Koupil jsem si nášlapy SPD - M 540. Při seřizování vypínací síly jsem to přepískl a dotáhl seřizovací šroubek na pozici max. síly, pak stačilo použít dvakrát starší imbus a mám stržený šestihran na seřizovacím šroubku. Něco tam ještě zůstalo, ale nechci to zbytečně škádlit.
Dotaz – máte někdo zkušenosti s rozebráním nášlapů? Dostanu pak ještě někdy ty pružiny do původního umístění, nebo je potřeba speciální nástroje?
Cože si to udělal za šílenost?!?
Zkus se zeptat v servisu, jestli náhodou nemají náhradní dílek. Já jsem naopak měla nášlapy tak na volno, že se mi podařilo osudný šestihran ztratit a v servisu mi pak vyštrachali nový, takže jsem byla zachráněna.
Teda s vama je ale sranda :)
Stejne te nemine cesta do servisu, pro ten novy sroubek, at to sam rozeberes nebo ne. Vem sebou ten pedal a uvidis, co ti k tomu reknou tam.
Tak díky všem co se pokusili poradit! Nakonec jsem do toho šel sám. Není to taková hrůza jak to vypadá. Pružina není příliš předepjatá a pracuje prakticky právě v rozsahu výšky stavěcího šroubku. Po rozmontování jsem do hlavičky šroubku udělal podélný zářez takže nyní jím lze otáčet plochým šroubovákem. Smontování trvalo 10 min. a překvapila mě nenáročnost celé akce. Dneska jsem testoval - 70 km v terénu a nebyl problém. Takže na závěr - jestli nemáte co dělat strhněte si šestihran na nášlapech! A ještě bych chtěl poděkovat Komovi za morální podporu - díky Kome! :-)
Sikovny zlaty cesky rucicky :)
Jo, jo hrejte si! Ale pamatujte si, že .........
Zdeneczech se ptá, jestli se musí nejdřív strhat hrany u všech šroubů, než se tam udělá ten zářez na plochý šroubovák? A můžu se jít vyčůrat?
Chlapci moji- to kolbiště současnosti- takovátoť oprava jest. Však nezapomeňmež práci tuto mokem silným zapíti v šenku- neb sval unaven je-li příliš, málo práce zavdá.