Chci ještě jednou připomenout pro nově příchozí cyklisty, že cyklobus na lince 147 opět v provozu!
A to skorem do půlnoci! Takže vhodný i pro cyklisty co si rádi dají pár piveček večer a pak už jim to nejede do kopce. :-) Řidiči pomáhaj, když vidějí, že to tam sám nezahákneš. Toť má zkušenost, tak můžu doporučit!
https://www.cistoustopou.cz/kolo/clanek...
V pracovních dnech jezdí cyklobusy na každém druhém spoji linky 147 přibližně do 23:30, o víkendech pak na všech spojích přibližně do 20:30. Jízdní řád linky najdete ZDE, spoje pro cyklisty jsou v něm označeny piktogramem jízdního kola.
Koukám, že jsi za tuto reklamu asi dobře placenej. A líbí se mi, jak propaguješ i to, že si může v Praze cyklista dát pár piveček! No - úžasné! Jednoznačně palec dolů.
Budeš se divit, ale za propagaci mě nikdo neplatí a spokojím se s málem a to je, že mě i s e-kolem ochotně svezou.
Tak to bys měl nově příchozí upozornit i na to, že pro přepravu elektrokol tento bus není určen.
Takže pokud tě vozí - paradoxně uvnitř busu, takže cyklonosiče jsou pro tebe na nic - vypovídá to jen o tom, že bus jezdí nevyužit.
A přitom už ten zkušební provoz běží třetím rokem...
Raduško holčičko moje jsi s tím už trapná. Uvítám i další roky zkušebního provozu. Spojili vše užitečné s praktickým překonáním prudkého stoupáku, který dá baterkám zahulit. Tomu ženská nemůže rozumět!
A něco inteligentnějšího bys po těch třech letech nevypotil a nepodělil s s námi, kromě toho že to je zkušební provoz a že ti autobusem vyvezou elektrokolo na kopec?
Což dělají i bez zkušebního provozu běžně i na jiných linkách a v mnoha městech?
Ale na stránkách dpp je vážně výslovně napsané, že elektrokola tam přepravovat nelze. Ženská tomu ani nemusí moc rozumět, stačí, když umí číst.
Takže snad by bylo dobře si stěžovat u nich místo na "Radušku".
(Nicméně o to tady nejde, že ne? Tohle téma je vyloženě opakovaně zakládané jen kvůli tomu, aby pak bylo možno napsat "Raduško, jsi trapná"... )
"...s praktickým překonáním prudkého stoupáku, který dá baterkám zahulit."
Tak to teda fakt ženská nemůže pochopit, ten "prudkej stoupák" na Suchdol:-))
Když ten "prudkej stoupák" dá baterce tolik zahulit, tak navrhuju baterkobus. Proste se busem budou vozit jen baterky. Víš co místa se tím ušetří?
:-))
Aha, došly argumenty, tak nastupují osobní invektivy.
A ženská opravdu nemůže rozumět tomu, jak neskutečně je prudký stoupák je stoupák s náročností 96 výškových metrů na 2,7 km - pro ty, kdo si to neumí představit, tak výřez dole.
Jo, je to opravdu vražednej krpál.
A čemu také nemůže ženská rozumět, to je jak můžou tenhle prudký stoupák zvládnou i malé děti, neboť převoz dětských kol rovněž není v tomto busu povolen.
To je ten krpál, co ho ani letadlo nepřeletí, že jo.
Jj, to je von. Jen to letadlo se píchlo kousek severněji https://mapy.cz/s/2H09l
Roztahané bylo zhruba v místech té žluté turistické. Po celé délce od zástavby až k lesu.
Nějak mě ani nenapadlo se dívat jak je prudký a myslel jsem, že to bude nějaký vylamovák co autobusy lezou na dvojku a ono má sotva 3,5 % což motor nemůže ani pořádně zaznamenat :-)
Myslím, že ty bys ani nezaznamenal, že si ten "prudký stoupák" vyjel :o)))
Mě to trvá necelých 10 minut.
Radko to bys mě mohla vzít do háku, jestli souhlasíš tak příště ušetřím řidiče svých proseb a zaháknu se za tebe.
A mohla by i hákem?
Jako že bych tě měla na háku?!?
Tak to buď v klidu, tam už tě mám :o)))
Ale jinak pořád čekám až navrhneš nějaký zajímavý výlet, kvůli kterému by mělo smysl do Suchdola vážit cestu.
Holka ty máš pořád připomínek, ale nechápeš, že jsou i slabší cyklisti než jsi ty a potřebuji pomoc od elektrokola. Až budeš starší možná to pochopíš, ale pochybuji, ty si budeš mlejt pořád tu svojí písničku, i kdyby to tak nebylo a to jen proto abys byla ze všech nejchytřejší a měla možnost někoho schodit ze sedla.
Pokud chceš návrh na výlet tak ten jsem tu už psal a to ještě nepadl návrh jet do Lysolají k zázračnému prameni, ale pochybuji, že něco takového děvče vůbec znáš. A dál do Horoměřic přes krásný les Juliána. Tam je tuze krásně, doporučuji k probádání, mnoho úzkých cestiček singletrajl.
Nikdy jsem se ani v nejmenším nevysmívala eletrokolistům. To čteš něco, co nebylo nikdy napsáno.
Kritizuji fakt, že se elektrokolista vozí v busu, kde je v provozních podmínkách výslovně uvedeno, že není určen k přepravě elkol.
A co se týká výletů - ano, Lysolaje a PP Housle znám. Velmi dobře je znám. Byla jsem tam několikrát. Akorát ale ten 1,5 km od zastávky Výhledy do Houslí dojdeš i pěšky. Housle jsou sice pěkné, ale jsou neprůchodné, ačkoli jimi vede modrá tur. značka, takže od nich ti nezbude nic jiného, než sjet dolů k Vltavě, event. to dole ještě můžeš vzít do Divoké Šárky, nebo se můžeš z Lysolají vysápat nahoru do Horoměřic, což je trošku větší dokopec než do Suchdola. A žádný cyklobus tam nejede!!!
Ale budiž - chceš si kvůli 1,5 km výletu zajet cyklobusem do Suchdola, tak si tam zajeď.
O směru ze Suchdola na Horoměřice už jsem tu mluvila s tím, že to je jediný směr, kdy se držíš nahoře na kopci. A Juliánu znám také velmi dobře - prvně jsem tam byla v roce 1999
http://www.bbcc.cz/hist/1999/9915OkoHoBu/kompr...
a od té doby již mnohokrát. Ostatně to bys viděl, pokud by ses kouknul na odkaz o mých výletech na Okoř http://www.vrstevnice.com/akce/grandaction/okor... který už jsem sem dávala.
Už jednou jsem ti psala, že jsem z Prahy 6 a troufám si říct, že jak Prahu 6, tak západní PříPpraží znám velmi dobře. A právě proto vím, že cyklobus do Suchdola je hovadina hodící se Dolínkovi jen k tomu, aby se s tím mohl ukazovat.
Jj, Juliána po červené:-))
Tak tam tlačím běžně a vždycky si říkám, že jsem šťastej člověk, že tlačím jen svého treka a nemusím do kopce rvát i motor s batekou:-))
A domnívám se, že tam by mi ani ten ze všech nejlepčí nej autobus číslo 147 nepomohl. Tam je to spíš na traktor s vlekem nebo bevepéčko:-))
No jo, jenže ty tam schválně jezdíš od Tuchoměřic, místo aby ses nechala vyvézt busem do Suchdola a pak to vzala pěkně po hřebeni :o)))
Ta červená mezi Juliánou a Tuchoměřicemi je ale opravdu hnus. Tu jsem snad ještě sjízdnou nezažila.
Co je ale otevřený Kopaninský mlýn, tak jezdím radši po žluté na Statenice a dole se pak můžu odměnit kávou :o)))
Nene:-))
To není hnus. To je pěkná červená. Jen se děsím, aby nám na ni elektrokolisté nezavedli ten nejvíc nejlepčí na celým světě cyklobus číslo 147. To by bylo po červené a byla by to škoda:-))
No jo, jenže tam by už bylo potřeba tank a navíc je to za hranicemi Prahy a tam šlechetný zachránce elkolistů Dolínek již nedohlédne.
Jakých 1,5km? Je vidět, že jsi ještě s tímto cyklobusem nejela nebo jsi mizerně informovaná. Můžu vystoupit s kolem na zastávce Internacionální, která je blíž než Výhlady a pak je to do Lysolají kousek pohodlně a rychle z kopečka.
Ostatní nebudu komentovat tak jako vždy se jen jedná o neznalost a zaujatost nebo ventilování osobních frustrací jednoho děvčete s roupy.
No jo, máš pravdu. Promiň, já to jen tak odhadla po paměti. Teď jsem si to ale hodila do mapy a fakt jsem se sekla - je to 1,6 km. Z té vzdálenější zastávky Výhledy.
Tak se tedy omlouvám za nepřesnost...
Internacionální
Ty musíš bejt ale chcípáček, když nevyjedeš trapné stoupání nepřekračující 8% s necelými 100 m ani na elektrokole a potřebuješ někoho hákovat. Jak si takovej chcípáček vůbec to kolo na ten hák pověsí?
On si ho právě nepověsí, protože převoz elektrokol není v cyklobusu povolen. Tudíž se vozí uvnitř - v rozporu s přepravními podmínkami a jen díky řidičům, kteří se nad ním slitují.
Nepsal náhodou, že šofér ochotně pomáhá ?
Řidič by měl pouze ochotně přihlížet a po aktu by měl jen zkontrolovat zda je kolo upevněno a vydat cyklistovi příslušné číslo. Opatření, aby se něj nedala případná škoda svést.
Ale třeba se někteří neobávají ochotně i pomoci - s naložením elkola dovnitř busu :o)))
To víš holka tobě jako nevzhledné staré babě nepomůžou ani když je poprosíš. To máš za ty svý neustálý provokace na mý příspěvky v diskuzi. No už jsem ale pochopil, že ty prostě seš taková stále frustrovaná a něco s tebou řešit a vysvětlovat nemá smysl. Nakazila si jich tady víc.
Obavám se, ze tam už te ma:-))
Ostatně, přiznám se, že dnes poprvé v letošní pražské dopravní cyklosezoně jsem použila MHD. Konkrétně metro z Malostranské na Veleslavín. Já ekolo nemám, ale kdybys potřeboval, tak do metra ekolo můžeš vzít. Po jezdících schodech si ho svedeš sám, pomoc řidiče nepotřebuješ. Cestou dolů brzdit a stát na stejném schodu jako přední kolo. Cestou nahoru brzdit a stát na stejném schodu jako zadní kolo.
Použila jsem tu MHD linku nikoliv proto, že by mi došly fyzické síly.
Po návštěvě dávného kolegy v hospicu a po telefonátu, že jedna z mých kamarádek leží na ARU ochrnutá s akutní boreliozou, mi prostě a jednoduše došly síly psychické.
Ta odporná smrtka kosí už v našich řadách... chlapečku.
Ale zítra bude líp! Zas vyjedu! Už jen kvůli těm dvěma!
A teď si představ to kvílení elektromotorů:)
Napoprvé jsem to četl jako kvílení elektrokolistů... :-)
v nejprudším úseku je do Suchdola sklon 8% https://mapy.cz/s/2HgzJ
No jo, tak to už na těch 200 m bude potřeba si podřadit :-)
Tuhle znáš?
Poctivejch 12,5 na oficiální cyklotrase:-))
https://mapy.cz/s/2HjYk
Nebo třeba můj oblíbený, protože poslední, dvanácterák na cestě domů.
https://mapy.cz/s/2HqXL
Nikdy to nedělám, ale dnes jsem si schválně zobrazila na kompu průběžný gradient, abych viděla, co tam měří. Poctivá dvanáctka a lokálně místy třináctka.
Ale takových míst je v Praze víc:-))
Už výš jsem ti psala, že tohle není žádnej dokopec, to je prachobyčejná sviňárna :o)))
Ovšem ta radost, když to člověk vysupí. Já jsem to nahoru jela jen jednou a zapíchla jsem to asi tři metry před koncem - tam co se to zvedá nejvíc. Přesto jsem se řádně pochválila :o)))
To ani není o kondici, jako o tom, že jsem ten kopec jela už tolikrát, že prostě vím, jak ho jet, abych ho dala v pohodě v kuse.
Navíc jsem se naučila mít ten kopec ráda, protože v něm vytřesu z hlavy všechny průsery a starosti z práce a vyplavím endorfiny:-))
Já tam také ráda jezdím.
Směrem dolů :o)))
Akorát letos jsem nestihla rozkvetlou třešňovku...
Já to letos beru kolem Máchy a když se před ním skláním nad řídítky, tak si vždy vzpomenu na Lucku Bílou a verš:
...
Mácha má štěstí
Že je kamenej
Jinak by už nestál
Smíchy by řval
A byl by v pase zlomenej
...
Ať žije Petřín!
https://www.youtube.com/watch?v=vFgsLLFKj5c
Tak to si po Petříně docela zakroužíš :o)))
Ostatně, ten videoklip (natočen 1992) byl na svoji dobu docela vodvázanej. Dokonce se jednu dobu nesměl hrát v televizi.
Tudíž se k němu nemohly vyjádřit všichni, pouze pavlačové báby, které na něj koukaly sice dobrovolně, ale zato přes prsty, a přitom se naoko křižovaly :-))
Pročež mě těší, že dnes si může někdo udělat divadlo s Ježíšem znásilňujícím muslimku, a někdo jinej se zase může zcela volně vyjádřit, že je to hnus.
Akurát mě mrzí, že já se, stejně jako všichni ostatní, k tomuto vskutku nesmírně ožehavému tématu vyjádřit nemohu, protože jsem to neviděla a tudíž nevím, o co tam go:-))
Tak tam by rozhodně měla být značka "Cyklisto veď kolo"!!!
Jinak s tím ale běž strašit malé děti a ee-kolovu baterii. Když se podíváš na mapu a na profil, tak vrstevnice jsou od sebe pěkně stejnoměrně vzdálené, takže stoupání je plynulé - žádný náhlý drabák.
Ostatně i odhad jízdy 2 minuty nesvědčí o ničem, co by cyklistu vyhodilo z rytmu a nedalo se bez obtíží vyjet.
Cyklisto vez kolo:)
Správně. A u té značky bych udělala nástupní zastávku a 10 metrů za ní postavit policajta, co by pokutoval ty, co neuposlechnou :o)))
A měšťáci by kontrolovali, kdo nemá kolo na háku:)
Elektrocyklisto, veď kolo!
U nás jezdí pár autobusů, kde jsou zásuvky na mobily, pak vůbec nechápu, proč ve 147 není možnost elektrokola dobíjet :)
Protože za těch deset minut, co to jede tam, to nenabiješ. A na cestu zpět tě podle propozic nemohou vzít. Ale kdyby se vezla jen baterka tam a zpět, od konečný na konečnou, třeba tak šestkrát, tak by mohla možná posedmé ten krpál vyjet za vlastní:-))
Oba jste zapomněli na jednu věc - zásuvka není, protože cyklobus není určen pro přepravu elektrokol!!!
Ale je fakt, že o bateriích se nic neříká :o)))
Ještě vymyslete pro elektrokolo sběrače a můžou dobíjet cestou po tramvajových kolejích. Síť máte dost hustou.
HUSTÝ NÁPAD !
O tom jsem uvažovala již kdysi dávno, při Jindrově první cestě na Paříž s tou elektrocentrálou na vozíku:-))
S panem okresním hejtmanem jsme to probírali :)
:-))
https://www.nakole.cz/diskuse/20613-na-jakem...
Baterku mám ještě dobrou, ale chci na ní taky nějaký kus ujet a tak se tím prodlouží dojezd s rezervou.
Má to jeden háček.
Víš jaký?
Jeho přece podmínky provozu cyklobusu nezajímají! Pro něj je podstatné, že je v busu svezen...
Ten drobný rozdíl prostě nepochopí, ale ber na něj ohledy, je to přece starý muž...
Jeho klamavá reklama této linky je mně osobně ukradená. Já elektrokolo zatím ještě nepoužívám.
Ovšem lidé, kteří ho používají a přečtou si to tady, by mohli být přímo na místě při nástupu zklamaní.
Já, až jednou třeba e-kolo budu muset používat, a na základě jeho informací budu chtít do busu s ekolem nastoupit, což nepůjde, tak bych ho asi za ty klamavý kecy, které zde produkuje za účelem naštvání místních, roztrhla jako hada:-))
A teď si představ, že přece jenom nastoupíš a v Suchdole zjistíš, že je ti ta zajížďka vlastně na nic...
to je tedy stoupák, jak se žádá o zkušební linku co vozí/nevozí kola na kopec? že bych si podala žádost, aby bus jezdil trasu Komořany - Točná 150 výškových metrů, cca 4km, 6% sklon :-) tam by se asi eekolo taky zahřálo :-)
To bys musela přesvědčit toho zmetka Dolínka, že je to ten nejideálnější dokopec na zkušební jízdu.
Když jsem se ptala na dpp proč zrovna linka 147 do Suchdola, bylo mi sděleno, že hledali linku, kde by cyklobus nebrzdil standardní provoz. Zkrátka hledali linku, která nejezdí narvaná a nakládka a vykládka kol by nezdržovala spěchající cestující.
Tož jsem si naměřila oněch 2,7 km na části své pravidelné cesty domů z města a zjistila jsem, že v tom úseku nastoupám 174 výškových metrů. A to furt ještě nejsem úplně nahoře:-))
Zjevně je ta moje cesta absolutně nevhodná pro baterky.
Strahovskému dokopci se ale také nedá říkat prudký stoupák, protože to je normální ku.va krpál :o)))
Však jasně.
Kdybych náhodou vezla na kole baterku, tak ji logicky pošlu lanovkou a nahoře si na ni, chudinku malou odrovnanou, počkám u horní stanice. Nebo ji pošlu domů metrem na Veleslavín.
Se s ní přeci nebudu tahat do toho "ku.va krpálu"
ÉÉ-kolista prostě pobavil. Ačkoliv, zdá se, v úmyslu měl pravý opak.
Ja holt, to se stává.
:-))
Ty jsi taky divná holčičko.
Já vím a jsem na to hrdá,
...
...
...
...
... chlapečku:-))
A když ti to zrovna do suchdolskýko kopce nejede, protože baterka a možná taky moc piveček, tak se necpi do busu, ale zaspívej si se suchdolskejma hasičema
https://www.youtube.com/watch?v=F3KPZkq0W1o
Neměla bys být už dávno v postýlce???
Měla, ale jěště jsem musela odmrazit mrazák, následně vytřít, uvařit na zejtra... no a stejně chodím do postýlky synchronně s dědečkem:-))
Chci ještě jednou připomenout pro nově příchozí cyklisty, že kolem se, stejně jako na lince 147 dá jezdit metrem
A to skorem do hodiny po půlnoci ! Takže vhodný i pro cyklisty co si rádi dají pár piveček večer a chtějí dodržovat předpisy . :-) Řidiči sice nepomáhaj, jen někdy dýl nechaj votevřený dvéře , jen bacha mušáte do těch, kde je ten pigtogram kola, po několik pivech se mi zdá modrý a kulatý, Toť má zkušenost, tak můžu doporučit!
Taky chci ještě jednou připomenout pro nově příchozí cyklisty, že kolem se, stejně jako na lince 147 dá jezdit metrem a dokonce i vlakem ! Průvodčí sice nepomáhaj, ale občas i bez požádání vyhodí lidi z kupé pro kola, toť má zkušenost, jen bacha na to musí to být ten hentý příměstký vlák es! Vobyčejně je to elefant.
Prosím vás lidičky na Petřín nechoďte, toť má zkušenost, že do lanovky je ukrutná fronta a taky je tam narváno.
Lidičky tady jsou Úseky s povolením přepravy jízdních kol tramvajou! :
Anděl – Kotlářka – Sídliště Řepy
Dejvická – Červený Vrch – Divoká Šárka
Hradčanská / Brusnice – Malovanka – Vypich – Bílá Hora
Hradčanská – Vítězné náměstí – Nádraží Podbaba
Hradčanská – Vítězné náměstí – Dejvická (– Divoká Šárka)
Hradčanská – Vozovna Střešovice – Petřiny
Nádraží Braník – Nádraží Modřany (– Sídliště Modřany)
Nádraží Holešovice – Trojská – Kobylisy – Vozovna Kobylisy / Sídliště Ďáblice
Nádraží Modřany – Poliklinika Modřany – Sídliště Modřany
Náměstí Bratří Synků – Vozovna Pankrác
Náměstí Bratří Synků – Spořilov
Palmovka – Bulovka – Kobylisy – Vozovna Kobylisy / Sídliště Ďáblice
Palmovka – Nádraží Libeň – Lehovec
Palmovka – Nádraží Vysočany – Lehovec
Palmovka – Ohrada – Spojovací (pouze přímým spojem přes zastávku Krejcárek)
Smíchovské nádraží – Hlubočepy – Sídliště Barrandov
Želivského – Strašnická – Na Hroudě – Nádraží Hostivař
Řidiči sice nepomáhaj, ale bacha můžou vás v odůvodněných případech nástup vyloučit z přepravy, v tom případě si nenechte v tramvaji po těch pár pivečkách vaše kolo :)
Chci ještě jednou připomenout nově příchozím, že kolem se v metru jezdit nemá a nedá. Jeden cyklista tuhle zkoušel jezdit v metru a namlátil si na eskalátorech.
Takže prosím vás, s kolem do metra jenom choďte.
Nenamlátil si na eskalátorech, ale až dole :) , ten šmejd měl neuvěřitelnou kliku, nejenže nikoho nezabil, ale dokonce ani neměl trvalé následky i když si údajně zlomil nějaké obratle.
Otázkou je jestli to bylo po pár pivečkách nebo vrozenou blbostí ?
Tenhle si namlel hned na začátku.
https://www.youtube.com/watch?v=FH-Klk9c6cM
Takže znovu apeliji a na nově příchozí cyklisty!
Je to vskutku nemilé odlepit prdel od sedla, ale ve vlastním zájmu nám prosím nejezděte ve vlaku, tramvaji, metru, letadle...
... a autobusu číslo 147:-))
Když zmiňuješ eskalátory do metra, tak mě napadlo, jestli někdo máte nějakou dobrou radu jak postavit kolo a jak ho držet při jízdě na eskalátoru dolů.
proč se ptám. Když jsem jel do Prčic, tak jízdenka se kupuje v příchodu do stanice metra Opatov a tam se od parkoviště dá buď kolo snést po schodech a nebo jet eskalátorem. Vzal jsem to eskalátorem a neznalý potřebných finesů jsem málem dopadl dost blbě. Nejdřív mě kolo málem převrátilo dopředu a pak mi dalo docela dost práce kolo udržet na schodech.
Najedu na schod a přední kolo stočím kolmo k rámu, tj. rovnoběžně na schod. A stisknu brzdy.
Stojím buď na stejném schodu nebo o schod níž.
Pak v klidu čekám, až za mnou najede zbytek kola.
Takhle máš jistotu, že ti přední kolo už neposkočí dolů.
Má to jen jednu nevýhodu, že zabereš takřka celou šířku schodů, což nelibě nesou ti, co chtějí po schodech běžet.
Na ty ale poněkud kašlu - buď se protáhnou nebo musí počkat až sjedeme dolů. Není uhnout kam.
Směrem nahoru najedu na schod a opět stočím přední kolo kolmo a zarazím ho o schod před. A zase přidržím brzdy. Když najede zbytek kola
stačí popojet podle potřeby tak, aby zadní kolo dobře sedělo na schodech.
Anebo jet výtahem :o)))
Já věděl, že v tom bude nějaká finta :-)
Tak nějak jsem to s kolem udělal, zdálo se mi, že by to mělo být nejlepší, ale ta chyba byla v tom, že jsem zůstal stát dost vzadu a jak se kolo sklonilo dolů, tak já málem šel po hlavě přes ně. Musí se stát co nejblíž k řiditkám.
Že by někdo chtěl kolem mě projít by mě ani nenapadlo a už vůbec ne abych to někomu umožňoval :-)
Hlavně ve směru nahoru je potřeba sestoupit o jeden až dva schody dolů. Jinak držet kolo na brzdách, s jejich polohou vůči schodům celkem libovolnou, s předním kolem rovně. Zabržděná kola horáka se na hranách snadno udrží. No a zejména držet kolo v příčném směru rovně, aby stálo samo. Zejména ženy na to často nedbají a pak drží váhu nahnutého kola případně i s naloženými kapsami a stěžují si, že je moc těžké a že ho neudrží. Rovné zabržděné kolo stojí prakticky samo a jen se veze, žádný problém. Při vystupování odbrzdím přední kolo, aby snadno najíždělo na rozhraní eskalátor-podlaha. Zadní uvolňuji později.
Nahoru problém není žádný, to je celkem hračka, tam je jasné, že se stojí za a brzdí, ale dolů, tam, mě překvapily ty různé síly, které jsem měl problém ukočírovat.
Já občas právě nahoru zapomenu rovnou sestoupit o ten schod. Každý to má jinak :)
A chceš nahoru https://www.youtube.com/watch?v=hCaOmFUCKAo nebo dolů https://www.youtube.com/watch?v=QSrpxqQgLiU ?
Nahoru byl ten začátek docela elegantní, jenže zazlobila nesychronizase pohybu zábradlí a schodů :-)
Ovšem ten dolů, to je fakt ukázka blbosti, sjíždět ze schodů proti zavřeným dveřím :-))
Je to poměrně jednoduché, pravá ruka na zadní brzdě připravena zabrzdit, levá ruka na rámu před sedlem v pozici na boku, drženo přes rám dlaň dole.
Dojdeš ke schodům a podržíš kolo buď tak, že zadní kolo odjede na konci schodu( další schod se objeví kousek za pláštěm a zabrzdíš nebo to odhadneš přes přední, u mého kola je pak skoro za hranou schodu Jde o to aby kolo nebylo ani moc za tebou ani moc před tebou, prostě sedlo +- po tvém boku. Druhá možnost je je rovnat první kolo na stupni/natáčeht ho do strany, ale to většinou máš pak zadní na hraně to kolo je zbytečně moc naspádovaný, celkem doporučuji si dát šlapku u sebe nahoru, lidi mají tendenci se protlačovat a jsou nervní když ti drhnou o šlapku..
Stále jsem někde vedle sedla a to nebyl asi dobrý postup, schody sjely a já byl najednou strašně našponovaný a kolo bylo tak nějak divně na schodech a já neměl žádný prostor abych mohl udělat krok o schod níž.
My žádné eskalátory nemáme (alespoň si nějaké nevybavuju) kde bych mohl potrénovat.
V obchoďkách jsou jezdící nakloněné "chodníky" a to je k ničemu :-)
Tak třeba zase za rok si vzpomenu na dobré rady a bude to lepší :-)
Příště už ti to půjde samo. Dolů stůj hned za řídítky, nahoru sestup o schod doleji. Já držím stále kolo za řídítka oběma rukama a brzdím oběma brzdama.
když to tak čtu, tak ti stejně radíme každý trochu jinak, ono je to asi spíš o tom co si kdo najde, možná i dle typu kola a naložení, já mám brašny na zadku kola prakticky pořád něčím narvaný....
Tak ať mají nově příchozí ucelené informace
https://www.nakole.cz/diskuse/21751-doporucuji...
https://www.nakole.cz/diskuse/24733-prepravu...
https://www.nakole.cz/diskuse/20827-prvni...
Raduško holčičko moje jsi s tím už trapná.
Soudě dle vašich příspěvků to vypadá, že máte dva životní zájmy, tedy jezdit na kole autobusem, konkrétně linkou 147 a pak ze sebe dělat bodrého stlejdu, který rád vychovává "jeho holčičky".
U dětského hřiště by jste s tím ale mohl narazit...