásnýho" dne se tam objevila tlupa místních nácků a chtěli s tím tak nějak "stranicky" naložit.
Zabránil jim v tom správce hřbitova - němčour do morku kostí. Se zdůvodněním, že tohle je majetek Říše a majetek Říše žádnej chuligán ničit nebude...
no, jedna vlašťovka jaro nedělá
"Co nechceš, aby ti jiní činili, nečiň ty jim.“ (Bible, Tob 4,15)
Hezky naformulováno:
Lituji vládu, je v nezáviděníhodné situaci.
Musí přesvědčit neočkované, že očkování funguje, aby se nechali očkovat
a zároveň přesvědčit očkované, že očkování nefunguje aby si nechali dát posilující dávku.
Sice není statik ale jen molekulární biolog, ale tenhle pán Marián tvrdí, že lidé, co prodělali covida bezpříznakově, si vůbec nemusí vytvořit proti Covidu imunitu, nebo jen velmi slabou a krátkodobou.
Možná by tě mohl zajímat i jeho názor na buněčnou imunitu, o které si myslíš, že tě ochrání:
"Hodně diskuzí běží o tom, že mají buněčnou imunitu, paměťové buňky a tak dále, ale je potřeba si uvědomit, že tím výkonným faktorem v případě Covidu jsou skutečně protilátky.
A pokud ten jedinec ty protilátky má...... tak je schopen s tou infekcí bojovat.
Pokud je nemá, tak si je musí vytvořit.
Když máte paměťové buňky, je to mnohem rychlejší, ale i tak to trvá šest až sedm dní.
A to je kritické období, kde ti senioři můžou spadnout, přestože ještě mají nějaké paměťové buňky, do velmi těžkého stavu, díky kterému se dostanou do nemocnice."
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pocty...
V týhle době si dnes každej ať odborník či laik hraje na pánaboha či alespoň proroka. Ale jistý je jen jedno a to ví i každej poslení bezdomovec a chudák. Prostě kdo má jít tak půjde a kdo má přežít tak přežije. Covid necovid, vakcína nevakcína...
....tak to určil "nejvyšší" (bez ohledu kdo si na něj hraje, je jen jeden)a smrtka se tím řídí, jen nikdo neví co mu tu dobu pobytu zkrátí- jestli jeho neřesti, přesvědčení, choroby, léky nebo falešná víra....;-)
Poslední zprávy o podobném - https://www.respekt.cz/rozhovor/cast-lidi-je...
A
https://www.ceitec.cz/existuji-lide-prirozene...
Zase na den v naší milé vlasti.
Ta naše zahrádka, provoněná laskavým humorem.
Kouklo to na mě hned.
Holá prdel tlouštíka,co prý se nenechal očkovat a teď zdechne.
Děsí mě, co všechno si necháváme líbit.
Prý od prosince, protože mám dost protilátek, a očkování je pro mě víc rizikem než přínosem,nebudu smět mezi lidi.
Řeknu to takhle
Mezi lidi, kteří tuhle diskriminaci dopustí, ani nechci.
Mi ta kampaň ve stylu "Jeď do Pelhřimova, prohlídni si krematorium", přijde celkem cajk.
Nepřijde mi až tak cajk, vyloženě šikanovat neočkovance - teda, nepřišlo by mi, kdyby se to fakt bralo jako reverz. Nechtěl nejlepší možnou ochranu, tj. vakcínu - nedostane nejlepší možnou léčbu. Cajk. Nevidím důvod, proč by měly baby na JIPce kvůli antivaxerovi dělat dvojitý šichty.
Jestli to chce někdo risknout, tož флаг ему в руки и барабан на шею...
Jo, a pokud se někomu zdá reklama drsná, tak tohle je realita v nejmíň proočkované zemi Evropy, 500 kiláků vzdušnou čarou daleko:
https://tsn.ua/ukrayina/tilo-zalishili-u...
Je to nechutné.
Měl jsem tu smůlu, že jsem viděl na áru tátu i mámu. Jezdil jsem pár týdnů do hospice za paní matkou.
Nejsem žádný hrdina, co by chtěl umírat na dejcháku, smrt bývá nehezká.
Ale žádné,byť nejbrutálnější obrázky, mě mepřesvědčí, o tom, že vám nelžou.
Proč bych se měl teď nechat očkovat na wuchanskou mutaci, když tu je ta delta,na kterou ta vakcína nezabírá
Víš, kdy ty se necháš naočkovat?
Až to budou chtít po tobě Frantíci.
Ty budeš chtít k nim, oni budou chtít, abys byl naočkovanej. A tak se necháš naočkovat, abys mohl do Francie.
Jako se v klidu necháš testovat ob den, ač celou dobu tvrdíš, jak je to na nic, zbytečné a vůbec jen sprostej byznys. V naprostém klídku. Ještě si lebedíš, jak si pokecáš s mladou holkou po netu:-)))
Doufám, že sem dá fotka, jak stojí první v řadě :o)))
To je stejně legrační. U nás má ramena, že neprojde dveřmi, ale v Německu a ve Francii je sklapne, aby jim mohl vlézt do zádele co nejdál.
Už jsem to řekl, až bude vakcína řádně ozkoušená, tedy tak za 6 let.
Samozřejmě, je to sprostej byznys ke kterému se přidalo vydírání a omezování svobody.
To vše, jem jako známý promoskevský konspirátor, čekal.
Ještě přitvrdí, zakáží nám chodit ven,ovšem tím ten fakt, že vakcína nefunguje, a kromě toho že pár lidí zabila a pár zmrzačila, je vlastně úplně k prdu.
Když je na alfu a máme delta plus....
To pochopí každý, kromě politruků
...tak použít smrt rodiče na obhajobu svého tvrzení je asi vrchol inteligence a cynizmu dohromady. Když je tu tak zle, vláda soustavně lže, lidi jsou ovce, demokracie žádná, antivaxeři nesvobodně utlačovaní a omezovaní- proč tu tedy ještě vůbec jsi, nesebereš se a neletíš do zemí tolik opěvovaných a bezproblémových? Podnikat můžeš přes net odkudkoliv, nemusel bys daleko putovat, nesdíral by tě daňovák ani stát na odvodech....? Nebo ti to tu přece jen vyhovuje víc a jinde to není tak "růžové", jak presentuješ :-/
nešlo o rodiče,jen o jednoho
"paní matka" je tchýně.
A nejde o žádnou obhajobu ale o to že vím , zvlastní zkušenosti bohužel, že smrt je nehezká.
Ty fakt radši mlč, protože tvoje jazyková bariera,či inzelektuální nedostatečnost, je trapná.
...napsal jsem přece dost srozumitelně- i pro ty "s vyšší inteligencí": "smrt rodiče", ne rodičů...
Jazykovou bariéru nemám- ani "inzelektuální nedostatečnost" a před odesláním si svou reakci opravím od případných překlepů a chyb_ na rozdíl od "inteligentní češtiny"....a že smrt hezká není nikdy- to snad vědí všichni a netřeba to připomínat :-(
Smrt není moc sexy a v poslední době se jí tak bojíme, že jí už úplně vytěsňujeme. Ty obrázky by mohly napomoci dedemónizovat ten přechod někam. Všichni tím projdeme ať chceme nebo ne. Mohli bychom ke smrti a umírání zase najít nějaký normální a rovný vzah.
No neblbni, to budeš absentovat Pod ledem a srkat doma taškový? Dědkové to dopustili taky.
Budu muset.
Nepil jsem pivo 4 měsíce, já chodím do hospody, na pivo se svejma strejcema, pivo doma nepiju.
Chce to společnost.
Dědci si to budou platit sami, trest za to, že mě nechali diskriminovat.
Nezlomí, neohnou.
Pár ještě jo, ale takových 20 procent národa ne.
A to budou ti, co vás za to, že jste připustili naší diskriminaci, urážení, ponižování slinty o proruských webech, jednou budou soudit.
Mně to v podstatě neomezuje. V tomhle století jsem na pivu ještě nebyl a hromadných akcí se neúčastním. Nenapadlo by mně jít na nějaký hokej nebo fotbal. Nebaví a nezajímá mně to. Vždycky si vzpomenu na svoji čtyřku z tělocviku na střední škole. Správně podle socialistických tabulek pro přípravu vojáků jsem měl mít na vysvědčení osmičku. Uběhne,vyšplhá,přeskočí za tolik vteřin jednička,za tolik dvojka... Já to měl mezi osmičkou a devítkou. Ovšem nechat někoho propadnout z tělocviku? Tak jsem dostal čtyřku.
No,já na hokejo ani ba fotbale nebyl 62 let v kině naposled za Husáka.
Ale když mě nepustí mezi strejce do hospody,beru to jako omezování osobní svobody
Píčusové už chtějí neuznávat antigení testy, ale všechny školáky a nima chtějí 2x testovat.
S takovejma blbama fakt má ten soud snadnou práci
Momentálně máme v nemocnicích 3400 lidí s covidem. Místo těch 3400 lidí s covidem, by tam mohli být jiní nemocní, kteří by to také nutně potřebovali. Mají smůlu, poněvadž je jim sice blbě, ale neumírají, na rozdíl od těch covidích pacientů. Budou muset počkat dalších několik měsíců, až se ty nemocnice zase uvolní. Už čekali rok a budou čekat i nadále. Někteří se té své operace nedočkají. Mají prostě smůlu a na tu svou akutně méně nebezpečnou chorobu umřou. Nejsmutnější je, že ten počet těch nemocných s covidem stoupá a bude i nadále stoupat řetězovou exponenciální řadou. Kde to skončí, nikdo neví. Zaberou nám všechna lůžka? Vyslouží nám další uzávěr společnosti? Nevíme. A přitom to bylo už zcela zbytečné, poněvadž je na to obrana.
Já si rozhodně musím příští týden koupit nové boty. Ty staré už dosluhují a kdo ví, zda si je budu moci v prosinci koupit.
Nejspíš polovina z těch 3400 leží na infekčních odděleních, takže těžko by tam byl někdo jiný než s infekční nemocí. Až ta druhá půlka je na jiných odděleních změněných na infekčních. Ten počet zatím není nijak dramatický a chod nemocnic to tolik neovlivňuje. Problém nejspíš začne být až tak od 6 tisíc podobně jako před rokem.
Je to běžný průběh zimních respiačních chorob.
Jenže covid, strašit, očkovat, a znova straši
Fascinuje mě, že máš už asi půl roku dost protilátek. Jak často si je necháváš testovat?
Úplně to vypadá, jako bys jich měl čím dál víc.
Už máš za sebou třetí dávku, ty liško podšitá?
Čemu nerozumíš?
Proti mediálnímu viru má mediální protilátky, které s časem rostou uměrně tomu, jak se v mediálním viru pořád hrabe a hňahná.
To je logické!
No přečti si studii prof Thona z Brna.
Říkají, že před covidem není úniku.
Já mu unikám už skoro 2 roky.
Testován prakticky denně.
Zkusím příští týden to chytit v pařížském metru, ale vážně pochybuji o tom, že se mi to podaří.
Unikáš viru už skoro 2 roky, a přesto máš protilátky. Asi se ti přihodilo něco na způsob neposkvrněného početí.
To je trefná charakteristika :D
Tím "unikáním" měl Jindra možná na mysli skutečnost, že se s virem setkal, ale neměl zdravotní problémy.
A považuje to za důkaz silné imunity a vysoké hladiny protilátek.
Což o to, vyloučit to nelze.
Na druhou stranu by si měl uvědomit, že spousta optimistů, co virovi úspěšně unikali skoro 2 roky, leží v současné době nemocnicích..
Ono kolem těch jeho protilátek je to celou dobu takové jako mlhavé, neurčité, z nějakého důvodu tají podrobnosti, kde, kdy, jak si je zjišťoval.
Jo, kdyby místo ve Francii, trávil většinu času mezi lidmi tady v Čechách, kde se na veškerá opatření dlabe, nebo měl doma českou učitelku, která je denně ve třídě plné malých usmrkanců a kontinuálně zásobuje domácnost čerstvými variantami, to bych jako nepochybný důkaz silné imunity považoval, ale takhle... já bych být na jeho místě, radši budu zticha, aby mě pánbuch za tu zpupnost nepotrestal.
Dramatický není, ale dramaticky stoupá počet nakažených. Už jsou zakázané návštěvy v nemocnicích. Ve většině případů to nevadí, pokud se nejedná o malé děti nebo nechceš o weekendu s danou osobou rehabilitovat. Nebo zvýšit četnost těch rehabilitací.
Zákazy návštěv v nemocnicích a léčebnách byly po mnoho let celkem pravidelně na přelomu roku když jsou chřipky a podobné respirační nemoci. Je to pro nemocné v nemocnici nepříjemné, ale nic tak hrozného se neděje.
Z pohledu, že pokud nejde o život, tak jde o hovno, to tak zatím opravu je. Jde o to, jak dlouho nám to vydrží.
Tys je počítal, nebo věříš tomu, co ti řekli.
Já nevěřím už ničemu a nikomu
Asi umřu na covid :-)
Asi se tomu věřit dá protože třeba hradecká infekční klinika je už zase narvaná téměř až na půdu a už chystají zase celé patro na interně.
...tak teď tomu přestávám rozumět: proč někdo kdo prohlašuje "nevěřím nikomu a ničemu" sem dává jen odkazy potvrzující jeho pesimismus, ohání se mylnými informacemi jen aby potvrdil "svou pravdu a neomylnost"... buď nevěřím nikomu a ničemu a tím to pro mne končí- nebo přece jen věřím jen "někomu a něčemu", pasujícímu na obhajobu mých tvrzení- a pak tedy se "svou pravdou" mohu jít....(na lampárnu)....
Když vyvoláš mezi lidmi strach a paniku, že je kopřivka zabije,poběží do špitálu i když je kousne mravenec.
Když ovšem budeš lidi ohrožené smrtelnou chorobou ujišťovat, že se nemusí chránit, tak jí budou dostávat a budou umírat. V současnosti na covid umírá denně kolem 50 lidí a často zcela zbytečně. Tvoje činnost je srovnatelná s voláním na lidi v hořícím domě, nic se neděje, klidně zůstaňte doma. Bohužel uhoří...
Já nevěřím už jedinému číslu,co nám podstrkují.
Jisté je, že to, že si covid vyhradil právo na smrt, totálně zničilo zdravotní péči, a lidé kapají jak mouchy. Strach k tomu taky přispívá.
A dušení respirátory.
Jednou se jim to sečte a podtrhne.
Jako, že když nemají žádné velké problémy tak si jdou dobrovolně lehnou do nemocnice na infekční kam za nima nikdo nemůže a ani oni sami nikam mimo pokoj nesmí? A jak by přesvědčili lékaře aby je tam nechali a lékařům a zdravotnímu personálu přidělávali hodně práce a starostí?
No jasně! Dělají to kvůli příspěvku na pohřeb, říkal tuhle Jindra.
Ne, zakašlou a už volají rychlou.
A covid, a příplatky kdo by to nebral.
Rozveď srozumitelně, jak jsem já připustil tvou diskriminaci, to mě zajímá. A případně poraď, jak to můžu napravit. Ne že bych byl nějak mimořádně vztahovačnej, ale jen pro klid duše. Napravím to a budu zase klidně spát. :-)))
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/na...
jestli tohle není diskriminace tak pak už co?
Jsi velký kluk, měl bys sám vědět, jak de k tomu postavit
Ty mluvíš jako klempíř Pokorný z Budějic. Toho když se zeptali, jestli už se letos koupal v Malši, tak jim odpověděl: Nekoupal, ale zato bude letos hodně švestek!
Připadá ti to málo konkrétní?
Mě teda nikoliv
Co je nějaká nepatrná diskriminace proti nevyhnutelnosti Armagedonu? "Mezinárodní sdružení vážných badatelů Bible" ještě letos určí termín jeho příchodu!
....a ty- co nevěří už nikomu a ničemu- jsi snad těmto "novinářským blábolům" nenaletěl jako ty očkované ovce!!! :-O
Ve Francii už na to naplno najeli, což je patrně hlavní důvod tvého návratu do Česka, že?
Když to nejde po dobrém, tak to půjde po zlém. Malému hloupému dítěti také dáš pohlavek, když ti leze bez rozhlédnutí do silnice. Nejdřív mu to vysvětlíš, pak mu to několikrát zopakuješ a nakonec to musíš posílit pohlavkem. Prostě je třeba zabezpečit, aby se v téhle smrtelně nebezpečné činnosti víc snažilo. No a někteří lidé se v době smrtelné epidemie chovají jako ty malé děti a ohrožují tím celou společnost.
Však se neboj. Po tobě, co jsi připustil diskriminaci budou určitě soudit kolaboranty, co režim dokonce vlastními penězi podporovali, jen aby urvali nějaké ty výhody. :-)))
No, jednou asi bude něco jako "norimberský proces" ale na ten so také svět musel počkat nějakých, 13-14 let pod nástupu Adolfa.
Teď jsme ve stadiu "křišťálové noci"
Už se ví, kdo za tu "pandemii" může. Jsou to ti nezodpovědní, sobečtí neočkovaní.
Už se to píše a říká nahlas.
K dobrovolnému očkování je potřeba je přinutit, jinak se toho vira nezbavíme :-)
Všechno se odehrává přesně tak,jak "konspirátoři" předpovídali a politici vehementně odmítali.
Covid pasy mají zjednodušit cestování, nesmysli, že by vsrup neočkovaným byl někam omezen šířili jen promoskevské weby :-)
Naše media to nijak moc nezdůraznila, ale od t3toneděle, se pro Německo stáváme "rizokovou z9nou". PCR test, karanténa pro neočkované zakončená PCR testem. Je tam celkem dost výjimek, takže se s tím dá pracovat, ale asi takhle.
A to vše proto, že pouštíme neočkované do reataurací a fitek
Měl bys do testamentu přidat zmínku, kam maj za těch 14 let umístit Stolperstein s připomínkou Tvýho smutnýho osudu...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...
jestli ti to připadá humorné, mě a asi 35 procentům dospělé populace, nikoliv
Další lekce jazyka předků...rýmečka...kašílek...
https://tsn.ua/ukrayina/mi-ne-vitrimayemo...
K.Deckers, ředitel skupiny nemocnic GZA v belgických Antverpách : „máme naplněné kapacity intenzivních jednotek. Všichni pacienti jsou plně očkovaní. Většina pacientů, které nyní přijímáme jsou očkovaní lidé. „
Další představitel nemocnic říká : „buď vakcíny nefungují, nebo, a to je horší, vakcíny samy o sobě způsobují Covid.“
https://www.stichting-jas.nl/2021/11/officials...
Představitelé belgických nemocnic: „Téměř všichni přijatí pacienti s Covidem jsou dvakrát očkováni“
Generální ředitel: „Buď vakcíny nefungují, nebo ještě hůř, vakcíny samotné způsobují Covid“
Kristiaan Deckers, lékařský ředitel antverpské nemocniční skupiny GZA, bije na poplach, protože kapacita pro pacienty s Covidem na JIP (25 % z celkového počtu) je nyní plná.
„Profil našich pacientů? Nyní jsou všichni očkovaní a mají průlomové infekce (nakažení i přesto, že jsou očkování). Jsou to relativně mladí lidé ve věku 55 až 60 let, z nichž nemálo má problémy s imunitou. Ale vidí také vážně nemocné mladší lidi ve věku 30 až 55 let. Otázkou tedy je, zda vakcíny stále fungují.“
'Vím, že lidé někdy slyší jiné fámy,' odpověděl Dr. Jo Leysen, ředitel AZ v Turnhoutu. „Ale velká většina pacientů, které nyní přijímáme, jsou očkovaní lidé.“
Komentátor ATV Antverpy: „Pro každého, kdo by si myslel, že nemocnice jsou plné neočkovaných lidí: to už neplatí.“
"Buď vakcíny nefungují, nebo způsobují Covid samy."
Další představitelé belgických nemocnic chtěli zůstat v anonymitě, protože otevřené oznamování skutečných faktů a čísel by vedlo k tvrdým odvetným opatřením, stejně jako v Nizozemsku. Generální ředitel vysvětlil přesně to, co jsme navrhli v loňském roce, že by se mohlo stát: „Buď vakcíny nefungují, nebo ještě hůř, vakcíny samotné způsobují Covid.
„Pokud jsme ale veřejně citováni, ztratíme práci a profesi. Je tu téměř kultovní duch doby, kdy nikdo nesmí nic říkat o vakcínách, i když nefungují nebo lidem škodí.“
Nizozemští politici a média lžou. V Nizozemsku politici a média stále vyhlašují „pandemii neočkovaných“. Lžou, aby ospravedlnili stále přísnější opatření, apartheid, kterým mají každého donutit k těmto injekcím genové terapie, které se ukázaly jako život ohrožující.
Tvrdou realitu však již nelze popírat: zdá se, že „vakcíny“ vážně poškozují a oslabují imunitní systém, před čím kritičtí vědci jako nizozemský profesor experimentální imunologie Pierre Capel marně varo
před čím kritičtí vědci jako nizozemský profesor experimentální imunologie Pierre Capel marně varovali od minulého roku. Pokud se poškození samovolně nenapraví, hrozí příští rok zdravotní katastrofa nebývalých rozměrů, určitě pokud se bude pokračovat v injekcích a přidají se i boostery.
https://www.stichting-jas.nl/2021/11/officials...
No druhá varianta místo té diskriminace je neočkované nemocné na covid léčit pouze paliativně v nějakých hromadných polně nemocničních zařízeních. To by se ti líbilo víc?
Protože jsem 30 let nečerpal zdravotní péči,mám JIPku předplacenou :-)
Ale aby bylo jasno, vůbec by mě nevadil jiný systém zdravotního pojištění.
Jsi kuřák?
Platíš desetinásobek. Totéž tlouštík, cyklista co riskuje...
Pak, u schválené vakcíny po řádném otestování po 5-8 letech bych odmítnutí této považoval za rizikové chování a klidně bych souhlasil s penalizací v pojistném, jako u kuřáků, třeba.
Dnes, kdy je vakcína ve stadiu neúspěšného experimentu s neznámými dlouhodobými účinky, jsou jakékoliv sankce za to, že se odmítáš zúčastnit experimentu, naprostou fantasmagorií
Tvůj podmíněný souhlas při nesplnitelných předpokladech je odmítnutí, jen jinak napsané.
Zdravotní ani jiné pojištění si nemůžeš předplatit. Buď ho máš a pak platí podle sjdnaných podmínek, nebo ho nemáš a pak se nic nehradí.
Ve výjimečné situacích, platí výjimečná pravidla. Jinými slovy, neplatí pravidla žádná. Zatím ještě výjimečnou situaci nemáme a proto jsou i odmítači léčeni podle stávajících pravidel. Ale mílovými (exponencielními) kroky spějeme k té výjimečné situaci.
Já se ptal, zda by se ti to líbilo. No implicitně předpokládám z tvé odpovědi, že nikoliv.
Ano, vím to.
a/Taky rozumím slovu "dobrovolný".
Proto odepřít komukoliv zdravotní péči protože odmítl dobrovolné očkování je nezákonné a podobné úvahy a návrhy jsou projevem fašisického uvažování.
Slovní spojení dobrovolné očkování se ve smluvních podmínkách pojistné smlouvy VZP ani v jiném zdravitním zákoně patrně nevyskytují. Ty jsi snad četl tu smlouvu?
Dobrovolnost se dá snadno změnit na povinnost. Ta cesta není legislativně nijak dlouhá a už se i u nás patrně připravuje. Ve Francii na to stačilo jedno rozhodnutí presidenta či vlády.
Změna podmínek ve výjimečném stavu není výsadou jen fašistů. Už staří Řekové si volili do války diktátora, poněvadž ve výjimečném turbulentním čase je to nejefektivnější způsob vládnutí. Jen některým osobám či skupinám se to tak líbí, že si tyto stavy programově připravují. To jsou pak ti jako fašisté. Ale vir není žádná politická entita.
Ve Francii zavedli povinné očkování pro některé profese zákonem.
Například u zdravotníků
Od té doby jim jejich zdravotní systém kolabuje, prostě když se na to 20 procent zdravotníků vykašlw a než aby se zúčastnili experimentu odejde, mají dost velký problém.
Zavádět povinně očkování nefunkční experimentální vakcínou mohou jen fašouni.
Jindro máš pravdu, nikdo neví, co to s námi udělá.
Bojím se, že se díky fašounům a vedlejším účinkům jejich experimentální vakcíny, dožiju 150 let.
Já už ty vedlejší pociťuju. Od doby "opíchání" cítím jak stárnu. Normálně se po vakcinaci cítím teď skoro o půl roku starší. A bude hůř :-(
To máš ještě dobrý - já mám z jednoho dobře informovanýho zdroje, že ti, na kterejch tu vakcínu testovali, se cejtěj starší o rok, někteří aj o víc!
Právě že já spíš mládnu. I Jindra už mi občas říká "synku", přitom je jen o pár let starší.
Nojo, dyť mě taky :-)
Že by CML naprogramoval neočkovaným zapšklým dědkům rychlejší stárnutí?
A neloknul sis elixíru mládí, jako v rudolfinské době Emilia Marty, ta operní diva od Karla Čapka? :-))
Můžeš mi prosím osvětlit, co je to "pojistná smlouva VZP" a kdo ji s kým uzavírá?!?
Nemůžu. Předpokládal jsem, že někde taková smlouva existuje, jako u jiných pojišťoven. Nikdy jsem nic takového neviděl. Ale pokud neexistuje, tak podle čeho se určí, co ještě VZP hradí a co už ne?
Není pojišťovna jako pojišťovna. Zdravotní pojišťovny nejsou klasické komerční pojišťovny.
Zdravotní pojišťovny uzavírají smlouvy s poskytovateli (s lékaři a zdravotnickými zařízeními) o poskytování zdravotních služeb - ty jsou přesně specifikovány podle odbornosti lékaře/zařízení. Ve smlouvě jsou sjednány zdravotní výkony, které bude pojišťovna lékaři/zařízení hradit a další věci jako je třeba množství lékařů/sester apod.
Na internetu si můžeš dohledat třeba smlouvu svého lékaře s jakoukoli zdravotní pojišťovnou. Všechny smlouvy musí být dnes podle zákona zveřejněny.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/maly-tomas...
To je zajímavé. Takže je sluvně definováno, že lékař může léčit a částečně i jak a bude mu to hrazeno. Ovšem vztah pacient lékař visí v luftě a je postaven na péči lékařské komory a nejspíše na nějakých zákonech, kde se bude všeobecně mluvit o tom, že lékař léčí jak nejlépe může a pacienta vědomě nepoškozuje.
Základem je zákon o veřejném zdravotním pojištění č. 48/1997 Sb. Na něj pak navazuje spousta dalších předpisů, které některé paragrafy dále doplňují.
Hm, to je pěkné, ale studovat to nebudu. Děkuji.
To věřím, je toho ve finále docela rance. Také jsem to nikdy nečetla celé. Sleduji jen paragrafy a s tím související další předpisy, které se týkají mé práce.
Opravdu jsi si jist, že jsi za posledních 30 let nečerpal žádnou zdravotní péči?!?
Jak si sám říkal, tvá ctěná paní matka ti předepisovala léky na recept. Sám si psal o ATB a ty jsou částečně nebo plně hrazené. Takže tady si čerpal.
Tvrdíš, že máš diagnostikovanou dnu - i kdyby ti ji diagnostikoval nějaký známý lékař, jistě díky tomu musel udělat nějaké testy a vykázal nějakou péči. Nevěřím, že by měl takovou křišťálovou kouli, ze které by ihned poznal, oč jde.
Sám si psal, že chodíš ke stomatologovi - pokud nemáš soukromníka bez smlouvy s pojišťovnou, kde hradíš všechno, pak po sobě rovněž zanecháváš stopu v systému.
A nakonec - měl by sis zjistit, jak to je s tou tvojí registrací u praktika a zda na tebe nějaký ten lékař nečerpá co měsíc kapitační platbu.
O tebe "pečovala" tvoje matka a fakt hodně pochybuji, že by tě neměla v registraci a nebrala na tebe desátek. Zejména když nám tu líčíš drobnosti jak vybílíš minibar, když je v ceně apod. Ne, ty jsi vychován k tomu, že nic, z čeho lze mít finanční prospěch se nenechá ležet ladem.
Pokud paní matka svoji praxi ukončila, pak byli všichni pacienti přesunuti k jinému lékaři i bez jejich vědomí - běžná praxe. Takže ačkoli ty si myslíš, že nečerpáš, může tu být doktor, co na tebe každý měsíc čerpá...
A nakonec jsou tu ty tvoje testy - teď sice provádíš samohanu, ale ty si fakt nikdy nebyl na hrazeném testu?!? Ale i když si test zaplatíš, nemáš na 100% potvrzeno, že na tebe něco nějaká laboratoř nevykázala.
Jo a mimochodem - z čeho myslíš, že jsou placeny ty tvoje slečny Terezy, Zuzanky, Simonky nebo jak se všechny jmenují, které tu tvojí samohanu sledují, provedou kontrolu tvé osoby a pošlou ti certifikát?!?
Zadara to rozhodně nedělají, na to můžeš vzít jed.
Slečna Sabina, Tereza a ostatní, jsou placené v hodinovce, kolik jsem zatím nezjistil.
Testování stojí cca 250 Kč, z čehož 200 stojí ten test, co mi přijde poštou, a zhruba 50 ten voucher na online testovaní - a z něj jsou placeny ta děvčata.
Je to ryze komerční produkt, husičko.
Zubaře 2x do roka, a pak jednou vyšetření na dnu, 2x milurit, u kterého byl doplatek vyšší než plná úhrada ve Španělsku.
Jestli najdeš něco jiného v mých papírech, sem s tím.
Do mé mámy se neser, ty kravko, moje máma mi žádné léky nepředepisovala, protože já žádné léky nežeru. Kromě toho alopurinolu, co si nakupuji ve Španělsku nebo Andoře. V Andoře koupíš i antibiotika, mám augmentin pro sichr, ale zatím jsem nepotřeboval.
Ostatně, jsem u VZP, můžeš si to nechat vyjet.
Takže ze systému přece jenom nějakou tu korunku čerpáš. Né že nééé.
A o tom, že ti tvoje paní matka napíše recept, to si sem psal ty sám. A že tě měla v registraci co by pacoše, o tom jsem přesvědčená.
O tvé matce píšu jen to, co si sem napsal ty sám, takže laskavě bez urážek.
Na to, abych poznala že kecáš si nepotřebuji nic vyjíždět.
Jsme v pandemii neléčených
Zdrojem následujících informací jsou :
Dr. Robert Malone, která hrál důležitou roli při vývoji technologie vakcín mRNA, je to světově uznávaný expert v této oblasti. Další jsou např. internista, kardiolog a epidemiolog Dr. Peter McCullough, specialista plicní a akutní péče Dr. Pierre Kory, patolog Dr. Ryan Cole a další. Jejich tvrzení jsou založeny na výsledcích mnoha studií a klinických pozorování.
COVID-19 je onemocnění kterému se dá předejít a které se dá dobře léčit. Ve všech fázích. Úmrtí nebyla kvůli chybějící vakcinaci, bylo to kvůli nedostatečnému či spíše neexistujícímu léčení. Zdravotníci většinou zkontrolují periferní kapilární okysličení a pokud nejste dostatečně nemocný pošlou vás domů. Přijďte až vám bude hůř. Bez jakéhokoliv léčení. Maximálně dostanete aspirin.
Kritická a účinná (a široce potlačovaná) je léčba onemocnění včas, co nejdříve, nejlépe do 5 dnů od prvních příznaků.
Výsledkem je :
- rapidní snížení symptomů většinou během 24 - 48 hodin
- téměř vymizení potřeby hospitalizace (podle toho kdy medikace začala, při pozdějším startu bylo nutno v mnoha případech přidat další terapie)
- 100 % snížení úmrtí.
V první fázi se jedná o zastavení replikace viru - např. ivermectin, hydroxychloroquin, monoklonální protilátky. Příčiny úmrtí jsou zánětlivé onemocnění a krevní sraženiny, na boj s těmito komplikacemi nepotřebujeme virologa.
Proti Covidu existuje hodně efektivních prostředků. Nejznámější anejvíce používané jsou Ivermectin, Hydroxychloroquin, Vitamin D, zinc, Vitamin C, Aspirin, Melatonin, Curcumin, Quercetin. Dle aktuálního stavu pacienta používají lékaři v USA i další prostředky včetně monoklonálních protilátek, viz. obr.
Přirozená imunita je podstatně lepší už z principu.
Je lepší než imunita indukovaná vakcinací a to jak trváním tak i rozsahem. Můžeme zde mluvit o dlouhodobě trvající širokospektrální imunitě.
Vakcína indukuje jenom část přirozené imunity. Navíc během několika měsíců klesá. Pokud dostanete vakcínu a potom onemocníte Covidem, imunitní systém není tolik schopný produkovat protilátky proti všem částem viru.
Ten, kdo už prodělal onemocnění COVID by se už neměl vakcinovat. Protože jeho tělo už má vybudovanou přirozenou dlouhodobou imunitu . Lidi s historií onemocnění infekcí SARS-CoV-2 mají po vakcinaci větší četnost závažnějších vedlejších účinků.
Ti kdo prodělali Covid nemůžou onemocnět podruhé. Pokud se tak stalo, jedná se zřejmě o falešně pozitivní PCR testy které vyhodnotily chřipku jako Covid.
Ti co prodělali Covid už nemůžou onemocnět podruhé?
Jakože fakt, jo?
Jinak bych řekla:
Jajda, takovou práci to dalo a přitom taková blbost, že?
Stačilo sem hodit pár linků na aeronet a přidružené weby:-))
Podle jakého principu je přirozená imunita po prodělání nemoci lepší než ta po vakcinaci?
Zdroj : Florida Summit on Covid
https://www.youtube.com/watch?v=AOAdIYxvSYU&...
Video začíná v čase 53:40
Obsah vakcíny a spike proteiny se můžou dostat do krevního oběhu. To je potenciální hrozba pro vaskulární endothelium.
Na konci října bylo v systému VAERS 17 000 úmrtí, 50% během 48 hodin a 80% během jednoho týdne po vakcinaci. (pozn.: není úplně jasné jestli přednášející myslí těch 17 000 úmrtí celosvětově nebo pouze v USA).
Dále pak je registrováno 700 - 800 tisíc hlášení vedlejších účinků po vakcinace, často závažných.
Často je zmiňována myokarditita.
Ve starších věkových skupinách je větší pravděpodobnost úmrtí po vakcinaci nežli na samotné onemocnění.
Na konci ledna 2021 měly úřady tolik údajů o úmrtnosti, že podle normálních bezpečnostních postupů by měli v únoru ukončit vakcinační program.
Bezpečnost vakcíny pro těhotné v 1 a 2 semestru ?????
Narušení menstruačního cyklu.
Spike proteiny po vakcinaci cirkulují v těle a můžou se vylučovat dechem a potem.
Každý den o který se zpozdí nasazení medikace prodlužuje dobu zotavení a vyžaduje více kombinací terapeutik.
Ivermectin spolu s dalšími terapiemi je schopen dramaticky pozitivně ovlivnit uzdravování z dlouhodobých potíží po onemocnění Covid. Je rovněž důležité se vyvarovat hyperglykemie.
Oficiální údaje úřadů ve Velké Británii z týdne 43 : za poslední 4 týdny (tedy během října 2021) bylo 81% lidí kteří zemřeli na Covid plně vakcinováno.
jj, vakcína mi úplně rozhodila krámy...zvlášť ta druhá dávka...a už vím, proč jsem tak smrděl, to se potem vylučoval ten spike protein...
Tak když se těhotné ženě po vakcíně naruší menstruační cyklus, tak je to....no hodně závažné:-))
Taky většina těhotnejch po tý vakcíně přibrala - to se taky nikde nepíše!!!
Germany Latest EU Government To Warn Young Adults, Pregnant Women Not To Get Moderna Jab
https://tradeforprofit.net/2021/11/germany...
...ty musíš být prvotřídní odborník na vakciny a imunologii- proč tě nepozvali na poradu v první vlně? To by tu žádný covid neměl šanci a mohli jsme být příkladem nejen pro EÚ ale celý svět!!!!
Těhotenství trvá 9 měsíců.
Vakcínu "spolehlivě" protestovali za 6 měsíců.
A zjistili, že těhotným neškodí.
Nějak mi tam lítá čas :-)
Most je také vyprojektován na desítky let a testuje se jen pár dnů. Přesto s výsledky testování souhlasíš. V tom ti čas nelítá?
Přičemž ty mosty reálně padají, za plného provozu...
Které, konkrétně?
Co vím, za provozu sletěl v poslední době ken ten v Janově, protože byl blbě navrženej jakýmsi architektem, a navíc byl ještě z betonu.
Ocelový most už dlouho nikde nehupsnul, naposledy snad v 70tých letech, kvůli stabilitě stěn. Chyba v theorii tu fixnuli rychle.
A co ten ocelový Trojský? Ale oba ty mosty byly jistě podrobeny zkouškám a určitě vyhověly.
Já se ptám, zda ti nevadí krátkodobost těch zkoušek u mostů, když ti ta krátkodobost vadí u lidí.
Trójský?
Myslíš tu lávku?
Ta byla betonová.
To je hodně sporné. Betonové panely byly navlečeny na nosných lanech místo dříve používaných prken. Nesly to plně ta lana. Když praskla, tak to šlo dolů.
Jo myslím. Ty panely jen volně navlékli na nosná lana. Rozhoupat to dokázali jen jeden člověk.
Pro zájemce, dvě takový lávky (stejnej autor, stejná konstrukce) máme v našem údolí dutejch hlav, tady:
https://en.mapy.cz/s/dodamegane
Prej jsou úplně super a bezpečný, ale ta první pude dolů, říkaj...
Máš je i tady, plus spoustu dalších:
http://zpravy.ckait.cz/media/2020-5/00-Lavka...
Přičemž to, že je most blbě navrženej, se zjistilo v momentě, kdy spadnul :-)
Bych řekl, že bylo v historii míň zfušovanejch vakcín, než zfušovanejch mostů...
Nemyslím si to
U ocelových mostů v historii byly dva problémy, ve 40 letech fenomen awrodynamické nestability, ten známý most u Tacomy co se rozvlnil, a pak v 70tých letech spadli 4 velké mosty pro tu nestabilitu štíhlých stěn.
Nové fenomény, které do té doby než to spadlo nikdo neznal. Prostě jak se začaly dělat ta ohromná rozpětí, objevili se dříve neznámé jevy
Občas něco sletí, ale nikdy nejde o chybu návrhu, prostě větàinou něco zfušují při montáži, nebo se vykašlou na údržbu.
U oceli. V betonových potvorách se nevyznám, nesleduji to, ale havarie ocelových konstrukcí monitoruji se zájmem.
Železobetonové mosty padají v poslední době docela dost a ne pro zanedbanou údržbu- spíš pro nevhodnost materiálu a omezenou životnost.Armovací železo při dnešním solení koroduje, betonu sůl taky moc nevoní a problém je tu natotata. Při stavbě před desetiletími se nějaká izolace nepoužívala a tak se teď silničáři diví nad jejich stavem a moc se nerekonstruují pro nedostatek financí.....
Tak takovej Nuselák je 50 let starej. Dělanej na zátěž dopravy v 60. letech. Na to, že jím budou jezdit šaliny. Pak to vyztužili pro ruský metro.
No, a po mně se chce věřit, že to neschrastne o 50 let později, když se po tom místo 800kilové Škody 100 prohání dvakrát tak těžká Schade KoQot a místo 3 vozů rusáckýho metra tím jezdí 5 vozů z ČKD...
No, tohle nesedí ani malinko.
Prostě když zasadíš jahody napodzim, jako jsem to udělal já, nemůžeš začátkem ledna tvrdit, že mají chutné a śťavnaté plody, protože prostě za tu dobu nestihly uzrát.
A pročpak by to nemělo sedět?
jedná se o testování nějaké vnější podmínky na stávající technické či biologické konstrukci.
Podmíka se naloží a sleduje se, co to se sledovanou entitou udělá. Z výsledku pozorování se odvozuje, zda je ona entita k této podmínce odolná na jak dlouho a jak veliku podmínku to spolehlivě snáší.
Most i člověk jsou zkostruováni na životnost v desítkách let. Proto se testuje, či z testů odvozuje odolnost na celá desetiletí.
Přesto v obou případech ty testy proběhnou jen v řádů týdnů či měsíců.
U mostu ti to nevadí, u lidí ti to vadí. Kde je ten kvalitativní rozdíl v těch testech? O ty se totiž jedná, nikoliv o rozdíl mezi mostem a člověkem či jahodami.
Jsou věci, které neurychlíš.
Proto se léky i vakcíny testují léta, než jsou schválené.
Třeba, "odborný" svět, konkrétně Chlíbek čumí jak zjara, že ta vakcína přestává fungovat až za půl roku jako bys ji neměl.
Ovšem, politickým rozhodnutím jsi "bezinfekční".
Nedělej ze sebe jácu, vždyť umíš číst.
Kdyby to bylo protestováno, nemohli by být překvapeni....
Zase tak moc nepřestává, jen se to dá ještě vylepšit.
Určitě ano.
Dá se vylepšit, ale nedělají to
A ano přestává působit dost rychle.
Data ze světa jsou.
Jasně. Zato když zasadíš jahody na jaře, tak počátkem ledna ty chutné a šťavnaté plody mít budou, to už uzrát stihly. :-)))
Ne ne, zjistili, ze těhotným škodí. Rozhází jim to menstruační cyklus.
No to je hotovej Aeronetí nálet! Kobercovej :-)))
Zdroj : Florida Summit on Covid
https://www.youtube.com/watch?v=AOAdIYxvSYU&...
Video začíná v čase 53:40
Mám takovej dojem, že ty dezinformace vypouštěj v USA Demokrati, aby vyhubili tupý republikánský boomery...
Teda Jindro, kam se hrabeš na tohodhle chasníka. Ten to bere gruntovně podle Aeronetu & co. Proti němu jsi jen břídil. :D
Já podezírám politruky, že tyhle debiloviny nám podstrkují proto, aby z nás mohli dělat blbce.
Co říkáš na tohle:
https://boskova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778708
Tahle madam Bošková sleduje zahraniční zdroje docela zodpovědně a svoje rešerše má solidně ozdrojované.
Jen nerozlišuje nebezpečí covidu pro jedince a pro společnost.
Jedinec se rozhoduje sám za sebe a na vlastní triko. To je oprávněné jen do chvíle, kdy svým rozhodováním nezačne ohrožovat ostatní.
Společnost se musí rozhodovat na základě bezpečí a schopnosti fungovat mnohem většího celku. Občas musí to volné rozhodnutí jedice omezit.
Například v autě by sis mohl svobodně rozhodnout, že pro tebe rychlost 180km/h na silnici je tak akorát, poněvadž jsi skvělý řidič a že to riziko hladce a svobodně přijmeš. Společnost to ovšem v zájmu zachování ostatních průměrných řidičů při zdraví a zachování dopravní cesty omezuje na 130km/h a to ještě pouze na dálnicích. Přesto to nepovažuješ za fošismus. Prostě jsi si na to zvykl. Byla doba, kdy to nebylo nijak legislativě omezeno.
To soudruzi už dávno věděli a striktně se dle toho řídili. Ovšem až ad absurdum, stejně jako jiné totality. A ono sklouznout do stejných kolejí se dá vždy a všude. A to i pomocí Covidu...
Jak čtu slovo "společnost" vzpomenu si na naše krásné mládí v reálném socialismu a vše, co se za "zájem společnosti" dalo schovat.
Teď jsou zájmem společnosti zisky firmy Phizer
Ty fakt dokážeš bavit. Vždycky si najdeš jednoho "viníka" a na tom se točíš.
Ale kde skutečně utíkají ty miliardy, o tom nemáš ani potuchy.
A hlavně je neuvěřitelně plodná. Dokáže klidně stylem překladač a generátor náhodných slov vyprodukovat i tři sáhodlouhé blogy denně.
Těchto lidí je potřeba si vážit. Jsou nesmírně obětaví. Když si vyhlídnou nějakého očkovance, spustí na něj humanitární bombardování svými "zaručenými informacemi" a bombardují tak dlouho, dokud očkovanec v zoufalství nespálí v kamnech svůj certifikát, neodinstaluje svoji tečku, nevymaže všechny sebemenší zmínky o očkování z mobilu, hlavy a svého života, a tím se nezachrání před jistou smrtí.
Protože ví, že kdyby to neudělal, tak by skrze to svoje očkování zešílel:-))
U nás jsme měli taky jednu zajímavou osůbku, naštěstí se jaksi odkýblovala jinam. Ale publikuje zdatně:
https://petrabostlova.wordpress.com/2021/11/10...
Dyk část vobšlehla ze seznamáckejch zpráv, včera to tam bylo. Nebo že by to opsali od ní? :-)
A co ty rady jak zdolat koronavirus?
Tak daleko jsem nedočet. Pobavím se?
Ale Jindřichu, ty jsi taky takovej obětavej neočkovanej. Žádnej takovej ten neočkovanej sobec, co se nechce naočkovat, rozhodne se tak a nenechá si do toho mluvit a ani nikomu jinému do toho nemluví.
Taky obětavej, skoro jak matka Tereza. Zachránce. Tepeš do očkovaných, jasně jim dáváš najevo, jak tě omezují a jak tě zoufale diskrimunujou. A někteří dokonce kvůli tobě předbíhají ve frontě a podplácejí. No zoufalý, tenhlecten národ!
Ale ty máš naštěstí prst na tepně doby, tepeš společenské nešvary a nastavuješ zrcadlo!
Co bychom si tady bez tebe vůbec počali:-))
Kyle Warner, americký 29-ti letý profesionální závodník na horském kole. Měsíc po druhé dávce vakcíny Pfizer diagnostikován s perikartitidou, POTS a reaktivní artritidou. Vakcína zruinovala jeho kariéru, není schopný pracovat ani jet na kole.
https://nationaldailyng.com/professional-biker...
https://www.youtube.com/watch?v=UAQudZhZNSQ&...
Je mi líto, že se mu to stalo. Že zrovna on byl obětí této velmi vzácné komplikaci po očkování. Přeji mu, aby se z toho co nejdřív dostal a zase mohl závodit.
Na druhou stranu vím o jiných, stejně výkonných profesionálních jezdcích na horském kole, kterým se to nestalo. Naštěstí.
Ty vedlejší komplikace a nežádoucí vedlejší účinky vakcín tam jsou. To nikdo, dokonce ani výrobci, nezastírá. Naopak, musí to brát v potaz a reportovat to.
Četl jsi někdy příbalový leták k ...no co já vím, třeba k ivermektinu, který máš tak moc rád?
...pokud je opravdu a na sto procent prokázáno, že to souvisí s vakcinací- pak je jeden z mála co měl smůlu a je mi to(jako každému) líto. I u jiných- prověřených a dlouhodobě testovaných před uvedením na trh- vakcín není možné předpovídat jejich stoprocentní nezávadnost v kombinaci s obsahem látek každého jednoho člověka. Znamená to snad, že se v dnešní době bude každé úmrtí po očkování dávat za vinu nebo do souvislosti s vakcinou? Proč jinak zdravý vrcholový sportovec pod neustálou kontrolou lékaře skolabuje během/po výkonu(tréninku)? Děje se to čím dál častěji a i když je většina očkovaných proti covidu, nikdo souvislost nehledá a ani s očkováním nespojuje....
A co si pamatuju, občas nějaký sportovec zkolaboval i v dobách před kovidím očkováním.
Je to od dezinformátorů jednoduchý postup: všechna úmrtí po očkování jsou jím "prokazatelně" způsobena. Zato všechna úmrtí po propuknutí kovidu jsou "prokazatelně" způsobena něčím jiným (stářím, komorbiditami, jinými nemocemi ...).
Bývalý špičkový italský cyklista Fillipo Pizzato leží s kovidem na kyslíku v nemocnici. Zdravý, 40 let, v dobré kondici.
Takže i pro takové je to vážné ohrožení.
Tak pokud byl očkovaný, je to "jasný důkaz" škodlivosti vakcín. A pokud očkovaný nebyl, tak je to jasná "falešná informace mainstreamu" a žádný Pizzato možná ani neexistuje ...
Tedy podle dezinformátorů :-)
‚Byl jsem idiot.‘ Cyklista Pozzato onemocněl covidem a skončil na kyslíku. Z nemocnice varuje ostatní
https://www.irozhlas.cz/sport/ostatni-sporty...
Kdybys aspoň napsal, jak ti je po tom očkování blbě.
Ale ty nic. Asi se budeš muset nechat odočkovatět.
To bych musel zcvokatět. Všude mám dveře otevřený, i do létadla.
Však počkej, až u vrat letadla budou stát neohrožení bojovníci proti vakcinaci a budou ti, ve tvém vlastním zájmu, bránit, přivázání o křídlo řetězem, nastoupit. Sami třikrát otestovaní:-))
Asi jako ti ochránci lidských práv koňů, lidmi vyšlechtěných k běhání a skákání na Velké Pardubické.
Potíž je v tom, že já nepoužívám letiště svazarmovského typu, kde by tihle apoštolové měli šanci mě obrátit. :-)
Já se s tim před tejdnem počítal a tady to vyšlo i s obrázkama pro blbý:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-proc...
A to je u nás už od léta přes 90% případů ta strašná Delta, na kterou podle konspirátorů očkování vůbec nefunguje :-)
Ty si fakt vzorný Dušan Jasánek
Konspirátoři vloni najaře říkali, že ti vo se nepodrobí dobrovolnému očkování,nebudou nikam smět.
Jasně, že to konspirátoři už vloni najaře věděli.
Jak by ne!
Však to taky konspirátoři celé řídí a mají to naplánované dopředu až do roku 2053.
Problém představuje ta vynucovaná dobrovolnost. Buď je něco dobrovolné,nebo není. Omezovat někoho proto,že se nenechal dobrovolně naočkovat v právním státě nelze. Pokud vláda chce,aby byli všichni očkovaní,měli zavést očkování povinné. Pak by nebyla tahle diskuse,ani téma pro právníky,kteří se chtějí zviditelnit. V tuhle chvíli ta dobrovolnost vypadá podobně,jako v 50.letech dobrovolný vstup do JZD.
Aha,tak koukám,že vynucovat dobrovolnost sankcemi je naprosto v pořádku. Tak to se soudruh Jakeš se soudruhem Gottwaldem v pekle tetelí blahem,kam až jsme to dopracovali. Jen tak dál s dobrovolností!
Máš řidičák a jezdíš motorovým vozidlem?
Ani povinné očkování nezaručí 100% proočkovanost.
Přiznám se k něčemu, co jsem si před několika měsíci nedokázala připustit.
Přiznám se k tomu, že dnes už si myslím, že to očkování mělo být povinné. Dlouho jsem si to nemyslela a ani nedokázala připustit.
Ale když dnes pozoruji lidi kolem mě, ať dobrovolně očkované, či dobrovolně neočkované, tak mi, bohužel, vychází, že kdyby to za ty dobrovolně neočkované vyřešil stát povinností, tak by jim vlastně odlehlo. Nemuseli by se rozhodovat, bylo by rozhodnuto státem. Bylo by to dané.
A jim by ubyl problém, který neustále řeší.
Ano, Jindra má pravdu. Jsme ve válce. Jsme ve válce s virem. A potřebujeme vira porazit. Jako nejefektivnější se dnes jeví porazit vira masivním, rychlých, mohutným očkováním. I kdybychom ho měli přikázat.
Virus je přírodnina, na demokracii si nehraje. Když se mu chceme postavit a vyhrát to s ním, musíme si tohle ujasnit.
Virus politiku nehraje, je blbej, neumí politikařit, není prodejnej ani zkorumpovatelnej.
Úplně odbočím; resp. návaznost tu je jen v asociaci.
Právě jsem před pár minutami dokoukala film do češtiny přeložený jako "Zásek", více známý pod anglickým "Stuck together", originální název "8 Rue de l'Humanité".
Který právě začíná Macronovým proslovem "Jsme ve válce, ve válce s virem".
Podotýkám, že to není dokument, ale komedie o lockdownu v Paříži. Byla jsem na to dost zvědavá, protože snad jen Francouzi dokázali komediálně zpracovat nacistickou okupaci v seriálu "Haló, haló", tak kdo jiný by se měl takto pustit do Covidu, ale zatím z toho mám smíšené pocity.
Částečně je to tím, že chybí časový odstup - některá místa by byla možná povedenou fraškou, kdyby se s nimi člověk bohužel nepotkával v realitě. Pak asi i dabing nic moc, možná si zkusím aspoň kousek pustit v originále.
Viděl jste to někdo? Docela by mě zajímal pohled někoho jiného. Já se zatím nějak nedokážu rozhodnout, zda mi to přišlo jako trefná satira nebo úplná blbost. :-)
Neviděl, ale někteří tomu dávají čtyři hvězdy, pro jednoho je to odpad.
https://www.csfd.cz/film/1080126-zasek/prehled/
Já si zatím pustila cca první čtvrthodinu v originále s titulky a musím říct, že to tím hodně vyrostlo na kvalitě. Tedy co se zpracování týká. Ten vlastní děj si ještě musím trochu zpracovat. :-)
Tak jsme si to včera pustili. Můj muž to vzdal po čtvrthodině. Já to přetrpěla až do konce a nijak mě to nenadchlo. Nevím, zda to měla být bláznivá komedie či těžké drama.
Dabing nebo s titulky? Je to fakt obrovský rozdíl, i když samozřejmě ten vlastní děj se tím nezmění.
My se o tom bavily včera s kamarádkou. Jak jsme kdysi nadšeně sledovaly francouzské komedie (ať už Louis de Funés nebo třeba komedie s Les Charlots), ale že dnes už nám to tolik neříká. A tohle asi byla typická francouzská komedie.
Možná. A možná to fakt chce jen dvacet let odstup a bude to úžasný film.
Inu já nyslím, že je to špatně. Povinné má být pouze nerozšiřování nemoci, byť je to obtížněji zajistitelné. Tedy alespoň testy...
Tak to aby se ztušila všecna ta povinná očkování obyvatelastva (máš je taky, ne?), nebo povinné očkování zdravotníků proti hepatitidě ...
Beze srandy - tu hepatitidu fakt doporučuju. Zvlášť pokud se člověk chystá do nějaké oblasti třetího světa, třeba do Indie nebo do Brna.
A to říkám jako člověk, kterýmu po druhé z těch tří dávek bylo fakt blujno...kam se hrabe fajzr...
Vědomé roznášení infekčních nemocí už v zákoně máme. I když se netýká všech nemocí.
Ale praxe je jiná. Teď mi to líčila dcera. V pondělí jim do práce přišla zjevně nachcípaná a kašlající spolupracovnice a stěžovala si, že ji nejí dobře. Řekli jí, ať jde domů. Nešla. V úterý přišla do práce znovu a byla v ještě horším stavu. To už na ni udeřili a byla nadřízeným odeslána na home office s tím, že si má zajít na test a podle výsledku se bude postupovat dál. Byla dva dny na home office a ve čtvrtek přišla zase do práce. Na testu nebyla. A tak se všichni v kanclu na PCR test odebrali spolu s ní. Všichni očkovaní, ona jediná neočkovaná. Všichni na PCR testu negativní, ona jediná pozitivní. V pátek je začala bombardovat emaily, že ji hygiena přikázala plnou karanténu ode dne zjištění pozitivity. A že je to podraz, protože všichni ji přeci mohou dosvědčit, že měla příznaky nemoci už od pondělí.
Ve skutečnosti se z té emailové korespondence ukázalo, že byla zjevně nemocná už od soboty, kdy jela na víkend za rodiči a a prarodiči, z nichž jednoho starouška nakazila.
Tak asi tak.
Prostě kráva...
A tipuji, že se nenajde nikdo, kdo by měl chuť jí dosvědčit, že je jí blbě už od pondělka :o)))
Zřejmě když to stát dá povinně, převezme na sebe i případné následky. A do toho se mu asi moc nechce.
Nějaký důvod,proč to stát a vlastně i jiné státy nechtějí zavést povinně,to mít musí. Jde o to,jaký...
A jak by si chtěl to povinné očkování nastavit?!? Zatím se ještě nevím, kolik dávek vlastně bude potřeba pro základní očkování a kolik bude těch dávek posilovacích. Případně jestli bude nutno vakcínu po čase nějak upravovat s ohledem na případné mutace.
Dost na tom, že vakcína je plně hrazená a hradí ji ministerstvo zdravotnictví. Pojišťovny hradí aplikaci.
Pokud se někdy tohle očkování přesune do povinného, pak bych to viděla ve stejném režimu jako chřipka, tj. pro některé skupiny rizikových pacientů a v domovech a ústavech.
To je právě ono. Nastavení je na tom,kdo ho schválí jako povinné. Pak je také zodpovědný za důsledky. Takhle s tlačením k dobrovolnosti není vláda ani ministerstvo odpovědné za nic. Každý se přece nechal očkovat dobrovolně a případné důsledky si ponese sám. Stejně tak to,jestli se bude muset nechat očkovat dvěma dávkami,nebo desítkou dávek. Každý to přece dělá dobrovolně.
Hele, on i ten zákon o náhradě újmy při povinném očkování sice je, ale splnit podmínky náhrady je takřka nemožné. Tady ten zákon máš, není dlouhý :o)))
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-116
Vedle tohodle zákona jsou už ale i nálezy Ústavního a Nejvyššího soudu, které hodně posunuly odpovědnost státu za následky povinného očkování.
To ano, ale nic to nemění na tom, že prokázat újmu v důsledku očkování je poměrně náročné.
Kdyby to mělo být jednoduché a bez problémů,tak by státy už dávno to očkování jako povinné nařídily. Zatím to stále vypadá,že jde o experiment,kde je výsledek nejistý. A to by se mohlo proti tomu,kdo to povinně nařídil,v budoucnu obrátit. Tak to nikdo nařídit nechce. A tyhle pochybnosti potom odrazují lidi od toho,aby to "dobrovolně" podstoupili,když nejsou přesvědčeni,že to má nějaký přínos kromě toho,že člověka pustí do hospody.
Samozrejme, ze jde o experiment. S covidim virem se teprve ucime zit.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
Zřejmě tahle rychlokvaška na covid by mohla v tom množství (povinnem) a neurcitosti procent vedlejších účinků způsobit problémy pro stát. Je to pro něj asi nejisté. Je rozdil povinně očkovat skupinu a nebo všechny.
To je nutné vždycky když se žádá nějaká náhrada za újmu, akorát že předtím to bylo mnohem obtížnější než nyní po zásahu Ústavního soudu. Navíc pro očkování proti covidu byl přijatý speciální zákon č. 569/2020 Sb. o náhradě škody - Náhrada újmy způsobené očkované osobě léčivým přípravkem obsahujícím očkovací látku pro očkování proti onemocnění COVID-19 a ten tu možnost domoci se náhrady ještě zjednodušuje.
Tak jistě. Kdo chce, hledá způsoby , kdo nechce hledá důvody. Zřejmě stát nechce.
V pripade stanoveni povinneho ockovani je stat az na poslednim miste. Prioritne jsou tu odbornici z narodni imunizacni komise a vakcinologicke spol. Nemalou roli pak hraji i povinna ockovani/ockovaci kalendare a schemata v jinych statech EU.
Ano, stát je až na posledním místě. Kdo odchází poslední, platí. To je oč tu běží.
Indický stát Uttar Pradesh : 241 milionů obyvatel, k datu 12.11.2021 7-denní průměr nově nakažených je 9 (slovy devět).
Review of the Emerging Evidence Demonstrating the Efficacy of Ivermectin in the Prophylaxis and Treatment of COVID-19 :
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles...
..
Naprosto odlišné podmínky
Ještě porovnání Indie se zeměmi jako USA ,GB, Německo, Itálie, Kanada. Tady je zahrnuta celá Indie se svou miliardou obyvatel, každý jejich stát má svoji politiku v boji s Covidem, takže tady už má výsledky horší.
Je to sedmidenní průměr počtu nově nakažených na 1 milion a počtu úmrtí na 1 mil.
....koukám že jsme fakt "Best in Covid" ....
https://www.indiatoday.in/coronavirus-outbreak...
https://www.bbc.com/news/health-58170809
https://www.politifact.com/factchecks/2021/nov...
Ano, takhle vám fake news media zjevně úspěšně vypírá mozky.
A jak si vysvětluješ tohle:
"Mark cited research where scientists looked at data for all deaths in India, and found that certain populous districts in Uttar Pradesh had no reported deaths at all for several months."
To skoro vypadá, že ten Ivermektin není jen na Covid, ale způsobuje skutečnou nesmrtelnost na všechny jiné nemoci, úrazy, dopravní nehody....
A jak si vysvětluješ že stát Uttar Pradesh stejně jako další státy po inteligentním nasazení antivirotika Ivermectin prakticky eliminoval Covid-19 ? A že stát Kerala, mající 33 milionů obyvatel, produkuje v miliardové Indii více než polovinu aktivních případů a úmrtí ? Oficiální data za 14. listopad 2021 : Indie celkem 11 271 nových případů, 285 úmrtí, stát Kerala 6 468 nových případů, 174 úmrtí.
https://www.ndtv.com/india-news/coronavirus...
A jak si vysvětluješ, že se to stalo navzdory tomu, že ivermektin se již od září v Indii nepropaguje a oficiálně k léčbě Covidu nepodává?
Velmi jednoduše, ve svém anti-ivermectinovém zaslepení čteš jenom ty fake news, které vyhovují tvému přesvědčení. Možná taky že nejsi schopná / ochotná z jiných zdrojů, které tady máš, vnímat to, co se ti nelíbí.
To není o tom, co se mně či tobě líbí nebo nelíbí. To je o tom, co funguje a co nefunguje.
Ostatně, chtěla jsem se zeptat. K nám byl ivermektin v humánní podobě ve velkém množství dovezen z Bulharska. Pokud se nepletu, měla ho k léčbě na Covid testovat myslím Nemocnice u svaté Anny. Jsou z toho již nějaké závěry? Předpokládám, že to sleduješ a máš relevantní informace.
Jinak, jak píšu výše. Good luck. Propaguj ivermektin, my si to už nějak přeberem.
Ne, nesleduju, o používání ivermektinu u nás nemám žádné info.
Je dobré si uvědomit že vyhledávač Google používá algoritmy díky kterým nezobrazí stránky s „nežádoucím“ obsahem. Takže je dobré zkusit někdy jeho alternativy, např. DuckDuckGo.
Tak to je škoda. Myslela jsem, že sleduješ vše kolem ivermektinu. A speciálně u nás.
No tak nic, budu se muset po výsledcích brněnské studie poohlédnout jinde. Nejlépe bez Googlu a jiných našeptávačů.
Pokud si dobře pamatuju, tak říkali, že žádné výsledky z toho nejsou, nešlo z toho nic udělat, žádné hodnověrné závěry. Od používání pak upustily, používají jiné vhodnější látky s prokázanou účinností.
Ale je možné, že toho někdo nakonec nějakou závěr vypotil.
Pokud vím, tak někdy v srpnu došlo k dohodě s bulharským dodavatelem, že mu nemocnice vrátí ivermektin, kterému docházela v té době respirace a vymění ho za jiné léky.
Ale kdo ví?
Třeba výsledkem té studie mělo být zjištění, že některé prohlížeče ji potlačí a výsledky nezobrazí. Možná prostě jen používám špatný prohlížeč:-((
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ivermektin...
Ach pardon, nikoliv respirace ale expirace. Moc se omlouvám za překlep.
Sypu popel.
"Brněnští lékaři sloužící na covidovém oddělení vyzkoušeli k léčbě pacientů už několik nadějných léků. Vedle remdesiviru a kortikoidů nasadili koncem roku i ivermektin, který v Česku zatím není k dostání. Podle primáře a zástupce přednosty I. interní kardioangiologické kliniky FN u svaté Anny v Brně Michala Rezka to vypadá, že by mohl fungovat. Čekat na klinické studie podle něj v této napjaté situaci nelze."
"Ivermektin jsme nasadili pacientům s těžkým průběhem, kteří museli dostávat kyslík. Naším cílem bylo, aby ho už nepotřebovali a jejich stav se zlepšil, což se nám u většiny podařilo.
Tolerance léčby byla velmi dobrá, nežádoucí účinky minimální, zdravotní stav velké většiny pacientů se po užívání ivermektinu a ve spojení s další léčbou podařilo zlepšit natolik, že mohli být propuštěni domů."
Problém ale je ten že lékaři testovali lék až v pokročilých fázích nemoci, kdy je pacient na kyslíku. Ano i tam může pomoct, ale nejvíce pomáhá v první fázi onemocnění, kdy zabrzdí replikaci viru, stejně jako mnohem dražší monoklonální protilátky. A pacient se může léčit doma. Je kriticky důležité aby se nemoc podchytila včas, do pěti dnů a pacient se nedostal do zánětlivé a pak hyperzánětlivé fáze kdy už vznikají krevní sraženiny.
Mimochodem, pokud by někomu z vás chtěli lékaři nasadit remdesivir, odmítněte jej.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/brnensky...
Mimochodem, pokud by někomu z vás chtěli lékaři nasadit ivermektin, odmítněte jej.
V čem se tvoje a moje doporučení liší?
Kdyby se dnes v mém okolí objevil člověk, který by chytil covid a byl by rizikový, doporučila bych monoklonální protilátky. A tobě se to buď bude nebo nebude líbit. S tím nic nenaděláš. Já, stejně jako ty máme právo na názor.
Ostatně, já covid prodělala a následně jsem se nechala naočkovat. Přesto nesdílím ani trochu optimismus z některých tvých postů zde, že totiž jako člověk, co to prodělal, už to nemohu dostat znovu. Naopak, zůstávám ve střehu.
Je to zajímavé. Jeden a ten samý člověk dokáže tvrdit, že o covidu a očkování nic nevíme, ale jedním dechem dodá, že víme, že člověk, který covid prodělal, už ho znovu nedostane. A pokud ano, tak to není chyba v úsudku mluvčího, ale chyba v PCR testu.
:-))
Lanno, záměrně dezinterpretuješ moje posty. Napsal jsem že nikdo neví, jaké můžou být dlouhodobé nežádoucí účinky těchto vakcín. To že člověk, který infekci prodělal má vybudovanou přirozenou imunitu je přece úplně jiná záležitost, která to nepopírá.
Ale vlastně jsem ráda, že ti i tvůj prohlížeč přecijen našel nějaké informace o ivermektinu v Čechách. Pravda, jsou z února, tedy ještě předtím, než vláda nakoupila těch 10 tisíc dávek a SÚKL a Zdravmini pověřilo nemocnici tou klinickou studii výhradně pod lékařským dozorem.
No a já teď pátrám po výsledcích té studie.
Z těch mnoha set pacientů co nemocnicí prošli ho dali jen 30. "Použili jsme to u 30 pacientů a ty výsledky jsou spíš lepší, než je uváděný průměr. Jasné závěry se z toho ale zatím dělat nedají, jde o malý počet pacientů. Průběh nemoci se ale u části z nich zlepšil relativně rychle, u ostatních k výrazným změnám nedošlo. "
Když by to pro nemělo negativní důsledky a část to mělo pozitivní výsledek v léčení, tak proč od toho tak brzo ustoupili a přestali to používat, když to v rámci výzkumu mohli udělat? nepoužili to ani u většího množství lidí aby mohli udělat nějaký závěr.
Pokud opravdu chceš vědět odpovědi na své otázky, budeš se muset obrátit na FN u svaté Anny v Brně. :-)
No ano. Zdá se, že tě prostě budeme muset nechat uspořádat zde na nakole humanitární kobercové bombardování reklamou na ivermektin.
Nu což. Někdo to dá, jiný třeba ne a ten lék si sežene a bude ho zobat.
Tak good luck:-))
Zřejmě si neuvědomuješ že právě takový přístup, jako tady předvádíš, je spoluzodpovědný za ta vysoká čísla infekcí a úmrtí.
Jako to, že říkám, že tě holt budeme muset nechat postovat zde tvoje linky?
Tím jsem spoluzodpovědná za co?
Ale spousta lidí je dnes přesvědčena, že naše oficiální masmedia nám ty mozky vymývají daleko víc.Ovšem oním filtrováním zpravodajství mazaně.
Průšvih je ten, že vakcíny nazabrání aby se dotyčný nakazil, ani aby nepředal infekci dál. Tereza Kostková a její matka jsou nám snad dostatečně názorným příkladem. Kromě toho, teď už to oficálně připouštějí i úřady. Jenomže paradoxně se úřady svými nařízeními chovají zcela opačně, jakoby vakcíny fungovaly.
Že vakcíny snižují závažnost onemocnění a jeho průběhu ? Ale vždyť přece to je známá charakteristika varianty delta, že je závažnost onemocnění menší a že je podstatně nakažlivější, protože virová nálož je o 2 - 3 řády větší. A snad všude se teď vyskytuje jenom nebo hlavně delta.
Průšvih je že s těmito technologiemi vakcín nejsou zkušenosti a nikdo neví, jaké můžou být dlouhodobé účinky. A nejsou, nemůžou být za tak krátké období správně otestované.
Průšvih je to, že pro Bigpharmu je to takový vejvar a proto mají tyto koncerny tak obrovský zájem aby se naočkovali všichni. Pfizer předpokládá pro rok 2021 obrat za Covid 33,5 miliard USD. BionTech očekává tento rok obrat 16 miliard EUR. Moderna má na tento rok podepsané kontrakty v hodnotě 20 miliard USD. a očekává 2 -3 x větší produkci v r. 2022. Takže celkový obrat jenom za rok 2021 se bude blížit hodnotě 100 miliard USD. Tam už se dá najít nějaké všimné pro příslušné úředníky jednotlivých vlád a úřadů jako WHO.
Průšvih je že BigTech jako Google, Youtube, Facebook, Twitter cenzuruje veškeré informace a vymývá mozky. Ano spolu se všemi masmédii.
Průšvih je to, že se nám demokracie a svoboda nějak rozpouští pod rukama.
A přitom stačí taková blbost, ihned po prvních příznacích a povrzení testem podat antivirotikum které zabrzdí replikaci viru a tím i rozvoj nemoci do těch závažných fází rozvinutých zánětů a krevních sraženin. Jako třeba ivermectin, hydroxychloroquin, isoprinosin a já nevím kolik ještě dalších takových účinných prostředků zřejmě existuje. A podporovat imunitu vitamínem C, D, zinkem, ...
Několik údajů následků očkování vakcínami proti Covid-19 ze systému VAERS k datu 5.11.2021 :
nežádoucí reakce 875 65
počet hospitalizací 91 982
pernamentní invalidita po očkování 29 104
počet úmrtí 18 461
Nejčastější reakce dle četnosti sestupně : bolesti kloubů, anafylaktický šok, krevní sraženiny, záchvaty/křeče, mozková mrtvice, myokarditida/perikarditida, infarkt myokardu, trombocytémie, potraty, Guillain-Barre syndrom, …...
Je obecně akceptovaný fakt že do tohoto systému hlášení nežádoucích účinků vakcín se zdaleka nenahlásí všechny případy.
http://vaersanalysis.info/2021/11/12/vaers...
Ano VAERS sbírá hlášení o potenciálních možných vedlejších účincích vakcíny. A je to velmi dobře. Tak to má být a tak se to děje i u jiných léků či vakcín.
Všechna hlášení je pak potřeba prověřit, najít příčinnou souvislost a podle toho dál jednat. Buď se příčinná souvislost nenajde nebo se najde a pak se dle závažnosti buď aktualizuje informace o daném léčivu nebo se léčivo stáhne z oběhu.
No, docela pochybuju že za dnešní hektické situace ve zdravotnictví, vzhledem k politickým tlakům a taky vzhledem k neustále narůstajícímu obrovskému množství případů k nějakému šetření dojde.
Docela mě překvapilo že administrátoři VAERSu sami upozornili na to že množství úmrtí na Covid-19 vakcíny je už teď větší než souhrn úmrtí na všechny ostatní vakcíny administrované od roku 1990.
"*Note that the total number of deaths associated with the COVID-19 vaccines is more than double the number of deaths associated with all other vaccines combined since the year 1990."
Copak nevidíš že množství závažných vedlejších účinků včetně úmrtí je tak velké, že tato vakcinace měla být už dávno zastavena ?
A ještě porovnání států Uttar Pradesh a Delhi se státem Kerala, který Ivermectin používal pouze pro těžké případy, tedy už v pokročilém stavu rozvoje onemocnění. resp vysokce rizikové pacienty. Od 5. srpna 2021 Kerala kompletně zrušila používání Ivermectinu. Jako prioritu si Kerala určila vakcinaci.
Na konci září hlásil Uttar Pradesh s 241 miliony obyvatel celkem 345 aktivní případů COVID-19, stát Kerala s 33 miliony obyvatel měl celkem 170 000 případů.
V dubnu 2021 se ve státě Uttar Pradesh masově rozjela epidemie Covid. Od začátku května začaly týmy zdravotníků v terénu testovat symptomatické pacienty. Pozitivně testovaným rozdávali balíčky s léčivy, tyto balíčky dostali také všichni kdo byli s nakaženým v kontaktu. Každá sada obsahovala paracetamol, vitamín C, multivitamíny, zinek, vitamín D3, Ivermectin, Doxycyclin,...... Pět týdnů později klesl počet nových případů o 97 %. Kompletní cena balíčku 2,65 USD.
https://www.thedesertreview.com/opinion...
.
https://www.thedesertreview.com/opinion...
https://www.thedesertreview.com/opinion...
https://www.thedesertreview.com/news/national...
https://www.thedesertreview.com/opinion...
https://www.msn.com/en-in/news/other/uttar...
https://lifestyle.inquirer.net/389302/uttar...
https://newsrescue.com/the-undeniable...
https://www.biznews.com/health/2021/07/29...
https://www.youtube.com/watch?v=VYtBEnB1F6E
Se mi dneska zase stalo, že opatření proti covidu někde fungují úplně opačně, než zezačátku.
Na začátku epidemie se mi pravidelně stávalo, že jsem vlítnul do uzavřené místnosti bez roušky a teprve když jsem viděl jak na mě hledí spousta vyděšených lidí v rouškách, tak jsem si ji rychle nasadil.
Teď ji poslušně nasadím už venku, před dveřmi.
A uvnitř na mě pobaveně hledí hromada lidí, roušku nemá ani jeden.
Tož roušku holt rychle sundám, tvářím se, jako by se nechumelilo, ale v duchu si vždycky říkám, však proč ne, jsem očkovanej, já ji vlastně nepotřebuju..
Nedokážeš vytrčit samotný prostředníček, že?
Že by se svět vracel k normálu navzory hlupákům co nosí neúčinný hadr na hubě?
Ale vždyť ty honosíš také, hlupáčku :o)))
Inu rouška není všelék, stejně jako vakcíny i ostatní léky. Faktem je, že něco zachytí. A zbytek je třeba opět likvidovat, než se namnoží. Já třeba kloktám lihoviny. Zda polknout či neopolknout je na každém. (APP. zatím jsem nikde neviděl ststistiku nakažených alkoholiků. Byla by jistě zajímavá).