... a mírně navazuji na minulé, momentálně po vánocích aktuální.
Kohn a Roubíček mají kvůli úspornosti stejnou milenku. Ta otěhotní. Oba se dohadují, kdo je otcem, a domluví se, že náklady na porod a výchovu dítěte ponesou společně.
Jednou večer volá Kohn Roubíčkovi: „Schyluje se k porodu, pojďme navštívit rodičku.“
Před domem ale Roubíček prosí Kohna, aby šel nahoru sám, že to špatně snáší.
Kohn se za hodinu vrací: „Neskutečné! Narodila se dvojčata!“
„Nu což,“ říká Roubíček, „každý z nás bude mít jedno dítě.“
„Ne tak docela, moje zemřelo…“
Policajt: “Řidičský průkaz prosím.”
Řidička: “Okamžik, já se po něm podívám. Lituji, pane policajt, já ho nemůžu najít.”
Policajt: “Podívejte se znovu.”
Řidička: “Řikám vám že v mé schránce nic neni!”
Policajt: “Prosim vás, podívejte se ještě jednou.”
Řidička: “Podívejte se, pane policajt, už jste mě nařídil třikrát abych abych se tam podívala. Můj řidičák tam prostě není!!”
Policajt: “Madam….prosim vás podívejte se ještě jednou!”
Řidička: “Naposled vám říkám, že ten řidičak nemohu najít!!”
Policajt: “Podívejte se ještě jednou …..prosím vás!”
„Kdy jste přestal pít?“
„Když jsem začal vidět tchyni dvakrát.“
Skvělej! Fero Dibarbora - 100 bodov! :-))))))
Politik na PCR odběru:
"Vždyť jste mi na tu špejli musela namotat kus mozku."
"Ač jsem se sebevíce snažila, ve vašem případě to opravdu nešlo."
Za rozvod mohou vždy oba, manželka a tchýně.
Lékař: Chcete vakcínu?
Angličan:Ne.
Lékař: Ale gentlemani se očkují.
Angličan: No tak jo.
Lékař: Chcete vakcínu
Němec: Ne.
Lékař: Je to rozkaz!
Němec: V tom případě ano.
Lékař: Chcete vakcínu?
Američan: Ne.
Lékař: Ale váš soused ji má.
Američan: Fakt? Tak jo.
Lékař: Chcete vakcínu
Francouz: Ne.
Lékař: Ale gentlemani se očkují...
Francouz: No a?
Lékař: Je to rozkaz!
Francouz: Na to kašlu.
Lékař: Ale váš soused ji má
Francouz: Co je mi potom?
Lékař: Počkejte, vy jste Francouz, že jo? Tak to na ni vlastně nemáte nárok.
Francouz: Jak, nemám nárok? Koukněte mi ji píchnout!
Lékař: Chcete vakcínu?
Čech: Ne. A nemusíte se namáhat, i když s tím Anglánem, Němčourem, Amíkem a Frantíkem to
bylo fakt dobrý, slyšel jsem ty vaše frky.
Lékař (šeptá): Víte já jim píchnul ruskou vakcínu. Ale mám tu ještě jednu americkou, je
jen pro lékaře, vlastně bych vám ji vůbec neměl nabízet, je to dokonce
trestný. Ta tedy není zadarmo jako ta ruská, stojí 900 Kč
Čech (vytahuje z peněženky 1000 Kč a šeptá): Tady máte, pane doktore. To je v pořádku.
Jestli to už nebylo, hezký očkovací dabing... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Vc6AAMYvDCg
Svěřuje se dívka kamarádce: "Můj nový kluk mi řekl, že mě chce milovat platonicky!" - "Platonicky? A to je jak?" - "No, to nevím, ale pro jistotu jsem si umyla i prdel!"
Doporučení Hygienické služby
Vážení občané,
opakovaně se setkáváme s internetovými výzvami které nejsou v součastné epidemiologické situaci zcela žádoucí.
Prosím, ignorujte v zájmu vlastního zdraví, výzvu "suchý únor".
Pamatujte: Kdo v únoru nepije, března těžko dožije.
Vzpomeňte si, jak to dopadlo před rokem.
Jéje, ono už to tu je, omlouvám se
Jedou tři muži autem a najednou vidí na poli jednu ovci.
První muž: „Kdyby to tak byla Pamela Anderson.“
Druhý muž: „Hmm, kdyby to tak byla aspoň moje stará.“
Třetí muž: „Ach, kdyby byla aspoň větší tma!“
"Obžalovaná, objasněte nám co se stalo."
"Přišla jsem z práce o 2 hodiny dřív a v naší ložnici ležel v naší posteli můj muž a naše sousedka. Oba nazí."
"A potom?"
"Potom oba umřeli na covid..."
Docela nesouhlasnej pohled, podle mě.:-))
A já myslela, že bydlíte ve vyšším patře :o)))
Kohn se náhle v synagóze skácí a je mrtev.
Roubíček dostane za úkol na smutnou událost šetrně připravit jeho ženu.
Zaklepe tedy u Kohnů a když mu otevřou, zeptá se: "Bydlí tady vdova Kohnová?"
"Bydlí, jsem Kohnová, ale nejsem žádná vdova."
"Chcete se vsadit?"
Evangelický farář, kněz a rabín zahynuli při autonehodě.
V nebi všichni tři dostali stejnou otázku: „Když budete ležet v rakvi a přátelé, členové rodiny a shromáždění budou nad vámi truchlit, co byste je chtěli slyšet říkat?“
Evangelický farář říká: „Chtěl bych je slyšet říkat, že jsem byl skvělý manžel, skvělý duchovní vůdce a muž oddaný své rodině.“
Kněz říká: „Chtěl bych slyšet, že jsem byl úžasný učitel a služebník Boží, který významně ovlivnil životy lidí.“
Rabín odpovídá: „Chtěl bych je slyšet říkat:‚ Podívej, hýbe se!“
Katolický kněz a rabín spolu rádi debatují, tentokrát o rituálech.
Kněz prohlásil: „Tři věci nemohu vystát: vaše neorganizované pobíhání v synagoze, vaše hlučné zpěvy a modlitby a nakonec to chudé, obyčejné pohřbívání.“
Rabín na to: „Pokud jde o pobíhání v synagoze, které se vám zdá víc světské než náboženské, je to tím, že se prostě cítíme v synagoze jako doma. Hlučně zpíváme a modlíme se proto, že náš Hospodin je hodně starý, tak aby nás slyšel. A pokud jde o to poslední vyprovázení člověka, musím říct, že taky radši vidím křesťanský pohřeb.“
Dobrá zpráva:
Počet přikázání se mi podařilo usmlouvat ze 42 na 10. Špatná zpráva:
Nesesmilníš tam zůstalo.
Přijde Kohn do sexshopu a povídá: "Roubíček."
Čtyři ženatí Židé hrají golf. U čtvrté jamky se dají do řeči:
První chlapík: „Nemáte tušení, co jsem musel udělat, abych mohl tento víkend vyrazit na golf. Musel jsem slíbit své ženě, že příští víkend vymalujeme celý dům.“
Druhý chlapík: „To nic není, musel jsem svojí ženě slíbit, že příští týden nechám udělat na zahradě u bazénu novou terasu.“
Třetí chlapík: „Chlapi, kam se oba na mně hrabete! Musel jsem ženě slíbit novou kuchyň.“
Pokračují ve hře, když si uvědomí, že čtvrtý spoluhráč neřekl ani slovo. Tak se ho ptají:
„A cos musel udělat ty, abys mohl tenhle víkend jít na golf?“
„Jen jsem nastavil budík na půl šestou. Když přestal vyzvánět, zeptal jsem se ženy: ´Golf nebo sex?´ A ona odpověděla: ´Nezapomeň si svetr´.“
Hlavně by všem vysvětlil, že je všechno naprosto v pořádku a jde to podle plánu, protože nejdřív se musí nechat všechno dohořet a pak se teprve může začít s obnovou.
Vyjde sestra do čekárny plné lidí a říká "Pan Šoustal prosím" Nikdo se ale nezvedá.. Ze záchodu přijde chlápek a sestra se na něj obrátí "Vy jste Šoustal?" Borec nechápavě "Ne já sem sral.."
"Máš něco k pití?"
"Vodu."
"A něco tvrdšího?"
"Led."
Ajťák u Zemana."
"Heslo?"
"Pivo."
"Něco tvrdšího?"
"Rum."
Špatné heslo, Becherovka :-)
https://www.nakole.cz/diskuse/29114-covid-50...
"Půl kila kabanosu, prosím."
"Vobyč nebo paprikovej?"
"To je jedno, já to mám do plavek."
https://auto.bazos.cz/inzerat/130939317/jaguar...
Ten inzerát na tu plechovou obludu je v něčem vtipný?
čti až dokonce.
oprava, prohlédni si všechny fotky :-)
já na rozdíl od Tebe nebyl línej :-)
Nějak jsem nepochopil proč tam ta fotka vlastně je :-)))
Zkus si prohlédnout všechny a zvlášt tu tuším předposlední :-)
Tak jasné, ale PROČ u toho inzerátu taková fotka je?
No já se bál, že přicházím o nějakou hlubší pointu... ještě jsem přemýšlel o nápise nad vraty za tím autem, když jsi mluvil o předposlední fotce... takže fakt nic víc? ;-(
Nic víc, prostě Průša :-)
Prodávající potřebuje to auto udat,tak, pro méně chápavé, tam dal tu fotku...
Stejně to koupí nějakej č... kabanos :).
? Ať na to koukám ze všech stran, tak fakt netuším co má zrovna tahle fotka společného s inzerátem na prodej auta ;-) Ani to auto na té fotce není...
Ale magor to asi je, už jenom třeba tím, že má ty kraťasy natažené přes džíny :-)
Je zajímavé, jak vás, klučíky, děsně rozptyluje, že tam tu fotku dal.
Vždyť je to přece šumák.
miro5 zřejmě narazil na tenhle inzerát, tak k tomu dosadil známý ftip - halí belí, to je celý.
JSME VE FTIPECH!!!
Kohn a Kohnová jsou v obchodě s kožešinami.
„Jakej bys mi poradil kožich, Aron?“
„Nedokážu říct, Sára, tady je každá rada drahá…“
Tů Tůůů
https://ulozto.cz/file/f8bhPp2M2FKM/tu-tuuu-z-a...
Promiň stromečku, ale já jsem troubila...
Nevděk světem vládne a pes ohnivák
https://vid.pr0gramm.com/2021/02/12...
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aXoAM7D...
https://www.tiktok.com/@denilyab/video...
Nastala smutná doba!
Šípková Růženka se nikdy neprobudí, protože princ se neodváží sundat si rerspirátor, aby ji mohl políbit. Trpaslíci vyženou Sněhurku, aby nedostali pokutu za ubytovací služby. Honza nevycestuje do sousedního království vysvobodit princeznu, protože nemá očkovací průkaz. Zlatovláska kvůli zavřeným kadeřnictvím přestane být zlatovlasá. Dlouhý s Bystrozrakým přijdou o Širokého, neboť ten kvůli nadváze skončí na plicní ventilaci. Maruška nedonese z lesa jahody, protože 12 měsíčků se schází jen videokonferenčně. Karkulčina babička zemře hlady, neboť Karkulka je ze sousedního okresu. Jezinky neunesou Smolíčka, neboť ten jim neotevře, protože nejsou rodinní příslušníci.
Ježibaba z perníkový chaloupky umřela. Byla z toho pojídání perníku diabetička a ti dva malí smradi měli bezpříznakovej covid.
Na zámku proběhl ples. Na výjimku od Prymuly a v respirátorech. Princ od té doby hledá tu, které padne střevíček. Nepadne žádné, ani Popelce ne. Ta má ještě teď oteklý nohy - nakupovala přes internet...
Ty bláho, kolikátou verzi tohodle ftipu já už vidím. První jsem si všimnul tak někdy na konci sedmdesátek v Dikobrazu, od té doby ještě několikrát, pokaždé od jiného kreslíře.
Já si toho včera náhodou všiml a připomnělo mně to zdejší diskusi o vhodném konektoru na určitý proud. Tam by se to určitě hodilo víc. Třeba jako námět.
Dnešní SMS od T-Mobile:
Gratulujeme, změnili jsme vám Roaming Start na plný T-Mobile Roaming. Teď už můžete volat a surfovat po internetu po celém světě.
Bezva načasování, když nesmím ani do sousední vesnice.
No to má být právě ono. Všichni budeme cestovat po celém světě a přitom sedět s rouškou doma v kuchyni.
Dali ti roaming o kterém vědí že jim ho neošoupeš, marketing jak vidle :-D
musíš na východ, Strážné, Lánov, ale na Rovinku můžeš ((-:
Na Rovinku jó, ale třeba Žalý už je mimo zónu...
Manželka se se mnou chce dát rozvést. V mém účetnictví zjistila,že jsem koupil diamantový kotouč jakési flexe...
... když se rozvedeš, poznáš konečně, jak je ten náš svět krásný!
Hodnoty se stářím mění.
**Starší dáma stála u zábradlí na výletní lodi, a držela oběma rukama svůj klobouk, aby jí ve větru
neulítnul.**Přišel k ní starší pán a opatrně k ní promluvil: **"Promiňte, nechci být neslušný, ale jste si vědoma
toho, že vítr fouká vaši sukni nahoru?"** "Ano, já vím," odpověděla dáma. "Potřebuji obě ruce, aby mi vítr
nevzal klobouk."**"Ale měla byste taky vědět, že nemáte žádné spodní prádlo , a vaše privátní části těla jsou obnažené!" ** řekl džentlmen.**Žena se podívala dolů, poté na muže , a odpověděla:* *"Pane, všechno, co vidíte tam dole, je 75 let staré. Ale ten klobouk jsem si koupila včera.
Tady jsem našel ve spojitosti s těmi úvahami jaký batoh a jaký náklad převážet jeden obrázek...
Přemejšlím, kolik opravdu pěkných úrazů by takhle mohlo být z malého lehnutí :-)
napadlo mě uplně to samé, asi bych v případě potřeby převozu volil spíš zápřah :-)
Kolečko se přece tlačí, takže raději předpřah :D
Tys nikdy stavební kolečko neviděl tahat za sebou ?
No jde to, ale blbě. Moc jsem se s kolečkem neseznámil. Naposledy asi na fakultě při dostavování budovy fakulty v Tróji. Měli jsme takovou pěknou letní aktivitu, stavění školy.
No v tom případě mi jako odborník na stavbu školy řekni, v čem by měl být rozdíl?
Z fyzikálního hlediska na to kolečko (hele, říká se tomu tůčko jen u nás?) musíš působit stejnou silou a velmi podobným směrem, ať ho tlačíš před sebou nebo táhneš za sebou.
Jasně, rozdíly budou v překonávání nerovností, při manévrování, do prudkého kopce a podobně... ale ten cyklista jede po rovné silnici...
Jako člověk nezanedbatelné výšky bych ti rád, řekl, že tlačit ho před sebou je "relativně" pohoda, zatímco když ho táhneš za sebou, najíždíš si fest na paty.
Samozřejmě při převozu za kolem by to nehrálo roli a přeji mnoho zdaru tomu, kdo ho na kole bude tlačit před sebou :-)
Musíš být šikovný. Kolečko se přece tlačí, tak i na kole, ne? :D
Tak to abysme udělali soutěž "Jak nejlépe převážet kolečko kolem." :-D Vítěze bychom pak mohli vozit v tom vítězném kolečku :-D
Samozřejmě, že je to vtip.
Není důvod, aby se někdo zaseknul v sedmé třídě.
Prostě celou základku absolvuješ distančně, aniž bys do školy jedinkrát vkročil...
To bude nějakej notorickej repetent.
Ač jsou pohádky plné nezbedných žáků, co každou třídu opakovali nebo se dokonce nikdy nedostali do druhé třídy, někdo mi vysvětloval, že možnost propadnout je v ČR zásadně omezena. Jako, že můžeš za celou základku propadnout jen dvakrát?
Včas tě ve tvém vlastním zájmu přeřadí do zvláštní školy se zvláštním individuálním studijním programem a tam už patrně nepropadneš.
Pokud rodiče nechtějí, není žádná možnost přeřazení do speciální školy. (dříve zvláštní)
Myslím, že tohle pravidlo neplatilo vždycky. Dnes je to omezeno, že na každém stupni smíš propadnout max. 1x.
Domnívám se, že tohle Jrr opravdu nehrozí ...
8-D
V tomto režimu ovšem můžeš absolvovat úspěšně úplně všechno včetně vlastního pohřbu.
To by nemuselo být špatné v klidu si přečíst, co o tobě po tvé smrti píšou... :-)
Třeba tohle: https://www.youtube.com/watch?v=1wQY1TiwJYc :-))
Nepřizpůsobivá je, protože to, co je na obrázku není ani roláda, ani cikánka :o)))
Z lesa se ozýval panenský křik postupně přecházející do ženského
Nechci sex na jednu noc, já bych si dal říct i ráno!
Též mohl fízlákům odpovědět, bydliště mám tady v tomto autě.
Což je ovšem dobrý tip pro majitele obytňáků a karavanů...
Ale je to stejná blbost, jako vzít bágl a stan a jít kamkoliv a pak tvrdit, že máš pobyt zrovna tady ve stanu.
Tak zase pokud oni operují s tím, že můžeš klidně být i na chatě nebo chalupě, ale musíš tam potom zůstat celé 3 týdny, nevidím zase tak zásadní rozdíl, když tu dobu strávíš v kempu pod sjezdovkou...
Na wiki o bydlišti píšou:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bydli%C5%A1t%C4%9B
Bydlištěm je vždy místo, kde se člověk zdržuje trvale, kde je ze své vlastní vůle usídlen. Tím také není vyloučeno, aby měl více bydlišť, zároveň zákon umožňuje, aby někdo (např. kočující osoby) neměl bydliště žádné.
A to právě problém je, protože ubytovací zařízení včetně kempů nesmí být v provozu. A postavit si stan na jednom místě na delší dobu - pobyt na jednom místě musíš mít souhlas majitele, nájemní smlouvu.
Zrovna tak nemůže bydlet v obytňáku někde na parkovišti.
Je to složitější než píše nějaká wiki.
Není pravda. Pokud parkuješ na parkovišti anebo jinde kde není zákaz stání, máš platné registrační značky, STK a zaplacenu pojistku, parkovat tam můžeš a samozřejmě že můžeš v autě i přespávat.
Přespat můžeš, ale ne bydlet na delší dobu na jednom místě. To, že se to příliš nekontroluje a hodně toleruje je věc jiná.
Není to věcí něčí tolerance. Délka parkování a potažmo přespávání tam kde je parkování dovoleno není ničím omezená. Musíš si pouze pohlídat platnost RZ, STK a zákonného pojištění. Patrně nevlastníš řidičský průkaz a pokud vlastníš, běž ho vrátit anebo požádej některou autoškolu aby s tebou zopakovali pravidla silničního provozu.
Jako "nejlepší vtip" dost slabé.
Motáš dohromady parkování a bydlení. Bydlení se rozhodně neřídá zákonem a provozu vozidel na pozemních komunikacích.
Jestli v tom zákoně najdeš jedinou zmínku o bydlení (přespávání), tak si vyhrál a já požádám autoškolu o nový kurz. Ale do doby než dáš odkaz, tak se alespoň zdrž podobných keců, vtipné to vážně není ani trochu.
Hele, nic proti, ale nechcete si na tu osvětu fakt založit jiné téma?!?
No tak požádej o ten nový kurs zrovna. Tam se zeptej, který paragraf zakazuje spaní na parkovišti v autě a potom nám dej tady vědět. Ostatně dostupné jsou zákony na internetu ať nemusíš vařit z vody, pokud využiješ, tak ušetříš za autoškolu.
Dotaz, nic ve zlým:
Nejsi ty zmutovanej?
Že ´si takovej agresivní ...
Abych mohl zodpovědět tvůj dotaz, tak musíš být konkrétnější. Na abstraktní dotaz nemá smysl odpovídat.
Co konkrétně tady považuješ za tu agresivitu?
Přečti si základní informace o Covid-19. Tam je ta agresivita dobře popsaná
Už jsem psal, že si pleteš jednorázové přespání s dlouhodobým bydlením.
A opravdu to není ani trochu vtipné ani humorné.
To dlouhodobé bydlení je co Lelku?
Tři dny, týden, čtrnáct dnů, měsíc nebo dokonce rok? Tak si vyber a pak nám napiš. Dobré by bylo to podložit nějakým předpisem a ne pouze tvým osobním názorem.
A co to má společného s úředním bydlištěm, které by snad měl mít nějaké každý v tomhle státě?
Používej správný pojem "Trvalý pobyt". Je uveden v tvém občanském průkazu. Mnozí lidé mají jako trvalý pobyt uvedenu adresu obecního úřadu. Neznamená to ovšem že tam skutečně ti lidi bydlí. Obecní úřady žádné noclehárny pro takové osoby nemívají.
Trvalý pobyt nemusí být totožný se skutečným bydlištěm, ale to jsem už tady napsal několikrát. Že nějaké bydliště by měl mít každý v tomhle státě, to je pouze tvoje přání.
Domovské obce kam bylo možno na starost obce tyto osoby deportovat (poslat šupem) byly dávno zrušeny. Jestli je to dobře nebo špatně ponechávám na tvém názoru. Nicméně za stávající situace se musí některé obce smířit s tím, že se tam parkuje a někdy i přespává, často více dní, tedy bydlí. Zakročovat snad mohou, pokud dotyčný dělá kolem auta bordel, ale pokud se omezí na prostor svého auta, nemohou s tím dělat nic. Snad jenom zrušit to parkoviště, na to však bývají představitelé obcí malí páni a je to záležitost složitá na dlouhé lokte. Někde dokonce i politicky neprůchodná, protože by takovým způsobem snížili počty prostor k parkování a to by se jim politicky vymstilo, nehledě na to že zastupitelstva obcí nebývají jednobarevná, zastupitelé mívají různé názory, různě hlasují a tak by to mělo malou šanci projít zastupitelským hlasováním.
Tohle všechno samozřejmě vím. Jenom Ty to tady teďka trochu mícháš dohromady ;-)
To, že se někdo usalaší s obytňákem na kolik týdnů tam, kde je to možné, je jedna věc. Za to asi nikdo sankcionován nebude.
Ale rozhodně ten jeho "pobyt" nelze brát za trvalý a ani za přechodný, protože předpokládám, že za "bydliště" apod. je uznávána jen budova s číslem popisným. Což asi ten obytňák jaksi nebude, že?
Obytňák je jedna věc, ale číslo popisné doufám nebude nutná podmínka. Třeba můj manžel dlouhodobě bydlí na chatě (a dům, kde má pořád psané trvalé bydliště už přepsal na syna a už by se tam vlastně ani nevešel, kdyby tam chtěl bydlet).
Všiml jsem si, že úřady nějak rozlišují pojmy "trvalý pobyt" a "bydliště". Teď se mi nechce zkoumat jaký přesně je mezi nimi rozdíl, nebo naopak jestli je to to samé.
Sám to chápu tak, že do Prahy přijede kvůli práci třeba člověk na nějakou "omezenou" dobu z Brna, kde má to "bydliště" a v Praze se přihlásí k "trvalému pobytu", klidně i do podnájmu. A aby mu všechny případné úřední věci nechodily do toho Brna, tak proto by se měl přihlásit k tomu "trvalému pobytu" v místě, kde se momentálně vyskytuje nejvíce.
Ale za tím číslem popisným/orientačním si trochu stojím... Ono i ty chaty ho snad mají, pokud tedy nejsou postavené načerno (nebo bez kolaudace) ;-)
Trvalý pobyt je instituce zřízena k tomu aby osoby byly pro úřady dosažitelné. Když máš trvalý pobyt uveden Obecní úřad Horní Dolní, tak ti budou chodit úřední dokumenty tam. Pokud v termínu nevyzvedneš jdou zpět k odesílateli a jsou právoplatně považovány za doručené.
Číslo popisné/orientační ani kolaudace k bydlení nejsou nutné. Tak například kdo k bydlení zkolaudoval a vybavil popisným/ orientačním číslem most, teplovodní kanál, opuštěnou nádražní čekárnu zrušené železniční trati?
A přesto tam mnozí lidé nejčastěji s tichým souhlasem provozovatele nebo majitele bydlí.
Nj, tak jestli máš za oficiální místo pro bydlení i podmost, tak se asi fakt nemáme o čem dohadovat...
To, že je to celkem široce tolerováno, je jedna věc, ale z právního hlediska nic takového neexistuje.
Ne, chata má číslo evidenční a přihlásit se na ní k trvalému pobytu nelze. Leč přesto tam má choť bydliště. To faktické. Zato naopak tam, kde má trvalý pobyt, už bydlet nikdy nebude.
Podle tohohle výkladu lze: "Občan ČR může mít jen jedno místo trvalého pobytu na našem území, a to výhradně v objektu, který je určen pro bydlení, ubytování nebo individuální rekreaci, a současně je označen číslem popisným, evidenčním nebo orientačním."
Pokud to má to evidenční číslo, tak dalším předpokladem je asi to "určeno pro...".
Jinak v tom děláte pekněj maglajz, tím svým ne/bydlením :-)
Přiznám se, že nevím, v zákonech jsem zatím nehledala. Evidenční číslo to má, určeno pro rodinnou rekreaci to je. Ale trvalý pobyt tam manželovi zapsat odmítli (ale třeba sociálce to nijak nevadilo, když si to hlásil jako adresu, kde se zdržuje během prac. neschopnosti). Tak je holt hlášen u syna. (Má to své výhody, syn má stejné křestní jméno, tak mu pošta bez problémů dá i zásilky do vlastních rukou. Kdyby se přihlásil ke mně, bylo by to složitější. :-)
Nemusí být číslo popisné, stačí i evidenční číslo. V každém případě to musí být objekt schválený k dlouhodobému bydlení.
Jo, k tomuhle jsem našel tohle: "Občan ČR může mít jen jedno místo trvalého pobytu na našem území, a to výhradně v objektu, který je určen pro bydlení, ubytování nebo individuální rekreaci, a současně je označen číslem popisným, evidenčním nebo orientačním."
Je ale zajímavé, že bydliště takto přesně v tom samém zdroji definované není...
Zdaleka ne každý má "bydliště" v budově s číslem popisným. Trvalý pobyt je uveden v občanském průkazu, tam však může být adresa obecního úřadu. Bydliště může být kdekoli. Například pod mostem, který taky není vybaven žádným číslem popisným.
Lidi, něco si o tom už konečně prostudujte. Mně uznejte, že mám s vámi trpělivost za jakou by se nemusel stydět leckterý učitel zvláštní anebo pomocné školy:)
Žák pomocné školy by se musel stydět, kdyby ho učil někdo kdo takhle blábolí.
To že se někdo povaluje pod mostem a obec dělá, že ho nevidí a všichni ho tam tolerují tak ještě neznamená, že to je místo pobytu.
Ty si pleteš pojmy s dojmy a především s průjmy.
O místu trvalého bydliště se tady vůbec nebavíme o tom řeč nešla to sem taháš pořád jenom ty. Řeč byla o místu pobytu a objektu určeném k bydlení a to obytný vůz, stan nebo nějaká kůlna prostě nejsou.
Něco jiného je tolerovaný stav a něco jiného stav v souladu se zákony.
A tím s tebou končím, jestli si ani tohle nepochopil, tak bys asi tu pomocnou školu měl absolvovat, mohlo by ti třeba i pomoct.
Zatím jsi žádný zákon podporující tvé tvrzení necitoval.
Za citaci považuji uvedení čísla a roku zákona, uvedení paragrafu a písmene v tom zákoně.
U nás se v podstatě netoleruje nic, jen k některým intolerancím chybí právní podklad. Jiné jsou nevymahatelné. V jiných případech by bylo vymáhání kontraproduktivní a proto se toleruje jejich nedodržování.
Zákonů je v dnešní době tolik a jsou tak spletité díky kvalitní práci našich mnohdy podnapilých poslanců, že se v nich nevyznají ani promovaní právníci. Ani běžně nemívají chuť se v tom hrabat, protože se jich to osobně netýká. Zato ten koho se to osobně týká a má přístup k informacím se v tom hrabe. Získanými informacemi pak účinně argumentuje při jednání s úředníkem, který se v tom do detailů hrabat nemá zájem. Z tohoto důvodu mají někteří lidi dojem, že se řada věcí toleruje. Vycházej z toho, že úředník nic netoleruje dobrovolně, teda pokud není ovlivněn nějakou obálkou nebo jinou pozorností, ale to je už na jiné téma.
Pojem trvalý pobyt se v těch opatřeních nikde nevyskytuje právě proto, že hromada lidí ho má na úřadech a pokud by občanům nařídili zdržovat se výhradně tam, kde jsou nahlášeni, nemohli by už starostové bezdomovce z obecního úřadu vyhnat... :-D
Tvůj komentář byl tlach do prázdna a není smazaný, protože nechci zavádět bolševické praktiky jako jinde, byť vzhledem v co se to rozvinulo by si to zasloužil. V úvodu jsem prosil - nestromečkujte!
Je to pouze tvůj názor, nikoli můj. Nemíním měnit své názory jenom protože se vyskytuji v tématu, které založil někdo jiný. Tvé prosbě se nevyhovuje.
Prosím držme se tématu, třeba o domácí výuce ...
Takže žádný "Zabili jste mně strejčka, tak tady máte přes držku!"? :-)
Proč to nesmázneš, co jseš to za admina? Tohle je Nejlepší vtip a ne tlachárna o hovnu. Ď.
Jsem zvyklý pohybovat se po našem Národním Parku jak indiánský náčelník Geronimo. Teď jen tu taktiku rozšířím na celé území :-)
Trampové se svými maskáči jsou dnes ve výhodě!
To není náhoda. Babiš má státnice z "politiky" ostatně jako pravděpodobně každý ing. před rokem 1989. Navíc je možné, že má i VUML.
Takže ty obraty má zaryté pod kůží.
Co kecáš. Státnici z M-L máme. Jsem tu onehdá dávala vysvědčení ze státnic.
Jojo. Čtyři zkoušky a státnice. :-(
Přesně. Každej ročník dva zápočty a na konci ročníku zkouška. Mě to stálo červenej diplom, beztak bych z něj nic neměla.
Ty čtyři zápočty a zkoušky znám taky, ale za mě se ještě státnice z M-L nedělaly, snad poslední rok
To byly časy, ještě že to je pryč!
Na marxistickou filozofii jsme měli ovšem člověka, který působil jako zjevení, nechápali jsme, jak může vyučovat člověk, který někdy v roce 1989 veřejně prohlašoval, že ti, co nám vládnou, vědí houby, co je marxismus, že to je pro ně jenom takové zaklínadlo.
Upřímně Ti blahopřeji Báro, fakt upřímně. Jako kdyby jsi ten červený diplom měla.
Hned na prvním řádku je datum 7.2.19, což interpretuji jako 2019, poněvadž 1919 jsi patrně nestudovala. Ovšem zápočet z Mezinárodního dělnického hnutí v roce 2019 je také blbost.
Také Zápočty z Vědeckého komunismu a dějin MHD jsou ze stejného roku 2019. To jste měli současně přednášené Dějiny MHD a Vědecký komunismus? My jsem měli vždy po roce a začínalo se těmi dějinami.
Patrně jsi z indexu oskenovala zvlášť levou a zvlášť pravou stranu, ale od jiných předmětů.
Kolikrát jsi školu začínal, že jste Dějiny MDH a VK měli vždy po roce?
Chtěl jsem říci, že každý další rok jsme měli další z těch 4 přednášek. První byly ty dějiny a dálší pořadí si už nepamatuji.
Dějiny MDH, Politická ekonomie, Vědecký komunismus.
Chybí mi tam jeden předmět, už to ani netuším jak se ta pavěda jmenovala, ale protože to náboženské učení mělo mít gradaci, tak myslím, že Vědecký komunismus bylo to poslední.
Mám dojem, že tam myla marxisticko leninská filosofie, nebo tak nějak.
... to byl můj trumf, když mě jehovisti lákali do Sálu království, kde prý je kazatel, který by mě vysvětlí Bibli.
"Bible je dílo filosofické?" "Ano!" "Mám státnici z M-L filosofie, takže kazatelovy pindy nepotřebuji ..."
Však tam mám všechny čtyři, jak šly po sobě :-)
No, spíš bych předpokládala, že to je 7.2.19**, tedy např. 7.2.1982 než ty roky 1919 nebo 2019. :-) U těch spodních řádků je vidět, že ty poslední 2 čísla letopočtu jsou smáznutá
máš pravdu, kecám...zápočty, testy a nakonec státnice
Divím se, že tady ještě nikdo neukázal diplom z vokovický Sorbonny. :-)
V Jincích je starosta (asi oblíbený) RSDr.
No a co?
Ještěže jako elektrikář jsem musel umět jen "vstavaj strana agromnaja.." a "sajuz něrušimij respuklik..." :-D
Vyměním vládu za něco se stejným IQ.
zn: bublající bahno neberu.
Však toto je jediná technika koupená za posledních 30let, co byla odzkoušena úspěšně v boji :-D
Tak můžu jako vlastní reálný vtip dodat, že už jsem tak zpitomělá, že jsem hodně dlouho přemýšlela, k čemu to těm stopařkám pomůže, když za hranicemi okresu to přece bude tak jako tak... :-(
Nedoporučuji, zkusil jsem a nedopadlo to.... asi karma.
Nejlepší asi ne, ale přistálo mi ve schránce...
Jedu do práce,tady mám potvrzení od ČT...
Ještě něco v souvislosti s tím hřbitovem...
Lidová tvořivost a sníh...
Zavolal newyorský právník dr. Goldstein svému příteli Rosenbaumovi, bohatému sběrateli umění.
„Saule, mám dvě zprávy,“ říká právník.
„Víš, měl jsem hrozný den, Simone, tak nejdřív tu dobrou.“
„No, dnes jsem potkal tvoji ženu a ona se mi pochlubila, že investovala pouhých 5000 dolarů do dvou velmi pěkných obrázků, o kterých si myslí, že jí vynesou něco mezi 15 a 20 miliony dolarů … a myslím, že by mohla mít pravdu.“
„Ježkovy oči! To zní báječně! Moje žena je skvělá obchodnice, že? Teď už zvládnu i tu špatnou zprávu.“
„Jsou to fotografie tebe a tvojí sekretářky v posteli.“
Kdy ostravák znervozní ? Když nevidí co dýchá.
Před třiceti léty to tak nějak i bylo. Dnes je Ostrava nejvíce zaprasena provozem automobilů, jako spousta jiných měst v ČR a ve světě.
Nejen, že to v té příruče bylo, ale lidé si to běžně opravdu seřizovali.
V návodu pro Octávii nic takového není a přitom ten motor je stále stejný. Tak proč se to nyní neseřizuje?
Není stejný - má hydraulické automatické seřizování. Všimni si, že po nastartování, než se naplní systém olejem, jsou ventily hlučnější.
Nejen to. I materiály se hnuly. Ještě u stodvacítek to byla nutnost, zatloukaly se ventily. U Favoritů už ne, protože ti měli kalená sedla. U stotřicítky jsem si nechal naroubovat taková sedýlka a bylo po tomhle problému (zůstalo ale asi tisíc dalších...). U Feldy jsem kouknul na ventily po dlouhých letech a mnoha tisících a nebylo co seřizovat, drží to furt. A tam je ten systém ventilů opravdu stejný s těma stovkama a tisícovkama, žádná hydraulika a automat.
To mne vždy překvapuje, jak to po nastartování hrubě zní a pak to zmizí a je pokoj.
Je to vtip, VTIP, VTIP !!
To už bys mohl také začít řešit možnost, resp. nemožnost vypití současného akumulátoru.
Ten vtip jen vtipným způsobem popisuje skutečnost. Tak jsem si dovolil se poptat, proč se v současnosti ty ventily už neseřizují. No a dostal jsem odpověď a jsem spokojený. To se nesmím zeptat, poněvadž jsem zrovna v šuplíčku vtipů? To si snad děláš jen legraci? :D
Nepopisuje skutečnost, protože akumulátor se vypít nedá :-)
A to jako technik fakt nevíš proč si dnes doma nikdo na současných autech neseřizuje ventily a v podstatě ani nemůže seřizovat?
Ale klidně se zeptej, ale u vtipu se ptát na vysvětlení toho co je ve vtipu řečené?
Kdybych to věděl, tak bych se neptal. Honím elektrony po desce, do aut už moc nefušuji, i když teď už to jde. Už to není auto, ale jen periferie řídicího počítače. Ten CAN interface mám a software také. Jen u té mé Octavie odchází jen ty automobilové mechanické věci jako silentbloky u řízení, díra v chladiči, zmačkaný blatník a podobně.
Jo a dříve se akumulátor vypít dal úplně v pohodě. Teď už tam raději ta víčka nedělají.
průšvih je, že je to tak trochu pravda.
https://www.nakole.cz/diskuse/28978-nejlepsi...
Ale na druhou stranu, pokud se v tom dneska člověk už nepotřebuje či kvůli potřebě speciálního nářadí nemůže vrtat, proč by to tam bylo.
Možná i proto teď tak frčí veterány :-)
To je možné. Jedna známá mi před časem říkala: My nebudeme nikdy mít žádné moderní auto, protože ten můj chlap by se neměl v čem vrtat.
Bylo by pěkný, kdyby ta fotka byla fakt z pražskýho letiště :-)
Možná jsem to měl dát spíše do covidu, ale:
Z Ostravska:
"Můžu si ráno sednout do tramvaje plné lidí?"
"Můžete, proč byste nemohl".
"Můžu z té tramvaje potom přestoupit na plně obsazený autobus a odjet na šachtu?"
"Můžete, proč byste nemohl".
"Můžu se na té šachtě převléct společně se 100 chlapů do mundůru?"
"Můžete, proč byste nemohl".
"Můžu pak s 20 chlapy sfárat a několik hodin tam rubat uhlí?"
“Můžete, proč byste nemohl".
"Můžu potom vyfárat a společně s dalšími chlapy se směny se osprchovat?"
"Můžete, proč byste nemohl".
"A můžu si pak dát s partou u výdajového okénka jedno kelímkové točené?"
"Ne, nemůžete, jenom to ne! Mohl byste chytit covid a umřít!"
...i když teď nad tím tak přemýšlím, přestává mi to vlastně připadat vtipný...
Jistá část toho jsou blbosti. Třeba školní docházka nebyla zrušena. Pouze na jaře byla v právním vakuu, protože nic takového jako distanční výuka náš systém neznal.
Pokud si ovšem pojem školní docházka neomezíme jen na chůzi do školy. Výuka je stále na ZŠ povinná. Samozřejmě distanční výuka je mizerný a možná i zbytečný stav, ale to tvrzení ve "vtipu" je blbě.
Předpokládám, že i některé další části jsou postaveny na stejném základě, ale je to vtip, tak to nebudu rozebírat.
No tak je to jen vtip a zní to zábavně. Horší když někdo předkládá podobné "informace" jako fakta ...
Jinak, jak tak sleduju z povzdálí tu distanční výuku, tak třeba on-line hodiny, silně vyžadované rodiči, jsou pro některé žáky úplně zbytečné - sice se připojej, ale nejen že nereagujou, ale ani nezjistěj, že hodina skončila ...
Tak tomu říkám "kouzlo okamžiku" :o)))
Asi bych se měl stydět, je to velmi nekorektní, ale brečím smíchy.
Chvíli jsem přemýšlel, jestli to není fotka od mého oblíbeného Davida Dubnitskiy. Ten má také pěkné cyklistky.
Jasně... Zahulíme, uvidíme.
To vypadá, že konečně bude líp :o)))
To značení - možná likvidace skladových zásob. :-)
Mně ty značky připadají nějaké úplně divné! Ty sloupky jsou hrozně vysoké a průměr těch značek podezřele malý. A hlavně ten trojúhelník nad koncem cyklostezky. Vždyť rozměry značek jsou přece stanovené normou, pochybuju, že by tohle vyšlo.
A taky chybí konec cyklostezky v opačném směru.
Mně se to nezdá. Buď dokresleno ve fotošopu nebo si ty značky vyráběl někdo doma...
Nejsou všude značky úplně stejný a přece si našel, že to je Srbsko.
Však situace se vyvíjela v čase... :-D
1) Kouknul na obrázek a konstatoval, že je to divné a rozměry vůbec neodpovídají tomu, na co jsem zvyklý
2) Napsal jsem příspěvek
3) Zkusil jsem ten obrázek hledat
4) Napsal jsem, že to fakt nebude fotka z Česka a dal jsem to pod tvou reakci, že máš pravdu, je to cizina
5) O rozměry značek v zahraničí se hádat nebudu, tam je možné cokoliv, ale je fajn vidět, že nesmyslné cyklostezky nejsou jen v Česku... :-)
Nojo, četl jsem nejdřív ten pozdější příspěvek :-)
To první (není to nějaká cizina?) jsem zažil i u nás na Labské, ve Velkém Březně na Ústecku, u přívozu:
Tak rozhodně to nebude z Česka, po chvíli hledání jsem našel verzi obrázku bez červených koleček... :-)
https://www.facebook.com/absurdistanbalkan...
"Cyklostezka pokračuje vlevo (šipka na dodatkové tabulce), ne v přímém směru"
A začátek cyklostezky je tam proto, aby tam nejezdili autem k té závoře vzadu.
Ano, za tou závorou směrem doleva k přívozu (ten je i pro auta) a pak doprava.
A?
A to souvisí s těmi dvěmi značkami těsně za sebou jak? Mám asi dnes nějak zatemněno, nechápu tvé příspěvky :-(
Pomůže mi někdo?
Nic si z toho nedělej, nejsi sám.
Na mě si stěžoval i pavka ...
Jen drobnost - cyklostezka (je určena pouze pro cyklistickou dopravu. Automobilová a motocyklová doprava je z ní vyloučena) tam zřejmě opravdu končí. Vlevo pokračuje cyklotrasa (žlutá dodatková tabulka), která může být vedena i po silnicích. :-)
Přijdou dva policajti za náčelníkem.
Náčelníku, fasovali jsme trenky, nemají kapsu, tak nevíme, jestli to oblíknout tak nebo tak…
"Chlapi! Dneska je to je to jedno a zítra tím hnědým dozadu."
Jsem se málem potento smíchy :-)
http://i1.jbzd.com.pl/contents/2021/03...
Blondýnky hrají šachy.
"Gól!"
"To není tenis, ty krávo!"
Žena myje podlahu, muž sedí v křesle a čte si noviny.
Žena povídá: „Zvedni nohy, ať to můžu pod tebou vytřít.“
„To už bez mé pomoci nedokážeš ani umýt podlahu?“
Myslím, že to je jen aktualizovaná verze vtipu, který jsem slyšel před mnoha lety, ale jo, takhle se mi to líbí víc než originál... :-)
https://www.panvtip.cz/vtip/1158-rozbite-wc.html
Kam spěje výuka matematiky v ČESKÉ REPUBLICE....... (ale i na Slovensku)
1. Výuka matematiky v 60. letech dvacátého století:
Dřevorubec prodá náklad dřeva za 1000 Kč.
Náklady na produkci jsou 4/5 ceny.
Jaký je jeho zisk?
2. Výuka matematiky v 70. letech dvacátého století:
Dřevorubec prodá náklad dřeva za 1000 Kč.
Náklady na produkci jsou 4/5 ceny neboli 800 Kč.
Jaký je jeho zisk?
3. Výuka matematiky v 90. letech dvacátého století:
Dřevorubec prodá náklad dřeva za 1000 Kč.
Náklady na produkci jsou 800 Kč.
Docílil zisku?
Zaškrtněte Ano nebo Ne
4. Výuka matematiky v roce 2000:
Dřevorubec prodá náklad dřeva za 1000 EUR.
Náklady na produkci jsou 800 EUR a jeho zisk je rozdíl.
Jaký je jeho zisk? Podtrhněte číslo 200 a podepište se.
5. Výuka matematiky v roce 2020:
Navzdory Grétě porazí dřevorubec stromy, protože je sobecký, bezohledný a
nezajímá ho klimatická krize.
Činí tak proto, aby dosáhl zisku 200 EUR. Co si myslíte o tomto způsobu
obživy?
Námět na celo-třídní diskusi (při koronaviru internetovou) na téma:
Jak se cítí ptáci, Gréta a veverky, když dřevorubec podřezává stromy?
(Žádná odpověď není špatná, neobávejte se ale svobodně vyjádřit své pocity,
tedy hněv, rozhořčení, pocit méněcennosti, bezmoci atd.).
Pokud budete po skončení diskuse potřebovat akutní pomoc, budou vám k
dispozici psychologové, kteří vám pomohou se přizpůsobit zpět reálnému
světu.
6. Výuka matematiky v roce 2050:
باهن نم داولراك عيبت وريشتاه فيك .ًارالود 800 وه جاتنإلا ةفلكت .رالود 1000 ؟ملو لاملا ن
Nekorektní a xenofobní :-DD
Na počty je kalkulačka. Výuka v roce 2020 má alespoň nějaký enviromentální smysl.
To v roce 2050 je čínština nebo arabština?
Vy si z toho děláte legraci, ale v USA se vyskytují aktivisti, považující matematiku za rasistickou bělošskou vědu. Ale co čekat od země, kde mají vysokoškolští studenti problém odečíst čas z klasických hodin s ručičkami ... :)
To jako všichni neumí analogové hodiny nebo jen někteří?
Zrovna tohle není žádné měřítko, protože klidně se může vyskytovat někdo, kdo analogové hodiny nikdy nepotkal. K nám chodil jeden takový na konzultace, pravda byl to deváťák, ne VŠ, průměrně chytrý hoch, ale z analogových hodin odečítal čas naposledy někdy v první třídě. Takže to prostě zapomněl. Byla to jen další věc, která se učila a neměla pro něj praktické uplatnění. A věřím tomu, že je schopen s touto neznalostí projít životem včetně VŠ bez nějakých problémů.
V době, kdy jsou veškeré použitelné hodiny řízené elektrickým oscilátorem a ty ručičky postrkuje elektromagnet, je to analogové zobrazení jen výrazem staromilství a je to příkladné učivo první třídy (doufám), které by se mělo zrušit. Kdo se to chce naučit pro své hobby, ten ať se to naučí sám. Na Pražský orloj se také mohu chodit dívat a přitom nejsem z jeho ciferníku schopen bez návodu nic odečíst. A nikdo se nad tím nepozastavuje.
Zrušit ze vzdělání vše, co se zrovna teď nutně nepotřebuje. Čili velkovýroba fachidiotů bez obecnějšího rozhledu...
Taky jsi slzel dojetím, když se v knížce "Čtyři z tanku a pes" umírající kapitán snažil v poslední chvíli naučit Janka pracovat s logaritmickým pravítkem?
To nepamatuju, tenhle seriál jsem kdysi viděl jako špunt. Ale vídám a slýchám důsledky takového trendu nejen na netu a je to dost smutný pohled. Takové "Nikdo není dokonalý" live.
Mimochodem, umíš počítat na logáru? To je přece nesmírně důležitá činnost a na střední škole jsme se to učili a dlouho používali. Ještě to logáro doma mám a občas se na něj dokonce i podívám.
A umíš řadit s meziplynem? Určitě ano, bývalo to důležité. K čemu ti to dnes je?
Je spousta jiných věcí, které se neučí a učit by se měly. Jen na to není dost času a pak se kvůli vyučování počítačové gramotnosti řežou hodiny fyziky na takovou dřeň, že se studenti nedozví o Newotnových zákonech. Děti v první třídě by se mohli místo znalosti hodinového ciferníku naučit třeba telefonovat.
Podle postavení ručiček vím, kolik je hodin.
Než hledat brýle, abych odečetl čas na digitálech (a doufat, že to jsou ty na blízko ...)
Ale já to nezatracuji. Také na ruce nosím hodinky s analogovým mechanickým ciferníkem a líbí se mi to. Jen je to už spíš hobby a staromilství. Na mobilu si nechávám zobrazovat čas digitálně.
To ovšem nesmíš mít kolegy, co do kanceláří nakoupili hodiny se zrcadlově převráceným ciferníkem. Prostě trojka vlevo, devítka vpravo a ručičky chodí opačným směrem. Na to se hodně těžko zvyká...
No, je jedna země, kde sice všichni vědí, kolik je hodin, ale půlka národa neví, nebo si odmítá připustit, jakej je rok...a podle toho to tam vypadá...