Zkus se zeptat ve Šroubárna Marek, jestli by jich pár neudělali.
Zväčšiť otvory na 3mm, narezať špice z káry, konce obrúsiť a 3mm očkom narezať závit. Aj na ráfiku zväčšiť podla niplov. Funguje to, kedysi brat takto prepletal malé koleso na detský bicyklík.
Originálne sú závity valcované, ale ide to aj takto.
Zbytečně složité, když si u Marka může objednat dráty podle přání. Obyčejné pozink, nebo nerez. Osobně bych doporučil pozink, nerez po čase praskají.
Keď som sa pred časom pýtal, tak poštovné (naSK) bolo drahšie ako špice. Tiež, ale nie som si istý, mi do telefonu povedali aj nejaké minimálne množstvo. Treba sa popýtať, možno sa veci zmenili.
jj nerezáky mi v zadním kole po cca 3000 začaly praskat jeden za druhým.. měl jsem jich v brašně z hecu 10 náhradních a bylo to akorát na dojetí 80 km výletu dom.. já si tak oužasně procvičil centrování a výměnu drátů.. naštěstí to vyrupalo všechno nalevo a ne pod zabírací hlavou. Doma jsem vztekle kolem praštil a ruply další dva :) Už je přepletený na pozink.
Nebol výplet náhodou málo dotiahnutý? Lebo viac namáhané a aj dotiahnuté sú špajle na strane kazety...
Byly to zesílený dráty (2.3) na cesťáku z první republiky - falcovej ocelovej C ráfek na normálním torpedu (to je symetrický), už má tedy něco za sebou a dotáhnout se to muselo fest, aby se trochu srovnal. Je možný, že na cestě jsem to tolik nedotáh, ale aby vybouchala během pár kilometrů celá ta jedna hvězda (ulítaly hlavičky) jsem zažil poprvé :)
Me se to stalo podobne. Novy vyplet spatne to. Malo dotahli a muselo se to komplet preplest na nove draty. Porad stejny vyrobce dratu ale jak byl ten prvotni vyplet malo utazeny nacalo to vsechny draty v tom nejtku a praskal jeden za druhym i kdyz jsem to dotahl a porupane menil za nove. Nakonec jsem to tedy vzdal a nechal komplet preplest a uz dobry.
Válcované závity jsou ale pevnější, než řezané. Není "načnutý" materiál.
Ďakujem, toto som nevedel prečo sa to robí takto.