Zdravím.
Mohl bych poprosit místní zkušené bajkery o názor na stav trojtácku na fotce? Měnili byste?
Předem moc díky za veškeré názory/postřehy!
Přeskakuje řetěz při záběru ? Jestli ne, tak není důvod. Převodníky vypadají použitě, ale ještě docela zachovale.
Takhle vypadá převodník, co to má za sebou. Rozjet se s ním nedalo.
(edit: ronda mě předběhl)
Jen si dej bacha, abys nedopad´ jako ten dědek, co měnil, až vyměnil ...
Já bych to vyměnila, má to moc zubů :-))
Ale jinak je to skoro novátor, to se dá dát na nějaký jiný kolo.
Nejdřív jsem si prohlédl fotky a až potom příspěvky. Shodneme se. Chtěl bych mít takhle zánovní třítalíř. :)
Moc díky všem za reakce! Vrátím to tam tedy zpátky, alespoň nemusím řešit koupi nového trojtácu (nejspíš i s klikami)...
Až jednou, tak určitě i s klikama. Tyhle laciné jsou nýtované dohromady. Výměnné šroubovací placky mají až vyšší řady.
jak zkusit jak je na tom převodník:
-opášeš převodník řetězem (novým)
-zatáhneš za něj v půlce pásání aby jsi ho vytáhl ze zubů.
Podle toho jak vyleze, je převodník dobrý nebo ne.
foto dodám
slíbené foto:
prvni je "jak zatlačit"
řetěz se vysune cca 1-2mm
druhá jsou převodníky které to mají za sebou.
bere se stav s novým řetězem.
Přehazovačka vtáhne řetěz zpět.
pokud dáš na vychozený převodník nový řetěz,
ten se ti vytahá hodně rychle, protože sedí jen na pár zubech, resp bude střílet. (ale to spíš vzadu na kazetě)
Lze převodníky, kazetu a řetěz tvz "dojezdit" a následně vyměnit vše, včetně kladek přehazovačky.
akceptovatelné jsou 3-4 mm vytažení řetězu ven ze zubů.
Dělává se to na velkém tácu, střední porovnáš okometricky. -resp podle toho jak jezdíš.
Na malých to neuděláš, možná tak měrkou na pastorky
Moc díky! Dnes vyzkouším.