reklama

motor evbike 36V/500W

Mám dvě starší kola se stejným motorem. Na obou kolech je ráfek 26" a motor evbike 36V/500W, JZ36V500W121120062.
Prosím máte nějakou dokumentaci k tomuto motoru? Nikde nemůžu najít ani technické specifikace. Z evbike mi odepsali abych si stáhnul manuál, asi nic nemají.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Autor: akruh

Re: motor evbike 36V/500W

     

Zdravim,
Pokud spravne pomatuju, je to 5-6kg direct drive motory (bez predodovky). Jsou tezky, tichy, bezudrzbovy.

Co chcete o ni dozvedet?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Podle starého displeje má natočeno přes 6 tis. km, tak jsem myslel že má nárok na nová ložiska a nějakou údržbu. Na bezúdržbové řeči moc nevěřím.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Autor: akruh
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Podle meho nazoru, pokud DD motor funguje - radsi vubec neotevirat:)
Cena motoru zanedbatelna (5000Kc za novy) s cenou servisu:))
Pokud vevnitr nebyla voda - pravdepodobnost poruchy minimalna.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Ak motor funguje správne tak by som do toho nebabral. Ložiská zvyknú vydržať veľmi dlho. Na mojom MP2 mám najazdené takmer 20t a ložiská sú stále OK. Ak by mali vôľu bolo by to cítiť. Možno by som skontroloval len zvonku, či je v poriadku kábel (časté miesto závad je tam kde vychádza z motora) a či sú utiahnuté všetky skrutky. A tiež či je v poriadku výplet - centrovanie aj dotiahnutie.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Dám na vás, otvírat jej tedy nebudu. Vycentrovat kola to bude určitě potřebovat.
Kabely co vedou z motoru jsou v pořádku. ale podle mně dost slabé.
Nějaké technické údaje od tohoto motoru nemáte? Já nikde nic nenašel.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.02.2019
Autor: akruh
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Aké technické údaje myslíte? Ak motor pri 36V v 26" kolese má maximálnu rýchlosť 25-27km/h tak je to motor s 201rpm/36V. Rozmer vyzerá na klasický stator 205mm, šírka nie je známa, bude asi medzi 25-30mm. Motor by mal zvládnuť aj vyšší výkon, ale je otázne aké hrubé (alebo skôr tenké) sú fázové vodiče. Určite by šiel vylepšiť, ale aj bez toho by mohol zvládnuť 1000-1500W, samozrejme za vhodných podmienok (dostatočné otáčky) a primerane dlho. Najistejšie je nainštalovať teplotné čidlo. Zlepšené chladenie a možnosť ešte vyšších výkonov sa dá dosiahnuť pomocou ferrofluidu.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.02.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Technické údaje jakékoliv. Netušil jsem že má 201rpm/36V. Kabel do motoru je originál, viz obr.1. Neměřil jsem průřezy, ale žádná sláva to nebude. Nemám v úmyslu zněj tahat nějaký extra výkon, jen mně zajímá co od něj můžu čekat.

Jezdíme převážně po polních cestách rychlostí cca 15 Km/h, musím jezdit na přípomoc na rovinách 1-2st. v kopcích dle potřeby.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 04.02.2019
Autor: akruh
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Práve som si všimol na tejto stránke pár technických údajov k diskutovanému motoru:
http://www.elektrokola-michal.cz/motor-rafek-28...
Jediný zaujímavý parameter je asi šírka statora (27mm), ostatné sú úplne štandardné hodnoty pre túto kategóriu motorov. Dá sa to považovať za 750-1000W motor.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.02.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Zdravim vsechny. Co zadat do simulatoru pro tento motor? Bafang G60 500W?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.05.2019
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Pre simuláciu evbike motoru by som skúsil použiť niečo čo je tomu konštrukciou čo najbližšie, videl by som to na motor NineCont 2808 (treba na konci roletky s výberom motorov dať najprv "SHOW ALL") s upraveným KV na 0,8 (treba otvoriť ponuku "Show Advanced")

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Diky za info. Wow, prekvapive spatne vlastnosti, resp plochost krivky ucinnosti. Az takovou hruzu jsem necekal

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Ten motor zlý nie je, pravdepodobne si nesprávne interpretujete graf alebo máte nereálne očakávania :-)
Výsledok tiež závisí aj od ďalších nastavení simulátora.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Pouzivam ho, ale vyssich rychlostech, kde ma slusnou ucinnost. Ted me ale zajimaji rychlosti pod 20km/h a tam uz ucinnost prudce klesa oproti Bafangu atd, jeji prubeh kolem 10km/h je daleko horsi.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

50% pri 10 km/h uz je celkem tragickych oproti 70% bafangu tamtez.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Záleží aj 50% z čoho... A ako dlho má za takých podmienok ísť.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

S chlazenim neni problem pro obrovskou plochu motoru a v techto podminkach neposilam pres 200W.
Jde mi o ztratu energie na delsi ceste. Cim ten motor nahradit, nejlepe se stavajici eletronikou? Chci montaz na prednim kole, nejlepe bezprevodovy, nebo alespon naprosto spolehlivy se spolehlivou zivotnosti minimalne 30000 km.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Obávam sa že takýmto požiadavkám nevyhovie žiadny motor...
Pokiaľ ale budete jazdiť na 200W a nepoužívate rekuperáciu tak by nejaký mohutnejší sprevodovaný motor vydržať mohol, nanajvýš sa vymenia ložiská, prevody by sa zničiť pri malej záťaži nemuseli... Takéto motory sa robia aj pre výkony 350-500W. Predimenzovaním by sa mohla dosiahnuť spoľahlivosť a životnosť.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

To je nemile, co se da delat. Jaka je radove zivotnost ozubenych kol, pokud je dejme tomu 10% vzdalenosti ujeto na nominalnim vykonu?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Nejaká ľahšia otázka by nebola? :-)
Ja by som priamy motor nechal, použil väčšiu batériu, zapol rekuperáciu a spotrebu neriešil... Tým sa dosiahne spoľahlivosť a ekonomická prevádzka.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

:) Bohuzel trvam na LiIon baterii a s rekuperaci by sla rychle do haje. Vetsi baterii uz neuvezu, 48V/25Ah je strop.
Ted jsem ale zjistil, ze jsem spatne pochopil funkci ridici jednotky. Predpokladal jsem, ze pri ubrani plynu zustane ucinnost pro dane otacky, jako pri plnem. Podle grafu se ale chova jako bych snizil napeti, cimz se dostava opet do peknych cisel v ucinnosti i v nizkych rychlostech.
Jak nejlepe regovat RJ, abych se udrzel v oblasti maximalni ucinnosti? Intuitivne sice ubiram plyn do kopce pri zpomaleni, ale musi byt elegantnejsi metoda.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

25Ah batéria by s rekuperáciou problém nemala mať ak nie je urobená z "notebookových" článkov. Aby RJ robila to čo chcete potrebovali by ste limitovať fázový prúd. Z lacných RJ to dokáže RJ Magic, špičková plne programovateľná FOC RJ by mohla byť Phaserunner od Grinu (stránky na ktorých je simulátor sú ich). Zalimitovaný fázový prúd spôsobí, že s klesajúcimi otáčkami RJ uberá príkon do motora. V kombinácii s príšľapom sa tým zachováva vyššia účinnosť za cenu toho že do strmšieho kopca proste nevyjdete...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Bohuzel uz jsem objednal sinusovou jednotku kvuli rezonancim v nizkych rychlostech, nicmene ta jednotka Phaserunner je opravdu zajimava.
Funkce omezeni max proudu by to resila. Na opravdu velka stoupani stejne davam minimalni plyn, jen aby tahnul samotne kolo a jedu na lehky prevod, s tim jsem smireny. Omezeni max proudu nastavitelne potenciometem by myslim slo udelat dodatecnym kontrolerem. Standartni pocitac KT LCD3 umi proud omezit jen na polovinu maxima, ale pouzit jeho funkci plyn + PAS a omezovat RJ pres napetovy signal plynu se zpetnou vazbou od proudoveho suntu by mohlo fungovat. Take by slo pouzit pro dalsi peknou funkci Phaserunneru, prime ovladani krouticiho momentu (proudu), namisto bezneho ovladani rychlosti (napeti), ktere mi zoufale nevyhovuje.
Jinak pokud vim, LiIon melke dobijeci cykly sice neznici, ale rozhodne jim neprospivaji. Rad bych, aby mi baterie par let vydrzela a najezdy nemam prave male.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Na priame ovládanie krútiaceho momentu je nutné spätnú väzbu odvodiť od fázového prúdu. Taktiež fázový prúd je zodpovedný za straty/účinnosť. Meranie fázového prúdu nie je tak jednoduché ako meranie prúdu z batérie.
Rekuperácia batérii neškodí pokiaľ je prúd primeraný. Problém je pri malých (4-5p) batériách, obzvlášť z nevhodných článkov typu NCR18650B, Sasung 26F/J a pod.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Mohl byste mi prosim osvetlit vyznam pojmu "fazovy proud"? Jedna se o proud do jednotlivych vinuti statoru, nebo neco jineho?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Áno, fázový prúd tečie z RJ do motora a napája vinutia statora. Meranie je problematické nakoľko prúd je striedavý a priebehy napätia aj prúdu sú zložité a menia sa v závislosti od budiaceho režimu RJ.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Nemylim-li se, slo by merit pres maly sunt na proudovem kabelu motoru, navzorkovat na frekvenci kolem 1kHz a secist kladne vzorky v intervalu kolem 0,1s. Vysledek srovnat s hodnotou danou potenciometrem a podle toho pridat, nebo ubrat napeti do vstupu plynu.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

To by skôr nešlo, keď tak používa sa hall senzor prúdu aby to bolo galvanicky oddelené. Vzorkovanie by mohlo byť synchronizované s komutáciou na základe signálu z hall sond alebo analýzou hodnôt (prúd netečie jednou fázou stále ale v tej dobe tečie druhými dvomi, merať všetky 3 je zbytočné).

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Autor: Lubo990
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Mate pravdu, provedeni s hallovou sondou je prinejmensim jednodussi. Reseni s prerusenim od polohove hallovy sondy jsem uvazoval, ale proste casove deleni mi prislo jednodussi, na druhou stranu u uhloveho deleni nehrozi kolisani v nizkych otackach.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.05.2019
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Musel jsem rozebrat motor, odešlo ložisko na straně rozety, tak sem dávám naměřené hodnoty.
Popis motor 36V 500W
Evbike JZ36V500W121120062

51 polů cívek, velikost 10,11x26,38 mm
46 magnetů, velikost 13,41x27,07 mm výška 3 mm
vinutí cívky statoru je prům. 0,55 mm - počet závitů nelze spočítat
počet plechů statoru je 55 ks, síla plechu vychází 0,48 mm

2x ložisko ZVL 6202 2RSR - 53x15x11 2x zakryté (pogumované železo)
2x gufero 28x15x7
15mm je průměr hřídele

Zástrčka pro motor (3+6 kolíků):
3x silový drát prům. kolíku 1,45 mm
6x datový drát prům. kolíku 0,95 mm
červený drát - asi napájení +
černý drát - asi kostra
modrý drát - levé Hal
žlutý drát - střední Hal
zelený drát - pravé Hal
bílý drát nezapojen - jen zastrčen do chráničky

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.11.2019
Autor: akruh
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: motor evbike 36V/500W

     

Další fotky.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 14.11.2019
Autor: akruh
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáky, parťačky, čím víc tím líp

včera
Pro výlety i cestování na kole i bez kola. Víc lidí = víc zábavy, nápadů, možností. Sólojízda je trochu nuda.…

Hledám: Horsky prusmyk lezení na kole v maroku, v Atlas

29.12.2024
Horsky prusmyk lezení na kole v maroku, v pohoří Atlas. hledáme partnera na kolo. jedeme 1500-1800 km autem.…

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu
25.12.2024
Hledám partu / parťáka/ parťačku (ne vztah pouze kamarádku) na vyjížďky na silničním kole nebo gravelu, Praha a…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

329 cyklistů (0 přihlášených)

Napříč Českem aneb tak trochu jiná dovolená

V sobotu dopoledne přijíždíme s mou drahou ženou do Vyššího Brodu - do známého města na jižním okraji Šumavy.…
JohnyB | 27.12.2024

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024