Odchlipují se nějak ty špalky, když za ně zabereš ? Takhle na fotce to nevypadá nějak hrozně. Jestli se tam neodhaluje tkanina pod gumou nebo nevznikají nějaké deformace a boule, tak bych asi neřešil a jezdil. Víc na středu gumy by to mohlo spíš zlobit.
Ty špalky mi přijde že se moc neodchlipuji viz foto asi té nejhorší. Jestli to dobře chápu jak je na gumě vidět tkanina tak radeji vyměnit. Moc děkuji
Chvíli to vydržet může, ale jakmile se špalek utrhne tak je pod ním už kord a hrozí jeho snadné protržení třeba na ostřejším kameni.
Já bych s tímhle jezdil tak do hospody, nebo na nákup, kdyby to nebylo nijak daleko. Když ta guma takhle začne praskat, znamená to, že křehne (puchří) a dejme tomu při opravě defektu může být zdrojem nemilého překvapení. Nehledě na to, že do těch prasklin může zalézt trn, nebo nějaký jiný neřádstvo a způsobit defekt.
Tak já bych to stejně jako Ronda sledoval a dál jezdil. Tohle ještě rozhodně není na vyhození, nebo jen na ježdění do hospody. No na 14 denní výlet do ciziny do terénu bych uvažoval pro jistotu o novém plášti.
Tohle je dobrý i na těch 14 dní v cizině po pevných cestách, jen se musí víc hlídat utržení špuntů, ale to na pevných cestách moc nehrozí.
I s takovými plášti se dá jezdit v Alpách mimo cesty po stezkách a kamení. Na plášti snad nebylo deset špuntů co by nebylo nějak natržených :-)
Asi bych to na zadku s opatrností jezdil dál, na předek bych dal nový. Spíš bych se zamyslel, proč k tomu za dva roky s takovým nájezdem došlo. Může to bejt zmetková šarže, ale spíš bych tipoval na trvalé podhuštění. Bok pláště bude zesílenej, ten drží a střed se při zatížení vlamuje dovnitř a vznik trhlin podporuje.
Tlak v pneu si hlídám a je to z venkovnich obou stran a přední je trochu. Jezdím pořád stejně. Hlavně moje cesta je do práce a z práce.
A nestojí to kolo během té práce někde venku na slunci?
Podle mě moc foukáš a tak se plášt začíná trhat ve špalcích. Chce to dodržovat předepsaný tlak v pneumatikách.
Ten dodržují podle výrobce a to dávám ještě méně než tam mají uvedené.
Jak starý je to model kola? Pokud je to nějaký starší model ( sice tobě prodaný jako zcela nový), co stál na obchodu jako předváděčka, tak ten plášt´ sám o sobě také postupně stárne. (směs trdne, puchří atd.) Tak to by mohla být také příčina. Starší plášt a vytvrdlá směs.
Každopádně píšeš necelé dva roky....zkusil bych to ještě v té dvouleté záruce reklamovat prodejci. Ty gumy nevapadají ještě nějak zvlášt´ sjeté a výrazně namáhané.... Ostatně jsou to pláště do terénu, tak by měly něco vydržet.