zvažuji pořízení vozíku za kolo. Zvažuji tento:
https://hollandbikeshop.com/cs-cz/voziky-za...
kdysi se tu o něm diskutovalo, snad ho šlo objednat z číny. Ale od té doby jsme všichni najeli spousty km a budu rád za každou radu, nebo postřeh, kterou s vozíky máte.
Vozík potřebuji pro převoz bagáže. Rodinka odmítá jezdit s brašnama a já zase chci mít volnost v tom si zastavit a postavit stan "kdekoli" a ne podle předem naplánovaného itineráře včetně zamluvených ubytování.
Díky za vaše postřehy.
Já jej mám už přes pět let (tehdy se dal objednat i v ČR za 1990Kč) a jsem s ním spokojen. Po koupi a složení jsem klouby pro skládání nechal přivařit a tímpádem je napevno, po první zkušební jízdě jsem jej upravil o odpružení. Má najeto pře10000km se zátěží 15-20kg a není to na něm vidět. Na delší cesty je výhoda hlavně v lepším ovládání kola a (nejen při defektu) snadné odpojení i připojení. Původní brašna vydržela jednu cestu po Rumunsku (2200km)- při každodenním otvírání a zavírání se narušila izolace proti vodě a přes šetrnou manipulaci se protrhla. Místo ní jsem do vozíku osadil krabici a před ni se akorát vejdou dvě brašny naležato. Nahoru dávám pružnou síť (oka10x5cm) a pod ni se zastrčí cokoliv(nákup, pláštěnka, větrovka ap) co je třeba mít "po ruce". S brašnami už na nosiči nejezdím. Přikládám foto úpravy- v případě bližších info napiš na [email protected]
Nejpozději na jaře se budu potřebovat zbavit tohohle dvoukoláku:
http://nightrider.xf.cz/prives2.htm
Akorát je spíš na stěhování než na turistiku :-).
Copak vozík, ale výborně jsem se bavil čtením tvého popisu jak ses učil jezdit na Pythonu.
Prosím Vás vleze se do toho přepravka na brambory? Jinak už jsem tento vozík viděl v prodeji i s "odpružením".
V popisu píšou:
plochou děrovanou kovovou podlahou cca 61 x 40/30 cm
změř přepravku
Přepravka na maso má 60x40, ta by s etam nevešla.
netušíte kde? na netu jsem ho zatím jinde nenašel... a stále to je můj favorit. Navíc, tady ani nikdo nic jiného nedoporučuje :-)
Spýtaj sa v JUVA SERVIS Brno
Vozík za kolo obsah nákladového prostoru 45 l s rozměrem pro euro přepravky
rozměr : 31 cm šířka 22cm výška 66 cm délka
hmotnost 8 kg
Mal som to takto uložené.
Web asi zrušil.
Mám aj tel ak chceš, prípadne nájdi
To je nějaký divný rozměr 31 x 66 x 22 ...
Základní rozměr nejčastějších přepravek je 600x400 mmm:
https://www.mevatec.cz/Euro-prepravky-c50_680_4...
https://www.mevatec.cz/Plastova-prepravka-na...
Vozíky za kolo:
Povrchová úprava komaxit.
Vozíky jdou zapojit na všechny druhy zadních os bez rychloupínače.
Pro kola se zadní osou s rychloupínačem lze vyrobit speciální úchyt na objednávku
Vozík za kolo obsah nákladového prostoru 32,5 l
rozměr : 23,5 cm šířka 22cm výška 63 cm délka
hmotnost 7,5 kg
Vozík za kolo obsah nákladového prostoru 45 l s rozměrem pro euro přepravky
rozměr : 31 cm šířka 22cm výška 66 cm délka
hmotnost 8 kg
Takto to bolo na ich stranke v 2017-om
Bohužial obrázky nemám
https://www.global-sport.cz/akce-cyklovozik-m...
https://www.global-sport.cz/vozik-privesny-za-kolo
Tohle jsou přece obrázky stejného vozíku jako už tu bylo ikskrát výš; s tím od JUVY to nemá nic společného.
Kdyby někdo opravdu chtěl vidět, jak vozík od Juvy vypadá, mohu vlézt na půdu a nafotit ho.
Jo, ale ne za tu cenu(i když s taškou- bez ní neprodávají)https://www.biketunel.cz/vozik-bob-ibex-vcetne... Přepravka- jak píše bara2 se tam nevejde kvůli nepravidelnému(ne obdélník) tvaru do kapky.
Možná se dá nějak nižší přepravka strčit pod tu konstrukci a v oblouku přepravka přesahuje, ale to musíš fakt vyzkoušet. Podle uvedených rozměrů to přepravce neodpovídá.
Zkoušel jsem běžnou nižší přepravku- nedá se zastrčit kvůli bočním výztuhám. Podobný vozík za rozumnou cenu(nemá uvedeny rozměry korby, ale na dotaz se bude dát zjistit), kde by se přepravka mohla vejít, je tu: https://www.vidaxl.cz/e/8718475879961/vidaxl...
vnitřní rozměry 43 x 37 x 43cm, přepravka se Vám tam nevejde - litujeme.
Ten mám doma, akorát originál MAYA z Kanady. Můžu poměřit.
EDIT: Arnošt byl rychlejší.
https://www.zahrada-xl.cz/voziky-ke-kolum...
Odpružený pokusím ještě dohledat.
Tak tu odpruženou verzi mám v záložce za 269€ na tom titulkovém shopu hollandbikeshop.com.
Tu odpruženou verzi mám. Kupoval jsem na aukru cca před 5-ti roky a využívám ji hojně, přesto stále bez problémů drží, jen ihned po koupi jsem důkladně prokázal ložiska, neboť Číňané asi preferuji lepidla před mazivy. Odpružení je super věc, doporučuju. Klasická velká přeprava se tam nevejde. Používám přepravku z kauflandu, ta je v pohodě, nebo sportovní tašku. Ale po jízdě ve vlhku je celá mokrá a špinavá, je třeba s tím počítat.
Já jej kupoval neodpružený(jiný v té době za "tvoji" cenu nebyl k mání) a odpružení "dobastlil". Stál tehdy 1760Kč(s poštovným kolem 1900) a odppružení vyšlo i s prací na necelé dvě stovky. Brašna nepřežila první 21-denní cestu Rumunskem. Při každodenním balení se porušila vodotěsnost a nakonec se u uší protrhla. Závada to není- balení do jedné brašny mi nevyhovovalo a tak ji nahradily dvě klasiky na zadní nosič plus PVC uzavíratelná krabice 30x18x25cm. Dodnes bez závad pět "expedic" po Balkáně a Rumunsku(po 21 dnech), plus týdenní cesty.
moc díky všem za odkazy. na odkazu zahrada-xl je varianta s odpružením a za nejnižší cenu... Vzhledem k tomu, že využití zatím vidím na jednu dvě větší štreky s rodinou, tak pořídím asi tohle... Kdybychom začali jezdit víc, alespoň budu mít otestováno to nejzákladnější.
Díky všem za rady.
Do budoucna bych počítal s jednoduchou úpravou(odpružením). Není to nic náročného ani drahého a na jízdě to je dost poznat. Jinak s rodinou do vozíku těžší věci - objemné(spacák, os. oblečení) jsou lehké a odveze je i dítě- a máš vystaráno. Je to oproti brašnám poznat hlavně na ovládání- kolo naní jako tank....Ostatní jednokolky jsou podobných parametrů, liší se jen v konstrukci a zavěšení, takže pokud nechceš "utrácet" je i tento "základ" na dlouhá leta(při dobré údržbě. Přeju mnoho km!!!
Moc díky. napsali mi, že tohle už odpružené je. Tak uvidím, jak to bude vypadat v reálu.
S tím nákladem to už mám naopak. Děti jezdí s brašnami, ale aby jela manželka, musím jí odlehčit :-) A mně předpokládám větší nálož vadit nebude. S rodinou tolik nenajedeme, a síly se alespoň vyrovnají :-)
Tak je to správně. Přeji pohodu na cestách :-)
Fajn- přeju spokojenost a pohodu na cestách! Někdy- po pár cestách s vozíkem- se ozvi se zkušenostmi!
Vyrábala firma Elchem Bratislava pre nejakého cestovateľa. Cenu neviem. Majú to na svojej stránke medzi bicykle špeciálne, ale viac info tam nie je.
Mám poměrně poctivě odzkoušený (2100km dlouhá cesta) pouze Extrawheel, https://extrawheelshop.com/
Ze všech vozíků je ale nejlehčí a nejskladnější. Při jízdě o něm člověk skoro neví, ale musí být správně naložený a vyvážený, tzn. těžké věci co nejníže a dopředu, na obou stranách stejná zátěž.
Problém nastává při překročení doporučené max. rychlosti (tuším, že to je 40km/h), jinak hrozí rozkmitání vozíku, které je velmi nepříjemné a může skončit i pádem.
V mém případě to naštěstí skončilo jen samovolným odpojením vozíku, takže ve sjezdech je, bohužel, občas potřeba brzdit.
rozkmitání vozíku vždy končí jeho samovolným bezpečným odpojením. Jakkoliv je to rozkmitání nepříjemné, tak je to spíše věc nenaloženého než zatíženého vozíku.
Co mi osobně na všech vozících vadí je to že se lehkolo s vozíkem blbě tlačí do kopce. Lehokolo bez vozíku se dokopce tlačí velmi pohodlně.
To máš asi podmotorovaný vozík :) Ještěže se mi nepostavil do cesty žádný velký prďák s touto soupravou. :)
Máš nějaký bližší info k tomu poslednímu dílu kamionu ?(soupravy)
Nějaký bližší fotky :-) to je samodomo ? předpokládám že použitelné i jako tříkolka :-)Má to diferenciál, systém volnoběžek, nebo pohon jen jednoho kola ?
Je to tříkolka podle plánů Honzy K. akorát modifikovaná. Má to pohon levého zadního kola. Fotky někde pohledám. Jinak byla na srazu ve Šternberku a Valticích.
Když se vyndá přední kolo, (to je pro transport uchycené mezi zadními koly) tak ji připojím do soupravy pomocí náboje na vozíku (spolu s osou otáčení tříkolky je otočný ve 3 rovinách)
Letos jsem přidal do pravého zadního kola 250w nábojový motor aby to kluk s námi ušlapal.
vobčas přijeď na Sleh (-:
https://photos.app.goo.gl/EAQaTxAu9u8c3hje9
Já jsem měl před léty půjčený Jindrův Croozer Cargo, a jako tlačit sedmdesátikilovou soupravu do kopce je sice náročné, ale myslím že samotné leho naložené jen o váhu vozíku míň by se tlačilo daleko hůř.
nevozím tak moc nákladu na lehokole. řek bych tak do 20-25 kg v brašnách nejvíc pokud je v tom počítána i voda. Jinak tlačení lehokola do kopce je jako tlačit kočárek. K řidítkům přivážu otěže aby se dalo řídít a zezadu se opřu do horní brašny a tlačím kolo jako kočárek. otěžema (což je provázek) pak zezadu kolo řídím.